Ik ook wel, ja. Las dat hij traint met Frank Mir. Zal hij vast wel wat van opsteken. Doet er veel aan om beter te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Holy shit, ben benieuwd tegen Cro Cop.
janken als een klein kindquote:
quote:On Sunday, Oct. 30, in anticipation of the UFC's landmark live primetime FOX debut in November, FOX Sports offers UFC PRIMETIME, an intense, one-hour, behind-the-scenes look at the fighters' preparation leading up to the Nov. 12 main event. FOX Sports recently announced a multi-year, multi-platform rights agreement that features programming on several FOX networks including FX and FUEL TV. Featured programming includes live fights, pre and post shows, countdown shows, and a variety of UFC-produced original programs.
Mooi om te zien, als het goed is wordt hij hier alleen maar sterker van.quote:
quote:Viacom buys Bellator Fighting Championships, plans 2013 start on Spike.
Elke keer als CroCop dat zei werd hij genadeloos ingemaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Geo3kant het volgende:
Nog een paar jaar en dan gaat de UFC dus Bellator kopen omdat ze te groot worden?
---
Crocop is zelf verzekerd.. in de countdown 'I will deal with Roy.. easily."
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelsonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Elke keer als CroCop dat zei werd hij genadeloos ingemaakt![]()
Hij was altijd terug, beter dan ooit, meer in vorm, hongerig voor de winst en wanneer heeft hij het in de UFC waar kunnen maken?
Sanchez en Perosh waren gewoon cans, tegen Al Turk was het een dubbele eye-poke die de winst inleidde en Barry had teveel respect voor CC om hem naar de grond te volgen en had zijn hand gebroken. Elke betere tegenstander heeft hem verslagen (Gonzaga, Kongo, JDS, Mir en Schaub). Ik vind het moeilijk deze pot te voorspellen, beiden kunnen winnen. Het is afwachten welke CC er in de Octagon verschijnt a.s. weekend.
Ziet er zeker afgetraind uit (gewoon eng om te zien), maar weet iemand wat hij nu weegt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelson
Uhm, wat bedoel je precies?quote:
ik gok: ''you know''quote:
Dacht je dat hij normaal tijdens camp op een playstation liep te spelen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
CC is niet meer, wat rest is een schim van de vechter die hij ooit was. Nelson vind ik er daarentegen getraind uitzien, hij neemt zijn werk voor het eerst serieus. De skills had hij al, nu ook het lichaam. Ik voorspel een makkelijke overwinning voor Nelson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |