luie donder oniequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net bijna een boete aan de broek omdat ik zat te bellen op de snorfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Justin's tijd. Daar mag, kan en wil ik me niet mee bemoeien
Die reactie van HWquote:
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn concentratie is zoek. Heeft iemand 'm gezien toevallig?
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokken.
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.
Misschien spelen ze wel samen
En mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maar.
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mij.
Nog een uur stage te gaan, en ben echt totaal niet productief bezig geweest. Heb alleen een opdracht voor school ein-de-lijk af kunnen maken..
Dat heb ik verdomme al sinds dinsdag, maar gelukkig volgende week een heerlijke werk vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef haakon het volgende:
Ik ben ook bar weinig aant doen, maar dat komt omdat ik weekend wil..
Ik heb eerlijk waar geen idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezen.
Hoe staat het trouwens met de 'meet'?
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb eerlijk waar geen idee.
Heb het niet meer echt bijgehouden, omdat ik behoorlijk druk ben geweest.
Wah leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb wel overigens iets leuks te melden. Heb vandaag (jawel, op stage) mijn vakantie met Bob geboekt naar Parijs!
Ja, dat is wel de planning, nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?
Yeshyesh!quote:
Ik heb geen vakantie meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezen.
Hoe staat het trouwens met de 'meet'?
[..]
Dat heb ik verdomme al sinds dinsdag, maar gelukkig volgende week een heerlijke werk vakantie!
Kijk aan, museum bezoek al geboektquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dat is wel de planning, nog steeds
Zooo jaloersquote:
Kiezen of delen hé.quote:
5 november kan ik helaas niet, maar dan drink ik dr wel een paar met jullie in gedachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?
Naar welke gingen we ook alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan, museum bezoek al geboekt?
[..]
Zooo jaloers.
Waar zit dat natuurmuseum tegenwoordigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Naar welke gingen we ook alweer?
Met de fiets of?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan in de eerste week van januari, van 2 t/m 6.. Heb er echt zin in!
Afhakerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:30 schreef haakon het volgende:
5 november kan ik helaas niet, maar dan drink ik dr wel een paar met jullie in gedachten
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar zit dat natuurmuseum tegenwoordig?
[..]
Met de fiets of?
Ik had het kaartje van QORE3.0 eerder in de pocket dan dat de datum van de meet bekend werd gemaaktquote:
Dan maar gewoon richting een horeca gelegenheid.quote:
Verkopen die hap manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef haakon het volgende:
Ik had het kaartje van QORE3.0 eerder in de pocket dan dat de datum van de meet bekend werd gemaakt
Yes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan maar gewoon richting een horeca gelegenheid.
[..]
Verkopen die hap man!
Wait... whut nigga? We gingen toch gewoon bieren-ohne-ende?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We gaan naar het natuurmuseumcool !!!!!!!
Geen idee, ken alleen dat krot waar 't Saxion les in geeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
natuurmuseum![]()
dat zit toch bij twentsewelle in ofniet?
We moeten iets cultureels doen, is inmiddels verplicht gesteld door danny en de rest van de admins.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
Wait... whut nigga? We gingen toch gewoon bieren-ohne-ende?
Hoe nice is dat :8!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We gaan naar het natuurmuseumcool !!!!!!!
Klinkt als een geldig excuusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef haakon het volgende:
No way!Eerste hardcorefeest in de HMH sinds 2008!
Rondleiding in de Grolsch fabriek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten iets cultureels doen, is inmiddels verplicht gesteld door danny en de rest van de admins.
Heb ik nu 2 keer gehad. 1 keer in de oude en een op de huidige locatie. Eigenlijk vond ik alleen het gedeelte waar de flessen gewassen en gevuld worden mooi om te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Rondleiding in de Grolsch fabriek?
Ja, maar dan heb je in ieder geval een cultureel iets en je kunt er zuipen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik nu 2 keer gehad. 1 keer in de oude en een op de huidige locatie. Eigenlijk vond ik alleen het gedeelte waar de flessen gewassen en gevuld worden mooi om te zienEn de naborrel ofc
ik vond het automatische magazijn wel indrukwekkend, en de pakrobots.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb ik nu 2 keer gehad. 1 keer in de oude en een op de huidige locatie. Eigenlijk vond ik alleen het gedeelte waar de flessen gewassen en gevuld worden mooi om te zienEn de naborrel ofc
"Ik haat je soms echt mam"quote:
Precies, maar het gedeelte waar het gebrouwen word heb ik denk ik nu wel genoeg gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik vond het automatische magazijn wel indrukwekkend, en de pakrobots.
ben er al jaren niet meer geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef haakon het volgende:
Wat doet een ajaxcied als hij de champions league wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef haakon het volgende:
Wat doet een ajaxcied als hij de champions league wint?die is inderdaad goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Iemand?quote:Bol.com is blij met u als klant. Daarom ontvangt u een cadeauboncode voor 15% korting op Internationale boeken*.
Plaats voor 28 oktober 2011 uw bestelling en vul bij de stap 'Betalen' onderstaande code in. U ziet de korting dan direct terug in het totaalbedrag.
IB-980-DB
Graagquote:
Succes er mee danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GraagIk wil het boek Gauntlgrym bestellen, da's een Engels(talig) boek
I can haz code?quote:
Oh, viel me niet meteen opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hij staat ook in die quote.
Geen Desperadosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo richting mijn werk om met een oudcollega bier te drinkenDat gaat leuk worden
nu nog nadenken of ik Grolsch, Palm Royale of voor Chouffe ga
Personeelskorting FTW
Nope, ik ben niet echt liefhebber van dat bier. Ze hebben wel pilsner urquell, maar ook dat vind ik niet zo bijzonder. Ik ben meer van de Belgische biertjes of Kilkennyquote:
Dat is kroam, was hier voor een half jaar terug zo'n avond met dat spul gratis als promotie, niet mijn bier...quote:
I know paar keer gedronken op mijn werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is kroam, was hier voor een half jaar terug zo'n avond met dat spul gratis als promotie, niet mijn bier...
Goed dat je er even bij vertelt dat het een Audi TT isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Mdrop het volgende:
Boer Frans met zn Audi TT;
[ afbeelding ]
Tja, ie moet wat he.quote:
Snel terug van de kroeg danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:54 schreef haakon het volgende:
na een lange avond Gears of War 3 en erna naar het café gaan, toch maar slapen
er schijnt een lekker zonnetjequote:
daaromquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er schijnt een lekker zonnetje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:48 schreef haakon het volgende:
Echt lekker weer nu idd
Strenge vorst met zonnetje = baas
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Mannelijk stel runt bordeel in eigen woning
Marko
Hij was ook niet zo moeilijk te bedenkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]ik had al wat eerder de reactie verwacht
tjah, gister had ik een levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]ik had al wat eerder de reactie verwacht
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed dat je er even bij vertelt dat het een Audi TT is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 17:58:12 ]
Ik stond voor de 2e keer op de schaatsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef DeKleineBaas het volgende:
Markoooooo schaats alsof er nog een stukje in zn achterwerk zit .
En die daar niet thuishoort![]()
Behoorlijkquote:
Kom je ook ff bij mij langs de teeraanslag van de ruiten halen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef Redbaron het volgende:
Nice!
Net nog ff ramenschoonmaakspul gehaald
Nu kan ik de autoramen weer mooi schoonmaken en nog een kersengeurtje erbij ook
Of je zeemt zelf de ramen wat vaker. Luie donder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Kom je ook ff bij mij langs de teeraanslag van de ruiten halen ?
Moet toch maar is stoppen met roken
Weet je wat het ergste is ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je zeemt zelf de ramen wat vaker. Luie donder.
ooh neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef Under_Score het volgende:
is die er ook op een ander platform dan?
Ik zie het inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Under_Score het volgende:
Flamin WeenieNL
heb alleen geen gold.
hey, ik heb jou er al bij staan trouwens
lijkt toch wel aardig ofniet?quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt toch wel aardig ofniet?
justin in de jongere jaren
tjah, jij kwam er meequote:
moet je nagaan hoe simpel justin te vinden isquote:
Arme Justin, daar gaat zijn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe simpel justin te vinden is
van metal naar de panfluitquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arme Justin, daar gaat zijn zorgvuldig opgebouwde imago
wat is daar mee?quote:
ow, die reclames, nee niet echt. maar kan wel zo in het rijtjequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh daar doel je de uitspraak toch op?
Daaromquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, die reclames, nee niet echt. maar kan wel zo in het rijtje
Vreemd hequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:25 schreef rulerofdeath het volgende:
die keerl post wel in het FCT topic maar niet hier
maffe keerl dat 't isquote:
doe mij ns een biertjequote:
Si vis pacem, para bellum?quote:
ja, godver. ga plat lull'n ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Si vis pacem, para bellum?
Wouterquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma![]()
nog een beetje nat tussen de benen?
hmm, klinkt niet bestquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter
Kurkdroog + spinneweb.
mooiquote:
nee, we missen nog een bedquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe is het met je huisje? Heb je alle spullen al?
Die verdomde panfluitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
justin, ben jij dit?
U zei bellum?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Si vis pacem, para bellum?
op de kamer waar we willen slapen staat al een kast, en das nogal kut om een bed bij te vindenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een bed zoeken/kopen is toch niet zo moeilijk?
Eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Mdrop het volgende:
Afgelopen, 2-2 geworden, gedroomde eindstand dus.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma![]()
nog een beetje nat tussen de benen?
ben je mooi klaar meequote:Op zondag 16 oktober 2011 11:22 schreef Redbaron het volgende:
Gister naar de film geweest, starten ze de verkeerde film in!![]()
Gaan ze vrijkaarten weggeven als excuus en vergeten ze gewoon een complete rij
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:22 schreef Redbaron het volgende:
Idd prutsers zijn t!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je mooi klaar mee
Alweer verloren
ik hoorde het vanmorgen om 8 uurquote:
blijkbaar. Vandaag was echt niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd prutsers zijn t!
hmm gaat bij jullie net zo goed als bij ons dus
Welke bioscoop heb je nu over?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:22 schreef Redbaron het volgende:
Ik had Hengelo verwachtquote:
http://www.movieunlimitedbioscopen.nl/aspx/algemeen/quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:42 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet dat er vroeger in almelo ook altijd een biscoop zat.
En dat die gesloopt is .
Maar er zou ook een nieuwe weerkomen .
Vond almelo altijd wel leuk was altijd knus en gezelig
Iemand een id of er in almelo weer een bios zit ?
Daar tegenover de Stam?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:42 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet dat er vroeger in almelo ook altijd een biscoop zat.
En dat die gesloopt is .
Maar er zou ook een nieuwe weerkomen .
Vond almelo altijd wel leuk was altijd knus en gezelig
Iemand een id of er in almelo weer een bios zit ?
Dit is ook de eerste keer dat ik dit meemaak.. Maar sinds de boel Wolff groep is vind ik het een beetje chaotisch..quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had Hengelo verwachtBij Cinestar heb ik nooit problemen had
in Hengelo wel een keer meegemaakt dat de film begon maar het gordijn nog dicht was
Maar dat is dan ook paar jaar geleden
Knopje drukken, dan komt er iemand aan met wat voedsel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is nou weer een servicebioscoop?
"Hai, ik wil graag een groot Big Mac menu met ijsthee en dubbele frietsaus"quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Knopje drukken, dan komt er iemand aan met wat voedsel.
Something like that.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Hai, ik wil graag een groot Big Mac menu met ijsthee en dubbele frietsaus"
Dan begrijp ik de "quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Something like that.
Knopje drukken, komt zo'n muts/homo naar je toe wat je wil hebben en die komt dat dan brengen.
Dus je wordt continue gestoord tijdens de film
Zoiets inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Hai, ik wil graag een groot Big Mac menu met ijsthee en dubbele frietsaus"
Werken bij de Mcquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
ijsthee is wel zonder ijsblokjes he. dat je t ff weet
Liever dat dan helemaal nog nooit gewerktquote:
Uitkeringstrekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Liever dat dan helemaal nog nooit gewerkt![]()
Wees maar niet bang ik heb 2 werkgeversquote:
veel plezier. en zometeen wel pics posten hequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar ik ga er vandoorverjaardag van mijn zusje
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg David, werk jij nog bij de Mc?
of werkt die chick van jou in Hengelo ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:35 schreef Redbaron het volgende:
Leuke meisjes uit hengelo die bij de Mc werken
Uhuh M werkt in hengeloquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
of werkt die chick van jou in Hengelo ?
Mag dat niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom doe je zo geheimzinnig?
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En het heeft niets geholpen bij jou
Ja?quote:
mac op westermaat? Daar zit ik nuquote:
Ze werkt daar bij de makro... Weet niet of dat westermaat is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mac op westermaat? Daar zit ik nu
nee, dat is een andere.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze werkt daar bij de makro... Weet niet of dat westermaat is?
Hengelo-Zuidquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze werkt daar bij de makro... Weet niet of dat westermaat is?
Moet je wel drive doen, ze doet meestal drive en als ze lastig loopt is zij tquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat is een andere.
Volgende keer daar maar heen
Dus niet die chagrijnige neger?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet je wel drive doen, ze doet meestal drive en als ze lastig loopt is zij t
quote:
Zeg Wouter, dat is echt niet grappig meer hequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg David, werk jij nog bij de Mc?
Dan kun je tenminste nog zeggen dat je de zon nog gezien hebtquote:
Mogguhquote:
jawelquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg Wouter, dat is echt niet grappig meer he
goed bezigquote:
quote:
Dag meidquote:
Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:40 schreef Redbaron het volgende:
hmm hele dag telefoon uitgehad omdat ik niet wist dat de batt leeg was![]()
Nu maar eens slapen want om 1u gaat de wekker weer
quote:Super Draft Lottery Inc®.
Good News E-mail Owner,
You have been awarded a total sum of $2,000,000.00 from our just concluded SUPER DRAFT Australian Lottery Free promotions. Send an e-mail to superdraft.lottery@yahoo.com to collect your prize. Be reminded to write your full name, contact, address, telephone, country and age
SUPERDRAFT-LOTTERY@ukcentre.com
REF: BATCH: 7050470902/126
WINNING NO: GB8102/LPRC
From Ms. Yolanda Henshaw
Quick Response dial: +447024067825
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry mensen, ik ben miljonair geworden en heb dus geen affiniteit meer met jullie
[..]Ik weet waar je huis woont. Pas maar op vanacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ooh crapquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont. Pas maar op vanacht.
Ja ik dacht ik geef 't wel ff netjes aanquote:
Geen idee, maar ik heb natuurlijk meteen een mailtje terug gestuurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef DeKleineBaas het volgende:
Nu ga ik ff heel naief zijn .
Maar wat kunne ze nu alleen met je addres gegevens ?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb natuurlijk meteen een mailtje terug gestuurd
Kom maar op met die centenSpreken we af om half 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Gast ik leeft met je meequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef 100% Tukker het volgende:
'Verplicht' So You Think You Can Dance kijken. De kk wat een duffe zooi...
quote:
Hoeveel bier heb je nodig om zoiets te waarderen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De lekkere chicks en m'n biertjes maken het nog enigzins draaglijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |