Ja, dat vind ik gek. Dan krijg ik het idee dat ik het enige bewuste wezen ben. Ze heeft toch een eigen mening, alles hoeft toch niet meteen zo reactionair te zijn. Zo van als jij dat vind, dan vind ik dat ook. Dan laat je toch zien dat je veel van dingen aantrekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De passief agressieve, verongelukte toon uit dat berichtjeEn dan gek vinden dat iemand zegt " joh, weetje, lama"!
![]()
haha....catch your driftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ja2 jaar zelfs! Maar tijd voor een nieuw avontuur, dit keer ook niet eentje van FOK! graag
Doen mannen ook hoor.... de rest leg je even ter reserve opzijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen praten niet met tien kerels tegelijk. Zij kiezen gewoon uit de 10 mannen die hun online aanspreken de interessantste en de rest mag denken dat ze in een gesprek meedoen.
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef picardmike het volgende:
Lijkt wel een dier zolang ze eten krijgen zijn ze aardig, maar geef je ze niks worden ze lastig.
Tuurlijk dat doet iedereen, ik ook welleens. Maar ik zie het niet als iets om trots op te zijn, meer om mezelf te beschermen. Of als dingen echt uit de hand lopen. Maar op elke klein dingetje overdreven reageren slaat nergens op. Zoiets heet trouwens gewoon de "rede" in filosofische termen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...
Zondag dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:49 schreef Fateless het volgende:
Wat is een goede tijd om meestal te beginnen met het vragen van een ontmoeting?
Ze gaf wel aan aankomende zondag niets te doen te hebben
Maar ja, dat is zijn probleem "het niet herkennen van het moment"...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Ja, want ik ben ook echt gothicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Om tijnbrein een plezier te doen en tevens kunnen we oordelen of je altijd gothic achtige kleren draagt.
Ik zit er niet opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef FS1986NL het volgende:
Wie betalen er hier op Badoo?
Want je moet voor elk iets wel 150 of 100 credits betalen, dus het kan aardig in de centen lopen als je je omhoog wilt werken etc hahaha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus slechts een gevallen engel?
Zoals dit moment:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Precies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen. Je kunt niet aan de gang blijven.
Ga ik ook doen, alleen weet ik in mijn achterhoofd dat ik me er na verloop van tijd aan ga ergeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen.
Met of zonder puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Weten we nu al hoe het met Lamon is? Wil dat wel even weten natuurlijk!
Want je date is 15 of zo ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Nairua het volgende:
Goed. Date. Date ophalen. Date belt me. Date zegt dat d'r moeder me ook nog even wil zien. Resultaat? Ik zie de moeder van de date nog eerder dan de date zelf.
Zucht.
Yup,...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |