SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ergens wel een punt. Als je een meisje niet durft te benaderen, wordt het lastig, en heb je eigenlijk geen versiertips nodig maar moet je eerder van die angst af zien te komen. Maar daar kan je best wat aan doen denk ik. En ik denk ook dat er wel meerderen zijn hier die daar last van hebben.
Waarom gaan we niet een keer uit in utrecht als meet, dat lijkt me wel lachen.
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Flepke het volgende:
Die ONZ seksmeet heeft heel wat meer vrouwelijk vlees als ik het zo hoor.
Ik stel voor dat we die gewoon gaan partycrashen.
Spreek gewoon vrouwen aan die je aantrekkelijk vind, dat verliefd worden komt later wel, ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wel... Ik ben ook voor de 3e keer verliefd hoor in mijn leven. :p
Bij de eerste nooit durven vragen (was vroeger)
Bij de tweede was ik net in een proces dat ik socialer en zekerder werd en dacht ik dat ik alles aan kon. Zeer stom aangepakt destijds.
Nu de 3e keer. Hmm......
Nooit een vriendin gehad overigens (ik ben 20)
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.quote:
Smoesjes, je komt sowieso al niet vanwege je uiterlijk enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Als jij er bent ga ik dus sowieso niet.
Ik vind dat niet goed, eerder falend voor haarzelf want ze komt over als 'n autist.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helpt oefening niet juist daarbij? Wat dat betreft goed dat ze je aansprak.
Ik heb het niet zo op kelders.quote:
Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij![]()
Dat is goed.Alleen wel handig als ik een slaapplaats heb enzo
Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.quote:
Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.
Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.
Ik was 15/16, geen 20.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van je
Dan hoop ik oprecht dat ze er iets verder mee komt, met dat boeiende en gewaagde gesprek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.
Wijze woorden, die zijn vast niet van jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Flepke het volgende:
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
Ik wil mee uit in Utrechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij![]()
Dat is goed.Alleen wel handig als ik een slaapplaats heb enzo
Nee klopt, van henry ford geloof ik, ik kwam gisteren met:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wijze woorden, die zijn vast niet van jou
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicaptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dus
En in het geval van een meet kan er altijd iemand bij mij slapen, mits hij pretendeert een vriend van mijn studie te zijn () omdat ik geen zin heb om aan mijn ouders uit te moeten leggen dat ik naar fok-meets ga
Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.
Haha coolquote:
Zoals koffiemagnetron zou zeggen: "Dat is slechts jouw mening"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken(die over dat waterpistool)
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken(die over dat waterpistool)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar nu we toch bezig zijn:
Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.Maar blijf proberen.
Waarom niet? Ik bijt niet hoorquote:
Godverdomme!quote:Hij is een beetje raar,
*zucht*quote:omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicaptdus lichaamstaal is voor onbegrijpelijk. Dat is meer het probleem. Dus ik kan totaal niet inschatten of iemand mij leuk vind en of het dus gepast om verder te gaan. En ik heb geen zin om een fout te maken met alle gevolgen van dien.
Welke gevolgen? Vrouwen bijten niet hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicaptdus lichaamstaal is voor onbegrijpelijk. Dat is meer het probleem. Dus ik kan totaal niet inschatten of iemand mij leuk vind en of het dus gepast om verder te gaan. En ik heb geen zin om een fout te maken met alle gevolgen van dien.
Deruit kom je zeker, levend weet ik nietquote:Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komen
Haha kelders? Daar doe ik voorlopig niet aan meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ach waarom niet een fok!meet? Zo raar is dat toch niet. Of misschien is er iemand anders waar we kunnen pitten.
[..]
Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komen
[..]
Haha cool
you can't win if you ain't prepared to losequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.
En dat is volgens sommige het domste wat je kan doen. En dat durf ik eigenlijk ook niet. Toch wel bang voor het antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Tijnbrein, waarom vraag je dan gewoon niet op de man af hoe het nou zit tussen jullie? Lijkt me de snelste manier om het te weten te komen.
En hoe zou ik dat dan het beste kunnen aanpakken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.
Mijzelf totaal belachelijk maken. Ruzie krijgen met mensen. etc. En verder ik heb nu een keer contact met iemand ik wil het niet verpestenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welke gevolgen? Vrouwen bijten niet hoor.
Dan kom ik nietquote:[..]
Deruit kom je zeker, levend weet ik niet
Same here. Concerten vind ik wel leuk. Maar andere dingen eigenlijk minderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha kelders? Daar doe ik voorlopig niet aan mee![]()
Maar uitgaan en blijven slapen zeker wel al is het maar om jou & minibeer in het echt te zien (heb het niet zo op uitgaan eigenlijk)
Rationeel bekeken heb je absoluut gelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals koffiemagnetron zou zeggen: "Dat is slechts jouw mening"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar nu we toch bezig zijn:
Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
Maar blijf proberen.
Domste niet nee maar in jou geval zeker niet het slimste.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is volgens sommige het domste wat je kan doen. En dat durf ik eigenlijk ook niet. Toch wel bang voor het antwoord.
Nu de stad in lopen en zorgen dat je minimaal 10 gesprekjes van 5 minuten voert, niet terug komen voor dat je dat hebt gedaan. "Goals determine what you are going to be"quote:[..]
En hoe zou ik dat dan het beste kunnen aanpakken?
Geloof me, in een relatie ga je jezelf nog genoeg belachelijk maken, je gaat nog genoeg ruzie krijgen en de vaardigheid hebben om het contact weer vernieuwen nadat je het hebt verneukt is ook zeker niet overbodig.quote:[..]
Mijzelf totaal belachelijk maken. Ruzie krijgen met mensen. etc. En verder ik heb nu een keer contact met iemand ik wil het niet verpesten
Ik schat zo in dat er bij concerten vrouwen rondlopen die zo af en toe ook wel eens naar een concert gaan. Kan het helemaal mis hebben ofzo hoor.quote:[..]
Same here. Concerten vind ik wel leuk. Maar andere dingen eigenlijk minder
Nee hoor, ook de mijne.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals koffiemagnetron zou zeggen: "Dat is slechts jouw mening"
Zoals flepke zou zeggen: "Dat is slechts jullie mening"quote:
Het is voor mij moeilijk in te schatten wat voor jou wel of niet duidelijke signalen zijn qua lichaamstaal, emoties e.d. Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen en weet dus niet wat je wel en niet aan iemand kan zien. Dat maakt het in jouw geval vrij lastig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
En hoe zou ik dat dan het beste kunnen aanpakken?
Denk dat het hij zich eerst eens op zijn gemak moet voelen tijdens het benaderen van & spreken met vrouwen. Daarna aanraking, daarna zoen, daarna nummer, daarna date, daarna seks, daarna relatie. Andere volgorde / dingen ontbreken in deze volgorde zal zorgen voor vreemde situaties.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het is voor mij moeilijk in te schatten wat voor jou wel of niet duidelijke signalen zijn qua lichaamstaal, emoties e.d. Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen en weet dus niet wat je wel en niet aan iemand kan zien. Dat maakt het in jouw geval vrij lastig.
Doe maar rustig hoor schat, ik loop koffiemagnetron maar wat belachelijk te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef kree het volgende:
Flepke, ik begin me toch weer aan je te irriteren.
Weet niet of er meerdere zo over denken?
Prima als je tips geeft, maar je praat vanuit het niks.
Ervaringen willen we hebben en ik heb nou niet echt het idee dat jij een relatie zou hebben met iemand.
Kan me niet voorstellen om een relatie met iemand te hebben die praat zoals jou eigenlijk.
Prima hoor als je tips geeft maar ze komen lomp over op mij.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Domste niet nee maar in jou geval zeker niet het slimste.
Mag dat ook op mijn werk?quote:[..]
Nu de stad in lopen en zorgen dat je minimaal 10 gesprekjes van 5 minuten voert, niet terug komen voor dat je dat hebt gedaan. "Goals determine what you are going to be"
Alleen dat kan ik dus nog niet of weet hoe. etcquote:[..]
Geloof me, in een relatie ga je jezelf nog genoeg belachelijk maken, je gaat nog genoeg ruzie krijgen en de vaardigheid hebben om het contact weer vernieuwen nadat je het hebt verneukt is ook zeker niet overbodig.
Inderdaad dat klopt. Alleen de stap om iemand aan te sprekenquote:[..]
Ik schat zo in dat er bij concerten vrouwen rondlopen die zo af en toe ook wel eens naar een concert gaan. Kan het helemaal mis hebben ofzo hoor.
Zo moeilijk is het toch niet? "Hey hoe laat speelt band X?" "Bij concert Y had ik X ook eens zien spelen toen gebeurde er Z".
Dat is het ook. Ik voel mij een beetje als iemand die aan een spelletje meedoet maar als enige de spelregels niet begrijptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het is voor mij moeilijk in te schatten wat voor jou wel of niet duidelijke signalen zijn qua lichaamstaal, emoties e.d. Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen en weet dus niet wat je wel en niet aan iemand kan zien. Dat maakt het in jouw geval vrij lastig.
Inderdaad dat is wel de beste volgordequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk dat het hij zich eerst eens op zijn gemak moet voelen tijdens het benaderen van & spreken met vrouwen. Daarna aanraking, daarna zoen, daarna nummer, daarna date, daarna seks, daarna relatie. Andere volgorde / dingen ontbreken in deze volgorde zal zorgen voor vreemde situaties.
Beste is denk ik om als je zelf niet de discipline hebt om deze stappen zelf te zetten iemand zoeken die je aan je haren mee sleept.
Natuurlijk mag dat, het is beter dan niks.quote:
Begin nu door de stad in te lopen en 10 gesprekken van minimaal 5 minuten te voeren. En dan bedoel ik ook echt: NU. Laat ons weten na afloop hoe het ging.quote:[..]
Alleen dat kan ik dus nog niet of weet hoe. etc
Heeft iedere man. Sommige mannen zetten zich erover heen, andere blijven in de hoek van de kroeg biertjes wegtikken met vrienden. It's up to you.quote:[..]
Inderdaad dat klopt. Alleen de stap om iemand aan te spreken
Er zijn geen regels zolang jij doet wat je voelt & denkt dat goed is op dat moment. pro-actief is altijd goed. Passief is altijd fout.quote:[..]
Dat is het ook. Ik voel mij een beetje als iemand die aan een spelletje meedoet maar als enige de spelregels niet begrijpt
Te veel gecomputert de laatste dagen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
Mijn ogen doen pijn.
En ik voel me verder ook niet zo goed denk ik, ik heb teveel gegeten
Nee, ik zat de hele middag buiten op het balkon, vandaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel gecomputert de laatste dagen?
Ik dacht dat jij in de stad rondliep?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel gecomputert de laatste dagen?
Omdat het stiekem ook zo is. Tijl is mijn alteregoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
Waarom lees ik altijd in plaats van de "Tiende van Tijl" altijd "Tiende van Tijn"
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik zat de hele middag buiten op het balkon, vandaar
Ik had al een flauw vermoeden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat het stiekem ook zo is. Tijl is mijn alterego
Laat me raden: Aldi hamburgers uit het tosti apparaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
Mijn ogen doen pijn.
En ik voel me verder ook niet zo goed denk ik, ik heb teveel gegeten
Omdat er veel papier op de bank ligt. En ik had geen zin om in bed te gaan liggen.quote:
Pff ik kan maar 1 ding te gelijkquote:
Maakt niet uit een geintje moet kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor schat, ik loop koffiemagnetron maar wat belachelijk te maken
Oke jij hebt echt raarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Omdat er veel papier op de bank ligt. En ik had geen zin om in bed te gaan liggen.
Reageer dan evenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik kan maar 1 ding te gelijk
Ik heb een hondquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Maakt niet uit een geintje moet kunnen.
Maar vertel nou gewoon is wat persoonlijks, dan zou ik je posts een stuk meer kunnen waarderen
Tijn gaat straks de stad in om 10 gesprekjes te voeren met vrouwen, allemaal minimaal 5 minuten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb ik wat gemist?
Ik vind dit een prima reden om op het balkon te gaan zitten anders.quote:
2009 belde ze wilden hun grap terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:
My girlfriend said Avicii sucked..
Me : Babe you wanna see a magic trick?
Girl: Sure baby <3
Me: POOF, now your single
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
2009 belde ze wilden hun grap terug.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:
My girlfriend said Avicii sucked..
Me : Babe you wanna see a magic trick?
Girl: Sure baby <3
Me: POOF, now your single
Ik ga zo naar bedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tijn gaat straks de stad in om 10 gesprekjes te voeren met vrouwen, allemaal minimaal 5 minuten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
2009 belde ze wilden hun grap terug.
Was het zo lekker dan dat je op je balkon kon zitten dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima reden om op het balkon te gaan zitten anders.
Behalve het versieren van vrouwen is het negeren van dwingende persoonlijkheden ook een belangrijke vaardigheid.quote:
Welke stap heb ik dan overgeslagen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bedveel beter haha. Goeie tips maar een stap te gelijk oke
ik ben jaloers iig, geen balkon hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het zo lekker dan dat je op je balkon kon zitten dan?
Heloef kan zelfs een mislukte grap nog grappig maken.quote:
Ja je zal toch maar eens vooruitgang boeken? Niet te geleuven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Behalve het versieren van vrouwen is het negeren van dwingende persoonlijkheden ook een belangrijke vaardigheid.
Heel leuk flupke -_-quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja je zal toch maar eens vooruitgang boeken? Niet te geleuven.
Ik begrijp hem wel. Ik zou ook niet weten wat ik tegen wildvreemden moest zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja je zal toch maar eens vooruitgang boeken? Niet te geleuven.
Hoi hoe heet je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Ik zou ook niet weten wat ik tegen wildvreemden moest zeggen
Je praat nu toch ook tegen mij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Ik zou ook niet weten wat ik tegen wildvreemden moest zeggen
Als ik geil was dan was ik niet aan het fokken, dan was ik wel aan het fucken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een geile puber die me vertelt dat ik kerel het zelf moet weten oid
Top!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen, hoe gaat het hier?
Prima met u?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen, hoe gaat het hier?
Tuurlijk maar ik ga eerst wel wat andere dingen proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welke stap heb ik dan overgeslagen?
Ik mag toch hopen dat je de weg weet naar het dichtstbijzijnde centrum.
Zoals?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik ga eerst wel wat andere dingen proberen
ik typ wat in, dat durf ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je praat nu toch ook tegen mij?
Ik ken je ook niet hoor.
Spreek uit wat je wilt typen & voila.quote:
Het regende nog wel even, maar niet zo hard hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het zo lekker dan dat je op je balkon kon zitten dan?
dat weet ik nog niet.quote:
Dan had ik toch voor binnen gekozenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het regende nog wel even, maar niet zo hard hoor.
Ik ben niet van suiker ook.
Hey stanley watzkeburt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
Dan gaat het een stuk beter dan hier. Volgens mij heb ik mijn week niet
Had je al gehoord dat ik gisteren met een match van Paiq gesproken hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, dankzij Fiepke kunnen we de reeks wel hernoemen: Als versieren te makkelijk is
Waarom ben je dan net niet gewoon de stad ingelopen, dan had je nu waarschijnlijk al terug geweest & had je jezelf overtroffen.quote:
Een willekeurige vrouw op straat binnen 20 minuten je bed in lullen is iets anders dan gewoon normaal een leuk gesprekje voeren met een onbekend iemand.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, dankzij Fiepke kunnen we de reeks wel hernoemen: Als versieren te makkelijk is
Nouja, bij veel dingen wordt je op de een of andere manier wel gedwongen om met mensen te praten. Sport, studieverenigingen, weet ik veel. Maar het is niet de eerste keer dat dit genoemd wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:
En Tijn, ik heb geen idee wat voor een tussenstap er zit tussen wel iemand benaderen en niet iemand benaderen.
Ach, het zal wel zo'n bui zijn die iedereen wel eens heeft, maar voor mij was het al heel lang geleden.quote:
Mensen aanspreken is voor mij alles behalve vanzelfsprekendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom ben je dan net niet gewoon de stad ingelopen, dan had je nu waarschijnlijk al terug geweest & had je jezelf overtroffen.
[..]
Een willekeurige vrouw op straat binnen 20 minuten je bed in lullen is iets anders dan gewoon normaal een leuk gesprekje voeren met een onbekend iemand.
En Tijn, ik heb geen idee wat voor een tussenstap er zit tussen wel iemand benaderen en niet iemand benaderen.
Hey kop op * Cassandra87 knuffelt capstanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, het zal wel zo'n bui zijn die iedereen wel eens heeft, maar voor mij was het al heel lang geleden.
Ik voel me gewoon door iedereen verlaten. Als zelfs je "vrienden" van tijdens je studie niet meer geïnteresseerd zijn, wordt dat idee alleen maar sterker.
En dan weet ik wel dat ik beter zou moeten weten dan denken dat het allemaal aan mij ligt, maar ja, in zo'n bui zie je dat dan even niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante mensen ontmoeten en leren kennen doormiddel van sociale cirkels is valsspelen als je goed wilt worden in versieren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, bij veel dingen wordt je op de een of andere manier wel gedwongen om met mensen te praten. Sport, studieverenigingen, weet ik veel. Maar het is niet de eerste keer dat dit genoemd wordt.
Wat je zegt is allemaal waar, maar Tijn vroeg of er geen tussenstappen bestonden en dit zie ik als een tussenstapquote:
Als je het niet doet dan is het niet vanzelfsprekend en zal het ook nooit vanzelfsprekend worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen aanspreken is voor mij alles behalve vanzelfsprekend
Hopelijk heb je gelijk. Ondanks dat ik dan de perfecte belichaming ben van dit topic, ken ik mezelf helemaal niet (meer) zoals ik me nu voel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey kop op * Cassandra87 knuffelt capstan
Ik herken het wel hoor, heel erg zelfs. Maar gaandeweg leer je wel je vrienden kennen.. Cliche he? Het is wel positief dat het lang geleden was dat je je zo voelde. Een dipje eventjes moet dan wel weer kunnen. Even de schouders laten zakken, dan snel dat koppie weer omhoog, rug recht, komt goed!![]()
quote:En daar zal ik nog even over denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik zie het niet echt als een tussenstap, ik zie het als een totaal andere trap die langer & complexer is dan de trap die ik hem adviseer en bovendien een hoop drama gaat opleveren. Een beetje man weet op zijn 20ste-25ste wel een beetje hoe hij met vrouwen om moet gaan. Lijkt mij dat het veel minder problemen op gaat leveren als hij oefent op randoms dan op mensen die dicht bij hem staan & hem kunnen raken/kwetsten/pesten/whatever.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat je zegt is allemaal waar, maar Tijn vroeg of er geen tussenstappen bestonden en dit zie ik als een tussenstap.
Dat is waar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je het niet doet dan is het niet vanzelfsprekend en zal het ook nooit vanzelfsprekend worden.
Mensen hier willen niet goed worden in versieren. Ze willen gewoon een leuk vriendinnetje. Dit is geen PUA topic, voor de zoveelste keer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
Interessante mensen ontmoeten en leren kennen doormiddel van sociale cirkels is valsspelen als je goed wilt worden in versieren.
Die moet je nog wel weten te versieren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen hier willen niet goed worden in versieren. Ze willen gewoon een leuk vriendinnetje. Dit is geen PUA topic, voor de zoveelste keer.
In het:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen hier willen niet goed worden in versieren. Ze willen gewoon een leuk vriendinnetje. Dit is geen PUA topic, voor de zoveelste keer.
En dat doe je vooral door jezelf te zijn en zelfvertrouwen te hebben en dat uit te stralenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moet je nog wel weten te versieren.
En wel initiatief te tonen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat doe je vooral door jezelf te zijn en zelfvertrouwen te hebben en dat uit te stralen
En dat krijg je weer door te oefenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat doe je vooral door jezelf te zijn en zelfvertrouwen te hebben en dat uit te stralen
Ze willen kunne autorijden, maar de intentie is niet om F1 coureur te worden. Je begrijpt me best.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:
In het:
"Als autorijden niet zo makkelijk gaat"
topic gaan lopen blaten:
"mensen hier willen niet goed worden in autorijden"
Komt niet echt slim over mijn beste vriend.
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
En wel initiatief te tonen natuurlijk.
Goals determine what you're going to be.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze willen kunne autorijden, maar de intentie is niet om F1 coureur te worden. Je begrijpt me best.
Weltrusten, kerel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
Ik krijg de schijttyfus van al die filmpjes steeds.
Niet echt waarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goals determine what you're going to be.
Hij heeft de titel niet bedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
In het:
"Als autorijden niet zo makkelijk gaat"
topic gaan lopen blaten:
"mensen hier willen niet goed worden in autorijden"
Komt niet echt slim over mijn beste vriend.
Neuken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Minder loze woordjes, meer actie. Ik ben te moe voor die diepzinnige motto's.
Mooi zo hebben we dat ook weer geregeld.quote:
A man cannot be comfortable without his own approval.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Flepke het volgende:
Goals determine what you're going to be.
Don't count your chickens before they are hatchedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
A man cannot be comfortable without his own approval.
Als we toch met random quotes gaan strooien.
Jij bent een manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:
lol en dan nog zeurt myr dat ze geen aandacht krijgt hahaha
Beetje jammer als ik dat roep dat ik geen reactie krijg
Je zet je in de uitverkoop hierzo met dat soort reacties hahahaquote:
Het zijn maar fopjes, stiekem ben ik heel preuts.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Je zet je in de uitverkoop hierzo met dat soort reacties hahaha
Niks mis mee
Ik probeer ze met loze woordjes de stad in te schoppen, om nou 1 voor 1 bij al die fokkers langs te gaan en ze bij de haren de stad in te slepen schiet ook niet op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Minder loze woordjes, meer actie. Ik ben te moe voor die diepzinnige motto's.
neuken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:
lol en dan nog zeurt myr dat ze geen aandacht krijgt hahaha
Beetje jammer als ik dat roep dat ik geen reactie krijg
Als je de door mijn geposte quotes als random beschouwt dan zijn we wat mij betreft uitgepraat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
A man cannot be comfortable without his own approval.
Als we toch met random quotes gaan strooien.
Jij kwam ook 5 november?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Is goed hoor maar alleen als je in het echt ook leuk bent
If people knew how KFC treats its chickens, they'd never eat another drumstick.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
Don't count your chickens before they are hatched
Wacht nog wel op je "versier filmpje" btw die hadden we nog tegoedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer ze met loze woordjes de stad in te schoppen, om nou 1 voor 1 bij al die fokkers langs te gaan en ze bij de haren de stad in te slepen schiet ook niet op.
Het is denk ik wel de enigste optie. Dat verhaal van hoe ik een asperger aan zijn haren mee trok is hier ook ergens te vinden.
Ja godver daar gaat mijn ontmaagding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn maar fopjes, stiekem ben ik heel preuts.
Nee door er voor te zorgen dat alle hoofdrol spelers op de betrefende dag een ban hebben creer je goodwill meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht nog wel op je "versier filmpje" btw die hadden we nog tegoed
ik denk er nog even over, lijkt me wel leuk opzich.quote:
If someone made something idiot proof, god will invent a better idiot -_-quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
If people knew how KFC treats its chickens, they'd never eat another drumstick.
- Pamela Anderson
Ja daaaag, daar heb je zelf voor gezorgdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee door er voor te zorgen dat alle hoofdrol spelers op de betrefende dag een ban hebben creer je goodwill mee![]()
![]()
Daar zie ik graag een linkje van!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer ze met loze woordjes de stad in te schoppen, om nou 1 voor 1 bij al die fokkers langs te gaan en ze bij de haren de stad in te slepen schiet ook niet op.
Het is denk ik wel de enigste optie. Dat verhaal van hoe ik een asperger aan zijn haren mee trok is hier ook ergens te vinden.
Ik ook niet trouwens, maar ik wil wel gaan. Tot nu toe zijn ze altijd leuk geblekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk er nog even over, lijkt me wel leuk opzich.
Maar ik heb nog nooit aan zo'n meet meegedaan
Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
If someone made something idiot proof, god will invent a better idiot -_-
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error.
Ja dat dacht ik ook als ik die verhalen lees.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens, maar ik wil wel gaan. Tot nu toe zijn ze altijd leuk gebleken
Nerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
There exist 10 different kinds of people in the world:Those who understand binary, and those who don't
Gewoon doen joh. Beetje kletsen met mensen is altijd wel gezellig.quote:
Gewoon doen joh, ik ben ook nog nooit geweest en weet je wat? Als je niks probleert, gebeurt er ook niksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook als ik die verhalen lees.
Maarja weet ik het misschien ben ik er wel te schijterig voor om me ineens in het echt te zetten tussen al die users die hier langs komen.
haha ik overweeg het serieus nu
toch niet enkel door mijn opmerking?quote:
Neuh lijkt me wel gezellig om de rest in het echt te zien ook, maar ben wel 1 van de oudere lijkt mequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
toch niet enkel door mijn opmerking?
Ik houd ook niet van meets, dan maar zelf een organiseren
Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh lijkt me wel gezellig om de rest in het echt te zien ook, maar ben wel 1 van de oudere lijkt me
(of hoewel jou opmerking, ik voel kansen hahaha)
Sorry kan hem zo snel niet vinden. Zowel Catbert als Aardbei hebben het woord Asperger in hun sign.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Westerling het volgende:
[..]
Daar zie ik graag een linkje van!
Valt wel mee toch, nouja als er ook al meisjes van 15 op me vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh dan ben jij toch te oud voor mij
I live in my reality and you’re a guest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error.
En ja dat gaat over Flupke
Die naast me is 34quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, nouja als er ook al meisjes van 15 op me vallen
Sometimes blue is better then redquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
I live in my reality and you’re a guest.
Op mij valt niemand.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, nouja als er ook al meisjes van 15 op me vallen
Alhoewel...iemand van 15 is wel binnen jouw leefteijds-gebied, niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mij valt niemand.
Kan je toch beter dat hebben.
heloefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Westerling het volgende:
Sodeju, lijkt nou wel of ik de jongste ben hier. Iemand jonger dan 21 ?
Ja, heloef is 17quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Westerling het volgende:
Genoeg hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Westerling het volgende:
Goed verhaal. Helaas hecht ik weinig waarde aan wat beweringen van je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:
Sorry kan hem zo snel niet vinden. Zowel Catbert als Aardbei hebben het woord Asperger in hun sign.
Het kwam er op neer dat ik een gast met asperger een paar keer voor het blok heb gezet, eerst door hem te uitnodigen voor feesten/uitgaan etc. nee nee nee. Daarna: "of je blijft hier in je eentje zitten, of je loopt nu mee met me en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond hebt" Toen ging hij wel mee. Uiteindelijk werd hij het alpha mannetje van zijn vriendengroep (ict'ers)
A goal is not always meant to be reached; it often serves simply as something to aim at.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
The goals you make determine who you want to be
Zou een leuk meisje zijn voor heloef hoor denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alhoewel...iemand van 15 is wel binnen jouw leefteijds-gebied, niet?
Meldt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Westerling het volgende:
Het doel is niet je doel, de weg er naartoe is het doelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
A goal is not always meant to be reached; it often serves simply as something to aim at.
Klinkt misschien beetje vreemd als ik het zo in een paar regels neer zet, lange verhaal heb ik al eens gepost en kan ik niet vinden...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed verhaal. Helaas hecht ik weinig waarde aan wat beweringen van je.
It's not the girl, it's the process.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het doel is niet je doel, de weg er naartoe is het doel
jokkebrok...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klinkt misschien beetje vreemd als ik het zo in een paar regels neer zet, lange verhaal heb ik al eens gepost en kan ik niet vinden...
Lekker on-topic weer hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
It's not the girl, it's the process.
Je moet altijd zorgen dat je een goal meer scoort als de tegenstanderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Flepke het volgende:
A goal is not always meant to be reached; it often serves simply as something to aim at.
Shootquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha wilde wat zeggen hierover maar laat maar
Hij heeft wel eens vertelt dat hij houdt van tieten ahem...wat een taal weer hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen als flepke is een keer wat persoonlijks verteld
Jij niet dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vertelt dat hij houdt van tieten ahem...wat een taal weer hoor
Ik heb net wat meer respect naar vrouwen toe, daar doelde ik opquote:
tussen al ons ouderen wel jaquote:
Niks mis met tieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje had gewoon Barney moeten heten.
Ik heb een collega.. Tieten?
En mijn vriendin zei... Tieten?
Jij was toch diegene die zoveel respect had voor vrouwen dat hij met drankjes, auto's, huizen, vakanties etc liep te strooien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net wat meer respect naar vrouwen toe, daar doelde ik op
Maar dat begreep je geloof ik (weer) niet
Ja, tussen al ons ouderen inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
tussen al ons ouderen wel ja
Maar hij heeft gelijk dat ie er zich nu druk over maakt.
Had ik dat ook maar gedaan op die leeftijd
Zeg jij met je 19 jaartjes.quote:
Barney ruletquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mis met tieten.
En barney is, itt tot Fapke, gewoon cool.
Nope, anderhalve week nogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
By the way catbert is t al gedaan met de rust?
Voor jou wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Spannend! Ik wist dat het oktober was.
Hey mensen fijne avond, fiepje en mk lief zijn tegen elkaar
Is het idd! Slaap lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Spannend! Ik wist dat het oktober was.
Denk het niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Flepke het volgende:
Is Tijnbein nou nog de stad in gegaan?
Ben ik het mee eens. Ik irriteer mezelf een beetje aan al dat PUA-gedoe, aan de andere kant irriteren mensen hier zich ook vaak aan mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij is slapen.
Tevens: 'To be or not to be?' - Hamlet
[taalnazi]quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik irriteer mezelf een beetje aan al dat PUA-gedoe, aan de andere kant irriteren mensen hier zich ook vaak aan mij.
Maar ik hoef inderdaad niet goed te worden in versieren; één leuk meisje die mij ziet zitten is genoeg.
"you'd think those seeking the truth would be interested in what those claiming to know the truth have to say."quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
“The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those who think they've found it.”
Ik vind dat geen fijne taalregels. Als we nou allemaal op mijn manier zouden schrijven dan verandert de taal misschien vanzelfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
[taalnazi]
het is: ik erger mij aan, of het irriteert mij
[/taalnazi]
Nee, wantquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
"you'd think those seeking the truth would be interested in what those claiming to know the truth have to say."
You never find yourself until you face the truthquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want
“There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do.”
en
“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”
Da's een systeem met negatieve feedback!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
“Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.”
“...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.”quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
You never find yourself until you face the truth
Your mind is like a parachute. It only works if it is open.
It is far more useful to be aware of a single shortcoming in ourselves than it is to be aware of a thousand in somebody else. For when the fault is our own, we are in a position to correct it.
Everything is easy when you are happy.
Mwa; ik ben zelf niet uit op een vriendin; ik wil wel wat beter worden in versieren. De pua theorie staat me echter steeds meer tegen. Ik denk dat succes vooral komt door los te komen en te doen wat je invalt; juist op jou eigen unieke manier die bij jou past. En tja; daardoor zullen er misschien wel een paar meiden zijn die jou niet zien staan; maar de meiden die goed bij jou passen reageren dan alleen nog maar beter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik irriteer mezelf een beetje aan al dat PUA-gedoe, aan de andere kant irriteren mensen hier zich ook vaak aan mij.
Maar ik hoef inderdaad niet goed te worden in versieren; één leuk meisje die mij ziet zitten is genoeg.
Actions speak louder than words.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
“...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.”
"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:
By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest. – Confucius
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
'The wisest man admits that he does not know all'
'The first rule is knowing the terrain' - Sun Tszu.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
Haha, zoiets denk ik. Dit gaat echt nergens overquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
Is er een lading fortune cookies gevonden of wat?
“The truth may be out there, but the lies are inside your head.”quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
PUA staat voor "Pick up Artist", dat is niet een bepaalde methode of iets dergelijks, gewoon iemand die zo goed is in het versieren van vrouwen dat hij het tot een kunst heeft verheven. Dit komt omdat hij zich onderscheid omdat hij zijn eigen naampje op zijn methode wil zetten en er flink geld mee wil verdienen. Daardoor heeft hij succes. En juist (die) ondernemers zijn al succesvoller dan een gemiddeld man omdat ze ondernemen (leiders/dominanter/positiever etcetcetc)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa; ik ben zelf niet uit op een vriendin; ik wil wel wat beter worden in versieren. De pua theorie staat me echter steeds meer tegen.
Gewoontes breken is altijd goed.quote:Ik denk dat succes vooral komt door los te komen en te doen wat je invalt;
Jezelf zijn en daarmee je onderscheiden van anderen.quote:juist op jou eigen unieke manier die bij jou past.
Tuurlijk, ze voelen zich ook beter en kunnen hun verhaal beter bij je kwijt als je ze een beetje begrijpt.quote:En tja; daardoor zullen er misschien wel een paar meiden zijn die jou niet zien staan; maar de meiden die goed bij jou passen reageren dan alleen nog maar beter.
Mijnes zijn tenminste nog van dezelfde wijze man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, zoiets denk ik. Dit gaat echt nergens over
Originality is the art of concealing your sources.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Newbie114 het volgende:
'Quotes zijn leuk, maar ze moeten wel toepasbaar zijn.' - Newbie114
Oh, dat had ik niet opgemerkt. Ken ze ook niet op die over harde schreeuwers na. Hoe toepasselijk hier trouwensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijnes zijn tenminste nog van dezelfde wijze man.
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Als one-liners verzinnen heel makkelijk gaat.
Wie past de TT aan?
Wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet opgemerkt. Ken ze ook niet op die over harde schreeuwers na. Hoe toepasselijk hier trouwens
Wie is het?
“Don't be smart. Smart is only a polished version of dumb. Try intelligence. It will surely see you through.”quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Originality is the art of concealing your sources.
Verzinnen? Je geeft ze teveel eerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Als one-liners verzinnen heel makkelijk gaat.
Wie past de TT aan?
Madame zit met een quote boekje van Terry Pratchett voor haar neus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weten eigenlijk.
Sir Terry Pratchett.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet opgemerkt. Ken ze ook niet op die over harde schreeuwers na. Hoe toepasselijk hier trouwens
Wie is het?
Gewoon googlen op random quotesquote:
Als quotes googlen verdomd makkelijk gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Westerling het volgende:
[..]
Verzinnen? Je geeft ze teveel eer
Quotes are nothing but inspiration for the uninspired.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als quotes googlen verdomd makkelijk gaat.
Ja is een betere titel inderdaad.
Strawberry heeft het dan weer van mij, dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sir Terry Pratchett.![]()
Ik zag laatst dat Straw hem ook in zijn sig heeft staan, wat grappig is want nog een quote van hem is: “Soon to come in licorice, orange, cinnamon, and banana, but not strawberry, because I hate strawberries.”
Ik heb geen quote boekje van hem, enkel zijn gewone boeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Madame zit met een quote boekje van Terry Pratchett voor haar neus.
En jij had hem van mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Strawberry heeft het dan weer van mij, dacht ik.
Zo zie je, ik ben het beginpunt van alles.
I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End.
Autobots, roll out.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo zie je, ik ben het beginpunt van alles.
I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End.
Je hoeft geen leider te zijn om succesvol te zijn. De meeste mensen zijn geen leiders. Maar, respect voor degene die van PUA een onderneming hebben gemaakt; dat moge duidelijk zijn. Wat ze verkopen is echter OF gebakken lucht OF persoonlijke trucjes... juist dingen die uniek bij hun passen. De dingen die je eigenlijk voor jezelf uit moet vinden en niet over moet nemen van iemand anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Flepke het volgende:
PUA staat voor "Pick up Artist", dat is niet een bepaalde methode of iets dergelijks, gewoon iemand die zo goed is in het versieren van vrouwen dat hij het tot een kunst heeft verheven. Dit komt omdat hij zich onderscheid omdat hij zijn eigen naampje op zijn methode wil zetten en er flink geld mee wil verdienen. Daardoor heeft hij succes. En juist (die) ondernemers zijn al succesvoller dan een gemiddeld man omdat ze ondernemen (leiders/dominanter/positiever etcetcetc)
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks dan, een dansje ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind 't wel verdomde saai worden met al die nutteloze quotes
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks dan, een dansje ofzo.
Eens heb het niet eens gelezen totdat ik weer wat nederlands tegen kwam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind 't wel verdomde saai worden met al die nutteloze quotes
Dan is het geen quote meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe ze uit mijn hoofd.
Daarom kloppen ze maar half
Nee, je hoeft ook geen handen te hebben om een formule 1 auto te rijden, het is echter wel verdomd handig. Niemand die achter een vrouw aan loopt is succesvol kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hoeft geen leider te zijn om succesvol te zijn.
Gelukkig maar.quote:De meeste mensen zijn geen leiders.
Onzin, er zijn genoeg gasten die niet volkomen uit hun nek lullen met pseudowetenschappelijke verhaaltjes.quote:Maar, respect voor degene die van PUA een onderneming hebben gemaakt; dat moge duidelijk zijn. Wat ze verkopen is echter OF gebakken lucht OF persoonlijke trucjes...
By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest. – Confuciusquote:juist dingen die uniek bij hun passen. De dingen die je eigenlijk voor jezelf uit moet vinden en niet over moet nemen van iemand anders.
Inderdaad, helpt enorm.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Quotes are nothing but inspiration for the uninspired.
Jawel, je mag em alleen niet zelf verzinnen.quote:
George Bush?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jawel, je mag em alleen niet zelf verzinnen.
Dus nu ik maar eentje uit mn hoofd:
"I know the human being and fish can live peacefully together."
En als je weet wie dat door zn strot heeft gekregen, lach je je helemaal krom
HAHAHAHAHA. Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Yep, maar ik zit me nu net te bedenken of dat eigenlijk wel om te lachen is
Ik wist het serieus niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Yep, maar ik zit me nu net te bedenken of dat eigenlijk wel om te lachen is
Dit ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit heeft echt niks meer met versieren te maken
Ga dan in DM links naar elkaar sturen of zo
Een niet-leider is niet iemand die achter een vrouw aanloopt; dat is iets compleet anders. Leiderschap boeit eigenlijk helemaal niets meer als het gaat om vrouwen versieren; het is een bedrijfskundige term geworden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
Nee, je hoeft ook geen handen te hebben om een formule 1 auto te rijden, het is echter wel verdomd handig. Niemand die achter een vrouw aan loopt is succesvol kan ik je vertellen.
Heb het geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Je bent inderdaad een rol aan het spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
Als je bepaalde pua's 1 op 1 imiteerd heb je zeker wel succes, echter doet dat niks aan je onzekerheid en speel je nog steeds een rol.
Ik ken ook iemand die heeft meer dan 100 miljoen euro bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van bezemstelen. Rijk worden kan iedereen en het kan met nagenoeg alles. Pussy krijgen trouwens ook; maar als het puur om kwantiteit gaat dan gaat de lol er wel vanaf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
Éen ding is zeker, met beheersen ervan is een shitload aan centen te verdienen & krijg je loads of pussy.
Niks elkaar, er is er maar eentje die nog doorzaagt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit heeft echt niks meer met versieren te maken
Ga dan in DM links naar elkaar sturen of zo
Ik mag toch hopen dat iemand die leid voorop loopt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een niet-leider is niet iemand die achter een vrouw aanloopt;
Nee net ofdat succesvolle leiders in het bedrijfsleven beta mannetjes zijn...quote:dat is iets compleet anders. Leiderschap boeit eigenlijk helemaal niets meer als het gaat om vrouwen versieren; het is een bedrijfskundige term geworden.
[..]
Zoek eens op (youtube) naar "real social dynamics" en "natural game" en dat soort zooi, misschien past dat beter bij je.quote:Heb het geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Je bent inderdaad een rol aan het spelen.
[..]
Rijk worden kan niet iedereen, anders zou niemand afgeven/rijk willen zijn. Als iedereen rijk was dan was niemand rijk.quote:Ik ken ook iemand die heeft meer dan 100 miljoen euro bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van bezemstelen. Rijk worden kan iedereen en het kan met nagenoeg alles. Pussy krijgen trouwens ook; maar als het puur om kwantiteit gaat dan gaat de lol er wel vanaf.
Veel hooggeplaatste managers hebben aan een TU gestudeerd ja; vandaar ook vaak de harde bedrijfscultuur waarin de humane kant vaak wel eens ontbreekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iemand die leid voorop loopt?
[..]
Nee net ofdat succesvolle leiders in het bedrijfsleven beta mannetjes zijn...
[..]
Zoek eens op (youtube) naar "real social dynamics" en "natural game" en dat soort zooi, misschien past dat beter bij je.
[..]
Rijk worden kan niet iedereen, anders zou niemand afgeven/rijk willen zijn. Als iedereen rijk was dan was niemand rijk.
Lol ik bedoelde niet qua opleiding, alfa mannetje kan beta studie doen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Veel hooggeplaatste managers hebben aan een TU gestudeerd ja; vandaar ook vaak de harde bedrijfscultuur waarin de humane kant vaak wel eens ontbreekt.
Mooi toch, heb je ons niet meer nodig. Ga heen en vermenigvuldig uzelf! Als de lol er vanaf is wel terug komen om andere mensen wat kennis bij te schroeven.quote:Ik ken RSD en natural game ja; ik heb alleen genoeg gezien; ik ga liever zelf op pad en probeer dan iets wat bij mezelf opkomt. Ik heb niet het gevoel dat filmpjes nog veel gaan bijdragen eigenlijk.
Waarom kan iedereen rijk worden denk je? Meeste mensen ontbreekt het simpel weg aan de juiste motivatie, capaciteiten etc.quote:En tja; iedereen kan rijk worden; betekend niet dat iedereen rijk is.
De wereld biedt de mogelijkheden; de motivatie en capaciteiten die moet je zelf zien in te vullen. Is hetzelfde dan "iedereen kan vrouwen versieren"; en dan zeggen "hoezo kan iedereen dat; sommige hebben geen motivatie of capaciteiten daarvoor". Je moet het wel willen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom kan iedereen rijk worden denk je? Meeste mensen ontbreekt het simpel weg aan de juiste motivatie, capaciteiten etc.
Iedereen heeft de potentie om rijk te zijn zolang ze niet "mislukt" geboren zijn zegmaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De wereld biedt de mogelijkheden; de motivatie en capaciteiten die moet je zelf zien in te vullen. Is hetzelfde dan "iedereen kan vrouwen versieren"; en dan zeggen "hoezo kan iedereen dat; sommige hebben geen motivatie of capaciteiten daarvoor". Je moet het wel willen natuurlijk.
Weet je zeker dat je niet eerdere posts van mij gelezen hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, aan de manier van praten/denken merk ik dat je of rijk bent, of het binnen 10 jaar zult zijn. Besteed je tijd niet aan het versieren van vrouwen, besteed je tijd aan de dingen waar je mee bezig bent, dan heb je geld+vrouwen in plaats van alleen vrouwen
Ik hoop dat je rijk word, dan word ik lekker huisman met werkster!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook rijk worden tussen nu en 10 jaar. Oh wijze flepke, voorspel mijn financiele toekomst
mag ik jouw werkster zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat je rijk word, dan word ik lekker huisman met werkster!
Maar het maakt niet uit of het niet kan dat iedereen rijk zou zijn, want niet iedereen maakt gebruik van de mogelijkheden rijk te worden en dus bestaat er nog gewoon zoiets als rijk zijn/worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Iedereen heeft de potentie om rijk te zijn zolang ze niet "mislukt" geboren zijn zegmaar.
Maar ik doelde meer op dat iedereen rijk is, (tegelijkertijd), wat dus niet kan door inflatie & gradaties in rijkdom.
Ook niet iedereen kan goed zijn met vrouwen (tegelijkertijd), diegene die het slechtste is door het verschil in gradatie is nogsteeds "slecht met vrouwen", en de beste nogsteeds "goed met vrouwen"
Geen idee, ken ik je niet goed genoeg voor. Anders mag je mijn geld ook wel stelen hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook rijk worden tussen nu en 10 jaar. Oh wijze flepke, voorspel mijn financiele toekomst
I'ts a trap Heloef!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mag ik jouw werkster zijn
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet eerdere posts van mij gelezen hebt?.
Hoe dan ook. Ik heb me de laatste tijd wat meer gefocused op mijn sociale ontwikkeling, wat behoorlijk goed gaat. Volgende week een date met een super leuke meid, en ik heb er een zeer goed voorgevoel bij. Maar eerlijk is eerlijk, heb me sinds kort ook weer bij een team gevoegd waarmee we op dit moment een haalbaarheidsstudie doen voor een product om wellicht volgend jaar naar de markt te brengen. Dat boeit me inderdaad ook enorm; maar staat verder in mijn ogen los van de dames.
Mijn hersenen! Wat doe je!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar het maakt niet uit of het niet kan dat iedereen rijk zou zijn, want niet iedereen maakt gebruik van de mogelijkheden rijk te worden en dus bestaat er nog gewoon zoiets als rijk zijn/worden.
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Ik heb me de laatste tijd wat meer gefocused op mijn sociale ontwikkeling, wat behoorlijk goed gaat.
Nog beter bezigquote:Volgende week een date met een super leuke meid, en ik heb er een zeer goed voorgevoel bij.
Ik had haar vorige week toen ik haar ontmoette bijna gezoend... we waren vrij intiem aan het dansen en onze lippen waren slechts 2 cm van elkaar verwijderd. Heerlijk momentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:38 schreef Flepke het volgende:
Nog beter bezig, zorg in ieder geval voor wat lichamelijk contact, als het even kan ga voor de zoen. Wat ga je doen tijdens de date? Misschien dat ik je wat locatie specifieke tips kan geven.
Ik wilde eigenlijk een "do-it-faggot" plaatje posten, maar kijk eens R&P mods, ik doe het niet! Kijk hoe braaf ik ben!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had haar vorige week toen ik haar ontmoette bijna gezoend... we waren vrij intiem aan het dansen en onze lippen waren slechts 2 cm van elkaar verwijderd. Heerlijk moment.
Zorg dat er spaghetti word geserveerd & je van het zelfde bord eet.quote:Volgende week gaan bij een vriendin van haar eten (met nog wat andere mensen);
Zorg dat je haar isoleert van haar vrienden(better safe then sorry) en ga voor de zoen.quote:daarna wellicht op stap;
Laat haar over 2 weken (nadat je hebt gezoend) ook eens naar jou toe komen, moet wel van twee kanten komen natuurlijk.quote:Edit: geen typische standaard date-setting dus; gewoon een go-with-the-flow situatie. Ik werd uitgenodigd en ze woont niet heel erg in de buurt; dus zodoende.
Haha, kwam door de situatie, maar ik ben er niet ontevreden over. Het heeft de spanning denk ik alleen maar meer vergroot... maar dit keer gaat het er vast wel van komen. Als het enigszins zo loopt als afgelopen keer iig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Ik wilde eigenlijk een "do-it-faggot" plaatje posten, maar kijk eens R&P mods, ik doe het niet! Kijk hoe braaf ik ben!![]()
Nogmaals goed bezig & volgende keer gewoon gaan voor de zoen
Exact; dit past wel bij mij, had ik deels zelf ook in gedachte!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Nee maar serieus, mooie situatie om je als een "echte heer" te gedragen:
-deur open houden
-stoel aanschuiven
-Als de gastvrouw voor de 2de keer iets te drinken aanbied: "nee ga maar lekker zitten joh, ik pak wel, wat wil jij drinken?"
-etc
Haha; get it. Slaapplek is geregeld trouwens; we slapen beide bij haar vriendin. Hoe de bed-verdeling gaat worden staat echter nog openquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Zorg dat je haar isoleert van haar vrienden(better safe then sorry) en ga voor de zoen.
Als je het goed doet dan zal ze je ook waarschijnlijk (als ze op kamers zit) haar huis (willen) laten zien. Als ze het direct zegt niet meteen happen, beetje hard to get doen en zelf later erover beginnen. Als ze eromheen draait in de trant van "ik zal je mijn poes huisdier laten zien als je zo ff mee loopt naar haar huis dan wel (subtiel) duidelijk maken dat jullie op dezelfde pagina zitten zegmaar. "Oh maar ik heb mijn tandenborstel niet meegenomen + knipoog naar andere man in de kamer" < hartstikke subtiel.
Whoa, wat spanning betreft zit je gebakken inderdaad. Altijd lekker die situaties waarbij je elkaar eigenlijk al lang de kleren van het lijf had willen scheuren maar het niet kan doen door mensen om je heen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, kwam door de situatie, maar ik ben er niet ontevreden over. Het heeft de spanning denk ik alleen maar meer vergroot... maar dit keer gaat het er vast wel van komen. Als het enigszins zo loopt als afgelopen keer iig.
[..]
Haha; get it. Slaapplek is geregeld trouwens; we slapen beide bij haar vriendin. Hoe de bed-verdeling gaat worden staat echter nog open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |