idd, bij deze krijg ik een plaatsvervangende hoogtevreesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
dit is toch wel een stukje enger![]()
dat hoor je sowieso voor niemand te hopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef practics het volgende:
als je dit al eng vind hoop ik nooit dat je getuige bent van een zelfmoord.
Fucking meesterlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Deze voel ik ook wel ja, jeetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
mijn maag doet nu hele rare dingenquote:
Deze is ook wel freakyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik schijt echt bijna in mn broek... holy fuck...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
oh wacht, het kan erger...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef frumslegnulk het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/stairway-to-heaven-6180
Wel een klimgordel om, maar de meeste stukken klimmen ze ongezekerd.
Niet te geloven! Ongezekerd! Je zult je dag maar niet hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef frumslegnulk het volgende:
Of moeten poepen als je boven bent....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te geloven! Ongezekerd! Je zult je dag maar niet hebben.
Sodejuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat is hier nou zo eng aan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
En toch voel ik het niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Die ademhaling tijdens de beklimming! Je voelt gewoon zijn hart te keer gaan. Alleen daar kreeg ik klamme handen van. Veel meer dan van die mensen die al hoog staan.quote:
Alleen echt goor dat 'ie die ranzige laag duivenpoep aanraaktquote:
Waarom de fuck gaat die gast pull ups doen aan een hijskraan terwijl hij klaarblijkelijk moeite heeft met pull ups doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Vind die wel meevallen, maar dat komt omdat je weet dat ze een parachute bij zich hebben.
DIT vind ik pas gruwelijk:
er staat nog bij ''dont try this at home''quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Vind die wel meevallen, maar dat komt omdat je weet dat ze een parachute bij zich hebben.
DIT vind ik pas gruwelijk:
Op die hoogte heb je echt geen moeite meer met pull-ups.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom de fuck gaat die gast pull ups doen aan een hijskraan terwijl hij klaarblijkelijk moeite heeft met pull ups doen?
Hij krijgt zijn kin met moeite omhoog.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op die hoogte heb je echt geen moeite meer met pull-ups.
Ja, bij deze kreeg ik ook klamme handen! En dan draait ie zich opeens om, om die foto's te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Harker het volgende:
[..]
Die ademhaling tijdens de beklimming! Je voelt gewoon zijn hart te keer gaan. Alleen daar kreeg ik klamme handen van. Veel meer dan van die mensen die al hoog staan.
Zijn penis vast ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn kin met moeite omhoog.
Heeft iemand nummer 1 gezien?quote:
Misschien moet je het topic even doorlezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een deel gebruiken ze ook geen bescherming enzo... opzich ook wel chill dit
Dit is wel echt, écht erg. Meer dan 500 meter hoog wtfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef frumslegnulk het volgende:
Omfg krijg hiervan gewoon de rillingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Ay, volgens mij heeft hij nog geluk gehad dat het pakje hem enigszins afremde ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
En hier gaat het dus fout... met 130 km. per uur in het water storten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)u-op-het-water.dhtml
Hier ook klamme handjes, en ook klamme voetjes, whoaaaah wat engggquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef bulbjes het volgende:
Kapot brug/ weggetje langs een ravijn....weet niet waar de man de camera precies houdt, maar iig wel zo dat je er helemaal in meeleeft en het lijkt alsof hij het met gemak zo maar ff doet en met 1 been over een klein stukje staal loopt etc. Brrr. Klamme handjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |