abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107419005
Ik wil ook aflevering 2 zien ;( Die 25 minuten was wederom veel te kort ;(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 30 januari 2012 @ 21:53:48 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_107419119
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef M-Bozz het volgende:
PS Volgens mij zijn alle prinsen lid van een corps geweest. Prima scenario dus. Weet niet of ze de ontgroening slechts deels hoeften te doorlopen. Lijkt me niet..
PPS Het is allemaal een beetje slecht en goedkoop, maar we blijven toch wel kijken! ;)
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
pi_107419296
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Ja, zou kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze liever niet een voorkeursbehandeling willen.. zoals die prins in de serie.
-
pi_107419335
quote:

[..]

Onze belastingscenten gaan op aan deze poeha ;(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_107419771
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef waxmask het volgende:

[..]

Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept... :{w
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.
pi_107420658
Niemand weet waarom aflevering 2 nog niet online staat?
-
pi_107421199
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet... o|O
  maandag 30 januari 2012 @ 22:33:55 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107421425
quote:

[..]

Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.

Bekendste geval daarvan is natuurlijk Prins Friso. Die altijd met een grote kale reus naast hem liep tijdens zijn DSC tijd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 30 januari 2012 @ 22:40:10 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_107421860
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.

Bekendste geval daarvan is natuurlijk Prins Friso. Die altijd met een grote kale reus naast hem liep tijdens zijn DSC tijd.
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.
pi_107422044
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef waxmask het volgende:

[..]

U kent mij? Nee! Dacht het ook niet... o|O
Beter dan me lief is, helaas.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:06:23 #61
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107423250
Wat is iedereen negatief over het tweede seizoen zeg. Begrijp er niet zoveel van, ik vind die nieuwe Nederlandse acteurs wel tof eerlijk gezegd.

Bovendien dat gezeik ook over die Alex... Toch alleen maar tof, ik vind het wel origineel. :)

En over die gast met een baard... Als die gast 25 is, dan kan dat toch best? Eeuwige student etc. Ik ken iemand en die lijkt best veel op hem en die is nog maar 24. Dat Bram Wagtmans als tweedejaars al zo 'hoog' zit binnen de vereniging en een broekje is, wil niet zeggen dat de ouderejaars dat ook zijn. :P
  maandag 30 januari 2012 @ 23:32:35 #62
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107424694
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.
Hmm.. Ook dat lijkt mij sterk, wederom gezien de functie van de kennismakingstijd. Zo vervelend is dat hele toneelstukje nou ook weer niet, terwijl het een belangrijke sociale functie heeft.

Wat zou kunnen is dat de werkacties - die bij de meeste verenigingen een verplicht onderdeel vormen van de KMT - afgekocht kunnen worden bij sommige verenigingen als daar behoefte aan is/zwaar wegende redenen voor zijn. Zo boeiend is dat onderdeel niet en of de bijdrage nou links of rechts binnenkomt.. tsjah. Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat Prins Friso een dagje hout heeft lopen hakken o.i.d voor een paar tientjes als die vent met een pennenstreek ook een jaarsalaris aan bier had kunnen doneren.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_107425852
Vond dat gedeelte met die prins maar slecht. Verder wel aardig, ben benieuwd!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:25:53 #64
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107427190
quote:
Wat zou kunnen is dat de werkacties - die bij de meeste verenigingen een verplicht onderdeel vormen van de KMT - afgekocht kunnen worden bij sommige verenigingen als daar behoefte aan is/zwaar wegende redenen voor zijn. Zo boeiend is dat onderdeel niet en of de bijdrage nou links of rechts binnenkomt.. tsjah. Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat Prins Friso een dagje hout heeft lopen hakken o.i.d voor een paar tientjes als die vent met een pennenstreek ook een jaarsalaris aan bier had kunnen doneren.
:Y Werkweken kunnen inderdaad bij alle verenigingen die ik ken, corps, AHV etc. gewoon afgekocht worden. Als je NKT loopt moet dat sowieso, en in deze tijden van recessie zijn ze alleen maar blij als iemand dokt in plaats van bejaarden verzorgt of op straat prikt :')

Verder vind ik het wel een toffe serie :7
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_107431268
Ik vond de eerste aflevering niet echt boeiend. Weinig verrassends gezien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_107520593
Lijkt me best een lachen serie om in mee te spelen. Ga het wel weer kijken, ben benieuwd hoe ze het neerzetten.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_107532404
Ben hem nu aan het kijken. Dat met die prins vind ik wel leuk, want nieuw. Alleen wel jammer dat dat gezeik met Olivier nog steeds doorgaat.
PWBF
pi_107533119
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef waxmask het volgende:
En in welke schijnwerkelijkheid leven ze met een prins.... 8)7 8)7 8)7
Hoezo? Genoeg prinsen die lid zijn geweest.
PWBF
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:56:33 #69
332189 CRAPjoris
Account inactief, nu: JorisvZ
pi_107599161
Die 'oude lul met die baard die 40 lijkt' is Korneel Evers (o.a. Heineken Ontvoering). Gewoon een topacteur. niet lopen zeiken hier. :W
Dit account gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe gebruikersnaam is: JorisvZ
pi_107601938
Die Korneel is een oud-huisgenoot van mijn ex. Heb hem destijds diverse malen gesproken en enkele huisfeestjes meegemaakt en hij kon als student zeker wel zuipen.
PWBF
pi_107642656
Die prins moet nog gewoon wat groeien qua personage. Nu staat hij meer op de zijlijn dan dat broertje in die eerste serie.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_107642848
Wel jammer dat we nooit meer horen wat er nu met die Bolhuis van Bolhuis Beton en zijn zoon (huisoudste Ithaca) is gebeurd nadat ze waren opgepakt door de FIOD en de politie.

Diezelfde acteur die de HO speelde, speelt trouwens ook de praeses van Minerva in de musical Soldaat van Oranje. Was wel grappig om te zien. Deed me wel denken aan z'n rol in Feuten.
PWBF
pi_107646847
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat we nooit meer horen wat er nu met die Bolhuis van Bolhuis Beton en zijn zoon (huisoudste Ithaca) is gebeurd nadat ze waren opgepakt door de FIOD en de politie.

Diezelfde acteur die de HO speelde, speelt trouwens ook de praeses van Minerva in de musical Soldaat van Oranje. Was wel grappig om te zien. Deed me wel denken aan z'n rol in Feuten.
En dat weet jij al na 1 afl. in het nieuwe seizoen?
  maandag 6 februari 2012 @ 19:03:30 #74
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107684170
Fictief Facebookprofiel van Bram Wagtmans;
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003489306527&sk=wall

:')

Oké, die Youtube-filmpjes op de fake pagina van HSC Mercurius zijn dan wel weer vermakelijk;
http://www.facebook.com/hscmercurius?sk=wall
  maandag 6 februari 2012 @ 19:08:13 #75
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')