Door een ruwe schatting te maken? Eten, kleding etc kun je allemaal nachecken dmv bonnetjes, stroom, water etc schatten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef Sandrasan het volgende:
Hoe zie ik aan die rekeningen welk deel ons zoontje heeft opgemaakt?
Dat was ook het eerst waar ik aan dachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
paar duizend euro. op marktplaats
Ik sta daar ook van te kijken. Wat een flauwekul is dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom kosten voor GWL meegenomen moeten worden, die kosten heb je ook in je eentje.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
paar duizend euro. op marktplaats
dat valt tegen soms en hangt erg af van wat je allemaal in huis hebt staan. 1 computer of 1 computer, een playstation en een aquarium is best wel een verschil op je energierekeningquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik sta daar ook van te kijken. Wat een flauwekul is dat.
Nu post ik toch een heel duidelijk linkje he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef Sandrasan het volgende:
Mja, dat dacht ik eerst dus ook, todat meerderen me erop wezen dat dat toch ook meetelt. Met z'n tweeën gebruik je meer GWL dan in je eentje...
Nou ja, het zal ook niet om enorme bedragen gaan, dus laat dat maar achterwege.
Het gaat meer om de andere dingen. Ik bewaar geen bonnetjes van boodschappen en dergelijke, jullie wel?
Jazeker, alleen de mediator heeft dat rekensommetje ook al voorgelegd en omdat dat een standaard berekening is vroeg hij mij nog in te schatten hoe het bij ons is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Nu post ik toch een heel duidelijk linkje he?
http://www.alimentatiewij(...)ntatie-behoefte.html
Boodschappen niet, grote uitgaven, kleding, etc natuurlijk wel. Als je eens iets moet ruilen of de belasting of verzekering moet tillen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef Sandrasan het volgende:
Mja, dat dacht ik eerst dus ook, todat meerderen me erop wezen dat dat toch ook meetelt. Met z'n tweeën gebruik je meer GWL dan in je eentje...
Nou ja, het zal ook niet om enorme bedragen gaan, dus laat dat maar achterwege.
Het gaat meer om de andere dingen. Ik bewaar geen bonnetjes van boodschappen en dergelijke, jullie wel?
Stroom kost gewoon niks. Het is de ketel (verwarming) die de prijs omhoog jaagt. Daar ga je toch niet de helft van verhalen op je kind?!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef simmu het volgende:
[..]
dat valt tegen soms en hangt erg af van wat je allemaal in huis hebt staan. 1 computer of 1 computer, een playstation en een aquarium is best wel een verschil op je energierekening
Nou dat is een vrijbrief om je ex kaal te plukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:02 schreef Sandrasan het volgende:
[..]
Jazeker, alleen de mediator heeft dat rekensommetje ook al voorgelegd en omdat dat een standaard berekening is vroeg hij mij nog in te schatten hoe het bij ons is.
Miljonair word je niet zomaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Stroom kost gewoon niks. Het is de ketel (verwarming) die de prijs omhoog jaagt. Daar ga je toch niet de helft van verhalen op je kind?!
Maar buiten dat. Ik vind het nogal aasgieren om zelfs 2 euro op jaarbasis voor een aquarium te gaan doorberekenen.
Wat heeft een kind van 7 in vredesnaam met een aquarium te maken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef simmu het volgende:
[..]
dat valt tegen soms en hangt erg af van wat je allemaal in huis hebt staan. 1 computer of 1 computer, een playstation en een aquarium is best wel een verschil op je energierekening
Stroom kost vrij veel eigenlijk. En daarnaast is ook de verwarming natuurlijk meer. De slaapkamer van de zoon moet in de winter vrij lang worden verwarmd wat natuurlijk dus ook extra stookkosten zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Stroom kost gewoon niks. Het is de ketel (verwarming) die de prijs omhoog jaagt. Daar ga je toch niet de helft van verhalen op je kind?!
Maar buiten dat. Ik vind het nogal aasgieren om zelfs 2 euro op jaarbasis voor een aquarium te gaan doorberekenen.
100% toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
dus jij beweert dat een kind maar 25% kost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |