Sperma in je oog of gangbangs?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me wel best pijnlijk trouwens.
Sperma in je oog.quote:
You know what they say, a dirty mind, is a joy foreverquote:
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goedquote:
Dat bijt...heel erg...en daarna heb je een rood oogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Zo'n negerlul van 20 cm. omtrekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ja en daarna wordt het een sport van meneer om het nog es te proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
Seriously?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik alles door, komt het ook niet in je oog.
Maar dan zijn het er al veul. Sperma in je oog heeft aan een druppel genoeg zo te horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraal
Drama vanwege de mannen of?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Ik word er niet heel blij van zeg maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Zo snel mogelijk weg met die meuk en daarna wat te drinken eisen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, als je het toch al in je bek hebt kun je evengoed slikken, ruimt lekker op
Ik denk dat ze zaad in dr oog bedoelt....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Drama vanwege de mannen of?
Het lijkt me wel humor, maar ja, toch maar niet doen, ik zou me kapot lachen denk ik
Precies, wij zitten op 1 zaadlijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg met die meuk en daarna wat te drinken eisen.![]()
ik weet het kindje, ik weet hetquote:
whehehe, ik dacht dus aan de gangbang...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zaad in dr oog bedoelt....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, wij zitten op 1 zaadlijn
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog doorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik word er niet heel blij van zeg maar...
Jamaat, het zit dus al in je muil. Dan proef je het toch al. Slik het dan gewoon deurquote:
Ieuwbah.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog door
plus dat ik dan heel charming met een T-shirt of handdoek tussen mijn benen slaap tegen het lekken![]()
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog door
plus dat ik dan heel charming met een T-shirt of handdoek tussen mijn benen slaap tegen het lekken![]()
Zeggen tegen je vent dat hij wel zonder condoom mag en dan 2 seconden voordat hij gaat sprietzen er snel een condoom overheen flatsen, whehehehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooi
Ah ff samen de zooi er weer afwassenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooi
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeggen tegen je vent dat hij wel zonder condoom mag en dan 2 seconden voordat hij gaat sprietzen er snel een condoom overheen flatsen, whehehehehehe
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Of je vinger snel op het gaatje drukken
Niks, het plakt alleen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Serieus wat hebben jullie tegen sperma?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Bwahahahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Serieus wat hebben jullie tegen sperma?
Of het sprietst net langs je vinger af onder grote druk naar buiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Diconnected het volgende:
en dan sijpelt het vervolgens zo over je hand.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of het sprietst net langs je vinger af onder grote druk naar buiten.
Recht in je oog
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Recht in je oog
Noot aan mezelf: niet proberen met lenzen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Recht in je oog
Lenzenkärcherquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noot aan mezelf: niet proberen met lenzen.
nee een bril met zaadvlekken ;9quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noot aan mezelf: niet proberen met lenzen.
Je pijpt toch nie met je bril op jonge!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee een bril met zaadvlekken ;9
Die heb ik dan meestal niet op, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee een bril met zaadvlekken ;9
Fijn! Doe pet naderhand de groetjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal het eens proberen en het resultaat met jullie delen
Nee ik heb nooit seks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je er een tutorial over maken SQ???
mja, lijkt me ook geen pretje nee....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik dan meestal niet op, dus dat scheelt.
Maar dat lijkt me echt nķg pijnlijker, met lenzen.
met of zonder pics?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal het eens proberen en het resultaat met jullie delen
Hoezoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef princess-a het volgende:
Iemand op mijn FB heeft een iniverend dagje gehad
een iniverend dagje? At least one of the words played on the board is not in our dictionaryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:00 schreef princess-a het volgende:
Iemand op mijn FB heeft een iniverend dagje gehad
Verklaar je naderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan hier zooo niet over meepraten..
Ga ik toch niet vragen jongeh! Ik bescheur me alleen om de baaaadd spellingquote:
Dát!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een iniverend dagje? At least one of the words played on the board is not in our dictionary
Kan me voorstellen dat je d'r ook spontaan geen zin meer in hebt als je hoort hoe de dames hier tekeer gaan met sperma in ogen enzoquote:
Hihi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je d'r ook spontaan geen zin meer in hebt als je hoort hoe de dames hier tekeer gaan met sperma in ogen enzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mag je hier niet meeposten!!!bende gek, voor iedereen komt een eerste keer
In a GOOD wayquote:
Vieze seks is lekkerquote:
Ik vind de gedachte erachter prima, en wil ook echt wel wachten op een serieuze relatie, maar ga er niet van uit dat ik het red tot dat ik ga trouwen. Ken inderdaad ook weinig mensen die dat wel doen. Zelfs m'n eigen ouders niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ken meer christenen die niet wachten tot het huwelijk dan andersom. Niets moet, laat dat het uitgangspunt zijn
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
behalve de eerste keer. Die is stom
Het duurt alleen wel laaahaaang. Maarja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het bij een goeie vent is en goed voelt = het goed.
Komt vanzelf wel hoor
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte erachter prima, en wil ook echt wel wachten op een serieuze relatie, maar ga er niet van uit dat ik het red tot dat ik ga trouwen. Ken inderdaad ook weinig mensen die dat wel doen. Zelfs m'n eigen ouders niet.
Mijn eerste keer was wel leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
behalve de eerste keer. Die is stom
Betekent niet automatisch dat de seks an sich goed isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het bij een goeie vent is en goed voelt = het goed.
Komt vanzelf wel hoor
Ze is net 20, zie profiel.quote:
ja, da's ook weer ieder voor zich natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen.
Nee ok, maar daar kun je wel fijn je eerste keer mee hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Betekent niet automatisch dat de seks an sich goed is
Staat geen foto op. Ergens lang geleden heb ik wel foto's gepost toen het over kapsels ging. *zoekt terug*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze is net 20, zie profiel.
Johhhhh, relax, komt wel goed. Tenzij je echt ugly bent en stinkt.
* BBQ-kip fobo checkt
Nogmaals, komt wel goed, tenzij je buttugly bent en stinkt, maar daar ga ik niet van uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
20. Maar heb gewoon nog geen enkele serieuze relatie gehad, dus ja.
7?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zat dan ook wel aan de ondergrens van wat nog legaal is
Picturez: [SHJN SC] Show hier je kapsel SC :Dquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nogmaals, komt wel goed, tenzij je buttugly bent en stinkt, maar daar ga ik niet van uit
Je bent een ginger! Sorry, maar dan is er geen hoop meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Picturez: [SHJN SC] Show hier je kapsel SC :D
Da's wel jong ja... met een 14-jarig knulletje of met ene grote behaarde gast van 30 (ik gok het laatstequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent een ginger! Sorry, maar dan is er geen hoop meer![]()
(zie SouthPark aflevering over de gingers)
They have no soulsquote:
They certainly do notquote:
Ik wordt wel steeds blonderder trouwens, dat mensen echt vragen of ik m'n haar heb geverfd enzo. Ja, een kleurspoeling, meer dan een jaar geleden!quote:
Ah, een echte splattie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
HA DE VLIEG IS DOOD.
En nu is m'n beeldscherm viez.
Want South Park zegt het!quote:
nou ja zeg!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's wel jong ja... met een 14-jarig knulletje of met ene grote behaarde gast van 30 (ik gok het laatste)
Oh, dat mag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja zeg!!
Grootste leeftijdsverschil voor mij is iets van 5-6 jaar geweest, beide kanten op.
En mijn cherrypopper was 15
Same here...niet geheel vrijwillig tho. Meer in het genre van "wil je mijn platencollectie zien? Die heb ik boven op mijn slaapkamer"quote:
Ging dat dus zo vroegerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here...niet geheel vrijwillig tho. Meer in het genre van "wil je mijn platencollectie zien? Die heb ik boven op mijn slaapkamer"![]()
en deze muts trapte daar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zocht op "gingers have no souls" en vond dit![]()
Klikken op EIGEN risicoLoooooollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Als je er geen nare gevoelens (of syfilis) aan hebt overgehouden, is het niet zo'n probleem toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
och, ik kende 'm twee dagen en het was in het voortentje van een tentje op dynamo open air. Was ook niet erg uitgedacht
Klikken op EIGEN risicoHoly shitballs die heeft echt geen ziel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat was in 1983quote:
DE PREHISTORIE!quote:
Klikken op EIGEN risicoferm apparaat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Of mooie rooie dames met krullend lang haar, groene ogen en een klein beetje sproetjes, prachtig!quote:
Dat zouteloze/zielloze hoofd er alleen bij en dat plukje haarquote:
nou ja, achteraf was het wel een hufter, maar echte trauma's niet. Ik neuk gewoon makkelijk met iemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je er geen nare gevoelens (of syfilis) aan hebt overgehouden, is het niet zo'n probleem toch?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, achteraf was het wel een hufter, maar echte trauma's niet. Ik neuk gewoon makkelijk met iemand
John Frieda Anti Frizz Hair Serum eroverheen gesmeerd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom glanst die fallus zo onnatuurlijk
DINO'S!!quote:
Ik wil het niet weten eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom glanst die fallus zo onnatuurlijk
Seks is gewoon seks. Liefde is prachtig. Als je de twee kunt combineren is het helemaal geweldig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, achteraf was het wel een hufter, maar echte trauma's niet. Ik neuk gewoon makkelijk met iemand
dynamo open air. 200000 straalbezopen metalstinkerds en teringherrie tot en met. Nobody gives a shit.quote:
Toch blijf je er naar kijken he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DINO'S!!
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk.
It's like a trainwreck, I can't stop looking.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toch blijf je er naar kijken he?
juistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Seks is gewoon seks. Liefde is prachtig. Als je de twee kunt combineren is het helemaal geweldig.
Tsja, daar ben ik dan toch weer te verlegen voor denk ik... ik ben niet zo'n zuiperd, dat zal het wel zijn. Als ik teut ben is het van de wijn en da's een beetje not done op een metal feestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dynamo open air. 200000 straalbezopen metalstinkerds en teringherrie tot en met. Nobody gives a shit.
Ben ik het ook mee eens trouwens.quote:
Nee dat mag niet, tentjes zijn geweldig!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe gewoon niet aan tentjes, mag dat ook?
daar heb je ook vrouwen en gothicsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja, daar ben ik dan toch weer te verlegen voor denk ik... ik ben niet zo'n zuiperd, dat zal het wel zijn. Als ik teut ben is het van de wijn en da's een beetje not done op een metal feest
Met harde zin tegen het tentje.quote:
Ik heb ook wel een beetje een zwak voor gothics....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je ook vrouwen en gothics
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
Hihihi...sorry zal wel oud zijn. Ik zie 'm voor het eerst "+
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje, nog even een flink stuk lezen enzo
Slaaplekker allemaal
Ik kende 'em nog niet, maar damn... Automatisch gaan pijpen wheheehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
Hihihi...sorry zal wel oud zijn. Ik zie 'm voor het eerst "+
de mijne is ook niet echt een Peter Steele.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje een zwak voor gothics....
Maar meeste wel voor grote langharige mannen (wat mijn vent dus Êcht niet is hehe)
Leuk voor erbij ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mijne is ook niet echt een Peter Steele.
Langharige mannen
Mijne ook niet, sterker nog, kale kop....vind ik ook heerlijk. Ik ben meestal de eerste die roept dat het 'lang' wordt en dan scheer ik het weer. maarreh....ditteh ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje een zwak voor gothics....
Maar meeste wel voor grote langharige mannen (wat mijn vent dus écht niet is hehe)
Jammer van het hoofd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet, sterker nog, kale kop....vind ik ook heerlijk. Ik ben meestal de eerste die roept dat het 'lang' wordt en dan scheer ik het weer. maarreh....ditteh ofzo?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nope, doens't work for me...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet, sterker nog, kale kop....vind ik ook heerlijk. Ik ben meestal de eerste die roept dat het 'lang' wordt en dan scheer ik het weer. maarreh....ditteh ofzo?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Buuuhhh! Dat je bijna jaloers bent op je kerel omdat hij langer haar heeft dan jij hebt.. no no noquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Da's VAL KILMER!!! jeetje...barbaarquote:
Oh ja, zo heette 'ie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's VAL KILMER!!! jeetje...barbaar
Post anders dat filmpje van die lekkere Fin evenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, zo heette 'ie.
Niet mijn ding.
Goeie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Post anders dat filmpje van die lekkere Fin even
Ja, die doet het wel voor mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
deze dan?
[ afbeelding ]
lang haar EN tattoos
En hij is ook goed geconserveerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ooooh, hij is wel mooi.
Edit: die blonde uit het filmpje dan he.
Mag van mij wat grover haar, meer krulleriger en niet zo sluik. Hij ziet er wel schattig uit, dat dan wee rwelquote:
Ja, kan ik me voorstellen. Die heb ik ook bewust uit mijn geheugen geschrapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Peter Steele werkt na het zien van de Playgirlfoto's vooral op m'n lachspieren.
Dat is toch die van Type O negative?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Peter Steele werkt na het zien van de Playgirlfoto's vooral op m'n lachspieren.
ATWT! Ik vind hem altijd zo'n irritante lispel hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef princess-a het volgende:
Geen lang haar, wel damn sexy![]()
[ afbeelding ]
Yep, hij is nu dood overigens...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch die van Type O negative?
deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Hij is wel lekker thoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ATWT! Ik vind hem altijd zo'n irritante lispel hebben...![]()
Ik ben een zeikerd, ik weet het
Hij hoeft ook niets te zeggen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ATWT! Ik vind hem altijd zo'n irritante lispel hebben...![]()
Ik ben een zeikerd, ik weet het
Meh, kweenie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef princess-a het volgende:
Geen lang haar, wel damn sexy![]()
[ afbeelding ]
gmtaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is wel lekker thozolang die gewoon zijn bek maar houdt en keihard...naja je snapt hetwel...
Die is ook vet...de film dan. Hij is lekker yoah!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik werd laatst door mn vriend meegesleept naar Conan the Barbarian, maar die gozer in die film vond ik ook wel een smakelijk hapje. Dat is ook de reden geweest dat ik de film heb volgehouden
.
[ afbeelding ]
Die linker dan he
True, maar wat Finse metalmannen betreft is het wel een van de betere.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag van mij wat grover haar, meer krulleriger en niet zo sluik. Hij ziet er wel schattig uit, dat dan wee rwel
En hij ziet er wel uit alsof hij je flink hard kan nemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is ook vet...de film dan. Hij is lekker yoah!
Oe, dan moet je zeker de serie Game of Thrones kijken, zittie volop in, naakt, neukend en alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik werd laatst door mn vriend meegesleept naar Conan the Barbarian, maar die gozer in die film vond ik ook wel een smakelijk hapje. Dat is ook de reden geweest dat ik de film heb volgehouden
.
[ afbeelding ]
Die linker dan he
Not bad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
.
[ afbeelding ]
Die linker dan he
Jamaar Finse metal mannen...ik bedoel, erhm, tsja, jongejongequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, maar wat Finse metalmannen betreft is het wel een van de betere.
Khal Drogoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, dan moet je zeker de serie Game of Thrones kijken, zittie volop in, naakt, neukend en al
Jason Momosa of zoiets
Ik heb er een zwak voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar Finse metal mannen...ik bedoel, erhm, tsja, jongejonge
Ik ga ook altijd meteen naar de wc. En dan hangt dit op de wc in het studentenhuis van mijn vriendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
Cola
Maar idd, vind het altijd zo'n ranzige boel als ie klaar is. Lek je steeds enzo. Ik ga meestal daarna naar de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eerste keer was toen ik al lang 19 was, eerste echte vriendje en al 2,5 jaar![]()
![]()
Een keer had een Ginger wel mijn broek proberen open te maken maar dat kon ik niet waar de tekkel bij zat te kijken![]()
GingersIk heb nog steeds een zwak voor die jongen als ik die zie
吴 曼 迪
Die is schattig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
prrrrr
[ afbeelding ]
Zelfde, korter haar
shekh ma shieraki anniquote:
Uuuh, zover heb ik het niet afgekeken nog. Wil eerst het boek even uitlezen.quote:
You are my sun and stars, zegt ze tegen hemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuuh, zover heb ik het niet afgekeken nog. Wil eerst het boek even uitlezen.
Dat idee had ik al.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
You are my sun and stars, zegt ze tegen hem
Is toch geen pruik? Dacht ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is schattig.
Maar die pruik staat 'm niet.
Het staat 'm hoe dan ook niet geweldig.quote:
I lurve you!quote:
Ik vind de naam duivelse-kip verdomd goed passenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik vind het hem wel goed staan
Maar kort staat hem wel beter.
Hoe vinden jullie deze TT? Make-up tips Topic #40 Waar we niks bij bybeautygloss.nl kopen *O*
Zank joe!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind de naam duivelse-kip verdomd goed passen
Ja inderdaad... hmm, ik dacht dat het echt was. Mooie pruik dan welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://video.about.com/movies/Alexander-Skarsgard-Part-1.htm
Zo te zien wel een pruik.
Ik had het voorgesteld als bedrijfsuitje maar het werd afgekeurdquote:
Flauw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had het voorgesteld als bedrijfsuitje maar het werd afgekeurd
We gaan dit jaar weer sjoelen met sinterklaas whehehequote:
Ik ga naar die van een studieverenigingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had het voorgesteld als bedrijfsuitje maar het werd afgekeurd
Ik zie de Sint al door zo'n vakje geschoffeld worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We gaan dit jaar weer sjoelen met sinterklaas whehehe
nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga naar die van een studievereniging
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga naar die van een studievereniging
Een collega van mij probeert elk jaar verkleed en geschminkt als zwarte piet de hele dag te werken (als fysiotherapeut), maar mag niet van de baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de Sint al door zo'n vakje geschoffeld worden.
Moet je je morgenavond bij de TenT begevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik nog een tweede bierpul moet fiksen voor m'n kwassies.
Ja maar da's ver voor een bierpul.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Moet je je morgenavond bij de TenT begeven
Flauw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een collega van mij probeert elk jaar verkleed en geschminkt als zwarte piet de hele dag te werken (als fysiotherapeut), maar mag niet van de baas
Ik heb er van vorig jaar 4 staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's ver voor een bierpul.
Mja, iets lager zou handiger zijn. Maar het staat gewoon tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er van vorig jaar 4 staanMaar ze zijn eigenlijk net te hoog voor mijn kwasten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een collega van mij probeert elk jaar verkleed en geschminkt als zwarte piet de hele dag te werken (als fysiotherapeut), maar mag niet van de baas
Metal is the Law!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En goddomme, wat zijn metalvideo's eigenlijk slecht.
Ja nee, poog dit eens af te kijken zonder in lachen uit te barsten:quote:
Ja, mijn muppets zijn al onderwegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? OPI weer op TD (misschien oud nieuws voor jullie hoor, maar ik wist het niet). Meteen muppets bestellen
Iets met de ziekenhuis hygiënist die dan uit zijn plaat gaatquote:
Doe het en ga filmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Iets met de ziekenhuis hygiënist die dan uit zijn plaat gaat
Ja, metal video's zijn eigenlijk altijd kansloos...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja nee, poog dit eens af te kijken zonder in lachen uit te barsten:
De band is nog best ok, maar die video._!
En dat koortje_!
Hij heeft van de week al staan gillen tegen mijn collega die haar trouwring om had en te lange nagels hadquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft van de week al staan gillen tegen mijn collega die haar trouwring om had en te lange nagels had![]()
Midden in de gang... bonus!
Haha die mini playbackshow opstelling van de band ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja nee, poog dit eens af te kijken zonder in lachen uit te barsten:
De band is nog best ok, maar die video._!
En dat koortje_!
Nu hebben ze alle muppetsquote:
Vergeet de "Ik moet poepen"-uitdrukkingen niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha die mini playbackshow opstelling van de band ook
Wat een muppets zijn het ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu hebben ze alle muppets. Toen ik van de week die groene wilde bestellen was die er niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even ontbijt en genieten van labiele mensen met Bonje bij de buren
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Debs heeft mij verpest trouwens.quote:
Joahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door PriemGirl op 14-10-2011 09:24:05 ]No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Epischquote:
Ik snap deze nietquote:
ik vind dat debs er een youtube video van moet maken, de uitleg is veel leuker dan als het getypt wordt!quote:
Dat !!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind dat debs er een youtube video van moet maken, de uitleg is veel leuker dan als het getypt wordt!
Gelezen, ik zie het nog niet voor me. iemand pic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!!
Schaar: Zie mijn spoiler; heb link er bij gezet
Truequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was dat niet jouw eerste real-life kennismaking met lakmeisjes?
dan zit je wel goed ja. Lindy, Debsterr, SQ en veel drankquote:
stommerd ik was er ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zit je wel goed ja. Lindy, Debsterr, SQ en veel drank
Maar je hield je goed staande
Heul niet, want de eerste keer was in mijn achtertuinquote:
nice tryquote:Dear PayPal Member
Unfortunately, Your Online Access has been blocked.
It has come to our attention that your PayPal Billing Information records are out of date.
That requires you to verify the Billing Information. Failure to verify your records will
result in account suspension. click the link below and enter your login information on the
following page to confirm your Billing Information records..
To verify your identity, kindly follow reference below and take the directions to
instant activation.
Verify Your Account
Thank You.
Accounts Management As outlined in our User Agreement, will
periodically send you information about site changes and enhancements.
Copyright Š 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
Haha ja klopt iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet, want de eerste keer was in mijn achtertuin
Bij Lindy deden we toen lampenolie-BBQ met vrouwen en piemels kijken in KPD weet je nog
Dat was mijn 3de meet trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |