abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106774294
Prima, al mijn series gaan gewoon door, bedankt voor het overzicht
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_106794569
quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). The Firm (NBC)
02(03). Body of Proof (ABC)
03(01). A Gifted Man (CBS)
04(---). I Hate My Teenage Daughter (FOX)
-----------------------------------------
05(---). The Finder (FOX)
06(05). Fringe (FOX)
07(06). Nikita (CW)
08(04). Unforgettable (CBS)
09(---). Harry's Law (NBC)
10(07). Gossip Girl (CW)

Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 9 en 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden
The Finder is behoorlijk slecht begonnen met een 1.7 rating.
Volgende week verwacht ik wel een American Idol bump, dus ik denk dat we pas over 2 weken zeker weten wat er met deze Bones spin-off gaat gebeuren.

Vanavond verwerk ik het dit lijstje verder, want dan zijn er weer nieuwe ratings van Nikita en Fringe.

quote:
Series die zijn afgelopen en mogelijk nog gecanceld kunnen worden
01. Community (NBC)
02. Terra Nova (FOX)
quote:
Series van de grotere zenders die de afgelopen maanden zijn gecanceld
Work It! (ABC)
Allen Gregory (FOX)
Man Up (ABC)
Pan Am (ABC) - Coming back in January for the remaining episodes
Prime Suspect (NBC)
How To Be A Gentleman (CBS)
Charlie's Angels (ABC)
Free Agents (NBC)
The Playboy Club (NBC)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 15-01-2012 21:48:55 ]
pi_106795915
Mijn lijstje met opties wordt steeds korter. Ik wacht eerst een seizoen af, als er renewed wordt ga ik kijken, anders niet. Ik heb geen zin om hier een pilot, daar een paar eps te gaan kijken. Zonde van de tijd.

Over zonde van de tijd gesproken, ik hoop dat Nikita en Gossip Girl worden gecanceld. Ik moet en zal weten hoe het afloopt maar god, wat is dat slecht zeg.
Spoilers!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:30:40 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_106801043
Nikita is toch gewoon een letterlijke remake van La femme nikita? Zo ja, dan kan ik je zo vertellen hoe het afloopt :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_106801184
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
Nikita is toch gewoon een letterlijke remake van La femme nikita? Zo ja, dan kan ik je zo vertellen hoe het afloopt :P
Nee, dat is het niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106802129
Nee dat is het niet, het is heel anders. Plus dat La Femme geniaal was, daar bleef ik voor thuis vroeger.
Spoilers!
pi_106803623
Pan Am is officieel nog niet gecancelled, maar als je een 1.3 en 4 miljoen kijkers haalt op zondagavond, is de kans dat er een tweede seizoen komt natuurlijk wel héél erg klein, ook al is ABC zelf fan de serie. Alles draait om reclame inkomsten.

Ik las dat Work It! alweer gecancelled is? Zou fijn zijn, had een stukje van de pilot gezien, één van de slechtste series die ooit gezien heb.
pi_106804283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn lijstje met opties wordt steeds korter. Ik wacht eerst een seizoen af, als er renewed wordt ga ik kijken, anders niet. Ik heb geen zin om hier een pilot, daar een paar eps te gaan kijken. Zonde van de tijd.

Over zonde van de tijd gesproken, ik hoop dat Nikita en Gossip Girl worden gecanceld. Ik moet en zal weten hoe het afloopt maar god, wat is dat slecht zeg.
Wat een rare instelling heb jij, hopen dat series gecanceld worden omdat hoewel je beweert het zonde van je tijd te vinden, je ze zelf toch blijft kijken. :')

Als 't nou geweest was omdat je een ontzettende liefhebber bent van the CW en je graag meer ruimte zou zien in hun uitzendschema voor (iets) nieuws, okay, al zijn er ook dan iig in vergelijking met Nikita meer voor de hand liggende opties, One Tree Hill bijvoorbeeld. :')
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:06:20 #134
356891 Abed
hooggeleid
pi_106811710
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat een rare instelling heb jij, hopen dat series gecanceld worden omdat hoewel je beweert het zonde van je tijd te vinden, je ze zelf toch blijft kijken. :')

Als 't nou geweest was omdat je een ontzettende liefhebber bent van the CW en je graag meer ruimte zou zien in hun uitzendschema voor (iets) nieuws, okay, al zijn er ook dan iig in vergelijking met Nikita meer voor de hand liggende opties, One Tree Hill bijvoorbeeld. :')
:')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_106813404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:06 schreef Abed het volgende:

[..]

:')
:W
Je suis Charlie Sheen
pi_106814424
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat is ook een rare instelling, je hebt helemaal gelijk maar zo is net nou eenmaal. En ik zou het prima vinden als the CW met iets nieuws zou komen maar ik vrees dat ik die zender gewoon een beetje ontgroeid ben eigenlijk. Geeft niets, er is nog genoeg anders dat ik kan kijken.
Ik ben overigens al jaren een vaste poster in het OTH topic.
Spoilers!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:45:29 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106814835
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

OTH
:?.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106815573
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is ook een rare instelling, je hebt helemaal gelijk maar zo is net nou eenmaal. En ik zou het prima vinden als the CW met iets nieuws zou komen maar ik vrees dat ik die zender gewoon een beetje ontgroeid ben eigenlijk. Geeft niets, er is nog genoeg anders dat ik kan kijken.
Ik ben overigens al jaren een vaste poster in het OTH topic.
:D Did not know that. :X

quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:?.
One Tree Hill, zoals ook voluit genoemd in de post die ze quotte. :P
Je suis Charlie Sheen
pi_106868803
BBC series
Luther en Death in Paradise zijn vernieuwd

Sherlock schijnt nog steeds onduidelijk te zijn...
  maandag 16 januari 2012 @ 16:43:01 #140
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_106874782
Luther *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_106898279
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:04 schreef ctrladdict het volgende:
BBC series
Luther en Death in Paradise zijn vernieuwd

Sherlock schijnt nog steeds onduidelijk te zijn...
Sherlock ook gewoon vernieuwd voor een nieuw seizoen.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 17 januari 2012 @ 06:00:59 #142
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_106900519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 07:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). The Firm (NBC)
02(03). Body of Proof (ABC)
03(01). A Gifted Man (CBS)
04(---). I Hate My Teenage Daughter (FOX)
05(---). The Finder (FOX)
06(05). Fringe (FOX)
07(06). Nikita (CW)
08(04). Unforgettable (CBS)
09(---). Harry's Law (NBC)
10(07). Gossip Girl (CW)

Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 9 en 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden

Dit vind ik wel bijzonder hoor, The Firm hoogstwaarschijnlijk gecancelled..... er zijn net 2 eps uitgezonden. Ik geloof er niets van...
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_106904668
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 06:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dit vind ik wel bijzonder hoor, The Firm hoogstwaarschijnlijk gecancelled..... er zijn net 2 eps uitgezonden. Ik geloof er niets van...
NBC
The Playboy Club
Episode 1 - 1.6 rating
Episode 2 - 1.3 rating
Episode 3 - 1.2 rating (first cancelled show of the season)

Prime Suspect
Episode 1 - 1.8 rating
Episode 4 - 1.3 rating
Episode 8 - 1.1 rating (cancelled)

The Firm
Episode 1&2 - 1.4 rating
Episode 3 - 1.0 rating

Ze doen het al slechter dan de eerste serie die dit seizoen van de buis is gehaald en ze dalen procentueel nog harder in de ratings, en het lijkt me onwaarschijnlijk dat het hier bij blijft.
Als ze de volgende aflevering onder de 1.0 rating komen verwacht ik minimaal dat ze naar de zaterdag worden verplaatst. Het einde zal dan wel snel komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 17-01-2012 11:21:53 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:10:18 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_106904702
Ik vond de cancellation van Playboy Club best jammer. Hoogstaand was het zeker niet, maar ik had het idee dat het nog wel wat kon worden.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_106919704
Alcatraz begint aardig goed met een 3.3 rating (0.2 hoger dan Terra Nova), maar zoals gewoonlijk kunnen we bij de volgende aflevering pas zien of het echt wat gaat worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 18-01-2012 12:28:23 ]
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:44:44 #146
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_106944071
quote:
'Cougar Town' gets return date

Here’s a Valentine’s Day present for Cougar Town fans. The comedy is returning to ABC on Tuesday, Feb. 14, at 8:30 p.m.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_106944818
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Werd tijd :)
pi_106979449
Ik zie nu pas dat het een ruime tijd geleden is dat ik een update heb gegeven van The CW.

Het aantal + en - tekens geven het aantal posities aan die een serie is gezakt of gestegen.
Gezien de lage ratings kan het nogal snel 2 kanten opschommelen, dit is goed te zien aan de series die het redelijk doen. De ratings achter de posities zijn even ter verduidelijking.
quote:
CW
Slecht (0.5)
- Nikita

Matig (0.6)
- Gossip Girl

Redelijk/Matig (0.7 / 0.6)
- 90210
+ Ringer

Redelijk/Goed (0.7 / 0.8)
+ Hart of Dixie

Goed (0.8 / 0.9)
One Tree Hill (final season)
Supernatural
- The Secret Circle

Heel Goed (=>1.0)
The Vampire Diaries

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 19-01-2012 09:02:17 ]
pi_106983285
Hou er wel rekening mee dat Nikita een friday-show is, dus dat ze daar iets lagere verwachtingen van hebben. Dan nog denk ik niet dat er een seizoen 3 komt maar wie weet.

Ondanks de slechte ratings heb ik het idee dat Gossip Girl nog een final season krijgt van 13 afl. Internationaal is die serie beter bekeken dan bv Ringer, Nikita of 90210.

CW heeft 4 nieuwe pilots besteld, en aangezien OTH eindigd dit jaar ga ik er van uit dat er 2-3 series worden gecancelled.

Persoonlijk zou ik 90210 EN Gossip Girl beiden een final season geven van 13 afleveringen. Bij elkaar 26 afleveringen. Een normaal seizoen heeft 22 afleveringen vaak...met heel veel herhalingen tussendoor. Haal gewoon 4 herhalingen weg, en je kan 90210 en GG een time-slot laten delen volgend jaar. Op maandagavond bijvoorbeeld. En dan daarna Hart of Dixie gewoon het hele seizoen laten staan.
pi_106985472
Hellcats was vorig jaar met een 0.4/0.5 rating gecanceld en dat viel destijds nog onder de categorie 'Heel slecht'. Nikita zit nu wel bijna op dat punt, maar ondertussen heeft de gehele programmering op CW een aanzienlijk aandeel verloren en blijft het redelijk dicht tegen elkaar aanzitten.
Nikita heeft dus nog het geluk dat ze op 'Slecht' staan.

Doordat ze op vrijdag worden uitgezonden, was ik een tijd terughoudender om Nikita een positie te verlagen, maar aangezien er de afgelopen tijden geen echte verbeteringen merkbaar zijn en de DVR cijfers laten zien dat de rek eruit is, verdienen ze deze positie inmiddels wel. Een veels te dure serie zal het waarschijnlijk ook wel zijn voor CW.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-01-2012 16:32:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')