Zonde! Best leuke serie imhoquote:Op woensdag 16 november 2011 01:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
'Prime Suspect' Canceled As Production Is Shut Down By NBC
quote:'Cougar Town' cut down: ABC wants fewer episodes
Cougar Town might not get a happy ending.
Earlier today ABC announced its midseason premiere dates with the Courteney Cox series notably absent from the list. Now comes word that the comedy’s episode order has been reduced from 22 to 15 half hours this season.
ABC has been fortunate enough to have launched a couple successful new comedies in the fall, with Suburgatory doing really well and Last Man Standing performing okay. The bigger surprise has been last season’s midseason effort Happy Endings, which grew into a solid partner for Modern Family — in Cougar Town‘s 9:30 p.m. slot.
Insiders say the reduction is all about managing their inventory needs, and not a slight against the show, and it’s true enough that if Cougar Town performs strong for its 15 episode order when it finally does return sometime this season, ABC wouldn’t be shy about ordering more. So, a bummer for fans, but not a death sentence.
Bron
Dat is alweer van een tijdje geleden maar ik ben het er helemaal mee eens. Er werd (niet alleen door Tara) geweldig geacteerd en het verhaal was echt bijzonder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eeuwig zonde dat NBC United States of Tara heeft gecancelled. Een geweldige serie.
Spuit elf meldt: ik lees dit nu pas, erg jammer!quote:Op woensdag 16 november 2011 01:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
'Prime Suspect' Canceled As Production Is Shut Down By NBC
Er zit wel een verhaallijn in, al is die vaak niet noodzakelijk om te volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:17 schreef Tegan het volgende:
NCIS is gewoon iets wat goed is te volgen denk ik dan (kijk het verder niet). Iets waar je niet teveel bij na hoeft te denken, stand-alone eps. Voor die massa Amerikanen dus geweldig. Reruns halen daar al meer viewers dan een hele hoop series de nieuwe eps.
Niet alleen in Amerika, ook hier doen die series het traditioneel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:17 schreef Tegan het volgende:
NCIS is gewoon iets wat goed is te volgen denk ik dan (kijk het verder niet). Iets waar je niet teveel bij na hoeft te denken, stand-alone eps. Voor die massa Amerikanen dus geweldig. Reruns halen daar al meer viewers dan een hele hoop series de nieuwe eps.
Nee, alleen Boardwalk Empire is tot nu toe geloof ik vernieuwd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al bekend of Bored to Death een vierde seizoen krijgt?
Hoop het wel. Meer dan geniale serie dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al bekend of Bored to Death een vierde seizoen krijgt?
Mwah, vond het alleen dermate hilarisch dat reruns meer kijkers trekken dan een hele hoop nieuwe series opgeteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet alleen in Amerika, ook hier doen die series het traditioneel goed.
Je doet er wat denigrerend over, maar je moet er rekening mee houden dat niet iedere televisie kijker week in week uit de tijd/zin heeft om een show te volgen.
Dan is het format als CSI/NCIS ideaal, al mis je twee seizoenen, je kan makkelijk weer aanhaken. Dit in tegenstelling tot een serie als Lost waarbij het missen van enkele episodes al dodelijk is.
Briljantquote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Is er al wat bekend over Terra Nova ? Het is een briljante serie en hoop dat het niet stopt.
Jammer, ik had wel weer zin om een nieuwe serie te gaan volgenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kijkcijfers vallen tegen, tegen hoge productie-kosten. Ik gok niet dat er 2e seizoen komt maar wie weet
Je noemt dan ook vier van de (in hun genre) slechtste series van de laatste jaren.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Heel erg jammer dat zulke series nooit populair worden zoals The Event/V/Terra Nova/Flashforward/
En jij bent een echte SF kijker? Welke SF series zijn dan echt goed op dit moment volgens jou?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je noemt dan ook vier van de (in hun genre) slechtste series van de laatste jaren.
Meng me er ook maar even inquote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En jij bent een echte SF kijker? Welke SF series zijn dan echt goed op dit moment volgens jou?
Lucy Hale.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:31 schreef criminal_mind het volgende:
No surprise, but ABC Family has renewed Pretty Little Liars ordering an additional 24 episode third season. Those episodes are expected to begin airing in the summer. Pretty Little Liars returns for the final 11 episodes of its 25 episode second season on January 2
Doctor Whoquote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En jij bent een echte SF kijker? Welke SF series zijn dan echt goed op dit moment volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |