Dus je vind me niet lelijk ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik post hier nooit (lurk wel) maar serieus; geen slechte kop, de foto zou iets beter kunnen, het is zo'n mug shot zo van voren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker niet lelijk, maar het is wel een beetje een doodse foto als ik eerlijk ben. Erg simpel gemaakt zonder enige vorm van uitstraling. Een kleine glimlach, een twinkeling in de ogen, zulk soort dingen doen het al snel goed. En probeer ook je telefoon van de foto weg te laten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoiiiiiiiiiii, lurker hier!
Met je uiterlijk is niets mis, maar het is wel een beetje een sad puppy pic. En sowieso een foto van jezelf gemaakt heeft iets treurigs. Foto's in actie, genomen door iemand anders spreken mij iig meer aan.
Ik zou je niet als kansloos willen kwalificeren maar persoonlijk zou ik eerder voor een foto gaan waarop je lacht. Na verschillende foto's te hebben gebruikt merk ik dat foto's met een lach aanzienlijk beter scoren dan foto's met een neutrale (in jouw geval zelfs iets wat sombere) blik.quote:
Jeetje, wij zijn het opvallend eens tegenwoordigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Iemand anders de foto laten maken kan ook al helpen. En dan gewoon 20 foto's, dan zit er zeker een leuke tussen
Nee dat zeker niet. Maar een beetje lachen ofzo zou zo'n verschil maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dus je vind me niet lelijk ofzo![]()
Ja eigenlijk lijkt het wel een beetje op zo'n mugshot maar ja weet nooit hoe ik leuk op de foto moet en lachen is al helemaal niet echt mijn ding op foto's
quote:
Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
dank je voor de MI'squote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.
Ik weet niet of dat nou gaat helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tijdens het schaken op het moment dat je de ander schaak mat zet?! Dat moet wel een glundering opleveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.
Behulpzaam zijn we he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef FS1986NL het volgende:
Nou ik heb nog nooit een vriendin gehad. Dus dan ga je wel denken dat er heel wat mis is met je.
Een les voor de volgende keer dan maar hé, iets meer lachen naar het vogeltje.
PS: wat gaat dit topic ineens los
Ik schat 25quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Ja heel lief zijn julliequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Dat is al beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerkingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |