quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Hier wil ik ook nog wel even op reageren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef GGGeneraal het volgende:
Het feit blijft dat als er hier tegengas wordt gegeven dat Piepie en consorten meteen zich beledigd voelen en denken dat we ze aanvallen. En dan als een klein kind aandacht zoeken door te zeggen ik kom hier niet meer terug, alsof daar een traan voor wordt gelaten.
Iemand gelijk geven was vast moeilijk voor je. Hulde daarvoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Jammer dat het je zo dwars zat, hoop dat je door wilt gaan met dit topic. Ik vind het een fijn topic en heb veel aan wat je post. En ik weet wel zeker dat nog meer mensen dat vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ...![]()
Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.
Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
Helemaal mee eens.quote:
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door.![]()
Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!
We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al ....).
Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.
Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.
Hier een artikel uit een blad erover.
Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.
Coupon code: MJ LIVES
[ afbeelding ]
Waarom die codenaam?????
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ...
Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!
We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al ....).
Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.
Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.
Hier een artikel uit een blad erover.
Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.
Coupon code: MJ LIVES
[ afbeelding ]
Waarom die codenaam?????
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.
Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ...Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Volgens mij was/ is hij moslim.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaadIedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
Van zijn broer Jermaine wist ik het en ik dacht toen ergens gelezen te hebben dat hij ook Michael wilde bekeren maar dat dat uiteindelijk niet gebeurd was. Droeg Michael ook niet zo'n kaballah touwtje een hele poos?quote:
Ja dat klopt, het is ook geen hele sterke aanwijzing, maar ik vond het toch opvallend genoeg om hier te plaatsen ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft biedenOf "Hij leeft door in onze harten" etc.
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef piepie het volgende:
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige
Misschien zijn dat dan ook believers ....quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Janena het volgende:
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
Dit vind ik ook interessant om te lezen Ratelslangetje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |