De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom staat er ineens voordat je reageert geen lapo hunt.
Wat is deze ?
ik wilde deze met jullie delen
[ afbeelding ]
Cyanide & Happiness zijn sowieso briljant jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh even de bron delen.
ze zijn leuk
http://www.explosm.net/comics/15/
zieligquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, en die Geen lapo-hunt melding staat er vanwege een aantal kinderachtige users die denken leuk te zijn door al 30 posts van te voren aan te kondigen dat ze de lapo willen maken, en er dan ook echt op gaan hunten.
hha deze danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
hahah!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hha deze dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah bedankt heb ik tenminste weer wat te doen!
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ze zijn echt geniaal deze man is geniaal
mag je trouwens zomaar die stripjes posten? ik bdoel de bron staat erbij enzo toch?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef speedking het volgende:
[..]
geen idee bedoel je dat t ban waardig is?
haha durf jenietmeer te poste:pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
glukkig
2554 is leuk
tuurlijk wel. dis makkelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:54 schreef speedking het volgende:
[..]
haha durf jenietmeer te poste:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |