Oh my....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je de essentie van je opleiding wel echt begrepen ja
wormenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het roept bij mij wat jeuk op, sorry.
Net als deze jongen uit SQ's PDF'je:
Larva migrans cutanea
[ afbeelding ]
brrrrrr
Tsja, dat magquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Larva migrans cutanea
[ afbeelding ]
brrrrrr
Precies, heeeerlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik bekijk per dag een stuk of 6 beautyblogs.. als ik 's ochtends uit mijn bed kom, een peuk rook en een ontbijtje eet. Prima vermaak op de vroege ochtend
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Larva migrans cutanea
[ afbeelding ]
brrrrrr
Wie zei ditquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je de essentie van je opleiding wel echt begrepen ja
Wat is dat voor een heerlijke voetworm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Larva migrans cutanea
[ afbeelding ]
brrrrrr
Donequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja, dat mag. Ik denk wle dat er een verschil is hoe men er tegen aankijkt
.
Enkan dat in een spoiler?
Tijdens college op mijn netbook durf ik het alleen niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, heeeerlijk
Of als ik in de file sta, even snel op mijn aaifoon
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Wait whut? Wie zijn we aan het afzeiken?
Ik was nog aan het lezen dat ik keihard tetten moet gaan roepen op het balkon van Puckzzz en was foto's aan het kijken van hamsterwangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Mashaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Wait whut? Wie zijn we aan het afzeiken?
Ik was nog aan het lezen dat ik keihard tetten moet gaan roepen op het balkon van Puckzzz en was foto's aan het kijken van hamsterwangen
quote:Het is niet ongewoon dat een product uitverkocht was nadat hij op beautygloss verscheen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Voetwormgratis spaghettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Moet je dit eens lezen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahah!! Ze vindt zichzelf echt zo geweldig..
quote:Deze foto’s zijn van de afgelopen Dior shows en zijn exclusief, je vind ze dus niet overal op internet.
quote:Naast de site heb ik het ongelooflijk druk met de Beautygloss Party powered by hannah, deze vind al over 2 weken plaats! Dat wordt nachten doorwerken, maar dat heb ik er voor over.
Er kwam vooral een mooie reactie op die laatste quote, van iemand die een link had naar precies zo'n artikel in 2007quote:Wil je dat je wimpers weer aangroeien (en langer, sneller) probeer dan eens wonderolie. Dit artikel schreef ik in 2008 (en is inmiddels overal op internet gekopieerd, met de opmerking ‘niemand weet wie de originele schreef’ ja, ik dus..)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.maschafeoktistova.nl/ Thecontinues...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er kwam vooral een mooie reactie op die laatste quote, van iemand die een link had naar precies zo'n artikel in 2007
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er kwam vooral een mooie reactie op die laatste quote, van iemand die een link had naar precies zo'n artikel in 2007
Waarom weet ik twee van die drie vragen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
alles over Mascha. Hoeveel broers en zussen heeft ze? Wat ontbijt ze graag? Verft ze haar wel eens? Ik weet nog gene ene flikkervan deze aandachtsgeile persoon en HET BOEIT ME OOK NIET.
OH MY GOD!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.maschafeoktistova.nl/ Thecontinues...
Wat dacht je van de eerste op een Parijse catwalk en de eerste die kohlpotlood op haar ogen heeft aangebracht? En vergeet de maanlanding niet, Mascha was erbij hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze claimt ook het eerste Nederlandse beautyblog te zijn en volgens mij ook dat ze degene is die de "opgemaakt"filmpjes heeft uitgevonden
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze claimt ook het eerste Nederlandse beautyblog te zijn en volgens mij ook dat ze degene is die de "opgemaakt"filmpjes heeft uitgevonden
En de ontdekking van Amerika!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eerste op een Parijse catwalk en de eerste die kohlpotlood op haar ogen heeft aangebracht? En vergeet de maanlanding niet, Mascha was erbij hoor
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eerste op een Parijse catwalk en de eerste die kohlpotlood op haar ogen heeft aangebracht? En vergeet de maanlanding niet, Mascha was erbij hoor
Ja, ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de ontdekking van Amerika!
De val van de Berlijnse muur?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de ontdekking van Amerika!
Je zal bij haar in therapie zitten... zit ze anderhalf uur over zichzelf en hoe goed ze is te pratenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoop wel dat ze vooral lang beautyblogger blijft voor bakvissen en niet de hulpverlening in gaat. Waar gaat dat heen met HBO-niveau als zo iemand hulpverlener op HBO-niveau kan worden![]()
![]()
Ze heeft ook de eiffeltoren ontworpenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De val van de Berlijnse muur?
Jaja, het was inderdaad Mascha die ervoor zorgde
Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander soort sessie doet eigenlijk....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal bij haar in therapie zitten... zit ze anderhalf uur over zichzelf en hoe goed ze is te praten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze heeft ook de eiffeltoren ontworpen
Kan ze daarna een filmpje maken over hoe je dat kan camouflerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb bij zulke mensen zo'n zin om een schoen in hun gezicht te planten...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ze daarna een filmpje maken over hoe je dat kan camoufleren
Ik wil haar altijd heeel veel pijn doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb bij zulke mensen zo'n zin om een schoen in hun gezicht te planten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |