Aiiiiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt een beetje op de actie van een oud teamgenootje van me.. Tampon in doen na het gebruiken van tijgerbalsem
LOL!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt een beetje op de actie van een oud teamgenootje van me.. Tampon in doen na het gebruiken van tijgerbalsem
Gelukkig hebben vrouwen geen gevoel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:10 schreef Civilian het volgende:
Hoe de fuck zeik jij, als je sambal wat op je handen zit aan je eikel krijgt?
Of veeg je je lul af met je handen ipv te schudden?
en terecht, het heeft een verzachtende werkingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
I see wat you die There :"D
Grote schacht man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:10 schreef Civilian het volgende:
Hoe de fuck zeik jij, als je sambal wat op je handen zit aan je eikel krijgt?
Of veeg je je lul af met je handen ipv te schudden?
Nee, ik draag mijn capuchon graag achter op mijn rug zeg maar en niet op mijn hoofd.quote:
Ja die douchegel had ik aan mijn man gegeven, op de een of andere manier maar 1 keer gebruikt en daarna nooit meer..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd kouwe ballen/rest.
Ja dat snap ik, het is net alsof je bij -10 buiten je broek en boxershort naar beneden trektquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef perpetual_change het volgende:
[..]
Ja die douchegel had ik aan mijn man gegeven, op de een of andere manier maar 1 keer gebruikt en daarna nooit meer..
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het is net alsof je bij -10 buiten je broek en boxershort naar beneden trekt.
Er op smeren? helpt dat tegen sambal?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef SlootjeWater het volgende:
Topic nr 3000900000 hier over, gewoon Tijgerbalsem is al zo veel keer vermeld.
Harde les man, harde les voor mij! Ik ga er wel mijn voordeel uit halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Levolution het volgende:
Daarom was ik altijd grondig mijn handen als ik iets aangeraakt heb. Of het komt door mijn smetvrees.
In ieder geval overkomt dit soort dingen mij niet.
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef Biogarde het volgende:
Die groene douchegel van Axe
Man man man..
Ik wil heul geen tinteling rond en op de plooien van m'n plasser en balletjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Harde les man, harde les voor mij! Ik ga er wel mijn voordeel uit halen.
[..]
Idddie had ik eens voor mijn verjaardag gekregen, naaiers. Echter, kan je die er wel zo afwassen en is de tinteling redeiljk snel weg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik wil heul geen tinteling rond en op de plooien van m'n plasser en balletjes
Je "man" is een mietje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef perpetual_change het volgende:
[..]
Ja die douchegel had ik aan mijn man gegeven, op de een of andere manier maar 1 keer gebruikt en daarna nooit meer..
Nooit gebruikt gelukkigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:15 schreef Biogarde het volgende:
Die groene douchegel van Axe
Man man man..
Jij houd niet van Nasi en/of sambal?quote:
Dat doet hij maar één keer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn pa heeft een keer tijgerbalsem op zijn bal gesmeerd toen hij lam was op zee en een muggenbult had ofzo, vervolgens ging hij in zijn oog wrijven
Met pindasaus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij houd niet van Nasi en/of sambal?
hallo ik had een klodder tijgerbalsem in mijn hand en toen had ik jeuk aan mijn eindeldarmbinnenkant grquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn pa heeft een keer tijgerbalsem op zijn bal gesmeerd toen hij lam was op zee en een muggenbult had ofzo, vervolgens ging hij in zijn oog wrijven
Maar hij zit dus eerst aan zijn ballen en dan gelijk in zijn oog? wat onhygienischquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
JaHij baalt er nog steeds van hahaha.
Dit idd. In de stad mezelf dit laten aansmeren door mijn vriendin. Ik douche en dacht gewoon lkkr chill wordt je wakker van, toen werdt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd kouwe ballen/rest.
Mietje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dit idd. In de stad mezelf dit laten aansmeren door mijn vriendin. Ik douche en dacht gewoon lkkr chill wordt je wakker van, toen werdt het alleen maar erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |