Inderdaad er is toch echt wel een verschil tussen communicatie via een email of via een chat. Bij het eerste val je veel minder door de mand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Digitale spontaniteit.. sure! Heb je nou al eens een date gehad Girl?
Heb je nou al eens een date gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad er is toch echt wel een verschil tussen communicatie via een email of via een chat. Bij het eerste val je veel minder door de mand.
Waarom ben je zo geïnteresseerd in of ik een date heb gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je nou al eens een date gehad?
Je hebt allemaal ideeën hoe en waar dates te regelen en oordelen over datingsites (RP, afvoerputje!) maar als je nog nooit een date hebt geregeld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geïnteresseerd in of ik een date heb gehad?
Omdat ik niet inzie waarom het er toe doet maar het antwoord is ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Eigenaardig, je wekt altijd de indruk dat niemand met je wil daten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat ik niet inzie waarom het er toe doet maar het antwoord is ja.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
Ik heb het idee dat girl wat vrouwelijke trekjes heeft. Misschien geboren in een verkeerd lichaam of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
Het lijkt erop dat girl ontzettend snel baalt van een kleine setback. Probeer die gevoelens in te perken. Klinkt makkelijker dan gedaan natuurlijk, afhankelijk van je zelfvertrouwen.
Huh, nee dat is niet het geval. Ben dan ook een heeeeele knappe jongen vraag maar aan Seven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Eigenaardig, je wekt altijd de indruk dat niemand met je wil daten.
Nu blijkt uit haar posts ook soms wel dat haar meetlat niet altijd even hoog gelegen heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Huh, nee dat is niet het geval. Ben dan ook een heeeeele knappe jongen vraag maar aan Seven.
ouchquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu blijkt uit haar posts ook soms wel dat haar meetlat niet altijd even hoog gelegen heeft
Nu is dat geen heel verrassende conclusie....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gisteren een date gehad met een meisje via Paiq. Was leuk
Wel apart om te horen dat zij als vrouw echt heel aanspraak heeft op Paiq terwijl ik er echt moeite voor moet nemen. Vrouwen zijn dus inderdaad in het voordeel.
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gisteren een date gehad met een meisje via Paiq. Was leuk
Wel apart om te horen dat zij als vrouw echt heel aanspraak heeft op Paiq terwijl ik er echt moeite voor moet nemen. Vrouwen zijn dus inderdaad in het voordeel.
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltje
*oowwwwwwwwwwwwwww* score.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen gelfirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Had jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ouch
[..]
Nu is dat geen heel verrassende conclusie....![]()
Voorlopig vind ik Paiq wel prettig, en meer dan voldoende response....
hey, Shifto, jij had toch wat met een fokster..of zit ik nu verkeerd ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Nog niks gepland volgende week is ze op vakantie dus we zien het daarna wel weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltje
Ja, dat vind ik gek. Dan krijg ik het idee dat ik het enige bewuste wezen ben. Ze heeft toch een eigen mening, alles hoeft toch niet meteen zo reactionair te zijn. Zo van als jij dat vind, dan vind ik dat ook. Dan laat je toch zien dat je veel van dingen aantrekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De passief agressieve, verongelukte toon uit dat berichtjeEn dan gek vinden dat iemand zegt " joh, weetje, lama"!
![]()
haha....catch your driftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ja2 jaar zelfs! Maar tijd voor een nieuw avontuur, dit keer ook niet eentje van FOK! graag
Doen mannen ook hoor.... de rest leg je even ter reserve opzijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen praten niet met tien kerels tegelijk. Zij kiezen gewoon uit de 10 mannen die hun online aanspreken de interessantste en de rest mag denken dat ze in een gesprek meedoen.
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef picardmike het volgende:
Lijkt wel een dier zolang ze eten krijgen zijn ze aardig, maar geef je ze niks worden ze lastig.
Tuurlijk dat doet iedereen, ik ook welleens. Maar ik zie het niet als iets om trots op te zijn, meer om mezelf te beschermen. Of als dingen echt uit de hand lopen. Maar op elke klein dingetje overdreven reageren slaat nergens op. Zoiets heet trouwens gewoon de "rede" in filosofische termen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...
Zondag dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:49 schreef Fateless het volgende:
Wat is een goede tijd om meestal te beginnen met het vragen van een ontmoeting?
Ze gaf wel aan aankomende zondag niets te doen te hebben
Maar ja, dat is zijn probleem "het niet herkennen van het moment"...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Ja, want ik ben ook echt gothicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Om tijnbrein een plezier te doen en tevens kunnen we oordelen of je altijd gothic achtige kleren draagt.
Ik zit er niet opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef FS1986NL het volgende:
Wie betalen er hier op Badoo?
Want je moet voor elk iets wel 150 of 100 credits betalen, dus het kan aardig in de centen lopen als je je omhoog wilt werken etc hahaha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus slechts een gevallen engel?
Zoals dit moment:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Precies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen. Je kunt niet aan de gang blijven.
Ga ik ook doen, alleen weet ik in mijn achterhoofd dat ik me er na verloop van tijd aan ga ergeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen.
Met of zonder puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Weten we nu al hoe het met Lamon is? Wil dat wel even weten natuurlijk!
Want je date is 15 of zo ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Nairua het volgende:
Goed. Date. Date ophalen. Date belt me. Date zegt dat d'r moeder me ook nog even wil zien. Resultaat? Ik zie de moeder van de date nog eerder dan de date zelf.
Zucht.
Yup,...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Jammer joh. Ik drink geen bierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoals dit moment:
DancingP, biertje, neuken zondags?
Easy as fuck...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |