piece by piece he will reveal himself ..... dus nee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Ben je er al achter waar MJ uithangt piepie?
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Ja dat weet ik, maar sinds zijn "dood" is ze nogal aanwezig zullen we maar zeggen in het zoeken van "Justice for Michael". Ze heeft al veel clue's gegeven, maar gisteren zegt ze zo even doodleuk tegen een journalist dat we de film The Illusionist moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb hier echt te weinig gelezen van clues en dergelijke.. net als over die rechtzaak eigenlijk.. heb ook geen mening over Murray.. maar LaToya.. ik weet het niet meer haar.. ze heeft MJ in het verleden ook van veel dingen beschuldigd.. niet de meest betrouwbare bron
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Had zij ook opeens vitiligo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...
Moest hier wel even om lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Als Michael nu Latoya is was dat optreden in Cardiff zijn allerslechtste OOIT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.
Wat vindt je van LaToya's clue?
Je leest hier mee, dus zul je wel een mening hebben toch?
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.
Jawel hoor. Je roept eerst van 'kom op mensen, duidelijker kan het toch niet' waarmee je wil aangeven dat voor jou als een paal boven water staat dat MJ nog leeft. Je krijgt bakken met informatie binnen zeg je, waarvan je hier maar een heel klein deeltje plaatst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef APK het volgende:
Kan LaToya misschien niet bedoelen dat zijn leven een illusie was omdat iedereen dacht dat hij een kindervriend was die geen drugs gebruikte
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gek
Fair enough, maar ik kan nauwelijks geloven dat zij probeert te zeggen dat Micheal nog leeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef piepie het volgende:
[..]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |