Filmpje:twitter:marktraa twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:05:20Sven en Peter hebben hun jasjes uitgetrokken en zijn naar buiten gegaan #ooginoog reageer retweet
Peter die een email van Sven uit de borstzak haaldequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Capi het volgende:
Petertje die de dwaling van de Puttense moordzaak aanhaalde als argument tegen het feit dat Sven gelijk had wbt de in het vonnis beschreven bewezenverklaring over de publicatie in de Actueel
Dat heb ik helaas gemistquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Peter die een email van Sven uit de borstzak haaldeEn hem ermee confronteerde
![]()
quote:
Vind ik ook. Kockelmann.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef michiel_merk het volgende:
Sven Kockelman deed het gewoon goed hoor
die ging door alsof er niks aan de hand was![]()
Ach welnee wat een flauwekul. Peterrr is net zo mediageil als dat hij gelouterd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef yavanna het volgende:
Van wat ik er zo van zie had de Vries een goed punt. Mooi dat hij Kockelman confronteerde met de totaal andere vragen dan vooraf aangegeven en hier een punt van maakte. Dat het zo afliep is niet zo vreemd nadat de toon al negatief gezet was door de onjuiste informatie vooraf.
Ja maar hij zou over de stichting van zijn dochter pratenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef robber57 het volgende:
De heer de Vries is een nogal arrogant mannetje met nogal wat egocentrische trekjes, je mag hem ophemelen,veren in zijn reet steken,naar de mond praten en vooral lovend over hem praten maar als je hem confronteert met zijn wat mindere eigenschappen en gewoontes is meneer beledigd en reageert vervolgens furieus en verontwaardigd.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om hem, de vleesch geworden christus van de misdaad bestrijding zulke vragen te stellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |