abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103840710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Prima dat dat jouw mening is, maar open daar dan een ander BNW topic over ofzo.
Draaikont. Kan of wil je geen antwoord geven ?
Ik ga dat denk ik maar 's doen, want alle "nuchtere bnw sceptici" mijden dit onderwerp als de pest!
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:54:53 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103841319
Ik vraag twee keer achter elkaar of het weer ontopic kan. Daar is niets draaikonterigs aan...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_103848312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik vraag twee keer achter elkaar of het weer ontopic kan. Daar is niets draaikonterigs aan...
Ik leg je uit waarom ik het niet off topic vind, Big Pharma is niet de enige bedrijfstak die de overheid voor haar karretje spant. Fukushima maakt dat weer pijnlijk duidelijk.
Waarom zouden die mechanismen bij Big Pharma anders zijn ?
Waarom nemen artsen/doktoren niet en masse het voortouw om openheid te eisen over b.v. 'n ramp als Fukushima.
Of is de gezondheidszorg alleen 'n end of pipe maatregel en is die hele eed niet meer dan 'n farce ?
Ter illustratie:

quote:
According to the data of the National Institute of Infectious Diseases in Japan, the count of variety of the diseases is spiking up this year compared to last 9 years.

But, this is not surprising. Fukushima’s deadly radiation promises to weaken immune systems internationally. That will be good for Big Pharma interest in making commercial profits from the spread of weakening immune systems internationally.
http://www.agoracosmopoli(...)/2011/10/04/961.html
Big Pharma is imo juist 'n heel belangrijke speler ihkv rampen met milieugevaarlijke stoffen en de onderzoeken die daarop volgen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_103856714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik leg je uit waarom ik het niet off topic vind, Big Pharma is niet de enige bedrijfstak die de overheid voor haar karretje spant. Fukushima maakt dat weer pijnlijk duidelijk.
Waarom zouden die mechanismen bij Big Pharma anders zijn ?
Waarom nemen artsen/doktoren niet en masse het voortouw om openheid te eisen over b.v. 'n ramp als Fukushima.
Of is de gezondheidszorg alleen 'n end of pipe maatregel en is die hele eed niet meer dan 'n farce ?
Ter illustratie:

[..]

Big Pharma is imo juist 'n heel belangrijke speler ihkv rampen met milieugevaarlijke stoffen en de onderzoeken die daarop volgen.
Jouw redenatie is een schoolvoorbeeld van 'guilt by association'.
http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy

Interessant leesvoer, hoewel je de vergelijking ten stelligste zal ontkennen.
pi_103860301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jouw redenatie is een schoolvoorbeeld van 'guilt by association'.
http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy

Interessant leesvoer, hoewel je de vergelijking ten stelligste zal ontkennen.
Waarom zou ik iets ontkennen ? Ik stel n.b. de vraag waarom zouden die mechanismen in dit geval anders werken ? Maaruh, bij wie leg ik de schuld ?

Is dit on topic ?
Meer doden door pijnstillers dan drugs in VS

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 02-11-2011 00:59:49 ]
Eisenhower1961.
pi_103862122
Wat een tjappie ben je ook. Die mensen nemen doelbewust een overdosis. Je weet wel, TEVEEL innemen. Dat betekent dus niet dat het medicijn an sich gevaarlijk is. Omdat sommige mensen zich ophangen moeten we maar touwen gaan verbieden?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 2 november 2011 @ 02:20:30 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103862792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets ontkennen ? Ik stel n.b. de vraag waarom zouden die mechanismen in dit geval anders werken ? Maaruh, bij wie leg ik de schuld ?

Is dit on topic ?
Niet echt nee, gezien het om mensen die expres een overdosis innemen gaat...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 november 2011 @ 08:25:44 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_103864033
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:36 schreef starla het volgende:
Wat een tjappie ben je ook. Die mensen nemen doelbewust een overdosis. Je weet wel, TEVEEL innemen. Dat betekent dus niet dat het medicijn an sich gevaarlijk is. Omdat sommige mensen zich ophangen moeten we maar touwen gaan verbieden?
Nee. Gehele medische wetenschap kan en moet opgedoekt worden. De Stapel-artsen mogen wel eens ontmaskerd worden.

http://www.yourmedicaldet(...)ngerous_medicine.htm ... en dit heeft niets met overdosis te maken. Dat komt nog weer eens boven op deze absurde getallen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_103864248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 02:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niet echt nee, gezien het om mensen die expres een overdosis innemen gaat...
Grinnik, dus zelfs dit heeft niks met Big Pharma te maken.
n.b.,het gaat om geneesmiddelen op recept.
Maar goed, met iemand die dit off topic vind ga ik niet discussiëren.
Eisenhower1961.
pi_103864467
quote:
Het zijn volgens jou dus allemaal doelbewuste zelfmoordenaars ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 02-11-2011 10:57:53 ]
Eisenhower1961.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:41:52 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103865395
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Grinnik, dus zelfs dit heeft niks met Big Pharma te maken.
n.b.,het gaat om geneesmiddelen op recept.
Maar goed, met iemand die dit off topic vind ga ik niet discussiëren.
Is wel prima hoor. Met jou valt toch niet te discussieren.
Onikaan ni ov dovah
pi_103866523
quote:
Dus jij denkt dat die dokters naïef zijn?
  woensdag 2 november 2011 @ 10:51:54 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_103867299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. Gehele medische wetenschap kan en moet opgedoekt worden. De Stapel-artsen mogen wel eens ontmaskerd worden.

http://www.yourmedicaldet(...)ngerous_medicine.htm ... en dit heeft niets met overdosis te maken. Dat komt nog weer eens boven op deze absurde getallen.
Jaaa laten we dat doen. Vervolgens breek jij je been. Wat ga je dan doen?
Onikaan ni ov dovah
pi_103867808
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is dit on topic ?
Het ontkennen ging over het principe van 'guilty by association', iets wat nogal overmatig gebruikt wordt door sommige bezoekers van BNW.
Kan je je eigen redeneringen niet herkennen in dit fenomeen?
pi_103867831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stapel was geen arts, ga nu geen dingen verzinnen!
pi_103868078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het ontkennen ging over het principe van 'guilty by association', iets wat nogal overmatig gebruikt wordt door sommige bezoekers van BNW.
Kan je je eigen redeneringen niet herkennen in dit fenomeen?
Jahaa. Nogmaals, ik ontken dat niet! Daarom stel ik ook die vraag.
Eisenhower1961.
pi_103868457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het zijn volgens jou dus allemaal doelbewuste zelfmoordenaars ?
Ik zie in dat stukje tekst geen reden om anders te concluderen. Waar lees je dan dat het per ongeluk gaat?

Zelfmoord plegen met een legaal, makkelijk verkrijgbaar medicijn is natuurlijk makkelijker dan met een medicijn dat volgens de opiumwet wordt gereguleerd.
pi_103869669
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Jahaa. Nogmaals, ik ontken dat niet! Daarom stel ik ook die vraag.
En je vraag is bij wie je de schuld moet leggen? Schuld van wat?

En de vraag '......waarom zouden die mechanismen in dit geval anders werken ?', dan leg je de bewijslast verkeerd, jij claimt dat ze allemaal hetzelfde doen (mbt stoute dingen tegen de mensheid), toon dat maar eens aan.
pi_103870453
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef starla het volgende:

[..]

Ik zie in dat stukje tekst geen reden om anders te concluderen. Waar lees je dan dat het per ongeluk gaat?

Zelfmoord plegen met een legaal, makkelijk verkrijgbaar medicijn is natuurlijk makkelijker dan met een medicijn dat volgens de opiumwet wordt gereguleerd.
Djeez, omdat je het niet leest denk je dat het allemaal doelbewuste zelfmoorden zijn... 8)7
Denk dat je zelf wel wat meer achtergrond info kan vinden en anders heb ik het wel voor je.
Eisenhower1961.
pi_103870569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

En je vraag is bij wie je de schuld moet leggen? Schuld van wat?

En de vraag '......waarom zouden die mechanismen in dit geval anders werken ?', dan leg je de bewijslast verkeerd, jij claimt dat ze allemaal hetzelfde doen (mbt stoute dingen tegen de mensheid), toon dat maar eens aan.
Ik vraag je "waar geef ik iemand ergens de schuld van," anders is die theorie toch niet op mij van toepassing? Ik gebruik dit ook niet als bewijs maar stel de vraag waarom ik het niet als bewijs zou kunnen gebruiken.
Eisenhower1961.
pi_103870768
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Djeez, omdat je het niet leest denk je dat het allemaal doelbewuste zelfmoorden zijn... 8)7
Denk dat je zelf wel wat meer achtergrond info kan vinden en anders heb ik het wel voor je.
Show me.
pi_103872697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik vraag je "waar geef ik iemand ergens de schuld van," anders is die theorie toch niet op mij van toepassing? Ik gebruik dit ook niet als bewijs maar stel de vraag waarom ik het niet als bewijs zou kunnen gebruiken.
Jij legt onterechte links tussen BigPharma een kernreactor en de gezondheidszorg.
Dus de omdat BigPharma 'fout' is en er overeenkomsten tussen BigPharma, kernreactoren en de gezondheidszorg zijn, moeten de laatste twee ook wel fout zijn.
pi_103874189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jij legt onterechte links tussen BigPharma een kernreactor en de gezondheidszorg.
Dus de omdat BigPharma 'fout' is en er overeenkomsten tussen BigPharma, kernreactoren en de gezondheidszorg zijn, moeten de laatste twee ook wel fout zijn.
Wat is er ten onrechte dan? Waarom zouden de mechanismen tav Big Pharma anders werken dan die van de kernenergielobby.
Dat de kernenergie fout bezig is lijkt me onweerlegbaar. Daar heb ik geen guild by association bij nodig.
Eisenhower1961.
pi_103874649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat is er ten onrechte dan? Waarom zouden de mechanismen tav Big Pharma anders werken dan die van de kernenergielobby.
Dat de kernenergie fout bezig is lijkt me onweerlegbaar. Daar heb ik geen guild by association bij nodig.
Wat is 'de kernernergie', zie je niet dat je generaliseert op basis van flarden informatie en incorrecte aannames? Je bent een absoluut schoolvoorbeeld van guilT by association.
pi_103874783
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef starla het volgende:

[..]

Ik had echt niet verwacht dat ik deze open deur alsnog moest intrappen. Denk je echt dat die mensen willens en wetens aan de pijnstillers gaan en er verslaafd aan raken ?
Of denk je dat dit mensen zijn die doelbewust naar de dokters stappen en zeggen doe mij pijnstillers en vervolgens thuis od en? Djeez en dan noem je mij ´n sjappie.

Om je imo absurde kijk op deze zaak te veranderen wat leesvoer.
http://www.drugrehab.us/prescriptiondrugabuse/hello-world-2/
http://addictions.about.c(...)e/tp/painkillers.htm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1335503.stm
http://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=53670
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')