Zolang je nog echt pijn hebt, kan je beter geen krachttraining doen. Je spieren zijn al overbelast, het laatste wat je wil is dat erger maken! Oefeningen waarbij je je nekspieren belast, zijn mij ook echt afgeraden door de fysio.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het niet gewoon een perv blijkt te zijn![]()
Goed dat ze thuis ook op de hoogte, zolang het niet voor extra stress zorgt dan.
Mo, is nog niet genoemd, maar zwemmen en krachttraining misschien ook een idee?
Zwemmen lijkt me wel logisch waarom het goed is, en krachttraining rekt je spieren goed op
Zo heb ik sinds ik train veel minder last van m'n onderrug. Normaal hing ik om de 3 weken wel even aan de trap om 't weer los te krijgen.
Jawel, wilde net mijn bericht aanpassen, whehe. Maar ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt..quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik kreeg net mijn Marks&Spencer contract in de brievenbusdus 't is nu écht!
Yeah baby! Yeah!
Is tijdelijk contract, tot 31 december, maar ik ga keihard werken en awesome zijnquote:
Als je lichamelijk zwaar werk gaat doen zou ik wel je sportschema aanpassen! Gun je lichaam ook rust he?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is tijdelijk contract, tot 31 december, maar ik ga keihard werken en awesome zijnDe mevrouw met wie ik gesprek had zei dat de kans wel aanwezig was dat ik mocht blijven als ze tevreden zijn, dus daar gaan we dan maar voor zorgen.
Nog meer krachttraining trouwens, als ik daar aan de slag ga!
Dat, en lichamelijk zwaar werk en sport zijbn toch verschillend, omdat je met sport bewust bezig bent met je lijf en met werk is de fysieke inspanning niet je voornaamste focus. Aldus mijn huisarts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je lichamelijk zwaar werk gaat doen zou ik wel je sportschema aanpassen! Gun je lichaam ook rust he?!
Maandag. Dan heb ik het weer anderhalve week aangekeken. Het leek dinsdag en woensdag echt beter.. naja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef _aurum_ het volgende:
XM bel anders weer ff naar het ziekenhuis!! Je hoort je beter te voelen nu en dat doe je nog niet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maandag. Dan heb ik het weer anderhalve week aangekeken. Het leek dinsdag en woensdag echt beter.. naja.
^^^^quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je gaat een weekend weg en je wil toch niet in ongemak zitten?
Maandag wel? Nu gaan is 3 dagen tijdwinst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, maar ik heb niet het idee dat ze daar *nu* nog wat aan kunnen veranderen. Konden ze vorige week woensdag en vrijdag ook niet.
Oh, voor m'n rug helpt het in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zolang je nog echt pijn hebt, kan je beter geen krachttraining doen. Je spieren zijn al overbelast, het laatste wat je wil is dat erger maken! Oefeningen waarbij je je nekspieren belast, zijn mij ook echt afgeraden door de fysio.
TWF ik zou dat echt niet toestaan! Je hebt genoeg te stellen met je lijf en als ze dan ook nog troep gaan inspuiten, doe het lekker zelf zuster. Waarom moeten ze dit uberhaupt doen? Wat een falers trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:
Ohja, en oproep voor cardio, ergometrie en dat is dus een fietstest.. Meteen even gebeld en ze hebben geen alternatief, behalve dan iets inspuiten wat dan de lichamelijke reactie van inspanning nabootst en dat zie ik niet echt zitten.. iets met gewichtjes ofzo zou ik nog wel kunnen..
Iemand een idee van ziekenhuizen die hier wel een alternatief voor hebben zonder iets in te spuiten?
Ja dat was ik! Zit eraan te denken om een cursus te doen, dus niet echt een opleiding. Maar was benieuwd naar ervaringen! Of het veel tijd kost enzo en of je er echt wat van leertquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef MaJo het volgende:
Meuningik begin ook flink ziek te worden volgens mij
Zo meteen drumles, de enige sport die ik beoefen
Ik heb trouwens ervaring met de LOI, weet niet meer wie dat vroeg?
Ben het met Li eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Maandag wel? Nu gaan is 3 dagen tijdwinst.
Dat zal inderdaad troep zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
TWF ik zou dat echt niet toestaan! Je hebt genoeg te stellen met je lijf en als ze dan ook nog troep gaan inspuiten, doe het lekker zelf zuster. Waarom moeten ze dit uberhaupt doen? Wat een falers trouwens
Het is een test om te zien wat mijn hart doet met inspanning.. ik kan me heus wel fysiek inspannen zonder te fietsen of te lopen.. meh idd, er zal toch wel ergens een ziekenhuis zijn die daar een alternatief voor heeft? Denk er precies zo over als jij het nu zegt, niet nog meer rotzooi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
TWF ik zou dat echt niet toestaan! Je hebt genoeg te stellen met je lijf en als ze dan ook nog troep gaan inspuiten, doe het lekker zelf zuster. Waarom moeten ze dit uberhaupt doen? Wat een falers trouwens
Kan je voorstellen om het met gewichtjes te doen? Of heb je dat al gedaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is een test om te zien wat mijn hart doet met inspanning.. ik kan me heus wel fysiek inspannen zonder te fietsen of te lopen.. meh idd, er zal toch wel ergens een ziekenhuis zijn die daar een alternatief voor heeft? Denk er precies zo over als jij het nu zegt, niet nog meer rotzooi!
Zou zo snel geen cardio-achtig alternatief kunnen bedenken. Is het niet voldoende om eerst een dag met zo'n ding rond te lopen voor een 24-uursregistratie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is een test om te zien wat mijn hart doet met inspanning.. ik kan me heus wel fysiek inspannen zonder te fietsen of te lopen.. meh idd, er zal toch wel ergens een ziekenhuis zijn die daar een alternatief voor heeft? Denk er precies zo over als jij het nu zegt, niet nog meer rotzooi!
Gedaan.. met de fietstest voeren ze de weerstand van de pedalen op en is de inspanning daardoor meetbaar.. Beetje geval van Computer says No is dit..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan je voorstellen om het met gewichtjes te doen? Of heb je dat al gedaan?
Het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gedaan.. met de fietstest voeren ze de weerstand van de pedalen op en is de inspanning daardoor meetbaar.. Beetje geval van Computer says No is dit..
@li ik denk het niet, ook omdat ik niet doe aan normale inspanningen..
Straks tijdens telefonisch spreekuur even ha bellen, dan mag hij gaan overleggen met de cardioloog en anders stuurtie me maar naar een ander ziekenhuis waar het wel op een andere manier kan, lijkt me stug dat dat er nergens is!
Ja precies, laat hem t maar oplossen! En er zijn vast meer mensen met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gedaan.. met de fietstest voeren ze de weerstand van de pedalen op en is de inspanning daardoor meetbaar.. Beetje geval van Computer says No is dit..
Straks tijdens telefonisch spreekuur even ha bellen, dan mag hij gaan overleggen met de cardioloog en anders stuurtie me maar naar een ander ziekenhuis waar het wel op een andere manier kan, lijkt me stug dat dat er nergens is!
Je hebt ook van die fietsapparaten voor je armen. Zou je dat wel kunnen? Geen idee verder of ze dat in een ziekenhuis hebben staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwehe, boks, ik heb een off-weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja precies, laat hem t maar oplossen! En er zijn vast meer mensen met hetzelfde probleem.
Jeez ik heb echt weer een off-day. Kan me echt op niks concentreren...
Off week boksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, boks, ik heb een off-weekVoor m'n gevoel heb ik tig tekstjes getikt deze week, maar mijn urenstaatje zegt wat anders
Handig dat! Hopelijk krijg ik snel weer puf / mojo
Oei, succes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Off week boksnieuwe week, nieuwe kansen?
Eigenlijk heb ik een off-maand! Mijn werk biedt gewoon niet genoeg uitdaging en ik vind het niet zo leuk. Straks gesprek erover met leidinggevende
Dan span je je zelf toch niet echt in, of wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mar, de mamma van het vriendje (heeft MS) gaat ergens naar toe waar ze machines hebben die het bewegen voor je doen, zeg maar! Je gaat er dan in zitten en dan worden je benen bijv. bewogen in een fietsbeweging oids. Zou zoiets wat zijn? o.O
Met je andere medicatie krijg ik een beetje het Fear and loathing in Las Vegas gevoel "a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... "quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef MarMar het volgende:
Handfietsen kan ik best, maar dan moet er wel een ziekenhuis zijn die zo'n ding aangesloten heeft aan een computer die er dan weer een programma bij heeft wat inspanning en hartslag met elkaar combineert en zulks.. ik vind dat dat heus wel ergens is.. ze zoeken maar even voor me hoor. Mijn alarmbellen gaan idd enorm af bij het idee van goedje inspuiten en ik denk dat dat geen goed plan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |