abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103165836
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Ja toen ik 16 a 17 was,was ik een grote fan van Eminem, maar ben te lui om die posters van de muur te halen.
Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103166021
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.
Ok zal erop letten in de toekomst oO<
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:55:23 #103
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_103166043
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.

Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)

hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
pi_103166048
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik persoonlijk knap ontzettend af op iemand die 'me' gebruikt ipv 'mijn' :@
Daar knap ik niet zo heel erg hard op af, maar ik ga me er wel superieur door voelen. Dus die ander moet dan wel van erg goede huize komen om het weer recht te trekken.
pi_103166083
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.

Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)

hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:56:29 #106
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_103166106
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!
:')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_103166114
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Mag het hier dan wel, of moet het dan eigenlijk ook mij zijn :X
pi_103166131
quote:

Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te geven :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103166561
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te geven :D
............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.
pi_103166710
Tijn pakt alles wat hij pakken kan die oude snoeperd.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_103166766
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.
Sometimes I am :{
Bovendien ben ik benieuwd wat dik is. Ik heb het vermoeden dat dit bij veel mensen dat alles wat meer is dan maatje nul
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:06:28 #112
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103166768
quote:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.

Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.

Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.

En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
_O_

Ik hou na twee foto's nog steeds de associatie met zelfmoordterrorist, sorry.
Overal verstand van.
pi_103166807
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Tijn pakt alles wat hij pakken kan die oude snoeperd.
Ik spreid mij win kansen en verlies nog steeds
14 SHADES OF GREY
pi_103166870
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik spreid mij win kansen en verlies nog steeds
Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?
pi_103166871
quote:

Ja ervaring mee, was erg gezellig. Twijfelde eerst maar toen het voor mij geen issue meer was heeft ze afgezegd en sindsdien niks meer gehoord :')

Dat is ook het risico van internetdate he, je kent het uiterlijk niet. Daarom sowieso de eerste date afwachten en dan later verder kijken.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_103167108
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?
Jackpot natuurlijk :)
14 SHADES OF GREY
pi_103167144
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef macondo het volgende:

[..]

_O_

Ik hou na twee foto's nog steeds de associatie met zelfmoordterrorist, sorry.
Ja nu weet ik het wel dat ik meer moet lachen :s) :s) :s) :s) :s)
pi_103167715
quote:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.

Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.

Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.

En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me mij het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Practice what you preach, baby ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103168128
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind dat duidelijk iets anders, baby. Iedere knurft weet nl dat de door jou aangehaalde "me" niet bezittelijk is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103168165
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.
Dat krijg ik meestal ook te horen van die mensen, die dan zeggen van nou nette brief hoor heb je geschreven.
Het is natuurlijk niet Nederlands ten top maar ze hebben weleens slechtere brieven gezien.
pi_103168278
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.
Dat krijg ik meestal ook te horen van die mensen, die dan zeggen van nou nette brief hoor heb je geschreven.
Het is natuurlijk niet Nederlands ten top maar ze hebben weleens slechtere brieven gezien.
Maar paiq je, zoals je forumt? Want als je zo schrijft op een datingsite zal het voor heel veel vrouwen natuurlijk direct einde verhaal zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_103168402
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
pi_103168455
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
Online? IRL?
14 SHADES OF GREY
pi_103168478
Online natuurlijk :)
pi_103168494
Blocken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')