Hij zit nog 99% vol (nooit gebruikt want echt te donker) en ik heb hem een half jaartje ongebruikt in de kast liggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, volgens Temptalia is het een NW 25/30 en dat zou echt perfect zijn voor mijn huid. Hoe lang is ie al open en wat wil je er voor hebben eventueel?
Ik quote mezelf even: Ik ben het inderdaad vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan zulke info joh?
Oh, en dan kan ik wel, maar dat ga ik geheid vergeten
Oh wait, het is pas vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even: Ik ben het inderdaad vergeten
Pastel oogjes, zwarte eyeliner, en helrode lippies!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:24 schreef megamandy het volgende:
20 november heb ik feest van het werk uit![]()
En het thema is Fifties, dus wil ik mij wel ook opmaken in die stijlIk ga op onderzoek uit op het internet maar heeft hier ook nog iemand tips?
Een moedervlek bedoel je. Een pukkel is wel nastyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef megamandy het volgende:
Oja, ik moet sowieso een pukkel maken heb ik mij al bedacht
Nee joh, gewoon een lekkere puust met een witte kopquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een moedervlek bedoel je. Een pukkel is wel nasty.
Rawrquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een lekkere puust met een witte kop
Ik heb haar getekend. Die ogen van haarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggenDenk dat ik voor die look ga, mooie vrouw
Vooral lekker dun met een ronde vormquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
zo te zien waren onnatuurlijke wenbrauwen ook wel een must in de fifties. Doe er je voordeel mee.
Zou ik graag willen maar ik denk dat die dag ook koopzondag is, veel werken = weg krullen bij mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
pak je krulspelden maar vast uit de kast
Natuurlijk? hehehe...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
En de wenkbrauwen zien er gewoon natuurlijk uit, dat is ook een voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |