dat heb je van Lindy gejatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef BGTes het volgende:
Ik wil als dat meisje gaan van the Ring met Halloween..
Nietquote:
Ik zou voor de Human Centipede gaan als ik jou was, origineler kan niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Niet
Het thema is Horrorfilm-personages en dat is de enige waar ik een beetje op kan lijken
Wie is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ooit nog een keer geld teveel heb ga ik als Pennywise
Had je nog foto gemaakt mét pruik en lenzen?quote:
Skjoe's ava. Toch?quote:
nee, moet ik nog doen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je nog foto gemaakt mét pruik en lenzen?
Trouwens. Voor diegene die wat tijd over hebben: http://hyperboleandahalf.(...)s-for-joy.html#links
Ik moest lachen
[..]
Skjoe's ava. Toch?
Tip: wees de voorstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Pennywise is engChildhood nightmares!
En ik weet niet of ik twee vrijwilligers kan vinden voor een 'pede
Yepquote:
quote:
Mijn melk voor de cappuccino is op...quote:
* Stormqueen knuffelt Puckzzzquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is emokip vandaag for no particular reason
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn buurvrouw loopt net enthousiast zwaaiend langs, zonder kunstgebit in
oh, dan ken je de oefenhanden nog nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit online te zoeken naar nagelriemverwijderaar, zo'n pieldingetje om die randjes weg te snijden.
Vind ik dit.... LOL!
[ afbeelding ]
Een oefenvinger![]()
quote:
daar moet je een nepnagel overheen modellerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef BGTes het volgende:
Wat is er mis met die nagel zeg :S Ziet er supervies uit
* BBQ-kip aait Puckzzz met haar oefenhandquote:
Klopt, er moet een nageltip opgebracht worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je een nepnagel overheen modellerenOefenvinger...
Volgens mij zijn ze wel kek als handdoekhaakje in de keuken. Mooie nailart er op en hoppetee!
ik vind haar maar irritant eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Chantal Janzen vaak onzeker over eigen kunnen
Eerste reactie:
"Ze zou een stuk onzekerheid kunnen wegnemen en een stuk vreugde kunnen scheppen door er gewoon mee op te houden en verder een teruggetrokken bestaan te leiden."
Ik zit echt te janken van het lachen hier
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Komt m'n collega aan met z'n babyfoto's... *rammelllll*
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je een nepnagel overheen modellerenOefenvinger...
Volgens mij zijn ze wel kek als handdoekhaakje in de keuken. Mooie nailart er op en hoppetee!
Ik ook, met d'r janksmoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind haar maar irritant eigenlijk
Gewoon die foto's aan BB laten zien en dan heel zielig en gewillig kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
wat doet je mascara dan ook op de oven!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een kaasbroodje aan het bakken, heb ik net mijn mascara op de oven laten liggen, faaaaaaaaaaaaaaaal
Als ze bij mij komen met babyfoto's heb ik altijd een stem in mijn hoofdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Jij bent raarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Op de combimagnetron eigenlijk...
Daar staat een spiegeltje op (die wel tegen een beetje stralingswarmte kan...) en da's de perfecte hoogte om mascara op te doen. Rest doe ik altijd boven in slaapkamer op, alleen mascara beneden. ik spoor niet echt, ik weet het, maar normaal werkt het altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |