quote:
Dat haar op hun tanden krijgen ze toch nooit meer wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
Alsof ze na elke beurt gaan flossen tandenpoesten mondwateren en shit?
Het komt te dichtbijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Meloewa het volgende:
Omdat dan die lelijke mannen kop te frustrerend wordt voor de hoer in kwestie.
ja dat zou ik ook zeggen, maar blijkbaar zijn er kerels die het voorstellen ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef 88-4 het volgende:
Waarom wil je een hoer zoenen? Keihard neuken en dan ga je weer weg
Omdat ze dat direct tegen je gezegd hebben, ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Zweefkaak het volgende:
Ik heb dat al een paar keer gehoord dat ze dat niet willen
Weet ik veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom zou je eigenlijk willen dat ze wel met je zoent TS?
Bij hoeren komt geen liefde kijken jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:19 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
je hoeft je echt niet druk te maken over mijn liefdesleven hoor
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij hoeren komt geen liefde kijken jongen.
Nog nooit geweest zeetie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:25 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Nog nooit geweest, maar eerlijk gezegd wil ik het toch een keertje doen. Wat is je nummer?
TS dus ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:33 schreef thermischbelast het volgende:
ik snap het wel hoor
de meeste mannen die naar de hoeren gaan zijn walgelijk
ik snap best dat je wilt dat ik even bij je langs kom hoor, dat hoef je niet zo nadrukkelijk te zeggenquote:
En een rubber om je tong doen is irritant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef o43blondiee het volgende:
Iedereen weet toch dat je door zoenen SOA's krijgt!
Dommerd!
gr gr
Een willekeurige studente die je in de kroeg oppikt is stukken minder hygiënisch dan een hoer, en daar doe je ook alles mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Byte_Me het volgende:
wie wil er nou een hoer zoenen
waarschijnlijk komt ze net van een bukkake gangbang
Inderdaad. Het woord hoer klinkt vies, maar ze zijn absoluut hygienischer dan de gratis hoeren die je meeneemt uit studentenkroegen en op je studentenkamer zonder rubber helemaal uit elkaar trekt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Een willekeurige studente die je in de kroeg oppikt is stukken minder hygiënisch dan een hoer, en daar doe je ook alles mee.
En willekeurige studentes zijn niet goedkoop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Een willekeurige studente die je in de kroeg oppikt is stukken minder hygiënisch dan een hoer, en daar doe je ook alles mee.
Dat zou weleens aan jouw uitstraling of skills kunnen liggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
En willekeurige studentes zijn niet goedkoop.
Op one-night-stands en pick-ups uit de kroeg ben je ook niet verliefd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Loodje het volgende:
mensen die dit topic beantwoorden met dat ze het vreemd vinden, kennen geen liefde;)
Er is echter wel van beide kanten een klik en kans op liefde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Op one-night-stands en pick-ups uit de kroeg ben je ook niet verliefd.
Nou, ik ben een beetje verliefd op jullie Cindy Salou!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij hoeren komt geen liefde kijken jongen.
Anders moet je eens richting Duitsland rijden. Daar schijnen ze wel allemaal te zoenen. Daarnaast zuigen ze zonder rubber en neuken ze met rubber. En dat allemaal voor 50 euri.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Schenkstroop het volgende:
maar kijk eens redlichtdistrict.com daar zoenen de hoertjes weer wel. en zelfs nzc. mischien moet je meer geld neertellen.
Ik vind deze opmerking zeer scherp, maar over het onderwerp denk ik eerder dat je kunt vragen : waarom zou je een hoer willen zoenen....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
Alsof ze na elke beurt gaan flossen tandenpoesten mondwateren en shit?
Voor de gfequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking zeer scherp, maar over het onderwerp denk ik eerder dat je kunt vragen : waarom zou je een hoer willen zoenen....
te ver en ik weet niet waar. duitsland is groot.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anders moet je eens richting Duitsland rijden. Daar schijnen ze wel allemaal te zoenen. Daarnaast zuigen ze zonder rubber en neuken ze met rubber. En dat allemaal voor 50 euri.
Gewoon de weg vragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
te ver en ik weet niet waar. duitsland is groot.
Je hebt je moeder gebeft.quote:
Ze kwam ook al na 5 minuten klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vond het alleen niet raar dat ze tussentijds een sigaretje rookte en een vriendin belde?
Zoek gewoon even op FKK / Saunaclub ...quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
te ver en ik weet niet waar. duitsland is groot.
Je gaat dus zelf weleens naar een hoertje om daar tegen betaling die dame uit te wonen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:23 schreef Equites het volgende:
Ik heb dat ook gehoord van een vriend van een vriend van mij TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:26 schreef mrk.n het volgende:
Maar hoe voelen de hoerenlopers zich erbij om te betalen voor seks enzovoort?
Moet dat ergens niet ongelofelijk kwetsend zijn tegenover jezelf, dat het (blijkbaar) op de 'normale' manier niet mogelijk is om seks te hebben?Volgens mij zijn de meeste hoerenlopers getrouwd, dus je redenatie gaat niet helemaal op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat? Ik weet wel dat er getrouwde mannen heengaan maar dat is niet per definitie het allergrootste gedeelte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste hoerenlopers getrouwd, dus je redenatie gaat niet helemaal op...
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:26 schreef mrk.n het volgende:
Maar hoe voelen de hoerenlopers zich erbij om te betalen voor seks enzovoort?
Moet dat ergens niet ongelofelijk kwetsend zijn tegenover jezelf, dat het (blijkbaar) op de 'normale' manier niet mogelijk is om seks te hebben?Hoeveel tijd en geld investeer jij in iemand voor je in bed eindigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoerenloper kiest een mooie vrouw die uiterlijk precies dat uitstraalt waar hij op geilt. Vervolgens betaald hij 50 euro en doet precies dat waar jij een hele avond naar toe werkt.... De geilheid bevredigen.
Wat is daar kwetsend aan? De hoerenloper is gewoon een consument. Voel jij jezelf gekwetst als je betaalt voor een maaltijd die je thuis niet zelf kunt bereiden? (Boeuf Bourguignon, Coq au vin).
Heeft niets met liefde te maken.
Gewoon even je geilheid bevredigen zonder daar veel tijd/geld in te hoeven investeren.
Ook heeft een groot deel van de hoerenlopers een vaste relatie. Veel van deze mannen zijn prima gelukkig in hun relatie, maar willen gewoon eens een keer "bloemkool ipv spercieboontjes".
Schenkstroop is niet representatief voor de hoerenloperspopulatie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik weet wel dat er getrouwde mannen heengaan maar dat is niet per definitie het allergrootste gedeelte.
Er zijn genoeg hoerenlopers die simpelweg niet aan de vrouw kunnen komen en daarom maar naar een prostituee gaan om zo toch nog seks te hebben. Schenkstroop is al een goed voorbeeld.
omdat zoiets te intiem is en speeksel uitwisselen een te vies idee is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Zweefkaak het volgende:
Ik heb dat al een paar keer gehoord dat ze dat niet willen, net ook bij een of ander kut programma met Bridget Maasland na het ultieme gangsta programma Holland In Da Hood.
Maar waarom? Wel kei hard palen, maar niet zoenen?
Dat inderdaad, je moet er toch niet aan denken om de tong van weet ik veel wie in je mond te hebben/krijgen. Om een lul kan je tenminste nog een condoom doen!quote:omdat zoiets te intiem is en speeksel uitwisselen een te vies idee is.
Inderdaad moet je voor de grap eens bij een rosse buurt, dan wel tippelzone gaan posten. De hoeveelheid mannen in auto's met kinderzitjes achterin is om te janken.quote:Op zondag 13 november 2011 09:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat behoorlijk wat mannen als hun huwelijk eenmaal in de sleur zit en er minder wordt geneukt, ervoor kiezen om af en toe een hoer te neuken.
Denk zelfs dat er relatief meer bezette mannen naar de hoeren gaan dan mannen die vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Lizzebeest het volgende:
[..]
Inderdaad moet je voor de grap eens bij een rosse buurt, dan wel tippelzone gaan posten. De hoeveelheid mannen in auto's met kinderzitjes achterin is om te janken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |