quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat de SMS/iMessage app er erg amateuristisch uitziet met dat 'Bericht' in het invoer vakje en dat rare groene knopje?
Krijg er een beetje een hobbisten gevoel bij..
Ah ok, had al zo'n vermoedenquote:
Inderdaad ik vind de kleur er totaal niet bij passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, tekst in het invoerveld draagt wel bij aan de usability.
En dat groen/blauwe is ook een goede keuze geweest alhoewel ik de gekozen kleur groen wel erg tegenstrijdig vind met de rest van de algemene vormgeving op de iPhone.
Ik vind de 'Aan/Uit'-schuifknopjes die eerst vierkant waren en nu rond ook minder mooi.
Hij heeft op het begin wel alle afspraken gesynced naar de cloud, maar vervolgens komen de updates in ieder geval niet meer door. Dus een gewijzigde afspraak staat in de cloud nog op het oude tijdstip ipv het nieuwe tijdstipquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je geselecteerd dat de agenda die je gebruikt in Outlook gebruik moet maken van iCloud?
Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
Same here.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef CoExist het volgende:
Misschien zijn er users die mij ff kunnen helpen.
Door de update naar iOS5 ben ik 6500 MP3's kwijt geraakt. Ook al heb ik op 2 verschillende computers een reserve kopie gemaakt, beide kon ik niet meer terug zetten.
Nu ben ik langzaam aan bezig om mijn muziek er weer op te zetten maar stuit ik op het volgende. In iTunes kan ik enkele MP3's niet taggen in de juiste albums/cover art etc. Wat ik ook probeer het lukt niet. Als ik naar de root van de MP3 ga kijken op mijn computer en daar in loop te tweaken met namen/art etc lukt het af en toe wel maar dan soms nog niet.
Is er misschien een instelling in iTunes of op de iPod/iPhone waar dit aan ligt?
Thnx!
Yep, dat doe ik ook! Ik werk al 7 jaar met een iPod maar wat ik nu ook doe sommige nummers blijven ergens scattered in mijn playlists. Ik probeer nu wijzigingen door te voeren in de MP3's zelf op mijn PC en in Windows Media Player maar ook daar heb ik geen succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Agorias het volgende:
[..]
je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassen
GELUKT!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Blik het volgende:
Waarom niet met afspeellijsten werken in iTunes, werkt een stuk fijner al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |