Vochtig houden? Hoe? Door eronder iets te smeren oid?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
En bloem, ik vind ze echt totaal niet uitdrogen... Hoewel ik daar zelf natuurlijk ook wat moeite voor doe (lippen vochtig houden en bijstiften?
balsem er onder is idd een goeie, maar het is gewoon een illusie om te denken dat je lippen de ganse dag gehydrateerd blijven IMO... dus af en toe ff goed je lippen likkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vochtig houden? Hoe? Door eronder iets te smeren oid?
Lippenstift van MAC of mascara?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef RenRen- het volgende:
Mijn mascara stinkt. Dus ik heb nieuwe mascara nodig. Maar ik wil lippenstift kopen, MAC of Chanel, dus het zit niet echt in mijn budget. Maar zonder mascara staat lippenstift ook raar. Boo.
Ik moest voor die van MAC Opulash iets van 16 euro betalen ... Dat vind je ook in de kruidvat van Maxfactor b.v.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
om nou een mascara van 20 ekkies "alles behalve duur" te noemen vind ik ook wat ver gaan
Lippenstift, beloning voor mezelf van het eea.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lippenstift van MAC of mascara?
Want Mascara van MAC is alles behalve duur... zit nog onder de 20 euro, + Chanel zit dik eind 20 euro ..
Great Lash ?.. > roze tube met groene dop van eh Maybelline ? is ook een erg fijne volgens meeste mensen ....
Review
http://www.bigbisou.nl/20(...)cara-blackest-black/
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe die jou gaat bevallen als je hem koopt. Ik zie hem ook regelmatig in de visagie koffer voorbij komen van andere visagistes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lippenstift, beloning voor mezelf van het eea.Die review ziet er goed uit, die ga ik misschien wel kopen
SQ, ik probeer dat te minderen, omdat mijn lippen zo enorm week zijn. Is gewoon sneu.
Ik heb Runaway red, maar die is nét te heftig, donker vind ik... Ik wil dus een lichterequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Ik wil binnenkort ook nog een aantal matte lippenstift. Sowieso een oudroze en een rode. Ik vind dat altijd zo mooi bij anderen
Ik heb toevallig deze gekocht vorige week, vind hem okee, maar niet fantastisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lippenstift van MAC of mascara?
Want Mascara van MAC is alles behalve duur... zit nog onder de 20 euro, + Chanel zit dik eind 20 euro ..
Great Lash ?.. > roze tube met groene dop van eh Maybelline ? is ook een erg fijne volgens meeste mensen ....
Review
http://www.bigbisou.nl/20(...)cara-blackest-black/
[ afbeelding ]
Oh hmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef Ninjaninja het volgende:
[..]
Ik heb toevallig deze gekocht vorige week, vind hem okee, maar niet fantastisch.
ik heb dat ook altijd met potloodjes. Misschien moet je het potloodlijntje afpoederen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik vette, kromme of domme oogleden. Ik heb een lijntje getekend boven mijn oog, en na een paar uur zit het er al niet meer op aan de binnenkant van mijn ogen, maar plakt (ook maar deels) aan de bovenkant. Ik heb niet gewreven, ik heb oogschaduwbasis gebruikt, goede oogschaduw.Irritant.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef Assiej het volgende:
Ik zag iemand hier laatst iets schrijven over 'Boots' ?
Ik was zojuist bij de apotheek en ik zag leuke producten staan ik dacht hey, dat merk ken ik niet.. waarop ik de naam 'Boots' zag staan
vanaf 15 november krijgen ze ook een webshop
http://www.nl.boots.com/
Het was met oogschaduw, misschien dat dat met mijn ogen niet werkt? Ook potloodjes doen het op die manier trouwens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat ook altijd met potloodjes. Misschien moet je het potloodlijntje afpoederen?
gebruik je oogschaduw over je hele ooglid, tot aan je wenkbrauw? Want dat scheelt echt bakken... als ik alleen mijn bewegend ooglid bewerk, kruipt het altijd omhoog. Je ooglid is wat vettig en pakt daardoor je make-up op. Probeer het eens met all-over oogschaduw, pak gewoon een echte nude kleur die je bijna niet ziet als je het neutraal wil houden, en dan denk ik dat je het verschil wel merktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was met oogschaduw, misschien dat dat met mijn ogen niet werkt? Ook potloodjes doen het op die manier trouwens.Heel irritant.
Thanks, dat zal ik proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik je oogschaduw over je hele ooglid, tot aan je wenkbrauw? Want dat scheelt echt bakken... als ik alleen mijn bewegend ooglid bewerk, kruipt het altijd omhoog. Je ooglid is wat vettig en pakt daardoor je make-up op. Probeer het eens met all-over oogschaduw, pak gewoon een echte nude kleur die je bijna niet ziet als je het neutraal wil houden, en dan denk ik dat je het verschil wel merkt(bij mij hielp het iig wel)
Trage reactie, maar, mijn lippen zijn echt een treurig zooitje op het moment, dus nu droogt vrijwel alles uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
En bloem, ik vind ze echt totaal niet uitdrogen... Hoewel ik daar zelf natuurlijk ook wat moeite voor doe (lippen vochtig houden en bijstiften?
Oeh, ik heb Mac Russian Red op mijn kerstlijstje staan,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Ik wil binnenkort ook nog een aantal matte lippenstift. Sowieso een oudroze en een rode. Ik vind dat altijd zo mooi bij anderen
Die kleuren aan de rechterkant zijn die mat? Ik zoek namelijk ook nog een aantal matte kleuren en ik heb hier nog een bon van de Sephora van ¤30,- liggen, van het werk gekregen als cadeautjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef GotC het volgende:
Ik ben zķ blij met m'n nieuwe aanwinstGebruik al met heel veel plezier een paar maanden elke dag de Romantic Eye palette, en nu deze erbij gekocht
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die kleuren aan de rechterkant zijn die mat? Ik zoek namelijk ook nog een aantal matte kleuren en ik heb hier nog een bon van de Sephora van ¤30,- liggen, van het werk gekregen als cadeautje
Gewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Is die 25% korting met een bon of "gewoon zo"?
Ik heb het Naked palette van Too Faced, maar ik vind de pigmentatie toch wat tegenvallen. Zeker in vergelijking met mijn Sleek paletjes die echt 1/4 van de prijs van een Too Faced zijn ook nog.
Geen idee voor hoelang hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah nice, ga ik binnenkort eens kijken dan
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Kijk eens wat ik tegen kwam bij de kruidvat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crapkwaliteit telefoon-foto's, maar ik wilde het even snel laten zien!
En ze kosten maar 6.99!! Geen geld en best oké pigmentatie!
Zou ik doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef RenRen- het volgende:
Ooh, vrijdag in mijn pauze even langshuppelen
Ik ga morgen meteen even kijken <3quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh die vind ik echt HEEEL leuk!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euwwww, dat ziet er echt vies uit, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb mijn nagels eens gedaan met slangenhuid. MOEILIJK. Wat een gepriegel
. Slangenvel laat zich verbazingwekkend goed bewerken, makkelijk te knippen met een nagelschaar en vervolgens op de nagels te plakken als de lak nog iets vochtig is.
Ziehier het, ietwat slordige want eerste keer ooit, resultaat:
[ afbeelding ]
De huid is van de gewone rode rattenslang.
Hihihiquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euwwww, dat ziet er echt vies uit, sorry
Ik vind 1 laagje nagellak al bijna "teveel" op mijn nagels, whehehe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi. In het echt is het subtieler, ik heb de flits erop moeten zetten anders zou je niks zien. Mijn zusje wil ook
.
Ja, vind ik ook welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind 1 laagje nagellak al bijna "teveel" op mijn nagels, whehehe.
Maar ziet er wel geinig uit, dat moet ik je nageven!
Nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb mijn nagels eens gedaan met slangenhuid. MOEILIJK. Wat een gepriegel
. Slangenvel laat zich verbazingwekkend goed bewerken, makkelijk te knippen met een nagelschaar en vervolgens op de nagels te plakken als de lak nog iets vochtig is.
Ziehier het, ietwat slordige want eerste keer ooit, resultaat:
[ afbeelding ]
De huid is van de gewone rode rattenslang.
Ik was gister kijken hadden ze nog niets. Zie ik vandaag opeens wel een klant ermee in de winkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Gooi d'r maar in hoor!
Ik was vandaag net 5 minuten te laat bij het Kruidvat, waren ze nét de deur aan het dicht doen![]()
![]()
Nu ben ik zielig want ik heb geen Berlin paletje...
Ik ben nu iets meer aan het uitbreiden richting meer work-appropriate dingen. Ik zou op dat gebied mijn blushes en lipkleuren wel uit willen breiden. Verder ben ik langzaamaan kwasten aan het vervangen. Ik heb nu heel goedkoop ELF kwasten, maar ik wil over een tijdje wel Sigma kwasten. En ik wil denk ik ook nog wel wat sleek paletjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, he.... mijn Fok doet raar, er staan nu opeens al veel eerder geposte posts tussen![]()
Maaruh, lekkere stash! Blij mee of "mis" je nog een hoop?
Zullen we samen gaan huilen?quote:
Oh, dat Sleek palette is echt gaaf en heel erg bruikbaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, morgen toch ook maar eens even bij de kruidvat kijken![]()
En net eindelijk het sleek oh so special pallete besteld
Ik gebruik 1 mascara tegelijkertijd, dat spul gaat toch zuur worden en klonteren als het oud wordt. Eyeliner gebruik ik verschillende soorten van 1 kleur in wisselende periodes, net waar ik zin in heb. Soms gel, soms poeder, soms stiftje, soms opdraaipennetje. Dat wisselt nog weleens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
*Komt even binnenvallen*
Mooie stash, Mss!
Wat ik mij altijd afvraag; gebruiken jullie ook altijd alles,?
Want soms zie ik bij stashes echt zes verschillende mascaras en tien verschillende eyeliners e.d.en dan allemaal dezelfde kleur. Als je toch een goede hebt gevonden die voor jou perfect is hoef je toch niet nog vijf of negen anderen,
?
Dan zie ik die stashes en dan denk ik; ik wil ookmaar ik weet ook dat ik uiteindelijk nooit roze lippenstift op zou doen (ik heb het namelijk wel in huis) omdat ik gewoon verslaafd ben aan roodtinten. Net zoals dat, als ik iets op mijn ogen heb, dat eigenlijk vaak een eyelinertje (en natuurlijk standaard mascara) is. Uiteindelijk vind ik dat toch altijd het mooist.
Hmhm.. maar ik zie hier mensen voorbij komen met meer dan een palette met veeeeeel verschillende kleurtjes e.d.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gebruik 1 mascara tegelijkertijd, dat spul gaat toch zuur worden en klonteren als het oud wordt. Eyeliner gebruik ik verschillende soorten van 1 kleur in wisselende periodes, net waar ik zin in heb. Soms gel, soms poeder, soms stiftje, soms opdraaipennetje. Dat wisselt nog weleens.
Ja dat leek mij ook alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat Sleek palette is echt gaaf en heel erg bruikbaar
Ik gebruik hem vaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bloempje. op 26-10-2011 11:15:01 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
dat poeder je over je foundation zodat deze beter blijft zitten en je kop matter wordt. Kun je ook tussendoor gebruiken als je hoofd gaat glimmen.quote:
Daarom wil ik hem ook in de pressed powder vorm. Ik ken mijzelf al langer dan vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat poeder je over je foundation zodat deze beter blijft zitten en je kop matter wordt. Kun je ook tussendoor gebruiken als je hoofd gaat glimmen.
Ik heb zelf zo'n losse poeder, werkt fantastisch op papier, maar als ze zo'n potje in je tas stopt en je draait 'm dan in de pauze op je werk open om even bij te poederen... dan ben je net een meelbom
ja, ik wil ook een pressed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom wil ik hem ook in de pressed powder vorm. Ik ken mijzelf al langer dan vandaag
Hier ook! Het schap lag nog helemaal vol, dus ik denk dat ik mazzel heb gehad. Meteen 3x New York mee genomen. Voor mijn mams, zusje en ik moest er zelf ook aan gelovenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef megamandy het volgende:
I haz CatriceVolgens mij lagen ze pas sinds vandaag in de winkel hier, want er was pas 1 Berlin weg en de rest lag er nog allemaal. Onaangetast!
Daarvoor kan ik dan weer de flash mattifying compact van Sephora aanraden. Is een soort creme, wel een vaste creme, die je met een mini sponsje op de glimmende delen van je gezicht doet. Het matteert direct en is kleurloos. Doosje is heel mini, er zit 5 gram in, maar echt ideaal! Zit ook een spiegeltje bij in, wat weer ideaal is voor onderweg. Ik heb het in een klein etuitje in mn handtas en hoef niet meer te kutten met compacte poeders die stuk gaan en meelbommen etc..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat poeder je over je foundation zodat deze beter blijft zitten en je kop matter wordt. Kun je ook tussendoor gebruiken als je hoofd gaat glimmen.
Ik heb zelf zo'n losse poeder, werkt fantastisch op papier, maar als ze zo'n potje in je tas stopt en je draait 'm dan in de pauze op je werk open om even bij te poederen... dan ben je net een meelbom
Ik heb vandaag Sidney gekocht. Berlin hadden ze niet meer en de rest staat me nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Antebella het volgende:
Heb zojuist de LE Catrice Big City Life ''Sydney'' en ''Berlin'' palettes gekocht! En ik moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben. Geweldige kleuren en supergoed gepigmenteerd!
Jullie ze al in het echie gezien en/of uitgeprobeerd?
Sydney:
[ afbeelding ]
Berlin:
[ afbeelding ]
edit: zie nu dat jullie ze inderdaad al hadden gezien, sorry zal voortaan even teruglezen maar was even te enthousiast....;)
Ik heb Berlin gescoord vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Sidney gekocht. Berlin hadden ze niet meer en de rest staat me niet![]()
Ga ik het weekend uitproberen, eerst morgen naar de Mac technique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |