Kan me voorstellen, als ik vrij was geweest had ik er ook wel eentje gehaald hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kon het voor 2 euro niet laten![]()
Maar heb best moeilijke wimpers dus probeer zoveel mogelijk mascara's uit.
Waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zit een nieuwe Boots apotheek (met hopelijk veel beautyspullen van Boots!) in Den Haag
Supergaaf, binnenkort maar eens even een bezoekje brengen, me likes Boots!
In het straatje het Westeinde in Den Haag, naast de eerste hulp (of spoedeisende hulp, weet ik niet) van het MCHquote:
Ik vond het ook erg vreemd. Midden in het centrum was logischer geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef m@x het volgende:
Oeh, die moet ik binnenkort ook maar eens gaan bekijken. Gekke plek voor zo'n winkel trouwens. Daar heb je toch amper aanloop van winkelende mensen?
Nou ja, ik heb behoefte aan een mooie rode lippenstift die mat is en lang blijft zitten én niet uitdroogt, volgens mij moet ik dan bij Chanel zijn en wil ik er dan wel voor betalenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou eerder mascara kopen dan een overpriced lippenstiftIs essentieler
Waren die waar je laatst een foto van geplaatst hebt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij was al eerder de matte van de etos getipt hier. En zelf ben ik helemaal fan van de matte lipsticks van NYX
Die vind ik stiekem toch een beetje uitdrogenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij was al eerder de matte van de etos getipt hier. En zelf ben ik helemaal fan van de matte lipsticks van NYX
Ja die heb ik ook! echt een aanraderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar heb je deze primer voor, Too Faced Shadow Insurance. Meesterlijk spul. Ook ik heb enorme afdakjes, maar dit werkt gewoon, ja, ook voor jou!
[ afbeelding ]
Te koop bij Sephora in een aantal grote V&D's
jep!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waren die waar je laatst een foto van geplaatst hebt?
Wat kost deze? Ik heb 'm op mijn lijstje staan, maar geen idee wat 'ie kost.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar heb je deze primer voor, Too Faced Shadow Insurance. Meesterlijk spul. Ook ik heb enorme afdakjes, maar dit werkt gewoon, ja, ook voor jou!
[ afbeelding ]
Te koop bij Sephora in een aantal grote V&D's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |