Help, ik zie het voor me!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Sonic is gek op hondenvoer / kattenvoer, das wel zo handig.
Maar ik laat Thessa wel wat slakken en zo vangen voor hem
Whaha Thessa heeft trouwens twee baardagaampjes sinds kort.
Schorrie en Morrie.
Want ze is zo gek op draken.
Ging ze ze laatst zelf een krekeltje voeren even.
Kwam dr ma van de plee, hele huis vol krekels![]()
En Thessa is nie bang voor insekten, maar mama wel![]()
![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt zelden zo gelachen want dr ma deed rechtstreeks verslag op facebook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, maar Bietje niet!quote:
Je kan niet alles hebben!quote:
Hier gelukkig ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben!
En hier is dat een hele normale houding
Het is waarlijk een schatje om te zien.quote:
Ik kan het iedereen afraden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ah witbuikegeltjes vind ik ook al jaren geweldig![]()
Daar ben ik wel es serieus naar op zoek geweest.
Super!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb sjans met drie potentiele klanten. En dat is een heel goed begin voor een vruchtbaar 2012. Ik ben blij met de mogelijkheden die dat biedt en ik ben blij dat ik er eindelijk in ga geloven dat ik het blijkbaar nog kan na 5 jaar snijmachines & weegschalen verkopen
Balen johquote:
Nee, Joker zit er nog steeds helaas, leuk dat je het vraagt, ik keek net even op het topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Biet had nooit eerder zo gelegen, dus voor mij was het nog een echt fotomomentje
Hoe gaat het met jullie Strega? Het gemist om Bullie is nog heel groot zeker?
En is er al nieuws over Joker toevallig?
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef Muis006 het volgende:
At first I was like:
[ afbeelding ]
But then:
[ afbeelding ]
I lol'd
GMTA.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken
*Burp* Buikje vol met Indonesisch
Ik zou willen dat ze het tegen me kon zeggen of ze het allemaal nog leuk vindt. Vind ik heel moeilijk soms. Gisteren lag ze weer een keer op haar zijkant te spartelen in paniek. Was met 2 minuten weer over. En de laatste dagen eet ze weer prima en geen kotsen. Ze komt nu weer blij over, is niet misselijk, wil gewoon koekjes.quote:
Ja, dat is enorm moeilijk om te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Ahhhh Nacho is haske intelligent, alleen een beetje bejaard![]()
[..]
Ik zou willen dat ze het tegen me kon zeggen of ze het allemaal nog leuk vindt. Vind ik heel moeilijk soms. Gisteren lag ze weer een keer op haar zijkant te spartelen in paniek. Was met 2 minuten weer over. En de laatste dagen eet ze weer prima en geen kotsen. Ze komt nu weer blij over, is niet misselijk, wil gewoon koekjes.
Maar dat wordt dus afgewisseld met dagen (een dag per week gemiddeld denk ik?) dat ze zich duidelijk rot voelt. En ze lijkt ook wel met de dag blinder en dover te worden, krijgt erge staaroogjes. Maar al met al denk ik nog steeds dat ze het nog wat vindt... moeilijk te bepalen joh!Bulten worden nog steeds groter onder haar kin. Maar wanneer is nou HET moment he?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
liever iets te vroeg dan te laat.
"Liever iets te vroeg dan te laat"quote:
Ik snap wel hoe Multi dat bedoelt....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Liever iets te vroeg dan te laat"Dat komt echt over alsof je beter op tijd je hond kan laten inslapen want o wee dat hij ietjes mocht moeten lijden oid.
Thanks mopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is enorm moeilijk om te zeggen natuurlijkMaar dat ze nog blij over komt, wil eten, aandacht wil, ect is iig een goed teken. Lijkt mij dat ze het dan nog steeds ziet zitten.
Kusje voor Bink.. En voor jou
Fijn hardnekkig griepje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r![]()
Nog een beetje gammelig, maar verder ben ik er weer heur
Eet se volgens mij mag er wel wat bij bij jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Greys en Bink
Ik ben moe
Ik ben de laatste tijd vaak moeEn ik heb hongerrrrrrrrrrr
Tick tock goes the nine month clock.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Greys en Bink
Ik ben moe
Ik ben de laatste tijd vaak moeEn ik heb hongerrrrrrrrrrr
Ja maar ik heb de laatste tijd vaak honger terwijl ik gewoon eetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Eet se volgens mij mag er wel wat bij bij jou
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tick tock goes the nine month clock.
Zeg op, wie is de baby daddy?
Alles prima met de herenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Rewimo hoe is het met joe en odie/houdini?
Dan ga je nu alvast je gedachten verzetten en over een uurtje heerlijk slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Fijn hardnekkig griepje?
Ik ben ook moe maar mijn lieve ding moet nog een fles en ik ben alleen. En om nu voor 1 uur te gaan slapen is ook zo kort.
Verder ben ik toch maar aan het malen dus slapen zit er toch niet in vrees ik
Nah ik denk dat ik nog wel een poosje blijf dubben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga je nu alvast je gedachten verzetten en over een uurtje heerlijk slapen![]()
Tomboooooo
Ga wat doen dan; wc poetsen, cake bakken....maar niet gaan piekerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik nog wel een poosje blijf dubben.
Eh, vrijdag jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat zegt niks hoor. Ben je misselijk? heb je trek in rare dingen?
croissantjes zijn lekker. Dat zijn geen rare dingen om te etenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, vrijdag jaEn nu, in croissantjes
Maar neuh, niet zwanger hoor
Ik zat ook net weer ff....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas klaar met al mn after work klusjes, zit net twee minuten
Hell yeah! Dat doet verdomd veel pijn. Ik heb een goeie tip voor je: ga naar de huisarts voor druppels, want de andere zooi helpt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb volgens mij oorontsteking
Elies, had jij dat ook niet? Godskolere, dat doet zeer. Morgenochtend meteen even iets voor halen, kan er niet eens op liggen. Vanmorgen nog niets aan de hand. Kan dat komen omdat er zondag water in mijn oor is gekomen dat er een tijdje niet meer uit wilde, ja zeker?
Ik ga morgenochtend meteen! Helpen die druppels een beetje snel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Dat doet verdomd veel pijn. Ik heb een goeie tip voor je: ga naar de huisarts voor druppels, want de andere zooi helpt niet
Die van de huisarts bij mij binnen een uur of 4. Die andere nog niet binnen 3 dagenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgenochtend meteen! Helpen die druppels een beetje snel?
Ik had zondag wat water in mijn oor dat er pas 's avonds uit ging voor mijn gevoel, dus dat zal daar wel door komen denk ik danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en hoe het komt, weet ik ook niet. Ik heb of doe nooit iets in mijn oren en toch was het er ineens
mik er vanavond anders wat sla-olie in, dat geeft al wat verlichting en kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb volgens mij oorontsteking
Elies, had jij dat ook niet? Godskolere, dat doet zeer. Morgenochtend meteen even iets voor halen, kan er niet eens op liggen. Vanmorgen nog niets aan de hand. Kan dat komen omdat er zondag water in mijn oor is gekomen dat er een tijdje niet meer uit wilde, ja zeker?
Ze willen zien of het een ontsteking aan de gehoorgang of aan het middenoor is (of zoiets). Bij mij prikte ze haar apparaatje erinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik had zondag wat water in mijn oor dat er pas 's avonds uit ging voor mijn gevoel, dus dat zal daar wel door komen denk ik danEn ineens vandaag... godskolere, het doet echt pijn zoiets lulligs! Maar die druppels klinken hoopvol en ik ga ze morgenochtend meteen halen! Ik bel eerst wel, misschien is bellen naar de dokter wel genoeg om de druppels te krijgen en anders ga ik het wel even laten zien
Als ze er dan maar niet aan komt
Kan dat zomaar ja? Kan echt geen kwaad? Nee he, deden ze vroeger ook he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
mik er vanavond anders wat sla-olie in, dat geeft al wat verlichting en kan geen kwaad
Oh ik had geen jeuk geloof ik, het was er inéénsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze willen zien of het een ontsteking aan de gehoorgang of aan het middenoor is (of zoiets). Bij mij prikte ze haar apparaatje erinMaar het is net of je in een ijskoud ijsje bijt, maar dan in je oor. Erg jakkes!
Overigens zei de dokter dat het op een of andere manier heerst; ze zag veel oorontstekingen momenteel.
Misschien hadden we toch niet moeten zoenen en zo
Overigens: Dirkh wil een datum en jij mag kiezen van ons
Bij mij begon het met jeuk. Van die jeuk waarbij je je hand plat op je oor wil leggen en dan heel hard schudden
Druk er ff flink wat paracetamol in; dat haalt de scherpe randjes er een beetje vanaf. Leg ze ook naast je bed. Als je dan wakker wordt van de pijn, kan je stilletjes blijven liggen om zachtjes te huilen en hoef je er niet uit op zoek naar strip + waterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat zomaar ja? Kan echt geen kwaad? Nee he, deden ze vroeger ook he?
Ik heb geen slaolie, mag olijfolie ook?
[..]
Oh ik had geen jeuk geloof ik, het was er inéénsGeluid werd ook steeds doffer aan de rechterkant en ging steeds meer pijn doen. Nou jaaaaaaa, dan morgenochtend meteen even langs en dan hopen dat de druppels net zo snel helpen als bij jou
heb je wel zonnebloemolie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh ik had geen jeuk geloof ik, het was er inéénsGeluid werd ook steeds doffer aan de rechterkant en ging steeds meer pijn doen. Nou jaaaaaaa, dan morgenochtend meteen even langs en dan hopen dat de druppels net zo snel helpen als bij jou
Amoxiciciline oid is een AB toch? Zal ik nog maar even mee wachten. Ibuprofen kun je prima nemen eventueel een gestoomde theedoek tegen je oor houden. Maar wellicht is dat een fabeltje uit grootmoederstijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog van die pillen over van mijn kaakontsteking, amoxi nogwat. Ook maar niet aan beginnen zeker? Beter gewoon ff de druppels afwachten morgen en dan nu wat ibuprofen? Dat laatste heb ik geloof ik wel namelijk, paracetamol niet geloof ik
Amoxi... ik weet niet of het zal helpen. Hangt ervan af waar de ontsteking zit. Echt veel kwaad kan het niet denk ik (hoewel; oh-oh ging stevig kotsen van de amoxi. Persoonlijk vind ik het erg lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog van die pillen over van mijn kaakontsteking, amoxi nogwat. Ook maar niet aan beginnen zeker? Beter gewoon ff de druppels afwachten morgen en dan nu wat ibuprofen? Dat laatste heb ik geloof ik wel namelijk, paracetamol niet geloof ik
Is het echt ZO erg nu dan? Dan zou ik mooi de HAP bellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Amoxi zou ik niet nemen. Dat is een AB. Ik zou er 2 ibu's ingooien of naar de hap gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Amoxi... ik weet niet of het zal helpen. Hangt ervan af waar de ontsteking zit. Echt veel kwaad kan het niet denk ik (hoewel; oh-oh ging stevig kotsen van de amoxi. Persoonlijk vind ik het erg lekker). Ik zou het ieg niet nemen.
Ga voor de ibu en bel morgen je huisarts! En als je het echt niet trekt, bel dan nu de HAP
De vraag is of een zeer oor een noodgeval isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, even de HAP bellen, daar zijn ze voor, voor noodgevallen
Oorpijn is gruwelijk.
De HAP zit niet zo in mijn systeem, daar ben ik eerlijk in (maar ik heb écht een hekel aan artsen en ziekenhuizen en zulks), maar ze zijn er wel voor dit soort gevallen (voor anderen bel ik dan weer veel makkelijker dan voor mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vraag is of een zeer oor een noodgeval is
Volgens mijn huisarts had ik van het weekend gewoon moeten bellen. Maar zelf zou ik het niet doen. In elk geval: zolang het met paracetamol nog wel een beetje uit te houden is. Zeer blijft het heus doen, maar je gaat er niet dood aan (kwa noodgeval)
Wat een furrrrr balls!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, kiek nou
[ afbeelding ]
Ze hebben lang niet altijd ruzie gelukkig
olijfolie, slaolie, zonnebloemolie, kan allemaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Perzen? Wel 2 lekkere harige bolletjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, kiek nou
[ afbeelding ]
Noodgeval hoeft het niet te zijn hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vraag is of een zeer oor een noodgeval is
Volgens mijn huisarts had ik van het weekend gewoon moeten bellen. Maar zelf zou ik het niet doen. In elk geval: zolang het met paracetamol nog wel een beetje uit te houden is. Zeer blijft het heus doen, maar je gaat er niet dood aan (kwa noodgeval)
Oh ja die is ontmand!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Pfffff, de dierenarts zei dat Sawyer wel rustig zou zijn vanavond, maar mooi niet
Serieus? Ik zou echt dat soort troep niet in mijn oor gooienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier krijg je zelfs de vraag gesteld of je dat al gedaan hebt
wat is daar nu weer troep aan, medicatie, chemisch vervaardigd, dat is troepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou echt dat soort troep niet in mijn oor gooienook al zou het kunnen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Perzen? Wel 2 lekkere harige bolletjes
Nja, ik noemde het noodgeval, maar ik bedoel daar geen leven-op-dood-mee, maar gewoon: medische hulp nodig, niet tot morgen wachten. Hier bij de HAP/SEH gelukkig ook niet, aangezien mijn huisartsen "kantooruren" hanteren van 9 tot half 4/4 uur, geloof ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Noodgeval hoeft het niet te zijn hoor
Mijn crohn was toen ook geen noodgeval
Ahhhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, kiek nou
[ afbeelding ]
Een beetje chloor. Grapje Rossi doet dat prima zelf dus ik verwacht deze 2 ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhh
PluizebollenHoe hou je ze zo wit?
Photoshop?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhh
PluizebollenHoe hou je ze zo wit?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Grees! Beeb zei net dat je je Amoxi aan haar kan verkopen
Hij is gewoon zichzelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die is ontmand!Hoe ging het?
Of moet ik daarvoor gewoon ff teruglezen?
Is hij wild?
Ik vind zo'n zwarte wel handiger eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Photoshop?![]()
Nee hoor, dat doen ze helemaal zelf. Op Darah na dan (de linkse). Die maakt zichzelf helemaal vies als ze zichzelf probeert te wassen en als ze slaapt doet Yian het stiekem over
Maar daar zie je dan weer veel minder wondjes of teken opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind zo'n zwarte wel handiger eigenlijkDie kunnen rustig vuil worden.
[ afbeelding ]
Die wil ik helemaal niet zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar daar zie je dan weer veel minder wondjes of teken op
Ik ga er maar eens 1tje een fles geven. Zo sneu dat wakker maken maar ja 3 flessen is echt te weinig
GBquote:
Agos, helemaal thuis ook he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind zo'n zwarte wel handiger eigenlijkDie kunnen rustig vuil worden.
[ afbeelding ]
Ja, hij gaat nu de kamer door met een speelbalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Sawyer is nog steeds een stuiterballetje?![]()
![]()
Krees, niet zomaar amoxi gaan slikken![]()
Zo, ik heb den badkamert gepoetst....en nu moet ik nog in bad bedacht ik me net
Ja, dat einde!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GB
Zo, ff castle afkijken en dan naar bed
Iemand house gezien net?
Dat beestje is gewoon zoooo blij dat ie weer thuis isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij gaat nu de kamer door met een speelbalNiks aan de hand joh baas
![]()
En handig joh, nu nog in bad
Wat lievvvvquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Ja, dat einde!
En zie nou....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=0dc2736dce
Daar staan ze voor de liefhebberts!
Biet gaat (nu het kouder wordt misschien?quote:
Da's lief, maar ik denk dat ik sneller ben als ik hier ff in bad springquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaha, ja hier komen de katten ook steeds vaker op schoot ivm de kou
En dat einde van House idd
ing, je mag hier douchen hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's lief, maar ik denk dat ik sneller ben als ik hier ff in bad spring
Aaaaaahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat einde!
En zie nou....
[ afbeelding ]
Ze kan maar beter op 4 hoog gaan wonen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaha, ja hier komen de katten ook steeds vaker op schoot ivm de kou
En dat einde van House idd
ing, je mag hier douchen hoor
Ik vind het eigenlijk niet leuk zo, de verhaallijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan maar beter op 4 hoog gaan wonen.
Zonder lift
Nee ik vond het ook nogal bruut en overdreven en onverdiend enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet leuk zo, de verhaallijn
Dat ja... Het gaat echt nergens overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook nogal bruut en overdreven en onverdiend enzo
Geen ideequote:Was dit het einde van een seizoen trouwens? Ook omdat er normaal twee afleveringen achter elkaar waren en nu ineens maar eentje en gezien dat einde?
Nee, ik mag toch hopen dat ze dit niet gaat pikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ja... Het gaat echt nergens over
[..]
Geen idee
En ik hoopte dat het nog goed zou komen maar dat zit er niet meer in denk ik nu
Nee, maar fan blijven vanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik mag toch hopen dat ze dit niet gaat pikken
Slaap lekkerquote:Ik ga Letters to Juliet kijken, nog nooit gezien. Zal na tien minuten wel in slaap vallen
Zo ontzettend nauw zal het wel niet kijken, tenzij je net een feestmaal op hebt waar je lever morgen nog mee bezig isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Hitomi het volgende:
Gek vraagje tussendoor..
Ik heb al een tijdje een formulier liggen waarmee ik bloed kan laten testen. Hierop staat aangegeven dat het onderzoek nuchter gedaan moet worden, dus vanaf 22:00 niet meer eten. De afdeling gaat om 08:30 open.
Stel ik ben pas om 23:00 nuchter, kan ik dan nog wel terecht maar pas vanaf 09:30?
Ik weet namelijk niet zeker of ik het afgelopen uur iets gegeten/gedronken heb..![]()
Eowynquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn lievelingszinnetje
"I am no man!"![]()
Jaquote:
Evengoed:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Nergens om hoor; had gewoon zin om dat te zeggen
quote:
Hebbie dat nooit, dat je zomaar zin hebt om iets te zeggen? Ik heb ook wel eens zin om dat tegen Krees te zeggen, maar die heeft nu oorpijn, dus da's sielugquote:
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebbie dat nooit, dat je zomaar zin hebt om iets te zeggen? Ik heb ook wel eens zin om dat tegen Krees te zeggen, maar die heeft nu oorpijn, dus da's sielug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
True
Okee dan, doe ik mee:Raar is dat toch eigenlijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat een heerlijkheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
wasbeurtfilmpje
[ link | afbeelding ]
Ik heb net een zalig potje zitten snotteren bij Letters to Juliet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebbie dat nooit, dat je zomaar zin hebt om iets te zeggen? Ik heb ook wel eens zin om dat tegen Krees te zeggen, maar die heeft nu oorpijn, dus da's sielug
Dat hebben ze nu net aan de juiste persoon gevraagdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Wat een gekkies toch bij Post.NL![]()
Geachte mevrouw oh-oh,
Op 13-10-2011 heeft u van PostNL een reactie gekregen op uw e-mail waarin u uw ongenoegen of klacht heeft geuit.
PostNL verneemt graag wat u vindt van haar reactie op uw klachtmelding. Uw terugkoppeling wordt gebruikt om gericht verbeteringen aan te brengen in de manier waarop PostNL met klachten omgaat.
PostNL vraagt u vriendelijk om uw terugkoppeling te geven door een paar vragen te beantwoorden.
Dit kunt u doen door op de volgende link te klikken:
KLIK HIER OM TE REAGEREN
Het beantwoorden van de vragen vergt ca. 3 minuten. Na de laatste vraag kunt u aangeven of u wilt dat uw antwoorden anoniem of met uw contactgegevens aan PostNL worden doorgegeven.
Het onderzoeksbureau Intomart GfK is door PostNL ingeschakeld om de reacties te verwerken. Intomart GfK behandelt uw reactie strikt vertrouwelijk en verstrekt uw gegevens niet aan andere partijen dan PostNL.
We kijken uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Kees K.
Directeur KlantFocus
PostNL
Nou, die ga ik es ff invullen hoor
Dat moest Christan voor Duits uit zijn hoofd leren. Ik ken het nu ookquote:Oktober kommt mit blauem Rauch,
der Wind will Äpfel pflücken,
und gelbe Birnen gibt es auch,
und Süßes reift im Brombeerstrauch,
du brauchst dich nur zu bücken!
So rot und gold wie Feuerschein
steht nun der Wald am Hügel.
Das Eichhorn sammelt Nüsse ein,
der Falter sitzt am warmen Stein
und breitet weit die Flügel.
Ein Spinnwebfaden fliegt im Wald,
es raschelt auf den Wegen.
Der Häher schreit, die Nacht wird kalt,
und auf die Wiesen wird sich bald
der erste Rauhreif legen.
Arme Binkje.... Hoe is het nu? En hoe is het met je oor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een zalig potje zitten snotteren bij Letters to Juliet.
Met 2 ibu's in mijn mik.
En een kotsend Binkje weer, helaas
Hemeltjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Dat moest Christan voor Duits uit zijn hoofd leren. Ik ken het nu ook
Dit was nog niksquote:
quote:Das Feuer (James Krüss)
Hörst du, wie die Flammen flüstern,
Knicken, knacken, krachen, knistern,
Wie das Feuer rauscht und saust,
Brodelt, brutzelt, brennt und braust?
Siehst du, wie die Flammen lecken,
Züngeln und die Zunge blecken,
Wie das Feuer tanzt und zuckt,
Trockne Hölzer schlingt und schluckt?
Riechst du, wie die Flammen rauchen,
Brenzlig, brutzlig, brandig schmauchen,
Wie das Feuer, rot und schwarz,
Duftet, schmeckt nach Pech und Harz?
Fühlst du, wie die Flammen schwärmen,
Glut aushauchen, wohlig wärmen,
Wie das Feuer, flackrig-wild,
Dich in warme Wellen hüllt?
Hörst du, wie es leiser knackt?
Siehst du, wie es matter flackt?
Riechst du, wie der Rauch verzieht?
Fühlst du, wie die Wärme flieht?
Kleiner wird der Feuersbraus:
Ein letztes Knistern,
Ein feines Flüstern,
Ein schwaches Züngeln,
Ein dünnes Ringeln -
Aus.
Sonicquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeeeeeel goed!
Vanmorgen had ie weer zn eten schoon op en hij lag te slapen in zn nestje ( doosje met papier uit de vernietiger van kantoor). Schoon water neer gezet en nieuw eten , hij werd nie wakker hoor.
Preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Prachtig ja , dat ze es post gaan bezorgen ipv slappe lulverhalen rondmailen en dan ook nog om evaluatie vragen
![]()
Om elf uur even naar de dokter voor mijn oor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Arme Binkje.... Hoe is het nu? En hoe is het met je oor?
Beterschap voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Om elf uur even naar de dokter voor mijn oor.
Bink heeft een spooknacht gehad (en ik dus ook) tot ongeveer half drie. Nu gaat het weer goed, zo lijkt het. Even kijken of ze iets eet en of dat er in blijft en anders ook met Bink naar de dokter straks.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Hier in DLD vinden ze het heel belangrijk dat kinderen dit soort dingen leren. Ze moesten allemaal een gedicht kiezen en leren. Hij heeft niet eens het kortste gekozen![]()
Zo, nu douchen en dan naar Boxmeer. Boodschappen doen, lenzen ophalen en lekker shoppen. Sint Salaria vandaag
Beterschap voor beidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft een spooknacht gehad (en ik dus ook) tot ongeveer half drie. Nu gaat het weer goed, zo lijkt het. Even kijken of ze iets eet en of dat er in blijft en anders ook met Bink naar de dokter straks.
Ach wat naar allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gekregen en teruggestuurdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach wat naar allemaal.![]()
Ik had je whatsapp gestuurd maar weet niet of die aankomt, ik heb BB you know
Bah geen warm waterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Rewimo het volgende:
@$(*!+_(+#)(%&!#+)%(!&+(%#) geen warm water. Woensdag hebben ze tijdens een onderhoudsbeurt 1,5 uur aan de ketel geprutst hoor ik net van qltel. En nu brandt het storingslampje van de brander. Op naar de ketelmeneer en dan maar hopen dat ze nog kunnen komen vandaag. En ik moet naar Boxmeer verdorie.
Tot in de grond van mijn hart haat ik datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Rewimo het volgende:
@$(*!+_(+#)(%&!#+)%(!&+(%#) geen warm water. Woensdag hebben ze tijdens een onderhoudsbeurt 1,5 uur aan de ketel geprutst hoor ik net van qltel. En nu brandt het storingslampje van de brander. Op naar de ketelmeneer en dan maar hopen dat ze nog kunnen komen vandaag. En ik moet naar Boxmeer verdorie.
Lekkere koude douche, schijnt heel gezond te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb dus niet kunnen douchen en daar heb ik toch wel zo'n hekel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Moest er om elf uur heen, had net alles op slot gedaan enzo en toen belde ze. Maar liever zo dan dat ik er al was (en het is echt vlakbij, 2 minuten ofzo, dus zelfs dat was nog wel te doen als ik terug had gemoeten, kwam vast iets belangrijkers tussendoorquote:
Nou wat een bummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Zo weer thuis, monteur zou binnen 10 minuten terug zijn op de zaak en dan stuurt hij hem meteen hierheen.
Heb ik weer eens een vrije dag, zul je altijd zien. Ik had me zo verheugd op een paar uurtjes lekker eruit
Rotterdam blijkt ze nog te hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
KPN heeft de HTC desire in de aanbieding voor 119 euro los, ik heb alle winkels in de buurt afgelopen en gebeld en ze hebben hem nergens meer
Wilde hem graag voor manlief kopen die al een paar maanden kwijlende naar mijn Desire aan het kijken was![]()
We hebben er ook niet zoveel in de noordkop helaas![]()
Nou ja, het is jammer![]()
Kun je nu wel later nog terecht Greys? En hoe is het nu met Bink?
Heeft brokjes gegeten en slaapt nu en alles zit er nog inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Oognip het volgende:
Heeft Bink iets gegeten, Greys of moet ze ook naar de dokter?
He wat zonde, en online bestellen kan niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef senesta het volgende:
KPN heeft de HTC desire in de aanbieding voor 119 euro los, ik heb alle winkels in de buurt afgelopen en gebeld en ze hebben hem nergens meer
Wilde hem graag voor manlief kopen die al een paar maanden kwijlende naar mijn Desire aan het kijken was![]()
We hebben er ook niet zoveel in de noordkop helaas![]()
Nou ja, het is jammer![]()
Ja ik moet er nu om drie uur zijnquote:Kun je nu wel later nog terecht Greys? En hoe is het nu met Bink?
Hmmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rotterdam blijkt ze nog te hebbenIk zat er voor Mike ook maar te kijken. Maar ik heb geen zin om naar Rotterdam te gaan.
Alkmaar heeft hem ook niet? Heerhugowaard? Amsterdam?
Want Amsterdam zit Mo dus die kan hem zo meenemen, en die andere kan ik zo langsreizen als het moet
msn, gaat snellerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
HmmA'dam weet ik niet, ik heb tot heerhugowaard gebeld. En mijn telefoon heeft kuren, ik val steeds weg of mensen horen me niet, ziggo
![]()
Het zou wel echt heel tof zijn als we nog zouden kunnen scoren he?
Gevondenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
In de dierenwinkel hebben ze die meestal wel ja. Heb je er zin in
Nu nog de oordruppels en dan ben jij weer helemaal klaar voor het weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
Gevonden
Een knal oranje, dan zie ik hem lekker goed in het gras als ze het vast laat liggen
Ga een tweede kopen en gooi twee kanten opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
Ik hoop niet dat die leraar denkt dat ze er morgen enthousiast achteraan gaat hollen als ik dat ding weg gooi, want ze rent juist heel hard de andere kant op
Laat ik voor de zekerheid de bal van Hara maar meenemen, daar gaat ze wél achteraan namelijk
En een derde en vierde dan, ben ik bangquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga een tweede kopen en gooi twee kanten op
Slimme hond hèquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
En een derde en vierde dan, ben ik bangDan heb je alleen kans dat als ik in vier richtingen zo'n ding gooi, dat ze dan op mijn voeten gaat zitten van 'ik blijf wel hier dan...' whehehehe.
Jeugdige overmoedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik dacht heel overmoedig dat ik vanmiddag Beetle wel effe 'vast' zou leren. Dat ze - wanneer ze dat apportblok vast heeft - gewoon daarna een koekie krijgt en ik VAST roep en dat dat dan morgen van een leien dakje zou gaan. What was I thinking![]()
Dat apportblok is zwaar (echtquote:
Pak een broodmes en zaag er een mooi figuurtje uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Dat apportblok is zwaar (echt) en heel hard en niet aantrekkelijk en knaloranje.
Ik zou er ook niet warm voor lopen als ik Biet was eerlijk gezegd
Ja, daar is toch NIETS leuks aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat een stom ding ook![]()
Die van mij zouden dat allemaal kompleet negeren ook
Klundert, Zevenbergen, Roosendaal?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Qwea het volgende:
pffffff heel die kut htc desire uitverkocht.
oeh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klundert, Zevenbergen, Roosendaal?
Wil hem best voor je halen hoor
HTC Desire S, I haz itquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Qwea het volgende:
pffffff heel die kut htc desire uitverkocht.
Ik zit te denken of ik een apart 'Beetle op cursus - Mission Impossible' topic zal maken of dat dat een beetje overdreven isquote:
Ik vind van niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik een apart 'Beetle op cursus - Mission Impossible' topic zal maken of dat dat een beetje overdreven is
Helemaal niet, wij houden ervanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik een apart 'Beetle op cursus - Mission Impossible' topic zal maken of dat dat een beetje overdreven is
Rotterdam Oosterhof kan ik voor je halen!quote:
» Rotterdam Alexandrium KPN Winkelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Rotterdam Oosterhof kan ik voor je halen!
Ik ben vast begonnenquote:
Het is hier werkelijk schitterendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Is het overal zulk prachtig weer? Hier zaten de terrassen vol hoor!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Weer in de wachtkamerZe kreeg telefoon tussendoor. Moest ik weer de kamer uit. Mag effe duren zo
Zo, dat klinkt niet goed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
Zit nu bij apotheek. Tig wachtenden voor me en wilde pianomuziek verderop in het wijkcentrum, volgens mij zijn er bejaarden aan het gymmen
Dikke ontsteking gehoorgang, door zwelling zit ie haast dicht. AB-druppels, als het in het weekend erger wordt HAP bellen, dinsdag sowieso weer laten controleren en dan evt pillen er bij.
We konden wel zusjes zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
Zit nu bij apotheek. Tig wachtenden voor me en wilde pianomuziek verderop in het wijkcentrum, volgens mij zijn er bejaarden aan het gymmen
Dikke ontsteking gehoorgang, door zwelling zit ie haast dicht. AB-druppels, als het in het weekend erger wordt HAP bellen, dinsdag sowieso weer laten controleren en dan evt pillen er bij.
Daar heb ik dus wrs lang niet genoeg voor gekregen, vrekken dat het zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel zusjes zijn
Dat druppelen is echt lastig. Ik heb het gevoel dat er gewoon een plasje voor de ingang van mijn oor staat en er niets naar binnen gaat. Daar heb ik het volgende op gevonden: wattenstokje, heeeeel klein stukje erin en dan dat doordrenken. Gaan de druppels haske hard van, maar het komt wel binnen
Ik hoop dat jij gewoon gelijk hebt, maar dan had die mevrouw niet moeten zeggen dat het misschien NET genoeg was voor het weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Met 5ml kun je toch wel 6 dagen druppelen?
Mits je voorzichtig doet?
En Bacicoline moet gemaakt worden, mss dat ze daarom niet 2 gelijk hebben aangemaakt?
Ik moet ff m'n beroepsgroep verdedigen hoor![]()
Je kan dat druppelding toch gewoon een end in je gehoorgang steken? Als je dan nog je hoofd op z'n kant houdt komt 't wel diep genoegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel zusjes zijn
Dat druppelen is echt lastig. Ik heb het gevoel dat er gewoon een plasje voor de ingang van mijn oor staat en er niets naar binnen gaat. Daar heb ik het volgende op gevonden: wattenstokje, heeeeel klein stukje erin en dan dat doordrenken. Gaan de druppels haske hard van, maar het komt wel binnen
Dat is een hele goede zaak, zouden ze vooral bij katten ook moeten doen though.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef Ikina het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2641778/alle-puppys-chippen-2012.html
Ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk uit zal pakken...
En Greys: beterschap!
My pleasure! Als je ze nog te pakken krijgt: ik wil zelfs wel voor je naar Breda of Bergen op Zoom rijden (echt, ik ben te goed voor deze wereld)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
neemt ook nie op, ik ben er wel klaar mee. Toch bedankt Elies en Maes!
De mijne heten.... uhhhh... Ik ben ze kwijtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik dus wrs lang niet genoeg voor gekregen, vrekken dat het zijnMijn druppels heten Bacicoline-B.. en de jouwe?
Zelfs als ik een kwartier blijf liggen heb ik nog een plasje in mn oor hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
En als het moeizaam gaat ff gaan liggen tot de druppels goed gezakt zijn
Nee, dat lukt niet hoor; zijn mijn oortjes te klein voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
Je kan dat druppelding toch gewoon een end in je gehoorgang steken? Als je dan nog je hoofd op z'n kant houdt komt 't wel diep genoeg
* Barbaaf heeft ook al recent gedruppeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |