abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103168525
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
Whehe, wees blij dat ze aandacht überhaupt tegen je praat.
pi_103168567
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Online natuurlijk :)
Wat agressiever worden en jezelf meer naar voren plaatsen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103168799
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar paiq je, zoals je forumt? Want als je zo schrijft op een datingsite zal het voor heel veel vrouwen natuurlijk direct einde verhaal zijn.
Nou dan schrijf ik wel slordiger dan het eigenlijk zou moeten.
Bij mij komt het deels ook door dat MSN waar ik veel gebruik van heb gemaakt. Dan schrijf je gewoon dingen als ( LTR, BRB, IDD, ME) en dat is gewoon slecht voor je Nederlands.
En ben zelf alhoewel het een slecht excuus is al 8 jaar niet meer voltijd naar school geweest, en heb juist daardoor een achterstand opgelopen op mijn Nederlands
pi_103168812
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Whehe, wees blij dat ze aandacht überhaupt tegen je praat.
Waarom zou ik daar blij om zijn? Het is zo dat veel vrouwen meerdere personen te gelijkertijd handelen. Ik zit daar als persoon niet op te wachten...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_103168855
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom zou ik daar blij om zijn? Het is zo dat veel vrouwen meerdere personen te gelijkertijd handelen. Ik zit daar als persoon niet op te wachten...
En jij zit zelf ook niet met meer vrouwen te praten? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103168971
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is anders natuurlijk!
pi_103169142
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind dat duidelijk iets anders, baby. Iedere knurft weet nl dat de door jou aangehaalde "me" niet bezittelijk is.
Nee het is aanwijzend: " aan mij" kun je erbij denken (orgasme geven aan..)
pi_103169170
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, want dan zeg ik gewoon dat ik met iemand in gesprek ben.
pi_103169251
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee het is aanwijzend: " aan mij" kun je erbij denken (orgasme geven aan..)
Dus onzinnige opmerking :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103169265
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, ik praat gewoon met meerdere vrouwen. Boeiend, ik heb toch nog geen relatie met ze. Als ze dat al erg vinden, kan je nagaan wat het wordt als je wel een relatie met ze krijgt :')

Zijn het van die vreselijke bezitterige jaloerse types :{
pi_103169291
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus onzinnige opmerking :)
Zeker op zondagavond ;)
pi_103169311
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Als iemand dat tegen mij zegt gaat ze gelijk op de block list. Schijnbaar vindt ze iemand anders dan leuker dan ik. Liever dat ze der aandacht een beetje verdeelt dan dat ze me geen aandacht geeft.
pi_103169542
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Als iemand dat tegen mij zegt gaat ze gelijk op de block list. Schijnbaar vindt ze iemand anders dan leuker dan ik. Liever dat ze der aandacht een beetje verdeelt dan dat ze me geen aandacht geeft.
Sorry hoor, hou die gedachte even vast, ik ben even met iemand anders in gesprek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103169795
quote:
13s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, ik praat gewoon met meerdere vrouwen. Boeiend, ik heb toch nog geen relatie met ze. Als ze dat al erg vinden, kan je nagaan wat het wordt als je wel een relatie met ze krijgt :')

Zijn het van die vreselijke bezitterige jaloerse types :{
Met andere woorden je wilt niet echt iemand leren kennen...
pi_103169886
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Nou dan schrijf ik wel slordiger dan het eigenlijk zou moeten.
Bij mij komt het deels ook door dat MSN waar ik veel gebruik van heb gemaakt. Dan schrijf je gewoon dingen als ( LTR, BRB, IDD, ME) en dat is gewoon slecht voor je Nederlands.
En ben zelf alhoewel het een slecht excuus is al 8 jaar niet meer voltijd naar school geweest, en heb juist daardoor een achterstand opgelopen op mijn Nederlands
Maakt toch niet uit, ik kan je wel het boek 'vlekkeloos Nederlands' aanraden. Begin op tijd met oefenen en dan slaag je wel voor die toets.

Ga eens een foto met een (nep)lach maken, dan komen er vast meer reacties binnen. Succes!
pi_103170525
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Met andere woorden je wilt niet echt iemand leren kennen...
Beetje aftasten online. Echt kennen doe je maar op een date, dan begint het pas.

Kennen via Internet :')
pi_103170689
quote:
13s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Beetje aftasten online. Echt kennen doe je maar op een date, dan begint het pas.

Kennen via Internet :')
dat dus.. Via Paiq oid kijk je of je een gezellige avond kan hebben, zo ja, dan is het goed voor een date, zo nee, dan ben ik blij dat ik er niet te veel tijd in heb gestoken ;) En op de date, dan leer je elkaar pas echt kennen ja.. Dus totdat ik het een label van relatie heb gegeven, blijf ik openstaan en contact houden met meerdere tegelijk.
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:18:33 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103173713
@DigitalGirl: :') Kom op zeg. Het is een dating chat site, daar praat iedereen met meerdere mensen tegelijk. Kunst is om te zorgen dat jij het interessants bent om te chatten.
pi_103177660
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef FS1986NL het volgende:

[..]
Want in je gewone leven praat je niet of zo ??
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:06:23 #145
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_103178659
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.

Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)

hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
Whehehe _O- Ik zou er niet mee gaan daten als je nu al twijfelt :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:26:29 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103179004
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@DigitalGirl: :') Kom op zeg. Het is een dating chat site, daar praat iedereen met meerdere mensen tegelijk. Kunst is om te zorgen dat jij het interessants bent om te chatten.
Inderdaad zeg. Kansloos om daarover te zeuren. Heb ook wel eens zo'n vrouw gehad die meteen begon van 'wat antwoord je langzaam! ben je soms met anderen aan het chatten? :S'

Eh, ik zat eigenlijk wat tv te kijken maar nu je het zegt: toedeledokie.

Zelfde figuren die ineens zeggen 'en toen was het stil..... ;)' . Ja, omdat je een saaie doos bent. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_103185215
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zelfde figuren die ineens zeggen 'en toen was het stil..... ;)' . Ja, omdat je een saaie doos bent. :')
Nou beoordeel je ze wel puur op de "chatvaardigheden", wat behoorlijk los staat van of ze wel of niet een saaie doos is. Vrouwen kunnen ook gewoon verlegen zijn en even niet weten wat ze nou moeten zeggen.

Hoewel er wel heel veel saaie dozen zijn, dat wel. (8>
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:24 #148
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103186641
Punt is wel dat datingsites many-to-many is. Iedereen praat en mailt met vijf anderen. Dat is op zich best een interessant verschijnsel.
Overal verstand van.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:07:18 #149
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103189276
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef macondo het volgende:
Punt is wel dat datingsites many-to-many is. Iedereen praat en mailt met vijf anderen. Dat is op zich best een interessant verschijnsel.
Tja, en toch zorg ik na verloop van tijd dat alleen de interessantste overblijven.
En dan date ik met de leukste.

Je moet er niet zo'n punt van maken, het is al vaker gezegd: maar iedereen doet dit. Het is laagdrempelig. En niet iedereen wil gelijk daten met elkaar maar ook leuk chatten.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:20:17 #150
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103192480
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Thornado het volgende:

[..]

Tja, en toch zorg ik na verloop van tijd dat alleen de interessantste overblijven.
En dan date ik met de leukste.

Je moet er niet zo'n punt van maken, het is al vaker gezegd: maar iedereen doet dit. Het is laagdrempelig. En niet iedereen wil gelijk daten met elkaar maar ook leuk chatten.
Iemand die niet wil daten maar alleen leuk wil chatten, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen ;)

En het is geen punt of probleem, alleen interessant. Als ik een date heb, dan heb ik ook altijd wel iemand achter de hand met wie ik daarna zou willen daten. Als ze niet de liefde van mijn leven gaat worden ;)
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')