Sperma in je oog of gangbangs?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me wel best pijnlijk trouwens.
Sperma in je oog.quote:
You know what they say, a dirty mind, is a joy foreverquote:
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goedquote:
Dat bijt...heel erg...en daarna heb je een rood oogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me beide geen pretje hoor, maar goed
Zo'n negerlul van 20 cm. omtrekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet gaan DP'en zal het niet extreem pijnlijk wezen.
Ja en daarna wordt het een sport van meneer om het nog es te proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
Seriously?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik alles door, komt het ook niet in je oog.
Maar dan zijn het er al veul. Sperma in je oog heeft aan een druppel genoeg zo te horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, na 60 piemels lijkt het me toch schraal
Drama vanwege de mannen of?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
1x gehad, mennnnn wat een drama
achteraf wel goed om kunnen lachen tho
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Ik word er niet heel blij van zeg maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is geen vergif
Zo snel mogelijk weg met die meuk en daarna wat te drinken eisen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, als je het toch al in je bek hebt kun je evengoed slikken, ruimt lekker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |