Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
dank je voor de MI'squote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.
Ik weet niet of dat nou gaat helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tijdens het schaken op het moment dat je de ander schaak mat zet?! Dat moet wel een glundering opleveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.
Behulpzaam zijn we he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef FS1986NL het volgende:
Nou ik heb nog nooit een vriendin gehad. Dus dan ga je wel denken dat er heel wat mis is met je.
Een les voor de volgende keer dan maar hé, iets meer lachen naar het vogeltje.
PS: wat gaat dit topic ineens los
Ik schat 25quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Ja heel lief zijn julliequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Dat is al beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerkingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
O MissB kan er wel wat over zeggen
Hoe bedoel je beter dat dat korter haar beter staat of bedoel je wat anders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al beter.Jammer van die posters op de achter grond.
Die van mij wel ja.quote:
Toch fijn voor jouquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerking
Dat andere haar vind ik leuker persoonlijk.
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]![]()
Ik lag echt even in een deuk.
Ik moet inderdaad wat meer lachen ja op me foto's
Ja sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typen
Wat zei MissB nu over me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Wat is een 21+ toets?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Niemand luistert naar mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |