uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Vanavond weer een aflevering, zit iedereen klaar?
Nee zeker niet maar wel weer een reminder ...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.
zap er toevallig langsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
uitzendinggeminstpuntenel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Idd mooie verwijzing.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Ik wist het ook gewoon dat het dat zou zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Miendientje het volgende:
Dat ss costuum van Alex deed me ergens aan denken:
[ afbeelding ]
Mja, het zou net zo goed de vader van Bram Wagtmans oftewel de slager kunnen zijn. Niet echt heel geweldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Die vader van prins Alex lijkt wel een intellectuele bodyguard.
Met zijn ongeschoren hoofd, blazer en coltrui. Dat viel me nu pas op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dwarslaesie maar 'slechts' gebroken polsen. Zie http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AX9179quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef raptorix het volgende:
Dat van die tafel naar buiten tillen is geloof ik ook echt gebeurd, weet niet meer hoe het precies zat, maar schijnt een ongeluk mee gebeurt te zijn en toen heeft iemand dwarslaesie opgelopen, iemand die het preciese verhaal kent?
Lag dus niet aan mij dat Olivier verbaast leek, zal idd wel een plottwist zijn dat M-C de geldkraan heeft dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Nielsch het volgende:
De verbaasde reactie van Olivier op het nieuws van Nina en Van Genugten deed me trouwens vermoeden niet hij maar Marie-Claire de geldkraan heeft dichtgedraaid. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Dat die Charlie het stiekem wel erg leuk vind allemaal en eigenlijk geen zin meer heeft in die journalist zag je natuurlijk al van kilometers ver aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |