Filmpje:twitter:marktraa twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:05:20Sven en Peter hebben hun jasjes uitgetrokken en zijn naar buiten gegaan #ooginoog reageer retweet
Peter die een email van Sven uit de borstzak haaldequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Capi het volgende:
Petertje die de dwaling van de Puttense moordzaak aanhaalde als argument tegen het feit dat Sven gelijk had wbt de in het vonnis beschreven bewezenverklaring over de publicatie in de Actueel
Dat heb ik helaas gemistquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Peter die een email van Sven uit de borstzak haaldeEn hem ermee confronteerde
![]()
quote:
Vind ik ook. Kockelmann.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef michiel_merk het volgende:
Sven Kockelman deed het gewoon goed hoor
die ging door alsof er niks aan de hand was![]()
Ach welnee wat een flauwekul. Peterrr is net zo mediageil als dat hij gelouterd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef yavanna het volgende:
Van wat ik er zo van zie had de Vries een goed punt. Mooi dat hij Kockelman confronteerde met de totaal andere vragen dan vooraf aangegeven en hier een punt van maakte. Dat het zo afliep is niet zo vreemd nadat de toon al negatief gezet was door de onjuiste informatie vooraf.
Ja maar hij zou over de stichting van zijn dochter pratenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef robber57 het volgende:
De heer de Vries is een nogal arrogant mannetje met nogal wat egocentrische trekjes, je mag hem ophemelen,veren in zijn reet steken,naar de mond praten en vooral lovend over hem praten maar als je hem confronteert met zijn wat mindere eigenschappen en gewoontes is meneer beledigd en reageert vervolgens furieus en verontwaardigd.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om hem, de vleesch geworden christus van de misdaad bestrijding zulke vragen te stellen!
Ja en sinds ik in het boek van Kees van der Spek gelezen heb dat De Vries een schijthekel aan PSV heeft mag ik hem ook niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
de Vries..
Vroeger altijd veel respect voor gehad, maar sinds zijn Twitterescapades en debiele publieke optredens echt een soort van haat tegen die vent gekregen.
Dat hij maar snel optieft van de TV.
Wat is dat toch voor rare ziekte tegenwoordig in de media dat interviewers van te voren al op moeten geven wat je gaat vragen ....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef yavanna het volgende:
Van wat ik er zo van zie had de Vries een goed punt. Mooi dat hij Kockelman confronteerde met de totaal andere vragen dan vooraf aangegeven en hier een punt van maakte. Dat het zo afliep is niet zo vreemd nadat de toon al negatief gezet was door de onjuiste informatie vooraf.
Dat moet ie zelf weten, iedere gek z'n gebrek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja en sinds ik in het boek van Kees van der Spek gelezen heb dat De Vries een schijthekel aan PSV heeft mag ik hem ook niet meer.
Dat heb je ook met overmoedige acteurs en zangers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
de Vries..
Vroeger altijd veel respect voor gehad, maar sinds zijn Twitterescapades en debiele publieke optredens echt een soort van haat tegen die vent gekregen.
Dat hij maar snel optieft van de TV.
Het gaat om de manier waarop De Vries er op reageert.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Mercer het volgende:
Jullie zouden zeker wel grote maffiakopstukken aan gaan pakken als journalist met vrouw en kinderen?![]()
En al die families die de Vries heeft bijgestaan in hun donkerste dagen, die vergeet je ook maar even voor het gemak. Lekker onterecht om iemand de grond in te boren die een heel belangrijke rol heeft gespeeld in veel levens. Ongelofelijk hoe kortzichtig sommige mensen.
Wat is de klacht dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat dit al een paar minuten na afloop ruim en breed geupload zou worden. Prachtige televisie!
Ja he, want als je kritiek hebt op iemand dan durf je het niet zelf te doen he? Dat is logisch he? he? he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:20 schreef Mercer het volgende:
Jullie zouden zeker wel grote maffiakopstukken aan gaan pakken als journalist met vrouw en kinderen?![]()
En al die families die de Vries heeft bijgestaan in hun donkerste dagen, die vergeet je ook maar even voor het gemak. Lekker onterecht om iemand de grond in te boren die een heel belangrijke rol heeft gespeeld in veel levens. Ongelofelijk hoe kortzichtig sommige mensen.
Als wie kritiek heeft op iemand? Wie is je? Wat durf je dan niet zelf te doen? Wat is logisch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja he, want als je kritiek hebt op iemand dan durf je het niet zelf te doen he? Dat is logisch he? he? he?Koop eens beargumenteren voor dummies, of idioten.
Alleen had hij wel alle bewijsstukken erbij, en De Vries maar blijven volhouden dat hij uit zijn nek lult.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:51 schreef GGMM het volgende:
Vervelend mannetje die Sven Kockelmann. Lekker kritisch doen om het kritisch doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is de klacht dan?
Inderdaad, prachtige televisie.
Haha que? Ben jij nou zo dom of snap je die zin echt niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als wie kritiek heeft op iemand? Wie is je? Wat durf je dan niet zelf te doen? Wat is logisch?
Je schrijft TWEE zinnen, waar ik al vier vragen voor nodig heb om uberhaupt duidelijk te krijgen wat jij wil zeggen. Dat beargumenteren voor dummies kan je beter voor jezelf kopen dus.
Anders leg je het even uit als je zo slim bent. Maar net als je voorganger ben je dat niet helaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha que? Ben jij nou zo dom of snap je die zin echt niet?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als wie kritiek heeft op iemand? Wie is je? Wat durf je dan niet zelf te doen? Wat is logisch?
Je schrijft TWEE zinnen, waar ik al vier vragen voor nodig heb om uberhaupt duidelijk te krijgen wat jij wil zeggen. Dat beargumenteren voor dummies kan je beter voor jezelf kopen dus.
Op dat bassie-en-adriaan-niveau dat jij verlangt is natuurlijk geen discussie te voeren, dus waarom zou je het dan überhaupt proberen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Met woorden kan je het niet af, dat is meer dan duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |