Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef M-Bozz het volgende:
PS Volgens mij zijn alle prinsen lid van een corps geweest. Prima scenario dus. Weet niet of ze de ontgroening slechts deels hoeften te doorlopen. Lijkt me niet..
PPS Het is allemaal een beetje slecht en goedkoop, maar we blijven toch wel kijken!
Ja, zou kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze liever niet een voorkeursbehandeling willen.. zoals die prins in de serie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Onze belastingscenten gaan op aan deze poehaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept...
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.
Bekendste geval daarvan is natuurlijk Prins Friso. Die altijd met een grote kale reus naast hem liep tijdens zijn DSC tijd.
Beter dan me lief is, helaas.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...
Hmm.. Ook dat lijkt mij sterk, wederom gezien de functie van de kennismakingstijd. Zo vervelend is dat hele toneelstukje nou ook weer niet, terwijl het een belangrijke sociale functie heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.
quote:Wat zou kunnen is dat de werkacties - die bij de meeste verenigingen een verplicht onderdeel vormen van de KMT - afgekocht kunnen worden bij sommige verenigingen als daar behoefte aan is/zwaar wegende redenen voor zijn. Zo boeiend is dat onderdeel niet en of de bijdrage nou links of rechts binnenkomt.. tsjah. Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat Prins Friso een dagje hout heeft lopen hakken o.i.d voor een paar tientjes als die vent met een pennenstreek ook een jaarsalaris aan bier had kunnen doneren.
Hoezo? Genoeg prinsen die lid zijn geweest.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef waxmask het volgende:
En in welke schijnwerkelijkheid leven ze met een prins....![]()
![]()
En dat weet jij al na 1 afl. in het nieuwe seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat we nooit meer horen wat er nu met die Bolhuis van Bolhuis Beton en zijn zoon (huisoudste Ithaca) is gebeurd nadat ze waren opgepakt door de FIOD en de politie.
Diezelfde acteur die de HO speelde, speelt trouwens ook de praeses van Minerva in de musical Soldaat van Oranje. Was wel grappig om te zien. Deed me wel denken aan z'n rol in Feuten.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef Slickk het volgende:
Fictief Facebookprofiel van Bram Wagtmans;
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003489306527&sk=wall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |