luie donder oniequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net bijna een boete aan de broek omdat ik zat te bellen op de snorfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is Justin's tijd. Daar mag, kan en wil ik me niet mee bemoeien
Die reactie van HWquote:
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn concentratie is zoek. Heeft iemand 'm gezien toevallig?
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij is al sinds het eerste tussenuur vertrokken.
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij is ergens onderweg richting stage verloren geraakt.
Misschien spelen ze wel samen
En mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, geluk voor 'hen', net wat minder voor mij zeg maar.
Dat is al productiever dan mij hier, ben van nood maar FOK! topics aan het lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mij.
Nog een uur stage te gaan, en ben echt totaal niet productief bezig geweest. Heb alleen een opdracht voor school ein-de-lijk af kunnen maken..
Dat heb ik verdomme al sinds dinsdag, maar gelukkig volgende week een heerlijke werk vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef haakon het volgende:
Ik ben ook bar weinig aant doen, maar dat komt omdat ik weekend wil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |