SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Gewoon gelijk 06 nummers hosselen, dan is Paiq ook niet meer nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Ja, ik heb me daar volgens mij ook weer nét even te laat aangemeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen![]()
![]()
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Dat is weer eentje om in te lijsten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.
Maarja aan de andere kant vind ik zuid- amerikaanse meiden wel weer aardiger in de omgang. Ze kunnen fel zijn maar ook heel erg lief. Heel anders dan nuchtere hollandse meiden, die ik eigenlijk nooit echt kan peilen en andersom ook niet.
Masochistisch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Maak een profiel met mijn foto aanquote:
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Daarom wil ik dat dus ook niet voor die onzin betalenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.
Ligt eraan wat het je beste staat.. Niet te beoordelen vanuit hier natuurlijk. Maar meestal is zonder beter.. of je moet er echt net de goede kop voor hebben en maar weinig hebben die.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Zit nu in dubio. Voor een date mijn stoppelbaard afscheren of niet..
Nee man baarden zijn heilig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Ja inderdaad.. en dan die dingen die mensen over zichzelf schrijven :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarnet even voor het eerst rondgekeken op RP hahaha wat een site.
Waar jij je fijn bij voelt. Ik laat sinds de zomer een volledige baard staan...als een meisje daarop afknapt is dat haar probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |