quote:
Vooral die van de Chinees!quote:
quote:
Elke dagquote:
quote:
Tuurlijk. Ik krijg het nog druk: Ratchet & Clank, Uncharted 3 en zelf koop ik nog Batman. Dan is het voor mij dit jaar wel prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]!!!!! OOOOOOOOOH JALOERS. Laat je wel Chloor de spellcheck doen?
Neuh, ik niet. Ik kan toch nooit vroeg slapenquote:
Ohh R&C...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik krijg het nog druk: Ratchet & Clank, Uncharted 3 en zelf koop ik nog Batman. Dan is het voor mij dit jaar wel prima.
Wel de Nederlandse versies spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik krijg het nog druk: Ratchet & Clank, Uncharted 3 en zelf koop ik nog Batman. Dan is het voor mij dit jaar wel prima.
Die zal vast nog binnenkomen, maar jij zit er meer in dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh R&C.... Ik denk dat ik ook maar reviewer ga worden
.
Heb je al iemand voor de Sims BB? Want die koop ik toch volgende week als het meezit.
De haat jegens Nederlands. Ik zet het voor de review wel even aan om te kijken of de stemmen eens niet irriteren, maar ik vrees...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de Nederlandse versies spelen
Ik laat het je wel weten als ik 'm heb. Dan bied ik me wel aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
Die zal vast nog binnenkomen, maar jij zit er meer in dan ikIk ben nog bezig met Sims Middeleeuwen op iPad (nou ja, iPhone x2 dus ).
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De haat jegens Nederlands. Ik zet het voor de review wel even aan om te kijken of de stemmen eens niet irriteren, maar ik vrees...
Kuukske die zich vrijwillig aanbiedtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik laat het je wel weten als ik 'm heb. Dan bied ik me wel aan.
inFamous 2 was ook weer zo tenenkrommend.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kuukske die zich vrijwillig aanbiedt
Ik vond dat bij deel 1 al. Maar Uncharted in het Nederlands vind ik dus echt geen issue. Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
inFamous 2 was ook weer zo tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |