dat heb je van Lindy gejatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef BGTes het volgende:
Ik wil als dat meisje gaan van the Ring met Halloween..
Nietquote:
Ik zou voor de Human Centipede gaan als ik jou was, origineler kan niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Niet
Het thema is Horrorfilm-personages en dat is de enige waar ik een beetje op kan lijken
Wie is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ooit nog een keer geld teveel heb ga ik als Pennywise
Had je nog foto gemaakt mét pruik en lenzen?quote:
Skjoe's ava. Toch?quote:
nee, moet ik nog doen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je nog foto gemaakt mét pruik en lenzen?
Trouwens. Voor diegene die wat tijd over hebben: http://hyperboleandahalf.(...)s-for-joy.html#links
Ik moest lachen
[..]
Skjoe's ava. Toch?
Tip: wees de voorstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Pennywise is engChildhood nightmares!
En ik weet niet of ik twee vrijwilligers kan vinden voor een 'pede
Yepquote:
quote:
Mijn melk voor de cappuccino is op...quote:
* Stormqueen knuffelt Puckzzzquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is emokip vandaag for no particular reason
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn buurvrouw loopt net enthousiast zwaaiend langs, zonder kunstgebit in
oh, dan ken je de oefenhanden nog nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit online te zoeken naar nagelriemverwijderaar, zo'n pieldingetje om die randjes weg te snijden.
Vind ik dit.... LOL!
[ afbeelding ]
Een oefenvinger![]()
quote:
daar moet je een nepnagel overheen modellerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef BGTes het volgende:
Wat is er mis met die nagel zeg :S Ziet er supervies uit
* BBQ-kip aait Puckzzz met haar oefenhandquote:
Klopt, er moet een nageltip opgebracht worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je een nepnagel overheen modellerenOefenvinger...
Volgens mij zijn ze wel kek als handdoekhaakje in de keuken. Mooie nailart er op en hoppetee!
ik vind haar maar irritant eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Chantal Janzen vaak onzeker over eigen kunnen
Eerste reactie:
"Ze zou een stuk onzekerheid kunnen wegnemen en een stuk vreugde kunnen scheppen door er gewoon mee op te houden en verder een teruggetrokken bestaan te leiden."
Ik zit echt te janken van het lachen hier
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Komt m'n collega aan met z'n babyfoto's... *rammelllll*
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je een nepnagel overheen modellerenOefenvinger...
Volgens mij zijn ze wel kek als handdoekhaakje in de keuken. Mooie nailart er op en hoppetee!
Ik ook, met d'r janksmoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind haar maar irritant eigenlijk
Gewoon die foto's aan BB laten zien en dan heel zielig en gewillig kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
wat doet je mascara dan ook op de oven!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een kaasbroodje aan het bakken, heb ik net mijn mascara op de oven laten liggen, faaaaaaaaaaaaaaaal
Als ze bij mij komen met babyfoto's heb ik altijd een stem in mijn hoofdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij bent raarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Op de combimagnetron eigenlijk...
Daar staat een spiegeltje op (die wel tegen een beetje stralingswarmte kan...) en da's de perfecte hoogte om mascara op te doen. Rest doe ik altijd boven in slaapkamer op, alleen mascara beneden. ik spoor niet echt, ik weet het, maar normaal werkt het altijd goed
Dan zijn ze nog steeds lelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
deze is met keizersnede geboren, dus die is redelijk in model
die zijn niet lelijk, die zijn tof!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds lelijk.
Beetje zoals babyvogels...
[ afbeelding ]
Precies, leuk omdat ze zo lelijk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn niet lelijk, die zijn tof!
Dat!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn niet lelijk, die zijn tof!
Ga maken danquote:
Adoptie, pleegkids, tante worden, alles is mogelijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Babies zijn
Ik wil ook een mini-me, maar dat gaat een beetje lastig... plus dat mijn genen laten erven een beetje kindermishandeling zou zijn
lies kan toch baren? Of is die te oud??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Lindytje het volgende:
Babies zijn
Ik wil ook een mini-me, maar dat gaat een beetje lastig... plus dat mijn genen laten erven een beetje kindermishandeling zou zijn
Al dat kunst- en vliegwerk wat daarbij aan te pas moet komen is iets minder romantisch vind ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
of een eicel van lies in de buik van lindy, romantique
Kleintje van mijn zus is nu 7 maanden, die is voor mij vanaf dag 1 al leuk geweest, maar voor mijn zus vanaf een maand of 3. Toen begon ze al zelf behoorlijk veel te doen (nee, niet de afwas en haar billen wassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Baby's zijn stom.
Sprak laatst een aangetrouwde neef die inmiddels 2 mini-me's heeft rondlopen. Hij zei ook "het eerste jaar is er niet zoveel aan, dan doet het nog niet zoveel. Huilen, poepen, eten en slapen, maar het reageert nergens op. Daarna wordt het wel leuk".
Heerlijk, iemand die zelf ouder is die het zo zegt.
"Als ze er aan komen denk je dat het hartstikke leuk is, maar als ze er zijn ben je vrij snel van die roze wolk af".
Overigs vond hij ze nu heel leuk hoor, maar het eerste half jaar was hem tegengevallen![]()
Kinderen![]()
Baby's
bij twee potten gaat het toch al niet heel natuurlijk tot stand komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Al dat kunst- en vliegwerk wat daarbij aan te pas moet komen is iets minder romantisch vind ik
Bovendien nogal belastend met hormonen en shit
is het een spekkie baby? Die zijn zo cutequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kleintje van mijn zus is nu 7 maanden, die is voor mij vanaf dag 1 al leuk geweest, maar voor mijn zus vanaf een maand of 3. Toen begon ze al zelf behoorlijk veel te doen (nee, niet de afwas en haar billen wassen) waardoor het voor de ouders ook leuker werd.
Het is ook niet zo'n jankerd, dat scheelt. Ze vindt lachen vooral erg leuk, met haar handen in haar mond gepropt schaterlachen, zooooo cute!
Holle voorbind-dildo met spuitsysteem?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij twee potten gaat het toch al niet heel natuurlijk tot stand komen
mijn godquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holle voorbind-dildo met spuitsysteem?
Hoef je alleen nog maar zaad te regelen
Nee, dat wordt lastigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij twee potten gaat het toch al niet heel natuurlijk tot stand komen
Nou, die is aan de oude kant voor een baby hoor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lies kan toch baren? Of is die te oud??
Ja, ze is lekker spekkig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een spekkie baby? Die zijn zo cute
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
of een eicel van lies in de buik van lindy, romantique
Godsamme, dat zou een mooi filmscript zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig
Maar er zijn natuurlijk tig mogelijkheden. Reageerbuisbabbies kunnen natuurlijk ook, maar mensen onderschatten de consequenties daarvan nogal eens vind ik (oma heeft een mening)
Ik heb een achterneef die homo is en 2 kids heeft met zijn vriend. Een bevriend lesbo-koppel heeft de kids gebaard en zelf ook 2 kids van het zaad van hem. Daar word ik wel blij van, als mensen dat doen, lieffff
briljant!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig
Maar er zijn natuurlijk tig mogelijkheden. Reageerbuisbabbies kunnen natuurlijk ook, maar mensen onderschatten de consequenties daarvan nogal eens vind ik (oma heeft een mening)
Ik heb een achterneef die homo is en 2 kids heeft met zijn vriend. Een bevriend lesbo-koppel heeft de kids gebaard en zelf ook 2 kids van het zaad van hem. Daar word ik wel blij van, als mensen dat doen, lieffff
Dat!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een spekkie baby? Die zijn zo cute
en bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ze is lekker spekkig!
En blond met veel haar en ze lijkt op mij. Maar mijn zus hoopte dat dat nog weg zou trekken
Mooie is ook, hij woont in australië en niemand mag het officieel weten, omdat het niet mag daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, dat zou een mooi filmscript zijn
zo heeft God het bedoeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een mooi chronologisch verhaal zo, eerst seks, daarna baby's.
Daarom slik ik.quote:
Kan het wel hebben van haar, whehe.quote:
Ja, djeez, hoe komt ie anders aan die baby'squote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie is ook, hij woont in australië en niemand mag het officieel weten, omdat het niet mag daar![]()
En iedereen weet het natuurlijk gewoon, maar goed
zo van: Ik heb ze toch eerlijk gevonden???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, djeez, hoe komt ie anders aan die baby's
Lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan het wel hebben van haar, whehe.
Een van de eerste foto's die ik kreeg van haar was een foto waarop je de babbie zag op haar buik, met daaronder de verloskundige die met bebloede handen haar weer aan het dicht stikken was
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van: Ik heb ze toch eerlijk gevonden???
Whahahaha. Nee ze hebben om en om gedaan, wel hele goeie afspraken gemaakt. Zijn ook de kids van het stel, niet kids van het 4-tal, i.v.m. opvoeding. Anders krijg je daar weer gedonder meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En doen ze het dan om en om? Baby voor jullie, baby voor ons, baby voor jullie, baby voor ons?
Of kiezen ze ter plekke? Of loten? Of op de willekeur en dan na een jaartje kijken of je nog wil ruilen?
en dan er op stampen zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van: Ik heb ze toch eerlijk gevonden???
Nee, dat mag alleen als je er 50 cent voor hebt gegevenquote:
horrorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan het wel hebben van haar, whehe.
Een van de eerste foto's die ik kreeg van haar was een foto waarop je de babbie zag op haar buik, met daaronder de verloskundige die met bebloede handen haar weer aan het dicht stikken was
Ja, dat lijkt me dus zo lastig met een bekende donor-papa... Die wil zich er mee bemoeien natuurlijk..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahaha. Nee ze hebben om en om gedaan, wel hele goeie afspraken gemaakt. Zijn ook de kids van het stel, niet kids van het 4-tal, i.v.m. opvoeding. Anders krijg je daar weer gedonder mee
Nadat je 50 Australische dollarcent hebt neergegooid jaquote:
dat heet realistiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zus is ook wel heerlijk droog hoor. "Ik heb een leuk nieuw jasje gekocht, maar niet te duur, want ze kotst hem toch binnen 5 minuten weer onder"
Ze zag het pas toen ze hem allang gestuurd had, nieuwe moeders zien alleen maar die baby he, verder niks meerquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
kut, ik moet echt eens naar m'n werk
Zekers, gelukkig is ze dat wel.quote:
Bwhehehehhe, lekker dan als je later zelf ziet wat je rond gestuurd hebtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zag het pas toen ze hem allang gestuurd had, nieuwe moeders zien alleen maar die baby he, verder niks meer
Ah, too bad. Werkse!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
kut, ik moet echt eens naar m'n werk
Gelukkig alleen aan familie. Je zal hem maar naar kantoor sturen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehhe, lekker dan als je later zelf ziet wat je rond gestuurd hebt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig alleen aan familie. Je zal hem maar naar kantoor sturen...
oh vreselijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo heeft mijn vent een keer de nog niet uitgezochte vakantiefoto's aan al zijn vrienden laten zien.... inclusief ik terwijl ik in een hittegolf alleen in een onderbroek en bh in een beekje stond af te koelen onderweg![]()
En bedankt he...
Hahaha, net zoals toen we de puppy-sien-dvd aan mijn ouders lieten zien... en ik in nothing but my string door beeld kom wandelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo heeft mijn vent een keer de nog niet uitgezochte vakantiefoto's aan al zijn vrienden laten zien.... inclusief ik terwijl ik in een hittegolf alleen in een onderbroek en bh in een beekje stond af te koelen onderweg![]()
En bedankt he...
Aaaaaahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
En bedankt he...
Bwhehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:31 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik kwam dus toen net met drinken voor iedereen de kamer inlopen zo van "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou nog een filmpje opnemen met een revieuw van mijn mooie roze make-up pellet!
Oh god! En snel de thong song gezongen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals toen we de puppy-sien-dvd aan mijn ouders lieten zien... en ik in nothing but my string door beeld kom wandelen
HAHAHA.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals toen we de puppy-sien-dvd aan mijn ouders lieten zien... en ik in nothing but my string door beeld kom wandelen
ik wil wel snel een revieuw sien van je pellet, maar hijs toch niet te duur ey want da kank nie betale.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou nog een filmpje opnemen met een revieuw van mijn mooie roze make-up pellet!
Ik erger me nog steeds kapot aan dat mens. Net alsof iemand je dwingt om een fucking origineel feest te organiseren voor een kind van tweequote:Waarom is het zoveel geregel voor een verjaardag voor 2jarige?? Vreselijk.... Je wilt wat orgineels... ontwerp me rot... en ben er nog niet uit. Moet dan nog besteld... manman..
Ik wete nietof die duur is wqnt ik had m gekrege van me suzjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik wil wel snel een revieuw sien van je pellet, maar hijs toch niet te duur ey want da kank nie betale.
Ja, djeez... net of dat kind daar wat van merktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn net-niet-tienermoeder nichtje op Feestboek:
[..]
Ik erger me nog steeds kapot aan dat mens. Net alsof iemand je dwingt om een fucking origineel feest te organiseren voor een kind van twee_!
ze heeft gewoon een teringsaai leven sinds dat kind volgens mij, en is het gewoon een aandachtspoging. Zo van kijk, ik heb ook dilemma's!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, djeez... net of dat kind daar wat van merkt
Ja. de tering... en wat voor een dilemma's! Onderschat ze nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een teringsaai leven sinds dat kind volgens mij, en is het gewoon een aandachtspoging. Zo van kijk, ik heb ook dilemma's!!!
omg being a young mom is sooooo hard!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een teringsaai leven sinds dat kind volgens mij, en is het gewoon een aandachtspoging. Zo van kijk, ik heb ook dilemma's!!!
Mijn nicht doet dit ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn net-niet-tienermoeder nichtje op Feestboek:
[..]
Ik erger me nog steeds kapot aan dat mens. Net alsof iemand je dwingt om een fucking origineel feest te organiseren voor een kind van twee_!
Oh my! Ik vraag me af waar je zo'n kind dan in godsnaam nog blij mee kunt maken als ze wat ouder worden..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je hebt ook zo'n programma op TLC over grote kinderfeestjes, laatst een vrouw die de rekening die ze aan dr mag gaf halveerde zodat ie nog schrok van de prijs enzo. Dus later die man vertellen dat het 20.000 kostte, maarja eigenlijk het dubbele dan.
En toen kwam de taart, vond dat kind m niet mooi(volkomen logisch want ze wilde een blauwe met vlinders en deze was paars zonder vlinders).
Hier ook hoor, ik doe niet aan roze wolkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Baby's zijn stom.
Sprak laatst een aangetrouwde neef die inmiddels 2 mini-me's heeft rondlopen. Hij zei ook "het eerste jaar is er niet zoveel aan, dan doet het nog niet zoveel. Huilen, poepen, eten en slapen, maar het reageert nergens op. Daarna wordt het wel leuk".
Heerlijk, iemand die zelf ouder is die het zo zegt.
"Als ze er aan komen denk je dat het hartstikke leuk is, maar als ze er zijn ben je vrij snel van die roze wolk af".
Overigs vond hij ze nu heel leuk hoor, maar het eerste half jaar was hem tegengevallen![]()
Kinderen![]()
Baby's
Dat worden van die sweet16 kids... 'neeheee..... ik wilde geen blauwe mercedes, ik wilde een zilverenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh my! Ik vraag me af waar je zo'n kind dan in godsnaam nog blij mee kunt maken als ze wat ouder worden..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn nicht doet dit ookHaar kindjes zijn nu 3 en 5 en hebben al feesten gehad waarbij meer dan 100 mensen aanwezig waren, er zijn restaurants afgehuurd, acteurs, van die enorme springkussens en weet ik wat nog meer. Ze heeft voor haar zoontje nu de vuurtoren afgehuurd
![]()
en nee, zoveel geld hebben ze niet
Als er hier kinderen in hun eigen leeftijd rondlopen is het al goed. Lekker veel chips en snoepjes, een bak water en zand om mee te kliederen en klaar is klara. Dat zijn hier de beste feestjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn nicht doet dit ookHaar kindjes zijn nu 3 en 5 en hebben al feesten gehad waarbij meer dan 100 mensen aanwezig waren, er zijn restaurants afgehuurd, acteurs, van die enorme springkussens en weet ik wat nog meer. Ze heeft voor haar zoontje nu de vuurtoren afgehuurd
![]()
en nee, zoveel geld hebben ze niet
Goede aanschafquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben weer thuis, net meteen maar even The Beautycollection besteld n.a.v. de revieuw
ja altijd leuk, toen ze nog niet zindelijk waren hadden we hier de zogenaamde 'verjaardagsluiers'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen ziek laten vreten aan snoep en dan weer met de ouders mee naar huis sturen in de auto
Vergeet niet cola laten drinken vlak voordat ze weggaan, lekker hyper de hele avond en niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen ziek laten vreten aan snoep en dan weer met de ouders mee naar huis sturen in de auto
Ja, dat is toch ook prima?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Als er hier kinderen in hun eigen leeftijd rondlopen is het al goed. Lekker veel chips en snoepjes, een bak water en zand om mee te kliederen en klaar is klara. Dat zijn hier de beste feestjes
goeien tip!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet cola laten drinken vlak voordat ze weggaan, lekker hyper de hele avond en niet kunnen slapen
En heul veul kleurstoffen in die kinders proppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet cola laten drinken vlak voordat ze weggaan, lekker hyper de hele avond en niet kunnen slapen
Yeps, dat door de grote snoepbak op tafel waar ze onbeperkt mogen pakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En heul veul kleurstoffen in die kinders proppen
Plus een klein zakje met een cadeautje voor mee naar huis, vingerverf in doen, geheid dat ze op de achterbank in de auto er al mee gaan kutten!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook prima?
en vooral niet gaan zeuren als ze nat of vies zijn, lekker laten gaan, en vies meegeven aan paps en mams
op zon-en feestdagen krijgen ze dat wel eens, maar ze slapen even goed hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een nagelvraagje, is "nagelriemen verzorgen" hetzelfde als nagelriemen terugduwen en de rest wegkappen met een mesje?
Volgens mij vermoord je ze met een mesje meer dan dat ik het verzorgen zou willen noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een nagelvraagje, is "nagelriemen verzorgen" hetzelfde als nagelriemen terugduwen en de rest wegkappen met een mesje?
ben bang dat ik dat zelf ook al doequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Of ze poffertjes laten eten en dan leren dat als je de bus poedersuiker heel hard op tafel zet, je een leuke witte wolk van stiuvende poedersuiker krijgt
Whahahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ben bang dat ik dat zelf ook al doe![]()
ben niet echt een modelmoeder vrees ik.
Als ik een boer laat hoor ik meteen, mama dat mag niet je moet wel pardon zeggen
oh god, je moest eens weten toen mijn neefje 4 weken terug een avond bij mij mocht logeren en we de hele avond gingen gamen ... ik kreeg om de minuut op mijn kop vanwege mijn woordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahEn dat pardon hebben ze dan van jou geleerd?
Ik vloekte laatst en toen zei mn neefje, wijzend met zn vingertje, "ooohh dat manniet!"
ja dat dan weer wel, maar als ik cola drink of bier moet ik nog al eens boeren en dan vergeet ik gewoon straal dat er nog 2 kinderen aan tafel zitten die ik moet opvoeden. (vloeken hebben we hier trouwens wel afgeleerd toen nr 1 nog in mn buik zat)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahEn dat pardon hebben ze dan van jou geleerd?
Ik vloekte laatst en toen zei mn neefje, wijzend met zn vingertje, "ooohh dat manniet!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler vanwege zoekfuncties![]()
De weg naar boven met de nieuwe droger door het trappengat is extreem krap, past net, maar was geen probleem voor die gasten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, de droger arriveert!
* BBQ-kip naar deur rent
mijn software pakket werkt nog niet helemaal zoals ik wil en hij moet maandag voor distributiequote:
Hoe moet dat dan???quote:
nfu oh cuticle remover kopen :y dat erop doen, even wachten, en dan schraap je de meuk er zo afquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan???
Ik weet niks![]()
Ik wil die stomme nagelriemen weg hebben, dan lijken mijn mininageltjes langer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
omg ik krijg serieus een mail met afzender,Ik kreeg dus laatst een mailtje van iemand die Rothkopf heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler vanwege zoekfuncties
Aids.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nfu oh cuticle remover kopen :y dat erop doen, even wachten, en dan schraap je de meuk er zo af
en dan olie opsmeren
Ik heb gewoon altijd gelakt, had zelfs megalange en stevige nagels toen ik zwanger was. Alleen werd ik kotsmisselijk van de luchtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Oohh, nieuw filmpje, zo ff kijken
Ennuhm, hoiWeer aan de kindertjes hier?
Mijnese is ook bijna jarig, maar ik stuur gewoon een mailtje aan de mensen die we erbij zouden willen hebben, hij krijgt een garage van 42 euro omdat hij erg into auto's is de laatste tijd en. Ik maak zelf een taart, omdat ik dat leuk vind om te doen. En verder doen we eigenlijk niet zo veel, ik snap niet dat er allemaal van die mensen zijn die er dan echt een prestige-ding van maken ofzo. Alsof een kind dat leuk vind, die wil toch alleen maar zoveel mogelijk ongezonde shit naar binnen proppen en dingen slopen
Ohja, en ik ben het antwoord vergeten, wat was nou ook al weer het verhaal met nagels lakken als je zwanger bent?
k had terug gemailedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kreeg dus laatst een mailtje van iemand die Rothkopf heet
no darling, werkt geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus?
Soort afbijt dus?
En daarvan gaan niet je nagels en je huid naar ze gallemiezen?
sjeeeeeeeeeeeeeee meid waar komt al die agressie vandaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Arg, ik heb zo'n zin om die gast van de mediamarkt te gaan achtervolgen en een stomp op zijn neus te geven, teringlijer...
oepsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k had terug gemailed
Hoi Patrick de Grappigstewel
Omdat de afzender servicedesk was en mijn collega daar ook Patrick heet dus ik dacht dat hij een grapje maaktekwam er opeens achter dat Pat bij ons in de kamer staat en dus de mail niet verzonden kon hebben, blijkt het van de gebouwbeheerder af te komen
!!!
En waar koop ik dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
no darling, werkt geweldig
potje is niet goedkoop, iets van 8 euro, maar je doet er de rest van je leven mee
gebruik het al super lang nu en er is nog maar mini beetje uit
[SHJN SC] Pew pew pewquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sjeeeeeeeeeeeeeee meid waar komt al die agressie vandaan!
http://www.nfuoh-nederlan(...)eatments&ShowLang=NLquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En waar koop ik dat?
Ik ben een nageln00b he...
Thanks, is er nog meer wat ik "moet" hebben/bestellen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.nfuoh-nederlan(...)eatments&ShowLang=NL
bovenste
quote:dit is zoooo slecht. niet normaal gwn
fatimamekki96 5 days ago
En hoe ook...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Oohh, nieuw filmpje, zo ff kijken
Ennuhm, hoiWeer aan de kindertjes hier?
Mijnese is ook bijna jarig, maar ik stuur gewoon een mailtje aan de mensen die we erbij zouden willen hebben, hij krijgt een garage van 42 euro omdat hij erg into auto's is de laatste tijd en. Ik maak zelf een taart, omdat ik dat leuk vind om te doen. En verder doen we eigenlijk niet zo veel, ik snap niet dat er allemaal van die mensen zijn die er dan echt een prestige-ding van maken ofzo. Alsof een kind dat leuk vind, die wil toch alleen maar zoveel mogelijk ongezonde shit naar binnen proppen en dingen slopen
Ohja, en ik ben het antwoord vergeten, wat was nou ook al weer het verhaal met nagels lakken als je zwanger bent?
Die oplosmiddelen zijn seriously bad voor die hersentjes enzo in ontwikkeling...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toch???
Maareh, het wordt afgeraden
Wat een lelijke hater. Mocro's hebben ECHT geen gevoel voor humorquote:look voor travestieten misschien?
fatimamekki96 3 days ago
Ze zijn gewoon echt niet zo slim, dan heb je ook het gevoel niet wanneer iets echt of gewoon humor is...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
en op mijn paarsroze look:
[..]
Wat een lelijke hater. Mocro's hebben ECHT geen gevoel voor humor
of ze zijn werkelijk domquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee die Flower oil werkt niet fijn, dus zonde van je geld! Maar die cuticle remover moet je echt hebben, en je kunt dan gewoon breivenbuspost kiezen dus dan zijn de verzendkosten laagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks, is er nog meer wat ik "moet" hebben/bestellen?
Hahaha, kun je gedachten lezen ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die Flower oil werkt niet fijn, dus zonde van je geld! Maar die cuticle remover moet je echt hebben, en je kunt dan gewoon breivenbuspost kiezen dus dan zijn de verzendkosten laag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij pakt automatisch de pakketpost en de prijs van het potje was ook zonder BTW nog, dus dan wordt het E 19,93 voor dat potje, dat wordt me een beetje too much.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die Flower oil werkt niet fijn, dus zonde van je geld! Maar die cuticle remover moet je echt hebben, en je kunt dan gewoon breivenbuspost kiezen dus dan zijn de verzendkosten laag
nee je kunt toch brievenbus klikken? wacht ff kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij pakt automatisch de pakketpost en de prijs van het potje was ook zonder BTW nog, dus dan wordt het E 19,93 voor dat potje, dat wordt me een beetje too much.
Nee joh, dat ga ik echt no way gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef Mss het volgende:
Dan doe je er een paar lakjes bij. Ze hebben prachtige holo's en flakies
Hahaha, nou, zó erg is het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT EEN HOERENZOOIshiiiiiiiiiiit!
dan is het bestellen met zijn allen bij www.viis.ee bestellen goedkoper!
Misschien weer een groepsorder doen ofzo
zou ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij kwamen ze er wl doorheenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ik niet aan beginnen.
Nfu Oh zijn de enige flesjes die gewoon niet door de brievenbus gaan
Alweerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toch???
Maareh, het wordt afgeraden
Die verzenden toch niet meer naar NL? Omdat er hier al een distributeur zit toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
het komt uit Korea geloof ik, misschien hebben ze daar wel heul andere brievenbussersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dat om het exclusief te houden of gewoon niet over nagedacht?
ik kan het nog gewoon selecteren. Alleen niet als Netherlands, maar als Hollandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die verzenden toch niet meer naar NL? Omdat er hier al een distributeur zit toch?
Op Mallorca hadden mensen een luikje bij de deur voor de post, pakjes en de kranten. Superhendig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het komt uit Korea geloof ik, misschien hebben ze daar wel heul andere brievenbussers
Ik had zoiets gelezen niet geprobeerd ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het nog gewoon selecteren. Alleen niet als Netherlands, maar als Holland
Je woont helemaal niet in Holland, jij zit in Brabant!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug zoiets gelezen geloof ik gelukkig klopt het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
volgens mij shippen ze nog gewoon
Wat!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
Ja zeg hey, ik probeer jullie wat te vertellen johBen er alleen heel slecht in
![]()
Maarehm, dus. Zwanger, weerIkke, jawel! Duimen dat het goed zal gaan is zeer welkom..
ja nee dat had ik niet doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Maarehm, dus. Zwanger, weerIkke, jawel! Duimen dat het goed zal gaan is zeer welkom..
Gefeliciteerd!! Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Thnx![]()
Ben nu een weekje of 7.. En hoeveelste ligt eraan hoe je het bekijkt
Tweede kindje als alles goed gaat, maar zesde a zevende zwangerschap. Gisteravond in OUD gezet, dus ook maar even met mijn lakmaatjes delen
Wat feestelijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:33 schreef Lindytje het volgende:
Gofterdegofter... echt overal vind ik glitters terug
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee dat had ik niet door![]()
(wist alleen niet hoe openbaar je 't wilde hebben)
GEFELICITEERD!!!![]()
![]()
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik duim en Chuck Norris duimt mee, voor extra good luck!
sien heeft geen glitters, she haz a sadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Ohai
[ afbeelding ]
(ja, dat smerige afgekauwde voetenbankje is van Sien)
I will give her some glitterzquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sien heeft geen glitters, she haz a sad
Jeeeeeeuuuujjquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
![]()
oh boy ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I will give her some glitterzWaitz!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Nope, ik krijg de items te zien in het rood en bij bestellen krijg ik de melding dat de rode items niet verzonden kunnen worden en dat ik die uit mijn mandje moet halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
volgens mij shippen ze nog gewoon
Eéntje, na Stef 3 a 4 (1 is een twijfelgeval, mijn test zei van wel, die van het zeikenhuis zei niet zwanger..). Ik schijt in mijn broek, deze keer hadden we ook niet verwacht. Zou wel een cadeautje zijn als dit 'm dan eindelijk is..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
inca, had je voordat je stef kreeg ook al miskramen? Of had je echt geluk bij de eerste?
Nee, maar ik dacht: natte hondenneus, dat veeg je zo weg. Niet dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar dat wist je al, dat zei je in je revieuw! Of is dit een andere pallad?
Dan heb je het soms een beetje zwaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
arme sien
je zal maar een huisdier van lindy zijn.... Of van sq....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht: natte hondenneus, dat veeg je zo weg. Niet dus
oi! Goeien tip!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Arme Sien..
Zulke dingen doen wij inderdaad nooit met onze katten. Wij binden soms alleen een ballon aan hun staart, maar verder..
daar worden ze ook knetterstatisch vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is vooral leuk met heliumballonen
Ah, da's ook crap ja. Ik ben gisteren naar Ypenburg gereden omiets op te halen nadat we zoonlief zijn bed ingesjankerd hadden. Ik geloof dat ik maar even niet meer in de auto stap na achtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
most definitely not. Ben nog niet helemaal hersteld van m'n virusje
ja ik ken het, zo voel ik me nu idd ongeveerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, da's ook crap ja. Ik ben gisteren naar Ypenburg gereden omiets op te halen nadat we zoonlief zijn bed ingesjankerd hadden. Ik geloof dat ik maar even niet meer in de auto stap na achtenKen je dat, dat je zo moe bent dat het net lijkt alsof je in een zeepbel zit?
Dat was misschien een beetje gevaarlijk
Vooral als ze insanely rondjes gaan rennen en over de grond gaan rollen om het ding eraf te krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar worden ze ook knetterstatisch van
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ken het, zo voel ik me nu idd ongeveer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is vooral leuk met heliumballonen
voordeel: nu heb je de kitten helemaal voor jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef Loqi het volgende:
Meh,kan niet een paar dagen vrij krijgen als babypoesje hier komt
zou leuk geweest zijn
Tegenwoordig hebben wij daar een heel leuk apparaatje voor.quote:
ja joh, ik leg de helft van de route af over zo'n fietspad door de wei, kan weinig fout gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Kom je wel goed thuis zo? Niet dat ik je kan komen halen ofzo, maar het klinkt slecht
hahaha, ja, alle tijd voor mij om te pestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voordeel: nu heb je de kitten helemaal voor jezelfIk zie mogelijkheden
mijn katten HATEN kleine kinderen... als er een klein kind binnenkomt gaan ze doodstil in een hoekje liggen in de hoop dat het kind ze niet opmerktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben wij daar een heel leuk apparaatje voor.
Hij heet Stef en de batterijen raken niet uitgewerkt![]()
Ok.. Just be careful, ok? [/moedermodus]quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, ik leg de helft van de route af over zo'n fietspad door de wei, kan weinig fout gaan
Dan hadden ze aan mijn kind een slechtequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn katten HATEN kleine kinderen... als er een klein kind binnenkomt gaan ze doodstil in een hoekje liggen in de hoop dat het kind ze niet opmerkt
die vindt t ook heel jammer...maar tis feestmaand december he...dus iedereen op het werk heeft in die maand ergens vrij...en aangezien hij tussen kerst en nieuwjaar al heeft gekregen....mag ie niks extras (kitten komt rond sinterklaas ergens)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ok.. Just be careful, ok? [/moedermodus]
En jammer Loqi, ik vond dat heel fijn toen.. En je lief dan?
Eny bijt ze gewoon hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan hadden ze aan mijn kind een slechteDie vind de katten superleuk, dus dan gaat hij enthousiast gillend en met zijn armen wapperend achter ze aan rennen, en als ze dan uit pure doodsangst wegrennen wordt hij boos op ze en probeert hij ze te schoppen
Thnx, BGT
Hahahahaha! Loller!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan hadden ze aan mijn kind een slechteDie vind de katten superleuk, dus dan gaat hij enthousiast gillend en met zijn armen wapperend achter ze aan rennen, en als ze dan uit pure doodsangst wegrennen wordt hij boos op ze en probeert hij ze te schoppen
Thnx, BGT
Ooww, dat is wel echt balen jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
die vindt t ook heel jammer...maar tis feestmaand december he...dus iedereen op het werk heeft in die maand ergens vrij...en aangezien hij tussen kerst en nieuwjaar al heeft gekregen....mag ie niks extras (kitten komt rond sinterklaas ergens)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn katten HATEN kleine kinderen... als er een klein kind binnenkomt gaan ze doodstil in een hoekje liggen in de hoop dat het kind ze niet opmerkt
Of je zegt gewoon eerlijk dat je ziek bent en zorgt even een beetje voor jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny bijt ze gewoon hoor
En ik heb vanmorgen met mijn stomme kopf toegezegd dat ik mee zou helpen aan het buurtkoken vanavond
Misschien dat als ik heel erg slof en in de weg loop, ze me vanzelf naar huis trappen
jaa die is herkenbaar, eerste woord dat luka kon lezen was het inrtoscherm van windows. Hij zei, mam daar staat welkomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
JeeeeeeuuuujjDe hint kwam inderdaad niet over maar super gefeliciteerd
Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat
Om in de kindertjes te blijven, zo leren ze in de toekomst het alfabet uit hun hoofd![]()
[ afbeelding ]
Slim, als die van mij dat nou ook eens deden zou Stef ze misschien niet zo afschuwelijk in de weg zitten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny bijt ze gewoon hoor
En ik heb vanmorgen met mijn stomme kopf toegezegd dat ik mee zou helpen aan het buurtkoken vanavond
Misschien dat als ik heel erg slof en in de weg loop, ze me vanzelf naar huis trappen
je mag je best afmelden als jeje zo voelt hoor! denk je ook aan jezelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny bijt ze gewoon hoor
jamaar ik had me gisteren al afgemeld voor het voorbereiden enzo, en vanmorgen weer beter gemeld, ik durf me dan echt niet alsnog ziek te meldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon eerlijk dat je ziek bent en zorgt even een beetje voor jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |