quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar opFijn gevoel altijd
Dit kan ik bevestigen, omg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haal hem terug. Jan is lief en tof. En alles.
Emma daarentegen.
Dit. Als je een beetje nadenkt kan je zo een foto van me vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Als je haar echt wil zien, Splutje, moet je op Hyves gaan en dan op iets zoeken waarvan 'iets' voor zich spreekt.
Een mening gebaseerd op een andere mening en die niet echt redelijk onderbouwd is vind ik niet respect waardig nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Omdat je niet een andere mening kan hebben over personen? Haha
Dat zei ik net al. Maar toch bedankt voor je herhaling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit. Als je een beetje nadenkt kan je zo een foto van me vinden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op een andere mening en die niet echt redelijk onderbouwd is vind ik niet respect waardig nee.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik net al. Maar toch bedankt voor je herhaling.
Jan zo serieus nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op een andere mening en die niet echt redelijk onderbouwd is vind ik niet respect waardig nee.
Oei een cryptische ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Als je haar echt wil zien, Splutje, moet je op Hyves gaan en dan op iets zoeken waarvan 'iets' voor zich spreekt.
Etsu kent mij ook niet, maar haat mij wel.. Dusja het is mogelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Alsof ik haar echt haat nu kom nouuuuik ken haar niet eens toch
Jullie zitten er gelijk bovenop als er een kwaad of negatief woord over Jan gesproken wordtquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Alsof ik haar echt haat nu kom nouuuuik ken haar niet eens toch
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu kent mij ook niet, maar haat mij wel.. Dusja het is mogelijk.
Klopt, geen kwade woorden over mijn Jan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jullie zitten er gelijk bovenop als er een kwaad of negatief woord over Jan gesproken wordt
Dat schrikt af zeg, poeh poehquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
Indien wel kwade woorden over haar Jan, krijg je ruzie met mij.
Haha lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
Indien wel kwade woorden over haar Jan, krijg je ruzie met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |