NEIN, Ich habe kinderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Michhas het volgende:
BozzieBozz ga je vanaaf ook met Baamz naar de bios?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad
Deze is trouwens voor jou Don, omdat je zo speciaal bent enso jeweettg :$ ;$
[ afbeelding ]
Niet zo hequote:
Ja, en die marsepijn staven. Omnomnom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah tering, die zooi komt er ook allemaal weer aan ja
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en die massieve staven. Omnomnom.
Tammy mode on/ hap slik\tammy mode offquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en die marsepijn staven. Omnomnom.
Haha ik dacht al heb ik het nu verkeerd getypt. Waar het hart van vol is loopt de mond van over he?quote:
Typ jij met je mond?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik dacht al heb ik het nu verkeerd getypt. Waar het hart van vol is loopt de mond van over he?
O de mond loopt over grapje, ik kan niet lezenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het over die massieve staven.
quote:
Op de wc hoor je angry birds te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt kapot te lachen.wat een treurigheid.
![]()
Groetjes vanaf de wc.
Niet als je 150 posts moet lezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op de wc hoor je angry birds te doen.
Klopt die poepen niet, maar het lijkt me gewoon een rustgevend gevoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso hoe weet jij dat, alsof gleufdieren poepen.
quote:dit is pas zingen, en dan sturen ze die gays naar het zangwedstrijd van de wereld dat is dus ook de reden waarom wij NLers nooit sirieus worden genomen Leve DJVT!!!!!!!!
kevrie1111 1 week geleden
Nah hij werd al verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bestel gewoon de LCE heb je hem vrijdag ookquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
Laten we het gaan hebben over:
wait for it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja, waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bestel gewoon de LCE heb je hem vrijdag ook
Daar heb ik het niet over, ik had het ook er al die kankerplaatjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet iedereen wil over racegames, voetbalgames en school praten hoor Pietertje
Ik hou niet glitching, ben liever een slachtoffer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee ken jij die javelin glitch al?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik had het ook er al die kankerplaatjes
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.
Ook ergens een wehkamp prijsje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/360-forza-motorsport-4-limited-edition
70,-quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/360-forza-motorsport-4-limited-edition
Heb ook gewoon 69 moeten dokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook ergens een wehkamp prijsje?
Anders pik ik vrijdag gewoon de normale op.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom? Donder op met die ellende, verziekt mijn scherm hier.
quote:

Maar dat ben jij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ook gewoon 69 moeten dokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true achteraf gezien had ik beter de normale kunnen kopen en een seasonpassquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar dat ben jij.
Ik ga vrijdag gewoon weer naar de MM hier en A'dam. Meestal zijn spellen bij de release 45 a 50 eu.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En anders naar de MM gaan Pringles, daar word de LCE ook goedkoop
True! gewone kan goed onder 40 zijn, en de LCE onder de 50quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag gewoon weer naar de MM hier en A'dam. Meestal zijn spellen bij de release 45 a 50 eu.![]()
He.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bij Tam langs vanavond?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bij Tam langs vanavond?
Niks van aan trekken tams, hij weet toch niet dat hij op de volgende meet geganged raped wordquote:
Heul niet, als ik vraag of we morgen kunnen meeten wil jij dat echt wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik meet toch niet meer met jullie , alleen Pierre
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Rossdale het volgende:
Ja, om 1 ding..eigenlijk 2.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heul niet, als ik vraag of we morgen kunnen meeten wil jij dat echt wel.
Keep on dreamingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nouja!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet je nergens mee bemoeien.
Huh? Sollicitatie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Bozz187 het volgende:
Zo me wekelijkse portie soa weer behaalt. Oja een een sollicitatie de deur uitgedaan
Awwww yeaaahhh! Erdingers!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Rossdale het volgende:
yes vacature in duiven. Is dichter bij huis. Want ze willen op me huidige werk eigenlijk hebben dat ik 3vaste dagen in utrecht ga werken. En ik wil niet al me geld uitgeven aan benzine om naar werk te komenquote:
Binnenkort weer een avond Boekanier!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
en meester-pannenkoekenchef frank natuurlijk!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
en meester-pannenkoekenchef frank natuurlijk!
ego much?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welk bedrijf dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes vacature in duiven. Is dichter bij huis. Want ze willen op me huidige werk eigenlijk hebben dat ik 3vaste dagen in utrecht ga werken. En ik wil niet al me geld uitgeven aan benzine om naar werk te komen
Dan kom jij vast elke dag zijn balletjes proeven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij gaat gehaktballetjes verkopen bij de ikea.
Dude.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kom jij vast elke dag zijn balletjes proeven...
Lees het ook maar op google.quote:
haha, ja op het labquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lees het ook maar op google.En dan ga je werken in het lab?
Heel goed, heb het echt heel erg naar mijn zin.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef Michhas het volgende:
Hoe is het op jouw nieuwe job dan Tamara?
Nice!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heel goed, heb het echt heel erg naar mijn zin.Vanmiddag mijn rooster voor volgende week ontvangen en zit helemaal vol dus dat word cashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |