SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het al een arrogant kwalletje, maar what the fuck.. ik snap je comment helemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Fyodor het volgende:
TUF episode 7:
Bah wat heb ik toch nóg meer een hekel gekregen aan Bisping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Geo3kant op 27-10-2011 13:54:28 ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Fyodor het volgende:
TUF episode 7:
Bah wat heb ik toch nóg meer een hekel gekregen aan Bisping.Ik heb nooit goed begrepen waarom Bisping zo gehaat werd, maar damn, wat een hypocriete eikel was hij in deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb veel TUF's niet gezien. Wat zijn de beste 3 seizoenen ongeveer?
Lijkt me een goede keuze, ik heb niet veel van hem gezien maar wat ik heb gezien was nice.. Wellicht straks samen met Kenny en Bonnar (toekomst) voor tv shows.quote:
True that.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat mij betreft is dit 1 van de beste seizoenen tuf ooit. Sowieso de beste in de afgelopen 5 seizoenen.
Deel 1, nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat mij betreft is dit 1 van de beste seizoenen tuf ooit. Sowieso de beste in de afgelopen 5 seizoenen.
Rogan niet geschikt? Waarvoor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lijkt me een goede keuze, ik heb niet veel van hem gezien maar wat ik heb gezien was nice.. Wellicht straks samen met Kenny en Bonnar (toekomst) voor tv shows.
Het was duidelijk dat Rogan niet geschikt was.. ook al heeft hij veel ervaring met tv, hij was stik zenuwachtig.. (sowieso snapte ik het niet, want dat leek me meer een baan voor Goldie.. maarja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |