Inderdaad en totaal niet boeiend.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef Palomar het volgende:
Vond die eerste reeks vorig jaar wel grappig, maar dit is best wel slecht
Prinsen kopen zich altijd in. Hebben geen ontgroening.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef waxmask het volgende:
En in welke schijnwerkelijkheid leven ze met een prins....![]()
![]()
Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prinsen kopen zich altijd in. Hebben geen ontgroening.
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.quote:
Hahahaha dan heb je best een trieste tijd gehad jochie....quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.
Mwa het zijn vooral de randzaken hequote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha dan heb je best een trieste tijd gehad jochie....
Dan was dat meer het eerste seizoen. Gaat nu over allerlei complottheorieën met studentenclubje Mercurius in het midden, alsof het een soort drugskartel isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ondanks alles best een vermakelijk programma. Zitten herkenbare dingen in uit mn eigen studententijd.
Och het wordt natuurlijk allemaal sterk overdreven. Maar het wegmoffelen en buiten de autoriteiten om regelen van akkefietjes is wel iets dat bij dit soort clubjes past. Hoewel dat bij moord niet zal gebeuren denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dan was dat meer het eerste seizoen. Gaat nu over allerlei complottheorieën met studentenclubje Mercurius in het midden, alsof het een soort drugskartel is
Ik ben ook al opzoek.... nergens te vinden!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef M-Bozz het volgende:
Vorig jaar stond de volgende aflevering altijd al online als er net een aflevering op TV was geweest. Zijn ze van dit beleid afgestapt? Kan afl. 2 niet vinden...
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef M-Bozz het volgende:
PS Volgens mij zijn alle prinsen lid van een corps geweest. Prima scenario dus. Weet niet of ze de ontgroening slechts deels hoeften te doorlopen. Lijkt me niet..
PPS Het is allemaal een beetje slecht en goedkoop, maar we blijven toch wel kijken!
Ja, zou kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze liever niet een voorkeursbehandeling willen.. zoals die prins in de serie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Onze belastingscenten gaan op aan deze poehaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mensne met geld kunnen zich volgens mij ook inkopen en de ontgroening omzeilen. Zo zal het ook wel met de prinsen zijn gegaan.
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke Prins? Maxima heeft 3 Downtjes uitgepoept...
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hou eens op met die sneue opmerkingen iedere keer. Zelf ben je ook niet bepaald God's gift to mankind.
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, dat wist ik niet. Ik heb een broertje bij een AHC vereniging die mij ooit vertelde dat je het daar kon afkopen. Dus ging er daarom vanuit dat het bij de corpora ook zou kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat zou ook erg zinloos zijn gezien het doel van de kennismakingstijd. Leden van het koninklijk huis doen gewoon mee met de rest, alleen loopt er dan een beveiliger mee die de boel in de gaten houdt. Niet om in te springen als iemand een biertje in zijn ogen krijgt, maar omdat die lui altijd bewaakt moeten worden dus ook tijdens dit soort dingen. Tegen ontvoeringen en dergelijke.
Bekendste geval daarvan is natuurlijk Prins Friso. Die altijd met een grote kale reus naast hem liep tijdens zijn DSC tijd.
Beter dan me lief is, helaas.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
U kent mij? Nee! Dacht het ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |