luie donder oniequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net bijna een boete aan de broek omdat ik zat te bellen op de snorfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Justin's tijd. Daar mag, kan en wil ik me niet mee bemoeien
Die reactie van HWquote:
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn concentratie is zoek. Heeft iemand 'm gezien toevallig?
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokken.
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.
Misschien spelen ze wel samen
En mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maar.
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mij.
Nog een uur stage te gaan, en ben echt totaal niet productief bezig geweest. Heb alleen een opdracht voor school ein-de-lijk af kunnen maken..
Dat heb ik verdomme al sinds dinsdag, maar gelukkig volgende week een heerlijke werk vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef haakon het volgende:
Ik ben ook bar weinig aant doen, maar dat komt omdat ik weekend wil..
Ik heb eerlijk waar geen idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezen.
Hoe staat het trouwens met de 'meet'?
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb eerlijk waar geen idee.
Heb het niet meer echt bijgehouden, omdat ik behoorlijk druk ben geweest.
Wah leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb wel overigens iets leuks te melden. Heb vandaag (jawel, op stage) mijn vakantie met Bob geboekt naar Parijs!
Ja, dat is wel de planning, nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?
Yeshyesh!quote:
Ik heb geen vakantie meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezen.
Hoe staat het trouwens met de 'meet'?
[..]
Dat heb ik verdomme al sinds dinsdag, maar gelukkig volgende week een heerlijke werk vakantie!
Kijk aan, museum bezoek al geboektquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dat is wel de planning, nog steeds
Zooo jaloersquote:
Kiezen of delen hé.quote:
5 november kan ik helaas niet, maar dan drink ik dr wel een paar met jullie in gedachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, maar datum staat nog wel gewoon op 5 November neem ik aan?
Naar welke gingen we ook alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan, museum bezoek al geboekt?
[..]
Zooo jaloers.
Waar zit dat natuurmuseum tegenwoordigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Naar welke gingen we ook alweer?
Met de fiets of?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan in de eerste week van januari, van 2 t/m 6.. Heb er echt zin in!
Afhakerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:30 schreef haakon het volgende:
5 november kan ik helaas niet, maar dan drink ik dr wel een paar met jullie in gedachten
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar zit dat natuurmuseum tegenwoordig?
[..]
Met de fiets of?
Ik had het kaartje van QORE3.0 eerder in de pocket dan dat de datum van de meet bekend werd gemaaktquote:
Dan maar gewoon richting een horeca gelegenheid.quote:
Verkopen die hap manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef haakon het volgende:
Ik had het kaartje van QORE3.0 eerder in de pocket dan dat de datum van de meet bekend werd gemaakt
Yes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan maar gewoon richting een horeca gelegenheid.
[..]
Verkopen die hap man!
Wait... whut nigga? We gingen toch gewoon bieren-ohne-ende?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We gaan naar het natuurmuseumcool !!!!!!!
Geen idee, ken alleen dat krot waar 't Saxion les in geeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
natuurmuseum![]()
dat zit toch bij twentsewelle in ofniet?
We moeten iets cultureels doen, is inmiddels verplicht gesteld door danny en de rest van de admins.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
Wait... whut nigga? We gingen toch gewoon bieren-ohne-ende?
Hoe nice is dat :8!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We gaan naar het natuurmuseumcool !!!!!!!
Klinkt als een geldig excuusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef haakon het volgende:
No way!Eerste hardcorefeest in de HMH sinds 2008!
Rondleiding in de Grolsch fabriek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We moeten iets cultureels doen, is inmiddels verplicht gesteld door danny en de rest van de admins.
Heb ik nu 2 keer gehad. 1 keer in de oude en een op de huidige locatie. Eigenlijk vond ik alleen het gedeelte waar de flessen gewassen en gevuld worden mooi om te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Rondleiding in de Grolsch fabriek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |