quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
O MissB kan er wel wat over zeggen
Hoe bedoel je beter dat dat korter haar beter staat of bedoel je wat anders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al beter.Jammer van die posters op de achter grond.
Die van mij wel ja.quote:
Toch fijn voor jouquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerking
Dat andere haar vind ik leuker persoonlijk.
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]![]()
Ik lag echt even in een deuk.
Ik moet inderdaad wat meer lachen ja op me foto's
Ja sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typen
Wat zei MissB nu over me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Wat is een 21+ toets?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Niemand luistert naar mequote:
Ik had het over de posters op de achtergrondquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beter dat dat korter haar beter staat of bedoel je wat anders.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik welalleen je fluistert nooit iets in me oor
Oh omdat ik volgend jaar een opleiding wil gaan volgen op het HBO, en omdat ik niet de juiste diploma's heb moet ik dus een 21+ toets doen om toegelaten te worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is een 21+ toets?![]()
Mijn, mijn, MIJN
Ik kan niet anders zeggen dan dat je wel consequent bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oh omdat ik volgend jaar een opleiding wil gaan volgen op het HBO, en omdat ik niet de juiste diploma's heb moet ik dus een 21+ toets doen om toegelaten te worden.
Maar dan moet me Nederlands wel voldoende zijn om toegelaten te worden
Ja toen ik 16 a 17 was,was ik een grote fan van Eminem, maar ben te lui om die posters van de muur te halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het over de posters op de achtergrond
Sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik persoonlijk knap ontzettend af op iemand die 'me' gebruikt ipv 'mijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |