Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef Janena het volgende:
[..]
Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.
Er is heel bewust voor gekozen om dit topic HIER te openen want in MUZ hoort zo'n discussie inderdaad niet thuis, dat veroorzaakte toen ook veel gedoe waardoor Piepie naar BNW is verkast.
Ik geloof ook gewoon dat hij in zijn tombe op Forest Lawn ligt, ik voel me niet aangevallen door mensen hier die denken dat hij nog leeft. Ze hebben niet de intentie om mij op mijn ziel te trappen o.i.d.
Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.
Klopt. piepie is naar hier verhuisd, vanwege de overlast. En laat ze dan ook HIER blijven, en niet in MUZ.
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Janena het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?
Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Nou, zoals je wel gemerkt zal hebben heb ik een ongelofelijke hekel aan dat hoax gedoe. Dus mij valt dat op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef Janena het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...![]()
Waar jij het over hebt is wel heeeeeel erg lang geleden.
Maar je hebt je zin.
Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.
Had gewoon hier weggebleven.
En nog even over dat respectloos naar de familie.
Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?
Zo dit moest er nog even uit.
Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...![]()
Waar jij het over hebt is wel heeeeeel erg lang geleden.
Maar je hebt je zin.
Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.
Had gewoon hier weggebleven.
En nog even over dat respectloos naar de familie.
Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?
Zo dit moest er nog even uit.
Misschien moet je toch even Teddy's tweets gaan lezen en het filmpje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.
Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.
En nee. Het is niet zo lang geleden dat je weer kwam in MUZ. Eerst algemeen en vriendelijk doen, dan weer komen met je onzin. En mag ik je er eraan herinneren dat ik niet de enige was die dat gedoe niet meer wilde. Je zei toen dat je nooit meer in MUZ zou komen, nou, zie hier het resultaat.
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.
Teddy Riley neem ik niet serieus als Michael's directe mensen allemaal zeggen dat hij dood is. Dat is niet eens een issue, piepie. Dat Teddy Riley nu zulke onzin wil verkondigen, moet hij weten.
Beste piepie,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.
Het afzeiken van MetBas heb ik ook gelezen in MUZ laatst. Echt triest hoor voor een vrouw van 50 ...![]()
En Teddy Riley niet serieus nemen vind ik nogal wat. Mede dankzij hem hebben we pareltjes van muziek van Michael.
Als Obama zegt dat hij nog leeft dan geloof je hem ook niet ....![]()
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij nog leeft, ik heb altijd gezegd dat ik bijna zeker denk van wel, maar 100% heb je nooit.)
hahahaha, ja ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef MetBas het volgende:
Robijn gelooft in de roddelcircuithoax!
Jij bent wel goed in mensen ergens de schuld van geven he MetBas? Wat ben jij een stoker, ongelofelijk. Internetheld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef MetBas het volgende:
Piepie en de rest, niet weg gaan. Iedereen die wat langer meeloopt hier weet hoe Robijn is. Ik snap dat jullie dat vervelend vinden, dat vind iedereen. Maar het zou zonde zijn als door haar toedoen het topic op zou houden te bestaan. Dat zou ik, en met mij velen, heel jammer vinden.
Laten we haar nu maar gewoon negeren. Discussie heeft namelijk toch geen zin met haar, echt niet. Ik hoop dat we met iedereen weer verder kunnen met dit topic, ook met de voor redelijkheid vatbare kritische mensen. Ik vind ze een frisse aanwinst voor het topic, mits iedereen beschaafd blijkt natuurlijk.
Denk er anders eerst maar even over na.
Bas
Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.
Dus....quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Het neerkijken op iemand zegt nl. meer van jou dan van iets anders.
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?
Trouwens, je post in BNW, BNW staat vol met dit soort verhalen, heerlijk leesvoer, als je dat niet aankunt blijf dan gewoon weg.
Heb je geen kinderen/ kleinkinderen/ man die je mag kleineren, laat mensen toch gewoon in zijn/ haar waarde.
Nog ff een quote uit een ander topic, tekst is van jezelf.
[..]
Dus....
Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ...![]()
Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.
Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
Ik weet het Jokkebrok, maar dat viel hier altijd reuze mee hoor ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |