Huh? Wat mag de jury niet zien dan? Wat een vaag gedoe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:34 schreef eskil het volgende:
Longer mid-morning break is so prosecutor can edit the tape to take out the scenes the judge is not allowing to be shown to the jurors.
That's the question.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef gifkwal het volgende:
Hoe had Michael dan volgens de verdediging de propofol moeten doorslikken als je volgens die arts een tang nodig hebt om die dop eraf te halen??
Zeker niet alles nee, wel wat dacht ik, maar bij lange na niet genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
We mogen toch wel concluderen dat geen van deze apparaten aanwezig waren toen CM MJ Propolol toediende.
quote:mccartneyAP Anthony McCartney
Update @AP story on this morning's testimony, video being shown to Murray jury http://yhoo.it/os50VW #murraytrial
En dan hebben we het over als een patient in een OR ligt hè? Met meer dan 1 persoon die hem Propofol toedient.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
Zeker niet alles nee, wel wat dacht ik, maar bij lange na niet genoeg.
We zullen zo wel horen wat er allemaal miste
Dus dat! Onbegrijpelijk dat CM zomaar met die rotzooi (propofol) aan de haal heeft kunnen gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef Robijn48 het volgende:
![]()
![]()
Vreselijk wat Murray allemaal nagelaten moet hebben.
Shalalalie shalala.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef eskil het volgende:
Wat een mooie heldere uitleg!!
En die grijze duif kijkt of hij zo gauw mogelijk op de dam kan gaan zitten.
Ook een fijne avond gewenst!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! Onbegrijpelijk dat CM zomaar met die rotzooi (propofol) aan de haal heeft kunnen gaan.
De pauze duurt mij te lang. Fijne avond allemaal, ik lees morgen wel weer bij.
Dat denk ik ook, ze kunnen moeilijk anders gaan beweren. Dat zou de hele medische wereld op zijn kop zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef gifkwal het volgende:
Weinig. Ik ben benieuwd wat hun experts gaan zeggen. Ze kunnen moeilijk beweren dat Murray prima gehandeld heeft.
Voor zover ik begreep komen er een hele rits patiënten van Murray.Om te vertellen wat een fantastische dokter hij is. Ik dacht dat er nog een andere propofolexpert kwam en een tandarts van MJ die begonnen is met hem propofol te geven. Karen Faye is ook genoemd door CNN. Randy Philips is ook (weer) genoemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef gifkwal het volgende:
Weinig. Ik ben benieuwd wat hun experts gaan zeggen. Ze kunnen moeilijk beweren dat Murray prima gehandeld heeft.
Murray kan dan wel heel tevreden patiënten hebben, maar dat neemt niet weg dat hij verkeerd gehandeld heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef blanket het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep komen er een hele rits patiënten van Murray.Om te vertellen wat een fantastische dokter hij is. Ik dacht dat er nog een andere propofolexpert kwam en een tandarts van MJ die begonnen is met hem propofol te geven. Karen Faye is ook genoemd door CNN. Randy Philips is ook (weer) genoemd.
Morgen is er geen rechtbank
om ff wakker te blijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef Janena het volgende:
Ja, stomme rotduif...Als Flanagan komt nok ik snel af richting bed denk ik....
Zou er na deze getuige nog wat gebeuren, denk het niet toch?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Robijn48 het volgende:
Ik blijf ook kijken. Flanagan is nou eenmaal ingehuurd daarvoor. Murray had ook wel gelijk in de kerker gegooid kunnen worden, maar zo werkt het gelukkig niet
quote:
Echt wel...maar goed Murray gaat niet dagelijks noteren dat die fout bezig is natuurlijk...de *censuur*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef gifkwal het volgende:
Logisch dat hij op dit punt behoorlijk passionate is....
Hij speelt galgje en hij is de verliezer!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef blanket het volgende:
Vraag me steeds af wat Murray nu aan het opschrijven en/of tekenen is...zo fuckin irritant...wat moet je in vredesnaam opschrijven als je zo fout bezig bent geweestSchrijft die op hoe het nu wel moet?
Nee, hij zal wel opschrijven hoe of wat er gezegd wordt om er dan straks weer op in te kunnen spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef blanket het volgende:
Vraag me steeds af wat Murray nu aan het opschrijven en/of tekenen is...zo fuckin irritant...wat moet je in vredesnaam opschrijven als je zo fout bezig bent geweestSchrijft die op hoe het nu wel moet?
Haha, ja... medisch logboek van Murray:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Echt wel...maar goed Murray gaat niet dagelijks noteren dat die fout bezig is natuurlijk...de *censuur*
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij speelt galgje en hij is de verliezer!!
Whaaaaa goeiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Haha, ja... medisch logboek van Murray:
01.26 AM - Administered some lorazepam
01.44 AM - Some more of that stuff, who cares
03.02 AM - Threw in some diazepam... see what this does
04.57 AM - Why not add some of these funny looking little pills?
10.10 AM - Added some propofol to the mix, oops, I think I forgot all of my required medical equipment today! Whatever.
10.12 AM - Called my 4 girlfriends while taking a piss
10.20 AM - Performed some CPR on the bed for a change
QFT...Het is ook om te janken. Hij had gewoon kunnen leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef blanket het volgende:
Vind dat Murray wel weer eens kan gaan huilen. Is al weer tijdje geleden. Die neiging heb ik namelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |