Propofol raak je niet verslaafd aan en hij had geen drugs oid in zijn lijf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef MetBas het volgende:
Tja, hij was ook maar een mens. En mensen kunnen verslaafd raken. En mensen met een portemonnee als Michael Jackson kennen dan ook geen rem op hun verslaving.
Ik heb op jouw verzoek de youtube video opgezocht en nogmaals bekeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.
Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ...Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Hoi 22, we hadden ongeveer gelijk gepost hier.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik heb op jouw verzoek de youtube video opgezocht en nogmaals bekeken.
Ik snap wat je zegt, maar kan het niet goed zien omdat ze wegduikt achter de microfoon. Het geluid had ik deze keer niet aan staan en dan lijkt het natuurlijk ook minder erg.
Omdat ik niet kan geloven dat ze dit in scene zouden zetten en hier de kinderen voor zouden gebruiken, ga ik niet mee in deze hoaxtheorie. Al blijf ik het wel lezen uiteraard.
Misschien is 'hij had geen drugs in zijn lijf' wel de grootste hoax om familie en fans te beschermen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef blanket het volgende:
Propofol raak je niet verslaafd aan en hij had geen drugs oid in zijn lijf.
Die vraag is al vaker voorbij gekomen Bas, maar nog steeds eigenlijk niet te beantwoorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef MetBas het volgende:
Even een andere vraag dan het wel of niet dood; waarom? Waarom denken jullie dat Michael eventueel zijn dood in scène kan hebben gezet? Mits je daar in gelooft natuurlijk. Als een ultieme ontsnapping, een les over en naar de media, een gigantisch dreigend gevaar (van overheid of anderen?), een ultieme schuldenoplossing of..? Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Er kwamen idd allemaal medicijnen voorbij die (ooit) voorgeschreven zijn geweest. Maar waar niets van in het bloed zat. Niet in het bloed...is niet gebruikt...iig de laatste dagen niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is 'hij had geen drugs in zijn lijf' wel de grootste hoax om familie en fans te beschermen?
(En je kunt heel erg geestelijk verslaafd raken aan bepaalde middelen).
Hangt ook nog van de definitie van drugs af.
Er kwam tijdens de rechtzaak toch een enorme lijst met medicijnen die hij slikte voorbij?
Ultieme ontsnapping schrap ik weg...die gelegenheid had hij veel eerder al. In mijn beleving had hij dat na het proces van 2005 moeten/kunnen doen. Alhoewel ik nu dan weer denk dat hij misschien de centen er niet voor had. Vond wel schokkend om te lezen dat hij zo goed als bankroet was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef MetBas het volgende:
Even een andere vraag dan het wel of niet dood; waarom? Waarom denken jullie dat Michael eventueel zijn dood in scène kan hebben gezet? Mits je daar in gelooft natuurlijk. Als een ultieme ontsnapping, een les over en naar de media, een gigantisch dreigend gevaar (van overheid of anderen?), een ultieme schuldenoplossing of..? Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:48 schreef piepie het volgende:
[..]
Die vraag is al vaker voorbij gekomen Bas, maar nog steeds eigenlijk niet te beantwoorden.
Het blijft bij gissen en zelf denk ik er de ene keer weer anders over dan de andere keer.
Ik houd het voor mogelijk dat hij zowel de media als justitie een lesje wil leren voor wat ze hem hebben aangedaan. Zijn reputatie tot op de grond toe afgebroken!!! Hoe pijnlijk moet dat wel niet voor hem zijn geweest. Ondraaglijk toch?
Deze rechtszaak doet dan ook denken aan de rechtszaak uit 2005, waarin Michael (is ook een zwarte man) door het grote publiek al was veroordeeld voordat er een uitspraak was.
Hetzelfde gebeurt nu met Conrad Murray.
Saillant detail is dat Katherine en Joe Jackson tijdens de zittingen nu vaak hetzelfde gekleed zijn als tijdens de zittingen in 2005. Willen ze ons hier iets mee duidelijk maken?
Ik houd ook de optie nog altijd open dat hij het simpel en alleen zou hebben gedaan om de grootste hoax aller tijden neer te zetten. Voor Michael was namelijk the sky the limit.
Wat me ook altijd blijft volgen is wat hij in 2008 tegen Teddy Riley heeft gezegd:
I'm gonna shock the world, just watch"
Waar zou hij ons dan mee moet schokken? Een nieuwe tour was leuk, maar niet schokkend ...Een death hoax daarentegen is wel schokkend!
[ afbeelding ]
Maar die foto's in die rolstoel waren er in 2008 nog niet ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.
Jermaine is degene waar we altijd op kunnen rekenen wat betreft het geven van clues ...quote:
Ik vond de manier waarop hij die nieuwe shows aankondigde schokkenderderquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.
Gifkwal, je laatste zin negeer ik maar even.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef gifkwal het volgende:
Even over Joe vs. Joseph: het argument dat in deze rechtszaak en bijv. zijn overlijdensakte en testament de middelste naam Joseph wordt gebruikt ipv Joe zoals in zijn paspoort/rijbewijs stond en dat dit zou betekenen dat de eerstgenoemde documenten niet echt zouden zijn: zie hier de officiële papieren van de zaak in 2005 waarin gewoon Michael Joseph Jackson staat.
Volgens mij worden de namen Joe en Joseph gewoon door elkaar gebruikt en is dit ook logisch omdat ze dezelfde betekenis hebben (Joe is een afkorting van Joseph).
Of je moet willen beweren dat de zaak uit 2005 ook nep was.
Beter laat dan nooit R4m0n_46 als het je interesseert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wist niet dat dit topic er was, blijf het zeker volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |