Sperma in je oog of gangbangs?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me wel best pijnlijk trouwens.
Sperma in je oog.quote:
You know what they say, a dirty mind, is a joy foreverquote:
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goedquote:
Dat bijt...heel erg...en daarna heb je een rood oogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Zo'n negerlul van 20 cm. omtrekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ja en daarna wordt het een sport van meneer om het nog es te proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
Seriously?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik alles door, komt het ook niet in je oog.
Maar dan zijn het er al veul. Sperma in je oog heeft aan een druppel genoeg zo te horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraal
Drama vanwege de mannen of?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Ik word er niet heel blij van zeg maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Zo snel mogelijk weg met die meuk en daarna wat te drinken eisen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, als je het toch al in je bek hebt kun je evengoed slikken, ruimt lekker op
Ik denk dat ze zaad in dr oog bedoelt....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Drama vanwege de mannen of?
Het lijkt me wel humor, maar ja, toch maar niet doen, ik zou me kapot lachen denk ik
Precies, wij zitten op 1 zaadlijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weg met die meuk en daarna wat te drinken eisen.![]()
ik weet het kindje, ik weet hetquote:
whehehe, ik dacht dus aan de gangbang...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zaad in dr oog bedoelt....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, wij zitten op 1 zaadlijn
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog doorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik word er niet heel blij van zeg maar...
Jamaat, het zit dus al in je muil. Dan proef je het toch al. Slik het dan gewoon deurquote:
Ieuwbah.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog door
plus dat ik dan heel charming met een T-shirt of handdoek tussen mijn benen slaap tegen het lekken![]()
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van mij mag het overal maar het liefst niet in me klaarkomen. Dat lekt gvd de hele nacht en ochtend nog door
plus dat ik dan heel charming met een T-shirt of handdoek tussen mijn benen slaap tegen het lekken![]()
Zeggen tegen je vent dat hij wel zonder condoom mag en dan 2 seconden voordat hij gaat sprietzen er snel een condoom overheen flatsen, whehehehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooi
Ah ff samen de zooi er weer afwassenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou over m'n jopen hoeft ook niet zo, plekzooi
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeggen tegen je vent dat hij wel zonder condoom mag en dan 2 seconden voordat hij gaat sprietzen er snel een condoom overheen flatsen, whehehehehehe
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Of je vinger snel op het gaatje drukken
Niks, het plakt alleen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Serieus wat hebben jullie tegen sperma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |