abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103010054

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103010070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja, hij heeft ergens wel een punt. Als je een meisje niet durft te benaderen, wordt het lastig, en heb je eigenlijk geen versiertips nodig maar moet je eerder van die angst af zien te komen. Maar daar kan je best wat aan doen denk ik. En ik denk ook dat er wel meerderen zijn hier die daar last van hebben.
Waarom gaan we niet een keer uit in utrecht als meet, dat lijkt me wel lachen :P.
Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij :+

Dat is goed. :) Alleen wel handig als ik een slaapplaats heb enzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103010160
Die ONZ seksmeet heeft heel wat meer vrouwelijk vlees als ik het zo hoor.
Ik stel voor dat we die gewoon gaan partycrashen. ^O^
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103010213
Wel... Ik ben ook voor de 3e keer verliefd hoor in mijn leven. :p

Bij de eerste nooit durven vragen (was vroeger)
Bij de tweede was ik net in een proces dat ik socialer en zekerder werd en dacht ik dat ik alles aan kon. Zeer stom aangepakt destijds.
Nu de 3e keer. Hmm......

Nooit een vriendin gehad overigens (ik ben 20)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_103010215
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Flepke het volgende:
Die ONZ seksmeet heeft heel wat meer vrouwelijk vlees als ik het zo hoor.
Ik stel voor dat we die gewoon gaan partycrashen. ^O^
Waar? Wanneer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103010325
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wel... Ik ben ook voor de 3e keer verliefd hoor in mijn leven. :p

Bij de eerste nooit durven vragen (was vroeger)
Bij de tweede was ik net in een proces dat ik socialer en zekerder werd en dacht ik dat ik alles aan kon. Zeer stom aangepakt destijds.
Nu de 3e keer. Hmm......

Nooit een vriendin gehad overigens (ik ben 20)
Spreek gewoon vrouwen aan die je aantrekkelijk vind, dat verliefd worden komt later wel, ofzo.

Als je op deze manier door gaat lig je al in je kist voordat je een vriendin hebt gehad.
pi_103010354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar? Wanneer?
Mijn kelder, volgende week.
pi_103010432
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of ze was je aan het uitlachen?
Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')

Als jij er bent ga ik dus sowieso niet.
Smoesjes, je komt sowieso al niet vanwege je uiterlijk enzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helpt oefening niet juist daarbij? Wat dat betreft goed dat ze je aansprak.
Ik vind dat niet goed, eerder falend voor haarzelf want ze komt over als 'n autist.
pi_103010453
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mijn kelder, volgende week.
Ik heb het niet zo op kelders. :P
14 SHADES OF GREY
pi_103010526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij heeft misschien best een punt. Alleen hij begrijpt niet wat ik bedoel. Dus het ligt aan mij :+

Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dus :')
En in het geval van een meet kan er altijd iemand bij mij slapen, mits hij pretendeert een vriend van mijn studie te zijn ( :')) omdat ik geen zin heb om aan mijn ouders uit te moeten leggen dat ik naar fok-meets ga :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_103010544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op kelders. :P
Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.
pi_103010630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik zie het verschil tussen uitlachen en onzekerheid/verlegen zijn, jij niet dan? Overigens is dit meisje verliefd op mij geweest in de vierde klas van de havo, had ze me een liefdesbrief geschreven en heb ik die aan het roosterbord gehangen met vrienden zodat de hele school het kon lezen. Kinderachtig van mezelf achteraf maar dat speelt natuurlijk ook nog steeds mee vermoed ik, maar al met al is het een heel onzeker (misschien wel autistisch) meisje, niet alleen naar mij toe. Ik wil alleen maar zeggen; werk aan onzekerheid ipv als een blinde kip mensen aanspreken en vervolgens keihard falen.
Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van je ;(
pi_103010736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.
pi_103010747
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
pi_103010758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Doe nou niet posten, ik had net weer een beetje een positief beeld van je ;(
Ik was 15/16, geen 20. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat is hoe je werkt aan onzekerheid. Daar valt niet aan te werken achter je pc op je zolderkamertje.
Dan hoop ik oprecht dat ze er iets verder mee komt, met dat boeiende en gewaagde gesprek.
pi_103010787
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Flepke het volgende:
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
Wijze woorden, die zijn vast niet van jou ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:10:03 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103010851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil mee uit in Utrecht :D
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_103010858
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wijze woorden, die zijn vast niet van jou
Nee klopt, van henry ford geloof ik, ik kwam gisteren met:

Dominantie zonder zelfvertrouwen is als een terrorist met een waterpistool.

Ook erg sterk al zeg ik het zelf.
pi_103011002
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken :N (die over dat waterpistool)
pi_103011049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je wil gewoon tips om van je angst af te komen? Ik heb het ook wel een beetje hoor, dat ik niks leuks kan bedenken om te zeggen. En lichamelijk contact maak ik ook niet zomaar, dus :')
En in het geval van een meet kan er altijd iemand bij mij slapen, mits hij pretendeert een vriend van mijn studie te zijn ( :')) omdat ik geen zin heb om aan mijn ouders uit te moeten leggen dat ik naar fok-meets ga :P
Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicapt :') dus lichaamstaal is voor onbegrijpelijk. Dat is meer het probleem. Dus ik kan totaal niet inschatten of iemand mij leuk vind en of het dus gepast om verder te gaan. En ik heb geen zin om een fout te maken met alle gevolgen van dien.

Oke ach waarom niet een fok!meet? Zo raar is dat toch niet. Of misschien is er iemand anders waar we kunnen pitten.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mijn kelder is hartstikke mooi hoor, kom maar eens kijken volgende week.
Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komen
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik wil mee uit in Utrecht :D
Haha cool :D
14 SHADES OF GREY
pi_103011073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik zat toen ook al te fronzen, eerlijk gezegd, vind hem nergens naar klinken :N (die over dat waterpistool)
Zoals koffiemagnetron zou zeggen: "Dat is slechts jouw mening" _O-
pi_103011136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik wou het niet zeggen :@, maar nu we toch bezig zijn:
Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
Maar blijf proberen.
pi_103011241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.Maar blijf proberen.
;(

Tijnbrein, waarom vraag je dan gewoon niet op de man af hoe het nou zit tussen jullie? Lijkt me de snelste manier om het te weten te komen.
pi_103011312
quote:

[..]

Ik wou het niet zeggen :@,
Waarom niet? Ik bijt niet hoor :%
quote:
Hij is een beetje raar,
Godverdomme! -O- *HAPHAPHAP*

quote:
omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
*zucht*
pi_103011395
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet alleen angst. Ik ben sociaal gehandicapt :') dus lichaamstaal is voor onbegrijpelijk. Dat is meer het probleem. Dus ik kan totaal niet inschatten of iemand mij leuk vind en of het dus gepast om verder te gaan. En ik heb geen zin om een fout te maken met alle gevolgen van dien.
Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.
pi_103011429
quote:

[..]

Welke gevolgen? Vrouwen bijten niet hoor.

quote:
Als ik hier de garantie zwart op wit krijg dat ik ook weer uit die kelder kom dan wil ik misschien ook wel komen
Deruit kom je zeker, levend weet ik niet :9
pi_103011440
Ah, en ik maar refreshen :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:18:41 #28
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103011449
quote:

[..]

Oke ach waarom niet een fok!meet? Zo raar is dat toch niet. Of misschien is er iemand anders waar we kunnen pitten.

[..]

[..]

Haha cool :D
Haha kelders? Daar doe ik voorlopig niet aan mee :P

Maar uitgaan en blijven slapen zeker wel al is het maar om jou & minibeer in het echt te zien (heb het niet zo op uitgaan eigenlijk :') )
pi_103011515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef TheGame het volgende:

[..]

Wat is het alternatief? Je onderneemt geen actie, ze verliest interesse en je bent het meisje kwijt, of je maakt een fout en je bent het meisje kwijt. Het komt op hetzelfde neer, dus is het ten alle tijden het beste het risico te nemen om een fout te maken als er een kans is dat ze je wel leuk vindt.
you can't win if you ain't prepared to lose
pi_103011778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:

[..]

;(

Tijnbrein, waarom vraag je dan gewoon niet op de man af hoe het nou zit tussen jullie? Lijkt me de snelste manier om het te weten te komen.
En dat is volgens sommige het domste wat je kan doen. En dat durf ik eigenlijk ook niet. Toch wel bang voor het antwoord.
quote:

[..]

En hoe zou ik dat dan het beste kunnen aanpakken?
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Welke gevolgen? Vrouwen bijten niet hoor.
Mijzelf totaal belachelijk maken. Ruzie krijgen met mensen. etc. En verder ik heb nu een keer contact met iemand ik wil het niet verpesten

quote:
[..]

Deruit kom je zeker, levend weet ik niet :9
Dan kom ik niet :D
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Haha kelders? Daar doe ik voorlopig niet aan mee :P

Maar uitgaan en blijven slapen zeker wel al is het maar om jou & minibeer in het echt te zien (heb het niet zo op uitgaan eigenlijk :') )
Same here. Concerten vind ik wel leuk. Maar andere dingen eigenlijk minder
14 SHADES OF GREY
pi_103011789
quote:

[..]

Rationeel bekeken heb je absoluut gelijk :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103011814
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

:N...
+
quote:

[..]

Hij is een beetje raar, omdat zonder en met tegenstellingen zijn, terwijl je juist op een overeenkomst wijst. Daarnaast kan die terrorist trouwens ook én een waterpistool én een AK47 hebben.
Maar blijf proberen.
pi_103012091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat is volgens sommige het domste wat je kan doen. En dat durf ik eigenlijk ook niet. Toch wel bang voor het antwoord.
Domste niet nee maar in jou geval zeker niet het slimste.

quote:
[..]

Nu de stad in lopen en zorgen dat je minimaal 10 gesprekjes van 5 minuten voert, niet terug komen voor dat je dat hebt gedaan. "Goals determine what you are going to be"
quote:
[..]

Mijzelf totaal belachelijk maken. Ruzie krijgen met mensen. etc. En verder ik heb nu een keer contact met iemand ik wil het niet verpesten
Geloof me, in een relatie ga je jezelf nog genoeg belachelijk maken, je gaat nog genoeg ruzie krijgen en de vaardigheid hebben om het contact weer vernieuwen nadat je het hebt verneukt is ook zeker niet overbodig.

quote:
[..]

Same here. Concerten vind ik wel leuk. Maar andere dingen eigenlijk minder
Ik schat zo in dat er bij concerten vrouwen rondlopen die zo af en toe ook wel eens naar een concert gaan. Kan het helemaal mis hebben ofzo hoor.

Zo moeilijk is het toch niet? "Hey hoe laat speelt band X?" "Bij concert Y had ik X ook eens zien spelen toen gebeurde er Z".
pi_103012122
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee hoor, ook de mijne.
The view from nowhere.
pi_103012128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:N...
+

[..]

Zoals flepke zou zeggen: "Dat is slechts jullie mening" _O-
pi_103012202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Het is voor mij moeilijk in te schatten wat voor jou wel of niet duidelijke signalen zijn qua lichaamstaal, emoties e.d. Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen en weet dus niet wat je wel en niet aan iemand kan zien. Dat maakt het in jouw geval vrij lastig.
pi_103012275
Flepke, ik begin me toch weer aan je te irriteren.
Weet niet of er meerdere zo over denken?

Prima als je tips geeft, maar je praat vanuit het niks.
Ervaringen willen we hebben en ik heb nou niet echt het idee dat jij een relatie zou hebben met iemand.

Kan me niet voorstellen om een relatie met iemand te hebben die praat zoals jou eigenlijk.

Prima hoor als je tips geeft maar ze komen lomp over op mij.
Do what you love, love what you do!
pi_103012348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het is voor mij moeilijk in te schatten wat voor jou wel of niet duidelijke signalen zijn qua lichaamstaal, emoties e.d. Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen en weet dus niet wat je wel en niet aan iemand kan zien. Dat maakt het in jouw geval vrij lastig.
Denk dat het hij zich eerst eens op zijn gemak moet voelen tijdens het benaderen van & spreken met vrouwen. Daarna aanraking, daarna zoen, daarna nummer, daarna date, daarna seks, daarna relatie. Andere volgorde / dingen ontbreken in deze volgorde zal zorgen voor vreemde situaties.

Beste is denk ik om als je zelf niet de discipline hebt om deze stappen zelf te zetten iemand zoeken die je aan je haren mee sleept.
pi_103012409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef kree het volgende:
Flepke, ik begin me toch weer aan je te irriteren.
Weet niet of er meerdere zo over denken?

Prima als je tips geeft, maar je praat vanuit het niks.
Ervaringen willen we hebben en ik heb nou niet echt het idee dat jij een relatie zou hebben met iemand.

Kan me niet voorstellen om een relatie met iemand te hebben die praat zoals jou eigenlijk.

Prima hoor als je tips geeft maar ze komen lomp over op mij.
Doe maar rustig hoor schat, ik loop koffiemagnetron maar wat belachelijk te maken :*
pi_103012516
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Domste niet nee maar in jou geval zeker niet het slimste.
Oh gelukkig :P ik ga eerst maar eens kijken of ik haar binnenkort weer eens zie.

quote:
[..]

Nu de stad in lopen en zorgen dat je minimaal 10 gesprekjes van 5 minuten voert, niet terug komen voor dat je dat hebt gedaan. "Goals determine what you are going to be"
Mag dat ook op mijn werk?

quote:
[..]

Geloof me, in een relatie ga je jezelf nog genoeg belachelijk maken, je gaat nog genoeg ruzie krijgen en de vaardigheid hebben om het contact weer vernieuwen nadat je het hebt verneukt is ook zeker niet overbodig.

Alleen dat kan ik dus nog niet of weet hoe. etc

quote:
[..]

Ik schat zo in dat er bij concerten vrouwen rondlopen die zo af en toe ook wel eens naar een concert gaan. Kan het helemaal mis hebben ofzo hoor.

Zo moeilijk is het toch niet? "Hey hoe laat speelt band X?" "Bij concert Y had ik X ook eens zien spelen toen gebeurde er Z".
Inderdaad dat klopt. Alleen de stap om iemand aan te spreken :{
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat is het ook. Ik voel mij een beetje als iemand die aan een spelletje meedoet maar als enige de spelregels niet begrijpt :{

quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Denk dat het hij zich eerst eens op zijn gemak moet voelen tijdens het benaderen van & spreken met vrouwen. Daarna aanraking, daarna zoen, daarna nummer, daarna date, daarna seks, daarna relatie. Andere volgorde / dingen ontbreken in deze volgorde zal zorgen voor vreemde situaties.

Beste is denk ik om als je zelf niet de discipline hebt om deze stappen zelf te zetten iemand zoeken die je aan je haren mee sleept.
Inderdaad dat is wel de beste volgorde
14 SHADES OF GREY
pi_103012753
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mag dat ook op mijn werk?
Natuurlijk mag dat, het is beter dan niks.

Echter als je willekeurig een vrouw aan spreekt op straat/kroeg dan stel je jezelf pas op de proef. Dat is namelijk niet normaal, de meeste manen durven dat namelijk niet.

quote:
[..]

Alleen dat kan ik dus nog niet of weet hoe. etc
Begin nu door de stad in te lopen en 10 gesprekken van minimaal 5 minuten te voeren. En dan bedoel ik ook echt: NU. Laat ons weten na afloop hoe het ging.
quote:
[..]

Inderdaad dat klopt. Alleen de stap om iemand aan te spreken :{
Heeft iedere man. Sommige mannen zetten zich erover heen, andere blijven in de hoek van de kroeg biertjes wegtikken met vrienden. It's up to you.
quote:
[..]

Dat is het ook. Ik voel mij een beetje als iemand die aan een spelletje meedoet maar als enige de spelregels niet begrijpt :{
Er zijn geen regels zolang jij doet wat je voelt & denkt dat goed is op dat moment. pro-actief is altijd goed. Passief is altijd fout.
pi_103013172
Mijn ogen doen pijn.
En ik voel me verder ook niet zo goed denk ik, ik heb teveel gegeten ;(
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_103013244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
Mijn ogen doen pijn.
Te veel gecomputert de laatste dagen?
14 SHADES OF GREY
pi_103013304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ik zat de hele middag buiten op het balkon, vandaar :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_103013343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij in de stad rondliep?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:59:29 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103013692
Waarom lees ik altijd in plaats van de "Tiende van Tijl" altijd "Tiende van Tijn" :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103013817
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
Waarom lees ik altijd in plaats van de "Tiende van Tijl" altijd "Tiende van Tijn" :')
Omdat het stiekem ook zo is. Tijl is mijn alterego
14 SHADES OF GREY
pi_103013840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee, ik zat de hele middag buiten op het balkon, vandaar :)
Waarom?
14 SHADES OF GREY
pi_103013977
tijnbrein waarom negeer je me?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:04:45 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103013991
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat het stiekem ook zo is. Tijl is mijn alterego
Ik had al een flauw vermoeden.
C'est la vie
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:05:50 #51
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103014048
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Edarrawen het volgende:
Mijn ogen doen pijn.
Laat me raden: Aldi hamburgers uit het tosti apparaat :P
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103014072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat er veel papier op de bank ligt. En ik had geen zin om in bed te gaan liggen.
pi_103014167
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Flepke het volgende:
Pff ik kan maar 1 ding te gelijk :P
14 SHADES OF GREY
pi_103014196
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe maar rustig hoor schat, ik loop koffiemagnetron maar wat belachelijk te maken :*
Maakt niet uit een geintje moet kunnen.

Maar vertel nou gewoon is wat persoonlijks, dan zou ik je posts een stuk meer kunnen waarderen :)
pi_103014214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Omdat er veel papier op de bank ligt. En ik had geen zin om in bed te gaan liggen.
Oke jij hebt echt raar :D
14 SHADES OF GREY
pi_103014264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pff ik kan maar 1 ding te gelijk :P
Reageer dan even
pi_103014287
Ben er weer. Heb ik wat gemist?
pi_103014289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef kree het volgende:

[..]

Maakt niet uit een geintje moet kunnen.

Maar vertel nou gewoon is wat persoonlijks, dan zou ik je posts een stuk meer kunnen waarderen :)
Ik heb een hond
pi_103014325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb ik wat gemist?
Tijn gaat straks de stad in om 10 gesprekjes te voeren met vrouwen, allemaal minimaal 5 minuten.
pi_103014366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke jij hebt echt raar :D
Ik vind dit een prima reden om op het balkon te gaan zitten anders.
pi_103014371
My girlfriend said Avicii sucked..

Me : Babe you wanna see a magic trick?

Girl: Sure baby <3

Me: POOF, now your single
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:12:10 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103014415
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:

2009 belde ze wilden hun grap terug.
C'est la vie
pi_103014431
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef heloef het volgende:

[..]

pi_103014446
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:

;(

your
Ron Paul 2012
pi_103014454
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

Tijn gaat straks de stad in om 10 gesprekjes te voeren met vrouwen, allemaal minimaal 5 minuten.
Ik ga zo naar bed :P veel beter haha. Goeie tips maar een stap te gelijk oke :)
14 SHADES OF GREY
pi_103014461
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef heloef het volgende:

[..]

_O-
pi_103014482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik vind dit een prima reden om op het balkon te gaan zitten anders.
Was het zo lekker dan dat je op je balkon kon zitten dan?
14 SHADES OF GREY
pi_103014488
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Flepke het volgende:
Behalve het versieren van vrouwen is het negeren van dwingende persoonlijkheden ook een belangrijke vaardigheid.
The view from nowhere.
pi_103014517
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ga zo naar bed :P veel beter haha. Goeie tips maar een stap te gelijk oke :)
Welke stap heb ik dan overgeslagen?
Ik mag toch hopen dat je de weg weet naar het dichtstbijzijnde centrum.
pi_103014524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ik ben jaloers iig, geen balkon hier
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:14:01 #71
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103014540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

_O-
Heloef kan zelfs een mislukte grap nog grappig maken.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103014561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Behalve het versieren van vrouwen is het negeren van dwingende persoonlijkheden ook een belangrijke vaardigheid.
Ja je zal toch maar eens vooruitgang boeken? Niet te geleuven.
pi_103014597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

;(

your
'Ik kan niet tegen zulke fouten'
pi_103014600
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Heel leuk flupke -_-
pi_103014611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heel leuk flupke -_-
Ik lach me rot!
pi_103014613
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik begrijp hem wel. Ik zou ook niet weten wat ik tegen wildvreemden moest zeggen :')
pi_103014632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik begrijp hem wel. Ik zou ook niet weten wat ik tegen wildvreemden moest zeggen :')
Hoi hoe heet je?
pi_103014640
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik lach me rot!
Ja, maar jij bent ook een geile puber die me vertelt dat ik kerel het zelf moet weten oid
pi_103014648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je praat nu toch ook tegen mij?
Ik ken je ook niet hoor.
pi_103014675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent ook een geile puber die me vertelt dat ik kerel het zelf moet weten oid
Als ik geil was dan was ik niet aan het fokken, dan was ik wel aan het fucken.
pi_103014685
Goedenavond, mensen, hoe gaat het hier?
pi_103014700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Top!
pi_103014705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Prima met u?
Nog iets leuks zien lopen vandaag?
pi_103014742
Dan gaat het een stuk beter dan hier. Volgens mij heb ik mijn week niet :{
pi_103014749
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Welke stap heb ik dan overgeslagen?
Ik mag toch hopen dat je de weg weet naar het dichtstbijzijnde centrum.
Tuurlijk maar ik ga eerst wel wat andere dingen proberen
14 SHADES OF GREY
pi_103014790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik ga eerst wel wat andere dingen proberen
Zoals?
pi_103014819
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je praat nu toch ook tegen mij?
Ik ken je ook niet hoor.
ik typ wat in, dat durf ik wel :P
pi_103014850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

ik typ wat in, dat durf ik wel :P
Spreek uit wat je wilt typen & voila.
This shit aint no rocket science.
pi_103014860
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het regende nog wel even, maar niet zo hard hoor. :)
Ik ben niet van suiker ook.
pi_103015128
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zoals?
dat weet ik nog niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het regende nog wel even, maar niet zo hard hoor. :)
Ik ben niet van suiker ook.
Dan had ik toch voor binnen gekozen :P
14 SHADES OF GREY
pi_103015263
Maar goed, dankzij Fiepke kunnen we de reeks wel hernoemen: Als versieren te makkelijk is
^O^
pi_103015282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
Dan gaat het een stuk beter dan hier. Volgens mij heb ik mijn week niet :{
Hey stanley watzkeburt?
pi_103015396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, dankzij Fiepke kunnen we de reeks wel hernoemen: Als versieren te makkelijk is
^O^
Had je al gehoord dat ik gisteren met een match van Paiq gesproken heb :D leuk gesprek gehad.
14 SHADES OF GREY
pi_103015423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dat weet ik nog niet.
Waarom ben je dan net niet gewoon de stad ingelopen, dan had je nu waarschijnlijk al terug geweest & had je jezelf overtroffen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
^O^
Een willekeurige vrouw op straat binnen 20 minuten je bed in lullen is iets anders dan gewoon normaal een leuk gesprekje voeren met een onbekend iemand.

En Tijn, ik heb geen idee wat voor een tussenstap er zit tussen wel iemand benaderen en niet iemand benaderen.
pi_103015539
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:

En Tijn, ik heb geen idee wat voor een tussenstap er zit tussen wel iemand benaderen en niet iemand benaderen.
Nouja, bij veel dingen wordt je op de een of andere manier wel gedwongen om met mensen te praten. Sport, studieverenigingen, weet ik veel. Maar het is niet de eerste keer dat dit genoemd wordt.
pi_103015611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hey stanley watzkeburt?
Ach, het zal wel zo'n bui zijn die iedereen wel eens heeft, maar voor mij was het al heel lang geleden.

Ik voel me gewoon door iedereen verlaten. Als zelfs je "vrienden" van tijdens je studie niet meer geïnteresseerd zijn, wordt dat idee alleen maar sterker.

En dan weet ik wel dat ik beter zou moeten weten dan denken dat het allemaal aan mij ligt, maar ja, in zo'n bui zie je dat dan even niet... :{
pi_103015614
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom ben je dan net niet gewoon de stad ingelopen, dan had je nu waarschijnlijk al terug geweest & had je jezelf overtroffen.

[..]

Een willekeurige vrouw op straat binnen 20 minuten je bed in lullen is iets anders dan gewoon normaal een leuk gesprekje voeren met een onbekend iemand.

Mensen aanspreken is voor mij alles behalve vanzelfsprekend
14 SHADES OF GREY
pi_103015758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ach, het zal wel zo'n bui zijn die iedereen wel eens heeft, maar voor mij was het al heel lang geleden.

Ik voel me gewoon door iedereen verlaten. Als zelfs je "vrienden" van tijdens je studie niet meer geïnteresseerd zijn, wordt dat idee alleen maar sterker.

En dan weet ik wel dat ik beter zou moeten weten dan denken dat het allemaal aan mij ligt, maar ja, in zo'n bui zie je dat dan even niet... :{
Hey kop op * Cassandra87 knuffelt capstan
Ik herken het wel hoor, heel erg zelfs. Maar gaandeweg leer je wel je vrienden kennen.. Cliche he? Het is wel positief dat het lang geleden was dat je je zo voelde. Een dipje eventjes moet dan wel weer kunnen. Even de schouders laten zakken, dan snel dat koppie weer omhoog, rug recht, komt goed! :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103015769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja, bij veel dingen wordt je op de een of andere manier wel gedwongen om met mensen te praten. Sport, studieverenigingen, weet ik veel. Maar het is niet de eerste keer dat dit genoemd wordt.
Interessante mensen ontmoeten en leren kennen doormiddel van sociale cirkels is valsspelen als je goed wilt worden in versieren.

Verder nogal omslachtig, als er alleen vrouwen zouden rondlopen op sport/studie verenigingen zou ik je gelijk geven maar dit is niet zo.

En dan, dan kom je een leuk meisje tegen netzo als heloef via je sociale cirkel, benaderde hij hem?

Je moet die drempel over om wel te durven benaderen, dat doe je eerder in een kroeg met mensen die je toch nooit meer ziet dan dat je dat doet op bijvoorbeeld je school/vereniging.

Het is ook weer een excuus, "ja als ik lid ben van X dan ga ik meisjes benaderen"
pi_103015892
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:

...
Wat je zegt is allemaal waar, maar Tijn vroeg of er geen tussenstappen bestonden en dit zie ik als een tussenstap ;).
pi_103015903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mensen aanspreken is voor mij alles behalve vanzelfsprekend
Als je het niet doet dan is het niet vanzelfsprekend en zal het ook nooit vanzelfsprekend worden.
pi_103016026
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hey kop op * Cassandra87 knuffelt capstan
Ik herken het wel hoor, heel erg zelfs. Maar gaandeweg leer je wel je vrienden kennen.. Cliche he? Het is wel positief dat het lang geleden was dat je je zo voelde. Een dipje eventjes moet dan wel weer kunnen. Even de schouders laten zakken, dan snel dat koppie weer omhoog, rug recht, komt goed! :*
Hopelijk heb je gelijk. Ondanks dat ik dan de perfecte belichaming ben van dit topic, ken ik mezelf helemaal niet (meer) zoals ik me nu voel.

quote:
SPOILER
En daar zal ik nog even over denken :)
pi_103016061
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat je zegt is allemaal waar, maar Tijn vroeg of er geen tussenstappen bestonden en dit zie ik als een tussenstap ;).
Nee ik zie het niet echt als een tussenstap, ik zie het als een totaal andere trap die langer & complexer is dan de trap die ik hem adviseer en bovendien een hoop drama gaat opleveren. Een beetje man weet op zijn 20ste-25ste wel een beetje hoe hij met vrouwen om moet gaan. Lijkt mij dat het veel minder problemen op gaat leveren als hij oefent op randoms dan op mensen die dicht bij hem staan & hem kunnen raken/kwetsten/pesten/whatever.
pi_103016063
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als je het niet doet dan is het niet vanzelfsprekend en zal het ook nooit vanzelfsprekend worden.
Dat is waar. :{
14 SHADES OF GREY
pi_103016133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is waar. :{
inspiratiefilmpje
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:45:16 #106
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103016309
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
Interessante mensen ontmoeten en leren kennen doormiddel van sociale cirkels is valsspelen als je goed wilt worden in versieren.
Mensen hier willen niet goed worden in versieren. Ze willen gewoon een leuk vriendinnetje. Dit is geen PUA topic, voor de zoveelste keer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:47:21 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103016432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen hier willen niet goed worden in versieren. Ze willen gewoon een leuk vriendinnetje. Dit is geen PUA topic, voor de zoveelste keer.
Die moet je nog wel weten te versieren.
C'est la vie
pi_103016433
quote:

[..]

In het:
"Als autorijden niet zo makkelijk gaat"
topic gaan lopen blaten:
"mensen hier willen niet goed worden in autorijden"

Komt niet echt slim over mijn beste vriend. :)
pi_103016580
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Die moet je nog wel weten te versieren.
En dat doe je vooral door jezelf te zijn en zelfvertrouwen te hebben en dat uit te stralen
14 SHADES OF GREY
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:51:13 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103016664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat doe je vooral door jezelf te zijn en zelfvertrouwen te hebben en dat uit te stralen
En wel initiatief te tonen natuurlijk.
C'est la vie
pi_103016709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat krijg je weer door te oefenen.
Slapen is voor pussys, de stad in, NU.

woensdag 12 oktober 2011 @ 21:52:24 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103016749
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:
In het:
topic gaan lopen blaten:

Ze willen kunne autorijden, maar de intentie is niet om F1 coureur te worden. Je begrijpt me best.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103016753
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:

[..]

En wel initiatief te tonen natuurlijk.
Oh ja dat ook :P en dat is best moeilijk. Zelfvertrouwen hebben en dat uitstralen dat begint nu wel te komen maar dat andere nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_103016776
Ik krijg de schijttyfus van al die filmpjes steeds.
Ron Paul 2012
pi_103016806
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze willen kunne autorijden, maar de intentie is niet om F1 coureur te worden. Je begrijpt me best.
Goals determine what you're going to be.
pi_103016816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
Ik krijg de schijttyfus van al die filmpjes steeds.
Weltrusten, kerel.
pi_103016985
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

Niet echt waar
pi_103017052
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef Flepke het volgende:

[..]

In het:
topic gaan lopen blaten:

Hij heeft de titel niet bedacht ;)
pi_103017053
The goals you make determine who you want to be :P
pi_103017128
Minder loze woordjes, meer actie. Ik ben te moe voor die diepzinnige motto's.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:58:25 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103017143
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Neuken?

Daar is je actie.
C'est la vie
pi_103017146
Morgen kom ik daar op terug Myr :D
14 SHADES OF GREY
pi_103017152
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuken?

Daar is je actie.
:')
pi_103017170
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuken?

Daar is je actie.
Gaarne.
pi_103017190
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gaarne.
Vertel :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:59:22 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103017203
quote:

[..]

Gaarne.
Mooi zo hebben we dat ook weer geregeld.
C'est la vie
pi_103017205
quote:

[..]

Gaarne.
Weer een maagd minder *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:59:34 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017217
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Flepke het volgende:
A man cannot be comfortable without his own approval.

Als we toch met random quotes gaan strooien.
pi_103017238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel :)
He, wat ga ik vertellen?
pi_103017244
lol en dan nog zeurt myr dat ze geen aandacht krijgt hahaha
Beetje jammer als ik dat roep dat ik geen reactie krijg :')
pi_103017251
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Don't count your chickens before they are hatched
Ron Paul 2012
pi_103017279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:
Jij bent een man
14 SHADES OF GREY
pi_103017292
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

He, wat ga ik vertellen?
Je zet je in de uitverkoop hierzo met dat soort reacties hahaha

Niks mis mee :P
pi_103017325
quote:

[..]

Je zet je in de uitverkoop hierzo met dat soort reacties hahaha

Niks mis mee :P
Het zijn maar fopjes, stiekem ben ik heel preuts.
pi_103017331
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ze met loze woordjes de stad in te schoppen, om nou 1 voor 1 bij al die fokkers langs te gaan en ze bij de haren de stad in te slepen schiet ook niet op.

Het is denk ik wel de enigste optie. Dat verhaal van hoe ik een asperger aan zijn haren mee trok is hier ook ergens te vinden.
pi_103017332
quote:
neuken?
pi_103017374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

neuken?
Is goed hoor maar alleen als je in het echt ook leuk bent :)
pi_103017405
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je de door mijn geposte quotes als random beschouwt dan zijn we wat mij betreft uitgepraat.
pi_103017415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:

[..]

Is goed hoor maar alleen als je in het echt ook leuk bent :)
Jij kwam ook 5 november?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:02:34 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017422
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
Don't count your chickens before they are hatched
If people knew how KFC treats its chickens, they'd never eat another drumstick.
- Pamela Anderson
pi_103017437
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik probeer ze met loze woordjes de stad in te schoppen, om nou 1 voor 1 bij al die fokkers langs te gaan en ze bij de haren de stad in te slepen schiet ook niet op.

Het is denk ik wel de enigste optie. Dat verhaal van hoe ik een asperger aan zijn haren mee trok is hier ook ergens te vinden.
Wacht nog wel op je "versier filmpje" btw die hadden we nog tegoed ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:03:13 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103017458
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zijn maar fopjes, stiekem ben ik heel preuts.
Ja godver daar gaat mijn ontmaagding.
C'est la vie
pi_103017490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef kree het volgende:

[..]

Wacht nog wel op je "versier filmpje" btw die hadden we nog tegoed ;)
Nee door er voor te zorgen dat alle hoofdrol spelers op de betrefende dag een ban hebben creer je goodwill mee _O- :D _O-
pi_103017492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij kwam ook 5 november?
ik denk er nog even over, lijkt me wel leuk opzich.
Maar ik heb nog nooit aan zo'n meet meegedaan ;)
pi_103017518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

If people knew how KFC treats its chickens, they'd never eat another drumstick.
- Pamela Anderson
If someone made something idiot proof, god will invent a better idiot -_-
pi_103017541
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee door er voor te zorgen dat alle hoofdrol spelers op de betrefende dag een ban hebben creer je goodwill mee _O- :D _O-
Ja daaaag, daar heb je zelf voor gezorgd :)
pi_103017549
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Daar zie ik graag een linkje van!
pi_103017555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef kree het volgende:

[..]

ik denk er nog even over, lijkt me wel leuk opzich.
Maar ik heb nog nooit aan zo'n meet meegedaan ;)
Ik ook niet trouwens, maar ik wil wel gaan. Tot nu toe zijn ze altijd leuk gebleken
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:04:58 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017576
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
If someone made something idiot proof, god will invent a better idiot -_-
Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error. :)

En ja dat gaat over Flupke :)
pi_103017648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

_O-

There exist 10 different kinds of people in the world:Those who understand binary, and those who don't :P

Een oudje ondertussen
pi_103017663
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ook niet trouwens, maar ik wil wel gaan. Tot nu toe zijn ze altijd leuk gebleken
Ja dat dacht ik ook als ik die verhalen lees.

Maarja weet ik het misschien ben ik er wel te schijterig voor om me ineens in het echt te zetten tussen al die users die hier langs komen.

haha ik overweeg het serieus nu :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:06:34 #152
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
_O-

There exist 10 different kinds of people in the world:Those who understand binary, and those who don't :P
Nerd :D

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef kree het volgende:
Gewoon doen joh. Beetje kletsen met mensen is altijd wel gezellig.
pi_103017728
quote:

[..]

Ja dat dacht ik ook als ik die verhalen lees.

Maarja weet ik het misschien ben ik er wel te schijterig voor om me ineens in het echt te zetten tussen al die users die hier langs komen.

Gewoon doen joh, ik ben ook nog nooit geweest en weet je wat? Als je niks probleert, gebeurt er ook niks ;)

Wow Catbert, dacht eventjes dat ik dubblepost had! 8)7
pi_103017749
quote:

[..]

toch niet enkel door mijn opmerking? :P
Ik houd ook niet van meets, dan maar zelf een organiseren
pi_103017787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

toch niet enkel door mijn opmerking? :P
Ik houd ook niet van meets, dan maar zelf een organiseren
Neuh lijkt me wel gezellig om de rest in het echt te zien ook, maar ben wel 1 van de oudere lijkt me

(of hoewel jou opmerking, ik voel kansen hahaha)
pi_103017837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh lijkt me wel gezellig om de rest in het echt te zien ook, maar ben wel 1 van de oudere lijkt me

(of hoewel jou opmerking, ik voel kansen hahaha)
Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag?
pi_103017854
28
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:09:18 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017857
Ik ben ouder :)
pi_103017885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef kree het volgende:
28
Oooh dan ben jij toch te oud voor mij O-)
pi_103017901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef kree het volgende:
28
Dat valt wel mee dan toch.
pi_103017907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Catbert het volgende:
Ik ben ouder :)
Ik ook :P
pi_103017927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Daar zie ik graag een linkje van!
Sorry kan hem zo snel niet vinden. Zowel Catbert als Aardbei hebben het woord Asperger in hun sign.

Het kwam er op neer dat ik een gast met asperger een paar keer voor het blok heb gezet, eerst door hem te uitnodigen voor feesten/uitgaan etc. nee nee nee. Daarna: "of je blijft hier in je eentje zitten, of je loopt nu mee met me en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond hebt" Toen ging hij wel mee. Uiteindelijk werd hij het alpha mannetje van zijn vriendengroep (ict'ers)
pi_103017928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oooh dan ben jij toch te oud voor mij O-)
Valt wel mee toch, nouja als er ook al meisjes van 15 op me vallen :')
pi_103017958
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

En ja dat gaat over Flupke :)
I live in my reality and you’re a guest.
pi_103017997
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef kree het volgende:

[..]

Die naast me is 34 :X
pi_103018025
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

I live in my reality and you’re a guest.
Sometimes blue is better then red

Nog een random quote: You live in your world, I'll live in mine
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:23 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103018046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef kree het volgende:

[..]

Op mij valt niemand.
Kan je toch beter dat hebben. _O-
C'est la vie
pi_103018054
Sodeju, lijkt nou wel of ik de jongste ben hier. Iemand jonger dan 21 ? :P
pi_103018096
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Op mij valt niemand.
Kan je toch beter dat hebben. _O-
Alhoewel...iemand van 15 is wel binnen jouw leefteijds-gebied, niet? :D
pi_103018097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Westerling het volgende:
heloef :)
pi_103018116
quote:
Ja, heloef is 17
pi_103018117
quote:
Genoeg hoor. :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:13:27 #173
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103018119
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Flepke het volgende:
Sorry kan hem zo snel niet vinden. Zowel Catbert als Aardbei hebben het woord Asperger in hun sign.

Het kwam er op neer dat ik een gast met asperger een paar keer voor het blok heb gezet, eerst door hem te uitnodigen voor feesten/uitgaan etc. nee nee nee. Daarna: "of je blijft hier in je eentje zitten, of je loopt nu mee met me en ik zorg er voor dat je een leuke middag/avond hebt" Toen ging hij wel mee. Uiteindelijk werd hij het alpha mannetje van zijn vriendengroep (ict'ers)
Goed verhaal. Helaas hecht ik weinig waarde aan wat beweringen van je.
pi_103018122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
The goals you make determine who you want to be :P
A goal is not always meant to be reached; it often serves simply as something to aim at.
pi_103018126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alhoewel...iemand van 15 is wel binnen jouw leefteijds-gebied, niet? :D
Zou een leuk meisje zijn voor heloef hoor denk ik.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:14:09 #176
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103018169
quote:
Meldt.
pi_103018182
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

A goal is not always meant to be reached; it often serves simply as something to aim at.
Het doel is niet je doel, de weg er naartoe is het doel ;)
pi_103018192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goed verhaal. Helaas hecht ik weinig waarde aan wat beweringen van je.
Klinkt misschien beetje vreemd als ik het zo in een paar regels neer zet, lange verhaal heb ik al eens gepost en kan ik niet vinden...
pi_103018210
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het doel is niet je doel, de weg er naartoe is het doel ;)
It's not the girl, it's the process.
pi_103018213
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Klinkt misschien beetje vreemd als ik het zo in een paar regels neer zet, lange verhaal heb ik al eens gepost en kan ik niet vinden...
jokkebrok...
pi_103018223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

jokkebrok...
Wtf dude?
pi_103018240
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

It's not the girl, it's the process.
Lekker on-topic weer hoor
pi_103018259
MK en Fiepke O+
pi_103018262
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wtf dude?
Je bent een jokkebrok, beter zo?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:16:05 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103018292
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Flepke het volgende:
Je moet altijd zorgen dat je een goal meer scoort als de tegenstander
- Johan Cruijf
pi_103018301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
MK en Fiepke O+
Hij wil me, hij zit ook elke dag in m'n fotoboek want ik zie z'n naam elke keer staan :P
pi_103018313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
MK en Fiepke O+
haha wilde wat zeggen hierover maar laat maar :')
pi_103018349
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef kree het volgende:

[..]

haha wilde wat zeggen hierover maar laat maar :')
Shoot
pi_103018380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Shoot
Alleen als flepke is een keer wat persoonlijks verteld :)
pi_103018428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef kree het volgende:

[..]

Alleen als flepke is een keer wat persoonlijks verteld :)
Hij heeft wel eens vertelt dat hij houdt van tieten ahem...wat een taal weer hoor
pi_103018467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Genoeg hoor. :P
Oh gelukkig, dacht al dat ik hier verkeerd zat :P .

En hoe oud ben jij?
pi_103018499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij heeft wel eens vertelt dat hij houdt van tieten ahem...wat een taal weer hoor
Jij niet dan? :o
pi_103018542
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jij niet dan? :o
Ik heb net wat meer respect naar vrouwen toe, daar doelde ik op
Maar dat begreep je geloof ik (weer) niet
pi_103018655
Ik hou ook van tieten hoor. O+
pi_103018685
Wat een jonkie, die Heloef.
pi_103018715
Fiepje had gewoon Barney moeten heten.
Ik heb een collega.. Tieten?
En mijn vriendin zei... Tieten?
pi_103018761
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
tussen al ons ouderen wel ja :)

Maar hij heeft gelijk dat ie er zich nu druk over maakt.
Had ik dat ook maar gedaan op die leeftijd ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:23:01 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103018791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje had gewoon Barney moeten heten.
Ik heb een collega.. Tieten?
En mijn vriendin zei... Tieten?
Niks mis met tieten.

En barney is, itt tot Fapke, gewoon cool.
pi_103018803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb net wat meer respect naar vrouwen toe, daar doelde ik op
Maar dat begreep je geloof ik (weer) niet
Jij was toch diegene die zoveel respect had voor vrouwen dat hij met drankjes, auto's, huizen, vakanties etc liep te strooien?
pi_103018823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef kree het volgende:

[..]

tussen al ons ouderen wel ja :)

Maar hij heeft gelijk dat ie er zich nu druk over maakt.
Had ik dat ook maar gedaan op die leeftijd ;)
Ja, tussen al ons ouderen inderdaad.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:24:05 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103018858
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
Zeg jij met je 19 jaartjes.
C'est la vie
pi_103018876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks mis met tieten.

En barney is, itt tot Fapke, gewoon cool.
Barney rulet _O_
pi_103019046
By the way catbert is t al gedaan met de rust? O+
pi_103019078
Women are just little girls with tits.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:28:15 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103019125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
By the way catbert is t al gedaan met de rust? O+
Nope, anderhalve week nog :)
pi_103019195
Spannend! Ik wist dat het oktober was.

Hey mensen fijne avond, fiepje en mk lief zijn tegen elkaar O+
pi_103019198
Waarom ben ik deze vergeten -O-

If you want something you have never had, you had better be prepared to do something you have never done.
pi_103019214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:

Hey mensen fijne avond, fiepje en mk lief zijn tegen elkaar O+
Voor jou wel hoor :*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:30:56 #209
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103019287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Is het idd! Slaap lekker.
pi_103019599
Is Tijnbein nou nog de stad in gegaan?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:50 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103019829
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Flepke het volgende:
Denk het niet.
C'est la vie
pi_103019854
quote:

[..]

Ben ik het mee eens. Ik irriteer mezelf een beetje aan al dat PUA-gedoe, aan de andere kant irriteren mensen hier zich ook vaak aan mij.

Maar ik hoef inderdaad niet goed te worden in versieren; één leuk meisje die mij ziet zitten is genoeg.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:42:30 #213
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103019915
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Flepke het volgende:
Hij is slapen.

Tevens: 'To be or not to be?' - Hamlet
pi_103020090
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hij is slapen.

Tevens: 'To be or not to be?' - Hamlet
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions.
pi_103020231
“The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those who think they've found it.”
pi_103020301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Ik irriteer mezelf een beetje aan al dat PUA-gedoe, aan de andere kant irriteren mensen hier zich ook vaak aan mij.

Maar ik hoef inderdaad niet goed te worden in versieren; één leuk meisje die mij ziet zitten is genoeg.
[taalnazi]
het is: ik erger mij aan, of het irriteert mij
[/taalnazi]
pi_103020345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nope, anderhalve week nog :)
En dan? Baby?
pi_103020365
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
“The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those who think they've found it.”
"you'd think those seeking the truth would be interested in what those claiming to know the truth have to say."
pi_103020387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

[taalnazi]
het is: ik erger mij aan, of het irriteert mij
[/taalnazi]
Ik vind dat geen fijne taalregels. Als we nou allemaal op mijn manier zouden schrijven dan verandert de taal misschien vanzelf :D
pi_103020448
By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest. – Confucius
pi_103020466
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

"you'd think those seeking the truth would be interested in what those claiming to know the truth have to say."
Nee, want

“There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do.”

en

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”
pi_103020523
“Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.”
pi_103020606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, want

“There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do.”

en

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”
You never find yourself until you face the truth

Your mind is like a parachute. It only works if it is open.

It is far more useful to be aware of a single shortcoming in ourselves than it is to be aware of a thousand in somebody else. For when the fault is our own, we are in a position to correct it.

Everything is easy when you are happy.
pi_103020686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
“Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom.”
Da's een systeem met negatieve feedback!
pi_103020720
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

You never find yourself until you face the truth

Your mind is like a parachute. It only works if it is open.

It is far more useful to be aware of a single shortcoming in ourselves than it is to be aware of a thousand in somebody else. For when the fault is our own, we are in a position to correct it.

Everything is easy when you are happy.
“...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.”
pi_103020752
Ik heb er helaas geen passend citaat voor bij de hand, maar ik ga maar eens slapen. Wellicht helpt me dat nog wat sneller over mijn dipje heen :)

Welterusten, allemaal!
pi_103020766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwa; ik ben zelf niet uit op een vriendin; ik wil wel wat beter worden in versieren. De pua theorie staat me echter steeds meer tegen. Ik denk dat succes vooral komt door los te komen en te doen wat je invalt; juist op jou eigen unieke manier die bij jou past. En tja; daardoor zullen er misschien wel een paar meiden zijn die jou niet zien staan; maar de meiden die goed bij jou passen reageren dan alleen nog maar beter.
pi_103020771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

“...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.”
Actions speak louder than words.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:01:22 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103020796
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:
By three methods we may learn wisdom: First, by reflection, which is noblest; Second, by imitation, which is easiest; and third by experience, which is the bitterest. – Confucius

"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad"
pi_103020809
"The truth isn't easily pinned to a page. In the bathtub of history the truth is harder to hold than the soap and much more difficult to find.”
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:02:19 #231
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103020830
'The wisest man admits that he does not know all'
pi_103020859
Is er een lading fortune cookies gevonden of wat?
pi_103020886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
'The wisest man admits that he does not know all'
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:04:37 #234
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103020954
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

'The first rule is knowing the terrain' - Sun Tszu.
pi_103020974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
Is er een lading fortune cookies gevonden of wat?
Haha, zoiets denk ik. Dit gaat echt nergens over :P
pi_103020996
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

“The truth may be out there, but the lies are inside your head.”
pi_103021016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa; ik ben zelf niet uit op een vriendin; ik wil wel wat beter worden in versieren. De pua theorie staat me echter steeds meer tegen.
PUA staat voor "Pick up Artist", dat is niet een bepaalde methode of iets dergelijks, gewoon iemand die zo goed is in het versieren van vrouwen dat hij het tot een kunst heeft verheven. Dit komt omdat hij zich onderscheid omdat hij zijn eigen naampje op zijn methode wil zetten en er flink geld mee wil verdienen. Daardoor heeft hij succes. En juist (die) ondernemers zijn al succesvoller dan een gemiddeld man omdat ze ondernemen (leiders/dominanter/positiever etcetcetc)

quote:
Ik denk dat succes vooral komt door los te komen en te doen wat je invalt;
Gewoontes breken is altijd goed.
quote:
juist op jou eigen unieke manier die bij jou past.
Jezelf zijn en daarmee je onderscheiden van anderen.

quote:
En tja; daardoor zullen er misschien wel een paar meiden zijn die jou niet zien staan; maar de meiden die goed bij jou passen reageren dan alleen nog maar beter.
Tuurlijk, ze voelen zich ook beter en kunnen hun verhaal beter bij je kwijt als je ze een beetje begrijpt.
pi_103021019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:05 schreef Westerling het volgende:

[..]

Haha, zoiets denk ik. Dit gaat echt nergens over :P
Mijnes zijn tenminste nog van dezelfde wijze man. O+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:07:03 #239
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103021060
'He who knows the enemy, but not himself, will achieve only defeat'
He who knows himself but not the enemy will only achieve a mild victory
He who knows himself and the enemy will crush his enemies
He who knows neither himself nor the enemy will suffer a crushing defeat' - Sun Tszu
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:07:20 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103021072
Als one-liners verzinnen heel makkelijk gaat.
Wie past de TT aan?
C'est la vie
pi_103021086
Godwin's Law: As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:08:09 #242
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103021121
'Quotes zijn leuk, maar ze moeten wel toepasbaar zijn.' - Newbie114
pi_103021155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Newbie114 het volgende:
'Quotes zijn leuk, maar ze moeten wel toepasbaar zijn.' - Newbie114
Originality is the art of concealing your sources.
pi_103021192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijnes zijn tenminste nog van dezelfde wijze man. O+
Oh, dat had ik niet opgemerkt. Ken ze ook niet op die over harde schreeuwers na. Hoe toepasselijk hier trouwens :P

Wie is het?
pi_103021204
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Wie past de TT aan?
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:10:39 #246
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103021247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oh, dat had ik niet opgemerkt. Ken ze ook niet op die over harde schreeuwers na. Hoe toepasselijk hier trouwens :P

Wie is het?
Wil ik ook wel weten eigenlijk.
pi_103021250
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Flepke het volgende:

[..]

Originality is the art of concealing your sources.
“Don't be smart. Smart is only a polished version of dumb. Try intelligence. It will surely see you through.”
pi_103021262
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Wie past de TT aan?
Verzinnen? Je geeft ze teveel eer ;)
pi_103021306
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wil ik ook wel weten eigenlijk.
Madame zit met een quote boekje van Terry Pratchett voor haar neus.
pi_103021333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wie is het?
Sir Terry Pratchett. O+

Ik zag laatst dat Straw hem ook in zijn sig heeft staan, wat grappig is want nog een quote van hem is: “Soon to come in licorice, orange, cinnamon, and banana, but not strawberry, because I hate strawberries.”
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:12:43 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103021376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Westerling het volgende:
Gewoon googlen op random quotes :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:12:49 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103021383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Als quotes googlen verdomd makkelijk gaat.

Ja is een betere titel inderdaad.
C'est la vie
pi_103021406
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Als quotes googlen verdomd makkelijk gaat.

Ja is een betere titel inderdaad.
Quotes are nothing but inspiration for the uninspired.
pi_103021411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sir Terry Pratchett. O+

Ik zag laatst dat Straw hem ook in zijn sig heeft staan, wat grappig is want nog een quote van hem is: “Soon to come in licorice, orange, cinnamon, and banana, but not strawberry, because I hate strawberries.”
Strawberry heeft het dan weer van mij, dacht ik.

Zo zie je, ik ben het beginpunt van alles.

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End.
Ron Paul 2012
pi_103021414
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Flepke het volgende:

[..]

Madame zit met een quote boekje van Terry Pratchett voor haar neus.
Ik heb geen quote boekje van hem, enkel zijn gewone boeken.
pi_103021432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End.
En jij had hem van mij. B-)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:13:59 #257
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103021451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gewoon googlen op random quotes :P
Ik doe ze uit mijn hoofd :7 .

Daarom kloppen ze maar half :')
pi_103021454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En jij had hem van mij. B-)
Verdomd, dat is waar.
Ron Paul 2012
pi_103021475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Verdomd, dat is waar.
Uiteraard! :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:14:53 #260
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103021495
quote:

[..]

Autobots, roll out.
pi_103021497
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Flepke het volgende:
PUA staat voor "Pick up Artist", dat is niet een bepaalde methode of iets dergelijks, gewoon iemand die zo goed is in het versieren van vrouwen dat hij het tot een kunst heeft verheven. Dit komt omdat hij zich onderscheid omdat hij zijn eigen naampje op zijn methode wil zetten en er flink geld mee wil verdienen. Daardoor heeft hij succes. En juist (die) ondernemers zijn al succesvoller dan een gemiddeld man omdat ze ondernemen (leiders/dominanter/positiever etcetcetc)
Je hoeft geen leider te zijn om succesvol te zijn. De meeste mensen zijn geen leiders. Maar, respect voor degene die van PUA een onderneming hebben gemaakt; dat moge duidelijk zijn. Wat ze verkopen is echter OF gebakken lucht OF persoonlijke trucjes... juist dingen die uniek bij hun passen. De dingen die je eigenlijk voor jezelf uit moet vinden en niet over moet nemen van iemand anders.
pi_103021546
Nou ik hoor morgen de samenvatting wel.
Weltrust allemaal :)
pi_103021579
Ik vind 't wel verdomde saai worden met al die nutteloze quotes
pi_103021580
quote:

[..]

Klopt inderdaad.
pi_103021598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Doe eens iets leuks dan, een dansje ofzo.
pi_103021617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Doe eens iets leuks dan, een dansje ofzo.
*O*

Beter? :P
pi_103021659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eens heb het niet eens gelezen totdat ik weer wat nederlands tegen kwam.
Topic ontspoort weer een beetje.

Veel plezier voor de gene die het leuk vinden maar ik ben weg voor vanavond ;)
pi_103021816
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik doe ze uit mijn hoofd :7 .

Daarom kloppen ze maar half :')
Dan is het geen quote meer.
pi_103021851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hoeft geen leider te zijn om succesvol te zijn.
Nee, je hoeft ook geen handen te hebben om een formule 1 auto te rijden, het is echter wel verdomd handig. Niemand die achter een vrouw aan loopt is succesvol kan ik je vertellen.

quote:
De meeste mensen zijn geen leiders.
Gelukkig maar.

quote:
Maar, respect voor degene die van PUA een onderneming hebben gemaakt; dat moge duidelijk zijn. Wat ze verkopen is echter OF gebakken lucht OF persoonlijke trucjes...
Onzin, er zijn genoeg gasten die niet volkomen uit hun nek lullen met pseudowetenschappelijke verhaaltjes.
quote:
juist dingen die uniek bij hun passen. De dingen die je eigenlijk voor jezelf uit moet vinden en niet over moet nemen van iemand anders.

Als je bepaalde pua's 1 op 1 imiteerd heb je zeker wel succes, echter doet dat niks aan je onzekerheid en speel je nog steeds een rol.

Bepaalde pua's komen met hun routines, pickup lines, dhv's etc, anderen richten zich meer op ontplooing van wat er al zit zegmaar.

Éen ding is zeker, met beheersen ervan is een shitload aan centen te verdienen & krijg je loads of pussy.
pi_103021858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan deze topic volkalken met nutteloze quotes
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:23:21 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103021905
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired.
Inderdaad, helpt enorm.
C'est la vie
pi_103022028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jawel, je mag em alleen niet zelf verzinnen.
Dus nu ik maar eentje uit mn hoofd:

"I know the human being and fish can live peacefully together."

En als je weet wie dat door zn strot heeft gekregen, lach je je helemaal krom :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:26:26 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103022056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Jawel, je mag em alleen niet zelf verzinnen.
Dus nu ik maar eentje uit mn hoofd:

"I know the human being and fish can live peacefully together."

En als je weet wie dat door zn strot heeft gekregen, lach je je helemaal krom :P
George Bush?
C'est la vie
pi_103022110
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:26 schreef heloef het volgende:

[..]

George Bush?
Yep, maar ik zit me nu net te bedenken of dat eigenlijk wel om te lachen is
pi_103022137
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Westerling het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA. Nee.
pi_103022158
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:29:21 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103022217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik wist het serieus niet. :')

Maar ik dacht dat past echt bij Bush. _O-
C'est la vie
pi_103022222
Dit heeft echt niks meer met versieren te maken

Ga dan in DM links naar elkaar sturen of zo
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:30:17 #279
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103022267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dit ja.
pi_103022322
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
Nee, je hoeft ook geen handen te hebben om een formule 1 auto te rijden, het is echter wel verdomd handig. Niemand die achter een vrouw aan loopt is succesvol kan ik je vertellen.
Een niet-leider is niet iemand die achter een vrouw aanloopt; dat is iets compleet anders. Leiderschap boeit eigenlijk helemaal niets meer als het gaat om vrouwen versieren; het is een bedrijfskundige term geworden.

quote:
Als je bepaalde pua's 1 op 1 imiteerd heb je zeker wel succes, echter doet dat niks aan je onzekerheid en speel je nog steeds een rol.
Heb het geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Je bent inderdaad een rol aan het spelen.

quote:
Éen ding is zeker, met beheersen ervan is een shitload aan centen te verdienen & krijg je loads of pussy.
Ik ken ook iemand die heeft meer dan 100 miljoen euro bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van bezemstelen. Rijk worden kan iedereen en het kan met nagenoeg alles. Pussy krijgen trouwens ook; maar als het puur om kwantiteit gaat dan gaat de lol er wel vanaf.
pi_103022344
Any fool can criticize, condemn and complain and most fools do.
pi_103022587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

Niks elkaar, er is er maar eentje die nog doorzaagt.

En serieus mensen, als het allemaal zo erg is dat het even offtopic gaat maak het dan gewoon weer ontopic. Erover klagen helpt namelijk niet, dat is al heel vaak gebleken.
pi_103022646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een niet-leider is niet iemand die achter een vrouw aanloopt;
Ik mag toch hopen dat iemand die leid voorop loopt?

quote:
dat is iets compleet anders. Leiderschap boeit eigenlijk helemaal niets meer als het gaat om vrouwen versieren; het is een bedrijfskundige term geworden.

[..]
Nee net ofdat succesvolle leiders in het bedrijfsleven beta mannetjes zijn...

quote:
Heb het geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Je bent inderdaad een rol aan het spelen.

[..]
Zoek eens op (youtube) naar "real social dynamics" en "natural game" en dat soort zooi, misschien past dat beter bij je.

quote:
Ik ken ook iemand die heeft meer dan 100 miljoen euro bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van bezemstelen. Rijk worden kan iedereen en het kan met nagenoeg alles. Pussy krijgen trouwens ook; maar als het puur om kwantiteit gaat dan gaat de lol er wel vanaf.
Rijk worden kan niet iedereen, anders zou niemand afgeven/rijk willen zijn. Als iedereen rijk was dan was niemand rijk.
pi_103022936
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat iemand die leid voorop loopt?

[..]

Nee net ofdat succesvolle leiders in het bedrijfsleven beta mannetjes zijn...

[..]

Zoek eens op (youtube) naar "real social dynamics" en "natural game" en dat soort zooi, misschien past dat beter bij je.

[..]

Rijk worden kan niet iedereen, anders zou niemand afgeven/rijk willen zijn. Als iedereen rijk was dan was niemand rijk.
Veel hooggeplaatste managers hebben aan een TU gestudeerd ja; vandaar ook vaak de harde bedrijfscultuur waarin de humane kant vaak wel eens ontbreekt.

Ik ken RSD en natural game ja; ik heb alleen genoeg gezien; ik ga liever zelf op pad en probeer dan iets wat bij mezelf opkomt. Ik heb niet het gevoel dat filmpjes nog veel gaan bijdragen eigenlijk.

En tja; iedereen kan rijk worden; betekend niet dat iedereen rijk is.
pi_103023283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Veel hooggeplaatste managers hebben aan een TU gestudeerd ja; vandaar ook vaak de harde bedrijfscultuur waarin de humane kant vaak wel eens ontbreekt.
Lol ik bedoelde niet qua opleiding, alfa mannetje kan beta studie doen hoor.

quote:
Ik ken RSD en natural game ja; ik heb alleen genoeg gezien; ik ga liever zelf op pad en probeer dan iets wat bij mezelf opkomt. Ik heb niet het gevoel dat filmpjes nog veel gaan bijdragen eigenlijk.
Mooi toch, heb je ons niet meer nodig. Ga heen en vermenigvuldig uzelf! Als de lol er vanaf is wel terug komen om andere mensen wat kennis bij te schroeven.

quote:
En tja; iedereen kan rijk worden; betekend niet dat iedereen rijk is.
Waarom kan iedereen rijk worden denk je? Meeste mensen ontbreekt het simpel weg aan de juiste motivatie, capaciteiten etc.
pi_103023455
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom kan iedereen rijk worden denk je? Meeste mensen ontbreekt het simpel weg aan de juiste motivatie, capaciteiten etc.
De wereld biedt de mogelijkheden; de motivatie en capaciteiten die moet je zelf zien in te vullen. Is hetzelfde dan "iedereen kan vrouwen versieren"; en dan zeggen "hoezo kan iedereen dat; sommige hebben geen motivatie of capaciteiten daarvoor". Je moet het wel willen natuurlijk.
pi_103023630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De wereld biedt de mogelijkheden; de motivatie en capaciteiten die moet je zelf zien in te vullen. Is hetzelfde dan "iedereen kan vrouwen versieren"; en dan zeggen "hoezo kan iedereen dat; sommige hebben geen motivatie of capaciteiten daarvoor". Je moet het wel willen natuurlijk.
Iedereen heeft de potentie om rijk te zijn zolang ze niet "mislukt" geboren zijn zegmaar.

Maar ik doelde meer op dat iedereen rijk is, (tegelijkertijd), wat dus niet kan door inflatie & gradaties in rijkdom.

Ook niet iedereen kan goed zijn met vrouwen (tegelijkertijd), diegene die het slechtste is door het verschil in gradatie is nogsteeds "slecht met vrouwen", en de beste nogsteeds "goed met vrouwen"
pi_103023711
En trouwens, aan de manier van praten/denken merk ik dat je of rijk bent, of het binnen 10 jaar zult zijn. Besteed je tijd niet aan het versieren van vrouwen, besteed je tijd aan de dingen waar je mee bezig bent, dan heb je geld+vrouwen in plaats van alleen vrouwen ;)
pi_103023951
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, aan de manier van praten/denken merk ik dat je of rijk bent, of het binnen 10 jaar zult zijn. Besteed je tijd niet aan het versieren van vrouwen, besteed je tijd aan de dingen waar je mee bezig bent, dan heb je geld+vrouwen in plaats van alleen vrouwen ;)
Weet je zeker dat je niet eerdere posts van mij gelezen hebt? :).

Hoe dan ook. Ik heb me de laatste tijd wat meer gefocused op mijn sociale ontwikkeling, wat behoorlijk goed gaat. Volgende week een date met een super leuke meid, en ik heb er een zeer goed voorgevoel bij :).

[ Bericht 10% gewijzigd door Axel1988 op 13-10-2011 01:37:36 ]
pi_103024683
Ik wil ook rijk worden tussen nu en 10 jaar. Oh wijze flepke, voorspel mijn financiele toekomst O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 00:31:42 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103024728
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook rijk worden tussen nu en 10 jaar. Oh wijze flepke, voorspel mijn financiele toekomst O+
Ik hoop dat je rijk word, dan word ik lekker huisman met werkster!
C'est la vie
  donderdag 13 oktober 2011 @ 00:40:40 #292
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_103024989
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik hoop dat je rijk word, dan word ik lekker huisman met werkster!
mag ik jouw werkster zijn
pi_103025583
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Flepke het volgende:

[..]

Iedereen heeft de potentie om rijk te zijn zolang ze niet "mislukt" geboren zijn zegmaar.

Maar ik doelde meer op dat iedereen rijk is, (tegelijkertijd), wat dus niet kan door inflatie & gradaties in rijkdom.

Ook niet iedereen kan goed zijn met vrouwen (tegelijkertijd), diegene die het slechtste is door het verschil in gradatie is nogsteeds "slecht met vrouwen", en de beste nogsteeds "goed met vrouwen"
Maar het maakt niet uit of het niet kan dat iedereen rijk zou zijn, want niet iedereen maakt gebruik van de mogelijkheden rijk te worden en dus bestaat er nog gewoon zoiets als rijk zijn/worden.
pi_103025796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
Geen idee, ken ik je niet goed genoeg voor. Anders mag je mijn geld ook wel stelen hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

mag ik jouw werkster zijn
I'ts a trap Heloef!

Trouwens bambi, is dat jou lichaam in je fobo?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet eerdere posts van mij gelezen hebt? :).

Hoe dan ook. Ik heb me de laatste tijd wat meer gefocused op mijn sociale ontwikkeling, wat behoorlijk goed gaat. Volgende week een date met een super leuke meid, en ik heb er een zeer goed voorgevoel bij :). Maar eerlijk is eerlijk, heb me sinds kort ook weer bij een team gevoegd waarmee we op dit moment een haalbaarheidsstudie doen voor een product om wellicht volgend jaar naar de markt te brengen. Dat boeit me inderdaad ook enorm; maar staat verder in mijn ogen los van de dames.
Blijkbaar niet :D

Beter hou je op met posten mijn beeld van je word met de minuut slechter. _O-
pi_103025842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar het maakt niet uit of het niet kan dat iedereen rijk zou zijn, want niet iedereen maakt gebruik van de mogelijkheden rijk te worden en dus bestaat er nog gewoon zoiets als rijk zijn/worden.
Mijn hersenen! Wat doe je!
pi_103026072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]
Hoe dan ook. Ik heb me de laatste tijd wat meer gefocused op mijn sociale ontwikkeling, wat behoorlijk goed gaat.
Goed bezig! ^O^
quote:
Volgende week een date met een super leuke meid, en ik heb er een zeer goed voorgevoel bij :).
Nog beter bezig :D , zorg in ieder geval voor wat lichamelijk contact, als het even kan ga voor de zoen. Wat ga je doen tijdens de date? Misschien dat ik je wat locatie specifieke tips kan geven. :9
pi_103026140
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:38 schreef Flepke het volgende:
Nog beter bezig :D , zorg in ieder geval voor wat lichamelijk contact, als het even kan ga voor de zoen. Wat ga je doen tijdens de date? Misschien dat ik je wat locatie specifieke tips kan geven. :9
Ik had haar vorige week toen ik haar ontmoette bijna gezoend... we waren vrij intiem aan het dansen en onze lippen waren slechts 2 cm van elkaar verwijderd. Heerlijk moment :).
Volgende week gaan bij een vriendin van haar eten (met nog wat andere mensen); daarna wellicht op stap; en de volgende dag gaan we terug naar Eindhoven... nog geen concrete plannen verder; maar ideëen hebben we genoeg ;).

Edit: geen typische standaard date-setting dus; gewoon een go-with-the-flow situatie. Ik werd uitgenodigd en ze woont niet heel erg in de buurt; dus zodoende.

[ Bericht 2% gewijzigd door Axel1988 op 13-10-2011 01:51:53 ]
pi_103026262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik had haar vorige week toen ik haar ontmoette bijna gezoend... we waren vrij intiem aan het dansen en onze lippen waren slechts 2 cm van elkaar verwijderd. Heerlijk moment :).
Ik wilde eigenlijk een "do-it-faggot" plaatje posten, maar kijk eens R&P mods, ik doe het niet! Kijk hoe braaf ik ben! :D

Nogmaals goed bezig & volgende keer gewoon gaan voor de zoen ;)
quote:
Volgende week gaan bij een vriendin van haar eten (met nog wat andere mensen);
Zorg dat er spaghetti word geserveerd & je van het zelfde bord eet. :9 :P
Nee maar serieus, mooie situatie om je als een "echte heer" te gedragen:
-deur open houden
-stoel aanschuiven
-Als de gastvrouw voor de 2de keer iets te drinken aanbied: "nee ga maar lekker zitten joh, ik pak wel, wat wil jij drinken?"
-etc

Als je een serieuze relatie wil en ze heeft niet zoveel zelfvertrouwen dan is "goodwill" kweken bij haar vrienden en vriendinnen netzo belangrijk als het versieren van de dame opzich.

Spendeer genoeg aandacht aan haar zodat het voor iedereen duidelijk is dat je komt voor haar, maar spendeer genoeg aandacht aan iedereen behalve haar zodat jullie niet als "klef&bef" over komen en alleen maar oog hebben voor elkaar.

quote:
daarna wellicht op stap;
Zorg dat je haar isoleert van haar vrienden(better safe then sorry) en ga voor de zoen.
Als je het goed doet dan zal ze je ook waarschijnlijk (als ze op kamers zit) haar huis (willen) laten zien. Als ze het direct zegt niet meteen happen, beetje hard to get doen en zelf later erover beginnen. Als ze eromheen draait in de trant van "ik zal je mijn poes huisdier laten zien als je zo ff mee loopt naar haar huis dan wel (subtiel) duidelijk maken dat jullie op dezelfde pagina zitten zegmaar. "Oh maar ik heb mijn tandenborstel niet meegenomen + knipoog naar andere man in de kamer" < hartstikke subtiel.
quote:
Edit: geen typische standaard date-setting dus; gewoon een go-with-the-flow situatie. Ik werd uitgenodigd en ze woont niet heel erg in de buurt; dus zodoende.
Laat haar over 2 weken (nadat je hebt gezoend) ook eens naar jou toe komen, moet wel van twee kanten komen natuurlijk.

En natuurlijk veel succes & plezier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Flepke op 13-10-2011 02:05:47 ]
pi_103026334
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Ik wilde eigenlijk een "do-it-faggot" plaatje posten, maar kijk eens R&P mods, ik doe het niet! Kijk hoe braaf ik ben! :D

Nogmaals goed bezig & volgende keer gewoon gaan voor de zoen ;)
Haha, kwam door de situatie, maar ik ben er niet ontevreden over. Het heeft de spanning denk ik alleen maar meer vergroot... maar dit keer gaat het er vast wel van komen. Als het enigszins zo loopt als afgelopen keer iig.

quote:
Nee maar serieus, mooie situatie om je als een "echte heer" te gedragen:
-deur open houden
-stoel aanschuiven
-Als de gastvrouw voor de 2de keer iets te drinken aanbied: "nee ga maar lekker zitten joh, ik pak wel, wat wil jij drinken?"
-etc
Exact; dit past wel bij mij, had ik deels zelf ook in gedachte!

quote:
Zorg dat je haar isoleert van haar vrienden(better safe then sorry) en ga voor de zoen.
Als je het goed doet dan zal ze je ook waarschijnlijk (als ze op kamers zit) haar huis (willen) laten zien. Als ze het direct zegt niet meteen happen, beetje hard to get doen en zelf later erover beginnen. Als ze eromheen draait in de trant van "ik zal je mijn poes huisdier laten zien als je zo ff mee loopt naar haar huis dan wel (subtiel) duidelijk maken dat jullie op dezelfde pagina zitten zegmaar. "Oh maar ik heb mijn tandenborstel niet meegenomen + knipoog naar andere man in de kamer" < hartstikke subtiel.
Haha; get it. Slaapplek is geregeld trouwens; we slapen beide bij haar vriendin. Hoe de bed-verdeling gaat worden staat echter nog open ;).
pi_103026403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, kwam door de situatie, maar ik ben er niet ontevreden over. Het heeft de spanning denk ik alleen maar meer vergroot... maar dit keer gaat het er vast wel van komen. Als het enigszins zo loopt als afgelopen keer iig.

[..]

Haha; get it. Slaapplek is geregeld trouwens; we slapen beide bij haar vriendin. Hoe de bed-verdeling gaat worden staat echter nog open ;).
Whoa, wat spanning betreft zit je gebakken inderdaad. Altijd lekker die situaties waarbij je elkaar eigenlijk al lang de kleren van het lijf had willen scheuren maar het niet kan doen door mensen om je heen. :9~

Zolang je maar zorgt dat je bij haar blijft als vlieggen op stront krijg je echt wel een kamer alleen met haar hoor.
Als jullie uitgaan:
-Op de heen & terugweg met een arm om haar heen/kont lopen.
-Isoleren & gaan voor de zoen.

Als jullie bank/tv hangen zorg dat ze naast je / op je zit.
-of met je arm languit op de bovenkant van de bank zodat ze met haar hoofd tegen je binnenkant elleboog aan leunt (Deo!)

(zegmaar zo maar dan niet zo afstandelijk)

Of zorg dat ze of met haar benen op je schoot ligt, of met haar bovenlichaam, zo zegmaar:

Die bank is van jullie, wat er ook gebeurd, wie er ook op zit :P O+
pi_103026946
Slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')