The Finder is behoorlijk slecht begonnen met een 1.7 rating.quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). The Firm (NBC)
02(03). Body of Proof (ABC)
03(01). A Gifted Man (CBS)
04(---). I Hate My Teenage Daughter (FOX)
-----------------------------------------
05(---). The Finder (FOX)
06(05). Fringe (FOX)
07(06). Nikita (CW)
08(04). Unforgettable (CBS)
09(---). Harry's Law (NBC)
10(07). Gossip Girl (CW)
Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 9 en 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden
quote:Series die zijn afgelopen en mogelijk nog gecanceld kunnen worden
01. Community (NBC)
02. Terra Nova (FOX)
quote:Series van de grotere zenders die de afgelopen maanden zijn gecanceld
Work It! (ABC)
Allen Gregory (FOX)
Man Up (ABC)
Pan Am (ABC) - Coming back in January for the remaining episodes
Prime Suspect (NBC)
How To Be A Gentleman (CBS)
Charlie's Angels (ABC)
Free Agents (NBC)
The Playboy Club (NBC)
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
Nikita is toch gewoon een letterlijke remake van La femme nikita? Zo ja, dan kan ik je zo vertellen hoe het afloopt
Wat een rare instelling heb jij, hopen dat series gecanceld worden omdat hoewel je beweert het zonde van je tijd te vinden, je ze zelf toch blijft kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn lijstje met opties wordt steeds korter. Ik wacht eerst een seizoen af, als er renewed wordt ga ik kijken, anders niet. Ik heb geen zin om hier een pilot, daar een paar eps te gaan kijken. Zonde van de tijd.
Over zonde van de tijd gesproken, ik hoop dat Nikita en Gossip Girl worden gecanceld. Ik moet en zal weten hoe het afloopt maar god, wat is dat slecht zeg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat een rare instelling heb jij, hopen dat series gecanceld worden omdat hoewel je beweert het zonde van je tijd te vinden, je ze zelf toch blijft kijken.
Als 't nou geweest was omdat je een ontzettende liefhebber bent van the CW en je graag meer ruimte zou zien in hun uitzendschema voor (iets) nieuws, okay, al zijn er ook dan iig in vergelijking met Nikita meer voor de hand liggende opties, One Tree Hill bijvoorbeeld.
Dat is ook een rare instelling, je hebt helemaal gelijk maar zo is net nou eenmaal. En ik zou het prima vinden als the CW met iets nieuws zou komen maar ik vrees dat ik die zender gewoon een beetje ontgroeid ben eigenlijk. Geeft niets, er is nog genoeg anders dat ik kan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat een rare instelling heb jij, hopen dat series gecanceld worden omdat hoewel je beweert het zonde van je tijd te vinden, je ze zelf toch blijft kijken.
Als 't nou geweest was omdat je een ontzettende liefhebber bent van the CW en je graag meer ruimte zou zien in hun uitzendschema voor (iets) nieuws, okay, al zijn er ook dan iig in vergelijking met Nikita meer voor de hand liggende opties, One Tree Hill bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook een rare instelling, je hebt helemaal gelijk maar zo is net nou eenmaal. En ik zou het prima vinden als the CW met iets nieuws zou komen maar ik vrees dat ik die zender gewoon een beetje ontgroeid ben eigenlijk. Geeft niets, er is nog genoeg anders dat ik kan kijken.
Ik ben overigens al jaren een vaste poster in het OTH topic.
One Tree Hill, zoals ook voluit genoemd in de post die ze quotte.quote:
Sherlock ook gewoon vernieuwd voor een nieuw seizoen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:04 schreef ctrladdict het volgende:
BBC series
Luther en Death in Paradise zijn vernieuwd
Sherlock schijnt nog steeds onduidelijk te zijn...
Dit vind ik wel bijzonder hoor, The Firm hoogstwaarschijnlijk gecancelled..... er zijn net 2 eps uitgezonden. Ik geloof er niets van...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). The Firm (NBC)
02(03). Body of Proof (ABC)
03(01). A Gifted Man (CBS)
04(---). I Hate My Teenage Daughter (FOX)
05(---). The Finder (FOX)
06(05). Fringe (FOX)
07(06). Nikita (CW)
08(04). Unforgettable (CBS)
09(---). Harry's Law (NBC)
10(07). Gossip Girl (CW)
Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 9 en 10 hebben een aanzienlijke kans om gecanceld te worden
NBCquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit vind ik wel bijzonder hoor, The Firm hoogstwaarschijnlijk gecancelled..... er zijn net 2 eps uitgezonden. Ik geloof er niets van...
quote:'Cougar Town' gets return date
Here’s a Valentine’s Day present for Cougar Town fans. The comedy is returning to ABC on Tuesday, Feb. 14, at 8:30 p.m.
Bron
quote:CW
Slecht (0.5)
- Nikita
Matig (0.6)
- Gossip Girl
Redelijk/Matig (0.7 / 0.6)
- 90210
+ Ringer
Redelijk/Goed (0.7 / 0.8)
+ Hart of Dixie
Goed (0.8 / 0.9)