Ik zat al te verzinnen, "er hangt lievde in de lucht"quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zat al te verzinnen, "er hangt lievde in de lucht"![]()
![]()
![]()
Is het ook, maar gezien de laatste posts van julliequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]vond dit wel een waardige opvolger van de vorige TT
Eenschquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]vond dit wel een waardige opvolger van de vorige TT
Liefde is: Het altijd met elkaar eensch zijnquote:
Eenschquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
je kan op woensdag avond maar beter aan het werk zijn met zulke tv avonden
Eenschquote:
weet ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, kan wat hebben
beloofdquote:
Eenschquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik welIk zit ook maar een beetje te plagen, moet af en toe kunnen
Eenschquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, kan wat hebben
????quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nou vooruit, als jullie dat willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
nou vooruit, als jullie dat willen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
weet ik niet , ik kijk naar wat anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is die irritante doos die nu op 24 een salade in elkaar aan het flansen is ?
truste voor zo, slaap lekkerquote:
heb geen idee, maar heb haar de vorige keert afgezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is die irritante doos die op 24 een salade in elkaar aan het flansen was ?
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel verstandig,je hebt veel te vaak hoofdpijn
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet vaker zombies afschieten om te ontstressen
trusten kokje slaap
vandaag dus een spannende dag voor je. Succes met je gesprek voor een nieuwe baanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef pl4kkie het volgende:
Lekker minimaal
Hallo. Morgen een spannende dag
Nieuwe baan? Wuutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vandaag dus een spannende dag voor je. Succes met je gesprek voor een nieuwe baan
Dat ging ook niet over werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
was met een eerdere mededeling van je in de war
![]()
hoop dat je niet teveel pijn hebt.
Ik zie het al heb jouw posts met die van een ander door elkaar gehaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ging ook niet over werk. Valt mee, de verdovings prikken waren het ergste. Thuis gelijk aan de pijnstiller omdat de verdoving begon uit te werken. Heb er nu vrij weinig last van. Het is zo ver ik kon zien echt netjes gedaan. Alleen er zitten een berg hechtingen in, daar zeg je u tegen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie het al heb jouw posts met die van een ander door elkaar gehaald![]()
Zijn het oplosbare hechtingen of moeten ze er straks ook nog weer uitgepeuterd worden.
Zal echt, echt, echt niet meer gebeurenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..].
Oplosbare hechtingen. Gelukkig.
Gelukkigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal echt, echt, echt niet meer gebeuren [ afbeelding ]
Ah, oplosbaar, had al wel zo'n vermoeden hoor, dus over een paar daagjes weer helemaal top
Ik ben vandaag wel aan het stuntelen hèquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nou een paar daagjes? Dat duurt een week of 2 voordat ze er helemaal uit zijn. Zal zeker een week last hebben van extra gevoeligheid.
Hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel aan het stuntelen hè![]()
Dacht dat oplosbare hechtingen tussen de 3-5 dagen oplosten.![]()
Even een weekje doorbijten maar over twee weken ben je weer helemaal als nieuw
quote:
Pffff.... das langquote:Over 2 weken nog niet. De arts zei dat het tot een jaar kon duren voordat het echt helemaal 100% genezen is. Voordat alles weer gesetteld is zeg maar.
hebben we hier te maken met bol tweequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dit is typisch zo'n dag dat ik gewoon onder een steen had moeten kruipen
[..]
Pffff.... das lang
Wuutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we hier te maken met bol twee![]()
jeugdige overmoed
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we hier te maken met bol twee![]()
jeugdige overmoed
dat is mooi voor hemquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jeugdig wel, overmoed denk ik niet.
Ik kan je vertellen (en dat hoef ik niet te checken) dat pl4kkie níet door het dak is gezakt en nu met een 3voudige botbreuk in een spalk zit
Bollokus kwam hier vroeger ook vaak, nadat hij door een dak gezakt was en met zijn been in het gips/spalk in een rolstoel zat had hij daar tijd voor.quote:
Vergeleken met jullie ben ik jeugdig jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jeugdig wel, overmoed denk ik niet.
Ik kan je vertellen (en dat hoef ik niet te checken) dat pl4kkie níet door het dak is gezakt en nu met een 3voudige botbreuk in een spalk zit
volgens mij nog een open botbreuk ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie ben ik jeugdig ja![]()
3voudige botbreuk. Thankgod, nee dat heb ik niet
Ah op die manier. (fingers crossed) ik heb nog nooit wat gebroken. Ondanks dat ik met regelmaat uit bomen viel in me jongere jarenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollokus kwam hier vroeger ook vaak, nadat hij door een dak gezakt was en met zijn been in het gips/spalk in een rolstoel zat had hij daar tijd voor.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij nog een open botbreuk ook
das voor mij wel heel lang geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ah op die manier. (fingers crossed) ik heb nog nooit wat gebroken. Ondanks dat ik met regelmaat uit bomen viel in me jongere jaren
Je mag ook gewoon zeggen dat wij al oude bokken zijn en ons zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie ben ik jeugdig ja![]()
3voudige botbreuk. Thankgod, nee dat heb ik niet
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat wij al oude bokken zijn en ons zo [ afbeelding ] over FOK! begeven hoor
Oudjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ah op die manier. (fingers crossed) ik heb nog nooit wat gebroken. Ondanks dat ik met regelmaat uit bomen viel in me jongere jaren
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat wij al oude bokken zijn en ons zo [ afbeelding ] over FOK! begeven hoor
quote:
quote:
23 jaar is oud jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zal je maar niet quoten op de keren dat jij bijna niet kon lopen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
23 jaar is oud ja. Je had me mama kunnen wezen. ( best wel een rare gedachte
)
quote:
Hulde voor deze manquote:
* De_Kardinaal dubbele salto en schroef maakt en overgaat in een knieval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weer een meesterlijk entree D_K
vertel isquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal dubbele salto en schroef maakt en overgaat in een knieval.
Dank.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]durf niet.... dan gaat kokje misschien weer zijn kwaaie ui voeren
Solly..... iemand hoeft geen blauw tagje te hebben om respect voor hem/haar te hebbenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly..... iemand hoeft geen blauw tagje te hebben om respect voor hem/haar te hebben
quote:
in je watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
en jij bent de enige die nog niet in mijn sig staat
Touche. Al heb ik hier zowiezo meer respect voor zwart dan de meeste blauw hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly..... iemand hoeft geen blauw tagje te hebben om respect voor hem/haar te hebben
signature.... onderschrift.... ik heb nog geen leuke quote van/over jequote:
dat komt omdat ik de enige normale van het stel benquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
signature.... onderschrift.... ik heb nog geen leuke quote van/over je
Er is ook goed blauw en goed roodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Touche. Al heb ik hier zowiezo meer respect voor zwart dan de meeste blauw hier.
quote:
ahum...... mag ik je quotenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat komt omdat ik de enige normale van het stel ben
Ik zeg niks over roodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is ook goed blauw en goed rooden voor die heb ik ook respect. En er zijn wat 'zwarte' (als in username is zwart) voor wie ik weinig respect heb, en dus ook op mijn foe list zijn terecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |