abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:25:21 #76
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103088770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
*O* *O* *O*
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_103090983
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef GGGeneraal het volgende:
Het feit blijft dat als er hier tegengas wordt gegeven dat Piepie en consorten meteen zich beledigd voelen en denken dat we ze aanvallen. En dan als een klein kind aandacht zoeken door te zeggen ik kom hier niet meer terug, alsof daar een traan voor wordt gelaten. :')
Hier wil ik ook nog wel even op reageren.

Als je de topics terugleest zul je zien dat er genoeg tegengas wordt gegeven en dat is oké, ik heb daar geen moeite mee hoor. Ik weet dat de meeste mensen die hier komen denken dat Michael dood is, maar het toch boeiend vinden om hier te lezen omdat er zoveel vreemds aan de hand is rondom zijn dood.
Maar als er hier iemand komt trollen die denkt de waarheid in pacht te hebben door alleen maar voor de zoveelste keer dezelfde plaat af te draaien (hij is dood punt uit) en nergens ook maar een poging doet om zaken te ontkrachten door mee te denken, dan weet ik het ook niet meer.
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:12:50 #78
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103091659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef MetBas het volgende:
Blijven, blijven! O+ Ook de rest.
:Y
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_103092720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Iemand gelijk geven was vast moeilijk voor je. Hulde daarvoor ^O^

Goed, hopelijk kan dit topic binnen afzienbare tijd weer normaal verder. Zou fijn zijn :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103093558
Hoi! :W

Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door. *O*

Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
pi_103101426
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ... ;)

Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.

Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
Jammer dat het je zo dwars zat, hoop dat je door wilt gaan met dit topic. Ik vind het een fijn topic en heb veel aan wat je post. En ik weet wel zeker dat nog meer mensen dat vinden. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef MetBas het volgende:
Blijven, blijven! O+ Ook de rest.
Helemaal mee eens.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hilde3 op 15-10-2011 00:09:40 ]
pi_103103980
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ... *O*
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:30:30 #83
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103104035
Oke dan piepie! *O*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_103104462
Hahaha!

We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al .... *) ).

Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.

Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.

Hier een artikel uit een blad erover.

Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.

Coupon code: MJ LIVES

Waarom die codenaam????? 8)7
pi_103105033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Hoi! :W

Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door. *O*

Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.

Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ... ;) Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:13:46 #86
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103106276
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!

Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.

[ afbeelding ]

:D
pi_103118844
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ... *O*
:s)
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:29:56 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119519
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!

[ afbeelding ]

Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft bieden :Y Of "Hij leeft door in onze harten" etc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:32:24 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119588
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.

Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ... ;) Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaad :Y Iedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:36:11 #90
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103119706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaad :Y Iedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
Volgens mij was/ is hij moslim.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:40:21 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Volgens mij was/ is hij moslim.
Van zijn broer Jermaine wist ik het en ik dacht toen ergens gelezen te hebben dat hij ook Michael wilde bekeren maar dat dat uiteindelijk niet gebeurd was. Droeg Michael ook niet zo'n kaballah touwtje een hele poos?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:42:55 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119886

Was Catherine niet een Johova's getuige?
pi_103123442
Catherine is voor zover ik weet nog een Jehova's getuige. Michael was dat vroeger ook. Michael is nooit een moslim geweest. Die geruchten waren er toen hij een tijdje in Bahrein verbleef na zijn vrijspraak in 2005.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103123945
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige en Jermaine is moslim. Welk geloof Michael aanhing is nooit echt duidelijk geworden. Hij was wel gelovig, maar waarschijnlijk nergens bij aangesloten. Dat is wat ik ervan heb begrepen in discussies hierover.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft bieden :Y Of "Hij leeft door in onze harten" etc.
Ja dat klopt, het is ook geen hele sterke aanwijzing, maar ik vond het toch opvallend genoeg om hier te plaatsen ... ;)
Zelf zou ik de keuze voor die codenaam toch nooit hebben gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door piepie op 16-10-2011 00:37:57 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:31:41 #95
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103124023
Wat Michael was weet hij denk ik alleen zelf. Volgens mij was hij in verschillende religies geinteresseerd. De memorial was iig christelijk van aard.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103136937
Michael ìs een geloof. :+
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 07:59:30 #97
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103139945
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef piepie het volgende:
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:29:47 #98
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103142185
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103149337
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Janena het volgende:
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
Misschien zijn dat dan ook believers .... :s)
(het lijkt mij ook sterk dat Katherine daar verder iets mee te maken had)
pi_103151498
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Dit vind ik ook interessant om te lezen Ratelslangetje.

Dan vraag ik me ook direct weer af wie precies de keuze heeft gemaakt voor de foto's bij de memorial en funeral.

Uit alle foto’s die er van Michael zijn werd er uitgerekend gekozen voor de foto’s van de videoclip Liberian Girl, waar Michael was verdwenen, maar zelf de regisseur bleek te zijn en aan het einde zat te lachen.

zelfde thema op de funeral

Dit doet me ook direct weer denken aan de uitspraak van Kenny Ortega bij de memorial, waarin hij zegt “Michael was here with us, less then a week ago”. Michael was op die dag al 12 dagen dood, dus minder dan een week geleden is wel vreemd in zo’n speech, die toch voorbereid was mag ik aannemen. Heeft Michael soms zijn eigen memorial mede voorbereid? (Natuurlijk kan Kenny ook bedoeld hebben dat Michael er bij was, maar niet in levende lijve.)

Deze is ook opvallend, vrouw van Jermaine tijdens opnames real live show The Jacksons en zoon van Rebbie met opvallend t-shirt:

Maar denken we soms niet te moeilijk en ligt de waarheid gewoon recht voor ons neus en moeten we alles gewoon wel letterlijk nemen?
Michael die bevriend was met illusionisten als Chris Angel, David Blaine en David Copperfield. Meestal snappen we niets van de illusies die ze ons laten zien, maar als er soms een wordt uitgelegd dan denken we allemaal “dat we dat niet door hadden ... zo simpel was het dus!"

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 16-10-2011 17:30:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')