Apple heeft altijd toegegeven dingen schaamteloos te kopiëren, niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Moet zeggen dat IOS5 wel goed werkt de meldingen zijn nu echt fijn en overzichtelijk... Hebben ze goed afgekekeken bij Android!
Probleem ligt waarschijnlijk bij een programma dat niet Lion compatible is, dat had ik ook. Vooral little Snitch verpeste veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Moet zeggen dat IOS5 wel goed werkt de meldingen zijn nu echt fijn en overzichtelijk... Hebben ze goed afgekekeken bij Android!
Verder heb ik nog steeds in Lion gezeik met mijn bluetooth en wifi... Na klep weer open te doen vaak lang zoeken naar netwerk, dan softwarematig uitzetten en weer aan dat werkt. Mighty mouse werkt soms gewoon echt smerig traag, muis blijft hangen en alleen op te lossen door BT uit te schakelen op MB en dan muis ook en daarna werkt het wel weer een paar uur goed...
Erg lastig....
Tja, die draai ik niet, dus hoe kom ik er dan achter? Heb wel paar programma's gehad die gewoon niet opstartten, maar die ook meteen verwijderdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem ligt waarschijnlijk bij een programma dat niet Lion compatible is, dat had ik ook. Vooral little Snitch verpeste veel.
Klopt :-) maar mag ik er nog wel blij om zijn dat ze het nu hebben!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Apple heeft altijd toegegeven dingen schaamteloos te kopiëren, niets nieuws onder de zon.
Ik heb nog totaal geen problemen ondervonden met wifi onder Lion. Verschilt dit per persoon ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:17 schreef Eef999 het volgende:
Wifi-probleem in Lion helaas nog niet opgelost met de laatste update
Lion updaten dan doet de update voor iPhoto het ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef -tape- het volgende:
Er staat een 1'tje bij mijn Appstore op mijn Macbook alleen is dat de iPhoto () update die ik niet kan installeren, toch een mogelijkheid om de notificatie weg te halen?
Welk wifi probleem?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:17 schreef Eef999 het volgende:
Wifi-probleem in Lion helaas nog niet opgelost met de laatste update
Dat een MacBook Pro eeuwen naar een Wifi-verbinding blijft zoeken als je hem open klapt. Ik heb het probleem bij vier verschillende MacBooks terug zien komen.quote:
Dat inderdaad!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat een MacBook Pro eeuwen naar een Wifi-verbinding blijft zoeken als je hem open klapt. Ik heb het probleem bij vier verschillende MacBooks terug zien komen.
Gaat dat niet via de Appstore? Of überhaupt dat je meldingen ervan krijgt, moet je dat zelf via de apple website doen? Heb namelijk nooit wat gezien van een update.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lion updaten dan doet de update voor iPhoto het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |