De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stad was het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, lijkt een beetje op Rohan.
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.quote:
Dat doe ik al sinds 1999quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nieuwste manier om te reizen.
[ afbeelding ]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.Trouwens ook meteen de reden waarom ik ooit begonnen ben met lezen
[..]
Dat doe ik al sinds 1999
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik tofferquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!
Gaat over van allesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi, gaat dit over LOTR?
Groetjes.
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poortenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb al even opgezocht voor hdmi naar scart, maar daar moet iets van een convertor tusesn die vrij prijzig is. Kan ik net zo goed meteen een nieuwe tv kopen
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik toffer
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.
Ik wist hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poorten
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, oké. Toffe shit.
Hoi Horkje, trouwens.
Type?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist het. Die tv die ik nu heb, heb ik net 4 maanden
Godver..
Speel jij nog steeds dan? Of wacht je op Skyrim?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travel
Ja, dat wordt wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |