Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 a 17 was,was ik een grote fan van Eminem, maar ben te lui om die posters van de muur te halen.
Ok zal erop letten in de toekomstquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.
Daar knap ik niet zo heel erg hard op af, maar ik ga me er wel superieur door voelen. Dus die ander moet dan wel van erg goede huize komen om het weer recht te trekken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik persoonlijk knap ontzettend af op iemand die 'me' gebruikt ipv 'mijn'
PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.
Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)
hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!
Mag het hier dan wel, of moet het dan eigenlijk ook mij zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.
Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)
hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te geven
Sometimes I amquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.
Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.
Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Ik spreid mij win kansen en verlies nog steedsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Tijn pakt alles wat hij pakken kan die oude snoeperd.
Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreid mij win kansen en verlies nog steeds
Ja ervaring mee, was erg gezellig. Twijfelde eerst maar toen het voor mij geen issue meer was heeft ze afgezegd en sindsdien niks meer gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Jackpot natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?
Ja nu weet ik het wel dat ik meer moet lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hou na twee foto's nog steeds de associatie met zelfmoordterrorist, sorry.
Practice what you preach, babyquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.
Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.
Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me mij het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Ik vind dat duidelijk iets anders, baby. Iedere knurft weet nl dat de door jou aangehaalde "me" niet bezittelijk is.quote:
Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.quote:
Maar paiq je, zoals je forumt? Want als je zo schrijft op een datingsite zal het voor heel veel vrouwen natuurlijk direct einde verhaal zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.
Dat krijg ik meestal ook te horen van die mensen, die dan zeggen van nou nette brief hoor heb je geschreven.
Het is natuurlijk niet Nederlands ten top maar ze hebben weleens slechtere brieven gezien.
Online? IRL?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |